הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מבלים את היום בחלומות בהקיץ. לא קל לכם להתרכז אבל אתם יוצרים רושם של אנשים עסוקים מאוד. הפטנט הזה עובד רק חלקית ועליכם לנקוט באמצעי זהירות כדי שלא יתפסו אתכם בקלקלתכם. זה יכול להיות מאוד מביך. במקום להתחכם אולי פשוט תיקחו יום חופש? אתם יוצרים דבר מה חכם אך אינכם מיחצנים אותו. הכוכבים מעודדים צעד החלטי שנועד לשווק את פרי עמלכם. אם היו לכם חרדות הנוגע למצבכם הפיסי, הן צפויות להתפוגג.


המיומנויות האישיות שלכם יאפשרו לכם להגיע למקום אליו אתם שואפים. להתמודד עם האתגרים שמתחדשים כל פעם, אין פירושו של דבר – להילחם או לוותר. יש דרך ביניים! בחברתי אתם מגלים כמה עובדות חשובות המסבירות את מה שמסתתר מתחת לפני השטח. זה הזמן המתאים להפעיל יוזמה ולפעול בכול הכוח. אל תחכו להזדמנות שנייה. נסו להתבונן על חייכם מנקודת מבט חיצונית ואובייקטיבית. לאחר מכן יישמו על עצמכם את העצות שהייתם מעניקים לאחרים אילו היו במצבכם.

צפויה פריצת דרך במערכות יחסים קרובות. בני זוג קבועים יגיעו לרמת אינטימיות גבוהה במיוחד ויש מי שיעלה את שאלת המגורים המשותפים או אפילו מיסוד הקשר. חברים קרובים יזמו בילוי ואתם תוזמנו ליציאה משותפת. זו חגיגה אמיתית לאוהבי חופש ומרחבים. מצב הרוח בעליה. צפוי מזל רב בעניין פיננסי. אדם שאתם נוהגים להתנצח איתו, אומר מילים של טעם. תצטרכו לגלות רוחב לב ולתמוך בו.



אתם מרגישים שאנשים מתכננים משהו אבל לא מגלים לכם את כוונותיהם הנסתרות. למרות שהסקרנות ממש בוערת לכם בעצמות, מומלץ שתרפו ותיתנו לדברים להתפתח בקצב הטבעי שלהם. ממש מיותר להיגרר לקטע השלילי ולהיות רואה שחורות. כל הסימנים מעידים דווקא על התפתחות חיובית. גישה פרפקציוניסטית עשויה להועיל למעסיקיכם, אך עלולה להעכיר את איכות חייכם.


היום תלווה אתכם ההרגשה שלולא המגבלות החיצוניות, הייתם יכולים להיות בשיא ההצלחה. האמת היא שמתחת לפני השטח מבעבעים הרבה מאוד רגשות בעיקר בתחום המשפחתי. הדרך הטובה ביותר לפתוח את הפלונטר זה לרסן את האגו הפגיע שלכם ואת הרצון לשליטה ללא עוררין. אפשר לשנות דברים גם בלי לעלות על בריקאדות. מישהו טוען כי יגיע איתכם להסכם רק כאשר ייענו דרישותיו. כדאי שתחפשו חלופה טובה יותר.

יום מוצלח. במהלך היום יתרחשו כמה דברים מוזרים ולא מוסברים, מה שיוכיח לכם שאף פעם, אסור לאבד תקווה. יהיה מי שיציע לכם עזרה והזדמנויות חדשות תפתחנה בפניכם. אין לכם שליטה מוחלטת על מה שקורה בעולם אבל אתם מרגישים עוצמה פנימית ופתיחה רגשית לקבלת גל של שפע. עשו לעצמכם קמע כדי לחמוק מן הקנאה. מכל מקום, יהיה זה נבון מצידכם להצניע את הצלחותיכם.


