הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם בוחרים להיעלב ולהרגיש מקופחים. זה חבל. דווקא בעיתוי הזה, כאשר אתם כביכול 'פורשים' מהמרוץ, יש מי שמתחיל לגלות בכם עניין. מפגש עם אנשים חדשים מוביל אתכם למקום בו אתם צריכים להיות. אל תפתחו ציפיות ולא תתאכזבו. מישהו אשר בשמו מופיעה האות גימל מתמרן אתכם. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.


אתם מחוברים מאוד למה שקורה סביבכם אבל בוחרים משום מה להתעלם מסימנים ואיתותי אזהרה. הגיע הזמן להתמודד עם הדבר שממנו אתם פוחדים. שום דבר רע לא יקרה לכם אלא להיפך. תחושו התחזקות והתעצמות פנימית ותיווכחו לדעת שה-"שד לא נורא כול כך". מומלץ מיקוד ואומץ. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.

יום קצת עצבני שמתבטא בפתיל קצר במיוחד ובהתפרצויות תכופות. כמעט כל מה שקורה מסביב 'מעלה לכם את הסעיף' וכל מי שמוציא מילה מיותרת, גורם לכם ל'קריזה'. אתם ממש חסרי שקט, בלשון המעטה, ורצוי להתרחק מחברים או בני משפחה. אתם עלולים להסתבך בעימותים שיגרמו לעוגמת נפש מיותרת ויהיה קשה לצאת מהם. זכרו כי מחזרים רבים מדי עלולים להוביל למצב של בלבול.



יש לכם תחושה מסוימת של חוסר נוחות לגבי התוכניות ליום זה. השאלה שכדאי שתשאלו את עצמכם היא מה באמת אתם רוצים לעשות ומה אתם עושים רק כי מישהו מבקש. יש לכם מספיק חובות בשוטף וברגיל ואילו את היום הזה מותר ורצוי שתקדישו לבילוי משפחתי ו/או עם בן הזוג. מישהו שבשמו מופיעה האות י', מנסה לגרום לכם רגשי אשמה. צאו מזה! זכרו כי גישה מתירנית מדי עלולה שלא לשאת חן בעיני הצד השני.


עליכם לעשות מאמץ של ממש כדי לא להיגרר להתעסקות עם מחשבות שליליות שרק מורידות אתכם למטה. מצאו דרך קלה, נוחה ופשוטה לחיזוק הביטחון העצמי ולהעלאת האגו. אל תסכימו להיפגש עם אנשים שמקטרים ופוסלים כל רעיון שלכם על הסף. טיול רגלי על שפת הים יחזיר לכם תחושות של אושר עילאי שמזמן לא הרגשתם. עליכם לפתח את כישוריכם המיסטיים. זה הזמן ללמוד את הנושא בדרך ממוסדת.

יום לא קל בהתחשב בעובדה שעליכם להפנות עורף למשהו או למישהו. העובדה שהעניין זמני מקלה אך לא פותרת אתכם לחלוטין מההרגשה שאתם נשארים לבד. צפויה נסיעה ארוכה ומתישה. מתברר כי הצעה שניסחתם ושלחתם שבה אליכם עם תשובה משמחת. נראה כי מכאן ואילך תצטרכו לנהל משא ומתן. דרושה לכם שנת לילה שלווה וארוכה. הקדימו ללכת לישון.


אין ספק שאתם מתחילים להרגיש את ההבדל ביחס של הסביבה אליכם. עשיתם מאמץ ממשי לשנות גישה והגיע הזמן לקטוף את הפירות. גם אירועים שנראים כאילו הם אקראיים, מתרחשים סביבכם ומוכיחים את העיקרון האוניברסאלי שראש ולב פתוחים מזמנים אנשים והתרחשויות מרתקות אל תוך חייכם. זה כול מה שצריך. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אדם רב פעלים נוטל אתכם תחת חסותו. זה הזמן להסתייע בקשרים שנרקמו בעבר.

אל תישארו מאחור כאשר כולם דוהרים קדימה. יתכן כי אתם לא ערניים מספיק. יום חשוב מאוד בעסקים. יש סימנים שצריכים לעורר אצלכם חשד לגבי אנשים שאתם קשורים אליהם. אורות אדומים לא מהבהבים ככה סתם. שימו לב לפרטים הקטנים ואל תהססו לשאול את כול השאלות המתבקשות. אנרגיה קוסמית מעודדת סולחה והתפייסות עם אדם שאתם וגם הוא, כבר שכחתם על אודות מה ניטש וויכוח ביניכם. בקיצור, לשכוח ולסלוח.


בדידות קוסמית שנוצרה בגזרת מזל קשת, מובילה אל מצב רוח שפוף. כמעט הכול נראה לכם די חסר טעם. המשפחה המורחבת, בן/ת הזוג וגם העבודה. בקיצור, מבחינת ההרגשה הסובייקטיבית, יום שהייתם יכולים לוותר עליו ברצון. הפטנט הוא להסתכל מסביב ולהודות על מה שיש, במקום להתמקד במה שאין. נסו והיווכחו לדעת שהמאמץ קטן ממה שחשבתם. שינוי מחשבתי וזה הכול. התוצאה- כדאית מאוד.


אתם מנסים לנהוג אחרת אך מגלים מהר מאוד שקל יותר להצהיר הצהרות מאשר באמת להתחיל דף חדש. המתח עדיין רב וקשה לכם למצוא דרך להקל על עצמכם. אל תחכו לעיתוי נכון ומתאים לשינוי. עכשיו הוא תמיד הזמן הכי מתאים לפעולה. אין טעם לדחות דברים. אל תתנגדו להצעות של אדם חכם, פשוט  תזרמו. הרקיע רומז על פרשיית אהבה שכדאי להכניס אותה אל הפרופורציות הנכונות או בפשטות, להימנע מאשליות.

יום מאיר פנים בו אתם מצליחים להעביר לאחרים תחושה של אהבה והבנה, מה שפותח מעגל של הרמוניה. כאילו כול העולם ניפתח לפניכם. הדבר מורגש במיוחד בחיק המשפחה. אתם משדרים כלפי חוץ את התחושה הפנימית הטובה שלכם וגורפים מחמאות. עם זאת, כדאי לגלות ערנות ולא לתת אמון מלא בכול מי שאתם פוגשים. הרקיע קורא לכם ליטול פסק זמן כדי לפנק ולהתפנק במחיצת אדם אהוב.


אין טעם לבלות את היום הזה ברחמים עצמיים, למרות שאתם מרגישים שהכול הולך לכם הפוך. יום עמוס מידי לטעמכם. אתם עסוקים יותר מידי ומרגישים מותשים. האצלת וחלוקת סמכויות תעזורנה מאוד במצב זה, אך בתנאי שתרגישו שהדבר נעשה בצורה הוגנת. אם תצליחו לשנות את הגישה כלפי מה שקורה, תשתפר הרגשתכם ללא היכר. הרקיע קורא לכם לפתח את מה שמכונה בשם "תפיסה על-חושית".

מאמרים קשורים

Back to top button