הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם יכולת נתינה גדולה ואם רק תאפשרו לעצמכם, התמונה יכולה להיראות כל כך הרבה טוב מכפי שנדמה לכם עכשיו. הפסיקו להבטיח הבטחות ולפזר מילים בכל כיוון אפשרי, אם אין לכם כוונת ליישם אותן. יש לא מעט אנשים שכועסים עליכם בגלל שאתם מאכזבים אותם שוב ושוב. יש להקפיד על הנאמר! ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.


מכל הצדדים יש אליכם פניות לעזרה, בין אם מדובר בכספים או סתם בתשומת לב. יש תחושה של הצפה וחוסר יכולת להכיל את הכול בבת אחת. לימדו להציב גבולות. אומנם יש לכם סיפוק מהעובדה שאתם אוזן קשבת ויכולים לעזור לכל העולם (כמעט) אבל המחיר הרגשי כבד מידי. אין צורך. גם כך אוהבים אתכם! שלטו בסביבתכם ואל תשתעבד לה. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הנחש, כלומר [על פי שיטתם]: בעלי יופי יוצא דופן. שאפתניים ועקשנים המגיעים אל מטרותיהם על אף המכשולים.

יום בסימן שרירים וגוף. מישהו מבני המשפחה מחליט לעשות משהו שעשוי לתרום לכושר הגופני שלו. העניין הזה מזכיר לכם שגם אתם מזניחים לאחרונה את הנושא ויש צורך לפעול לשיפור המצב. בתקופה האחרונה, כבר החלטתם, לא פעם, שאתם לוקחים את עצמכם בידיים. זה הזמן לשנות תזונה ולהתחיל בפעילות גופנית סדירה. הפעם- אל תחפשו תירוצים. פשוט להתחיל ולעשות! במקביל, בזוגיות זכרו כי יש לעגל פינות ואסור להקצין עמדות.



אתם עוברים חוויה של התעצמות פנימית. יש שפע של הצעות שמגיעות כולן בבת אחת ואתם קצת מתקשים להחליט במה לבחור. כושר השיפוט והתבונה מייחלים לפעולה הנכונה, והיא פשוט תגיע ברגע הקריטי. השקיעו בעצמכם. זה הזמן להביט פנימה ולא החוצה. יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים. אתם יודעים כי יש מי שמספר לכם שקרים ובדותות אך נראה כי השלמתם עם המצב. גם זו דרך להימנע ממהומות.


מוטב שתגלו ערנות גבוהה במיוחד ביום זה. יש לכם הזדמנות לעשות קפיצה משמעותית במעמדכם החברתי והאישי. אתם פוגשים היום אנשים בעלי השפעה שעשויים לחולל נקודת מפנה. החלומות שלכם יעמדו במבחן המציאות ורק לאורך זמן תוכלו לבדוק אם האמון שהענקתם היה מוצדק. זה הזמן להסיר את הכפפות ולהשתמש בתחבולות על-מנת להביס את יריביכם.

אל תיקחו כל מה שקורה לכם ברצינות תהומית. תפתחו את חוש ההומור ותתחילו להסתכל על עצמכם בקריצה קלילה. הלחץ שאתם מרגישים מגיע מאנשים שמנסים בכל הכוח להשפיע עליכם. תחסכו לעצמכם כאב ראש ענק אם תגדירו בקול רם, בדיוק המרבי, את מה שאתם רוצים בלי חשבון! חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.


החביבות שלכם מניבה פירות. אתם מצליחים להתקדם בכיוונים הרצויים לכם. כולם מעריכים את מה שאתם עושים. יש סיכוי לאהבה. גם בתחום החברתי יש שיפור. אתם ניגשים לעניין כמו אל מבצע צבאי מאורגן ואכן יש תוצאות בשטח. לפנויים מומלץ להתחיל כבר היום לתכנן את הפעילות לשבוע הבא. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת העכבר, כלומר [על פי שיטתם]: מצליחים לשלב נטיות אמנותיות עם חוש לעסקים ולפוליטיקה. הם עצמאיים, עליזים ונהדרים בקשריהם החברתיים.

יום מוצלח. מצב רוח מרומם במיוחד. יש לכם הרגשה של חגיגה אמיתית. אחת הסיבות היא שאתם מגשימים משאלת לב שחיכיתם לה זמן רב. השותף שלכם לחוויה הוא אדם אהוב ואתם עומדים לגלות עד כמה באמת איכפת לכם ממנו. המצב בתחום הזוגיות מעולה ואתם מרגישים מחוזרים ואהובים יותר מתמיד. אתם מופתעים כאשר מתברר כי דווקא מישהו שמתחרה בכם, מוציא לכם שם טוב. נפלא, רק אל תפריעו לו.


אם אין לכם משהו מיוחד לעשות בערב, כדאי שתארגנו לעצמכם ערב שקט בבית. הצעה מעין זאת, המלווה במחווה כלפי בן/ת הזוג, יכולה להבטיח ערב נעים ואינטימי שבאופן יוצא מן הכלל, יביא להתקרבות משמעותית הנחוצה כול כך בזמן האחרון. הנה הזדמנות להגשים חלומות ישנים. נתקו טלפונים, הדליקו נר ותתארגנו על מוסיקה טובה. השאר- תלוי בכם. אנרגיה קוסמית מייצגת הארה כלשהי המגיעה אליכם באמצעות חלום או בתיווכו של אדם הרואה נסתרות.


צפויים יחסים טובים בין הכוכבים השולטים בכם, אבל אתם מגלים אדישות כלפי אנשים שמנסים להושיט לכם יד וחבל. יש לכם הזדמנויות רומנטיות ואחרות אבל נראה שאתם די מפספסים. ההססנות לא בדיוק תורמת לכם וכדאי מאוד שתיקחו זאת לתשומת לבכם. היחס הצונן שאתם מחזירים לחברים עלול לגרום לכם בסופו של דבר לבידוד חברתי.

אנרגיה עדינה ורומנטית מגיעה ן הישר אל כוכב אוראנוס שליטכם. אתם שוקלים ברצינות תהומית מגוון נושאים הקשורים למשפחה ולבית. יש מי שמתחיל לדבר על מיסוד הקשר הזוגי ויש מי ששוקל את הרחבת המשפחה. היחסים החמים בין בני הבית מאפשרים שיתוף פעולה מילולי וכללי. חשוב לפרגן ולתת לכול אחד להתבטא ולבטא את דעתו האישית. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הדרקון, כלומר [על פי שיטתם]: חשובים לכם ההצלחה והניצחון. אתם בעלי רעיונות מקוריים וכושר המצאה, אוהבים להמם ולהדהים.


תופעה קוסמית מובילה אל התכסחויות מיותרות. ברגע שלא נוח לכם אתם לא מהססים לשלוף ציפורניים. הדיבור החותך שלכם עושה שמות גם לאוזניים ידידותיות במיוחד. אנשים קרובים לכם עלולים להיפגע מהלשון החדה שלכם שהיום עובדת שעות נוספות. נסו לבדוק מה קורה ולמה אתם מרגישים מאוימים וכועסים. מנסים לפצות את עצמכם על משהו? אנרגיות טובות זורמות אליכם ממדינות שמעבר לים. משהו שזרעתם בחו"ל, חוזר אליכם.

מאמרים קשורים

Back to top button