יום מתאים לטיפול בעניינים כאלה או אחרים הקשורים בניירת. תחושה נעימה מתעוררת בעקבות שיחת טלפון נעימה מאדם שמזמן לא דיברתם איתו. בן/ת הזוג ישמחו אם תשימו את כול הקלפים על השולחן ותדברו בכנות ולעניין על כול מה שמציק לכם, במיוחד בנושאים שאינם קשורים אליהם ישירות. אנרגיה קוסמית צופה עימות לוהט שאתם נחלצים ממנו ללא רבב. אל תהססו להתעקש על עקרונותיכם.

תופעה קוסמית מסדרת לכם את הראש. שיקול הדעת חוזר אליכם ובגדול ואתם יכולים שוב להשתמש בשכל הישר בלי סערת רגשות שמסיטה אתכם מהדרך. העומק ויכולת הביטוי הטובה שלכם מאפשרים לכם לחדור למקומות שעד היום היו חסומים. הרשו לעצמכם להביע רגשות אך גם להיות אסרטיביים כשנחוץ. לא נעים לכם להזכיר חובות שאנשים חבים לכם? אם זה מה שקורה, אין לכם עילה להתלונן.


תשומת הלב שלכם עדיין תקועה בעניינים כספיים. אתם חשים 'טעונים' מאוד ונראה לכם בלתי אפשרי לגשר על הפער בין הרצוי למצוי. אתם מרגישים בלחץ המתגבר והתחושה היא שאין לכם בעצם עם מי לחלוק את רגשות התסכול. כדי לצאת מהמצב הלא נעים הזה, כדאי שתתמקדו בטוב שיש לכם. חבל לבזבז זמן ואנרגיות על מה שלא ניתן להשיג. אדם כלשהו עשוי להתגלות כמשמעותי בחייכם, הרבה מעבר לאשר היה נדמה לכם.


הגיע הזמן לבטא את האמת הפנימית שלכם. יש מי שמסתיר מכם מידע חיוני. אל תלחמו בתחושה הפנימית. כנראה שיש סיבה למה שקורה. הזדמנות לשיחה תעלה בקרוב ורק אז תוכלו לנסות לברר מה באמת קורה. חשוב להוריד ציפיות. יש מי שמחפש את חברתכם ולמרות שעל פניו 'הכול טוב'- אתם לא מרגישים בנוח. תנו לזה צ'אנס! הרקיע מבשר על הצלחה שהיא תוצאתה של התפתחות רוחנית.

החליפו את המחשבות השליליות שיש לכם במחשבות חיוביות. זה קל יותר ממה שאתם חושבים. עליכם להתמודד עם השינויים המתרחשים ולהתאים את עצמכם. זה לא יהיה נורא כול כך למרות שאתם חוששים. בן משפחה שעזר לכם בעבר מוכן להושיט יד בפעם נוספת, בתנאים מסוימים. הכינו תשובות נחרצות לסוגיות שנויות במחלוקת בנושאים כלכליים. הרקיע מבשר על מצב ורוד ואופטימי, אך קובע כי עליכם לבצע מהלך משמעותי כדי לאחוז סופית בכנפי ההצלחה.


אתם מגייסים כוחות פנימיים וחיוניות. עליכם להקפיד ולפעול מתוך שיקולי הגיון. אל תתלהבו יותר מידי מחדשות טובות שמגיעות אליכם ממקורות לא מוסמכים. אל תגררו לפעולה הדורשת השקעה כספית. שינוי צפוי בתחום המשפחתי. צפוי שיפור באווירה הביתית עקב שיתוף פעולה של כול הנוגעים בדבר. הרקיע מעניק לכם חומה של הגנה וביטחון, למרות חששותיכם. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הקוף, כלומר [על פי שיטתם]: רומנטיים, רגישים, אוהבים ומעניקים. לעיתים תכופות הם נסחפים אחר אהבתם הגדולה.

מאמרים קשורים

Back to top button