הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרצון שלכם להשיג הכול כאן ועכשיו, לא תמיד מתגשם ואתם מרגישים מתוסכלים. קשר חדש לא מתקדם בקצב המתאים. תכנון ופעילות רצופה ומאומצת יביאו את העניין לסיום מוצלח. אל תתנו להרגשה שזקוקים לכם, לעלות לכם לראש. אתם מצליחים לתמרן בין שני אנשים שהחליטו להתעמת האחד עם האחר. "אל תכניסו ראש בריא אל מיטה חולה".


יום טוב. עיתוי מתאים לבטא כישוריי ארגון חברתיים. הפתרון של מספר בעיות מוטל על כף המאזניים ומשום מה, כל המעורבים מחכים ליוזמה שלכם כדי להתקדם. עשו זאת בקלילות ובצורה היעילה ביותר. בטח שאתם יכולים. קטן עליכם! התפתחות חיוביות בתחום החברתי מגיעות ברגעים הקרובים. יש לכם סיבה להתחיל לחגוג! צפוי קטע מדהים בפרשייה בוסרית.

תוכניות עלולות להתבטל בגלל מצב רגשי לא תקין. ייקח לכם קצת זמן להתגבר אבל אין מקום לדאגה. עליכם להתאים את עצמכם לתנאים החדשים שנוצרו. יתכן שתקבלו תשובה מאכזבת מאדם אשר ממנו אתם מצפים לפרגון. מישהו מנסה להקל עליכם. אל תסרבו בנימוס. מציעים לכם עזרה? תיקחו. מגיע לכם! צפוי יום תקשורתי במיוחד, כמו גם מזל בפגישות עיוורות.



כמעט כל מילה שיוצאת לכם היום מהפה, מתפרשת בצורה הפוכה מזו שהתכוונתם לה. התדמית שלכם נפגעת ונוצר הרושם שאינכם יודעים מה אתם רוצים. מצב הרוח קודר למדי מכיוון שאתם מרגישים שהתקשורת עם הסביבה משובשת בצורה רצינית וקשה לכם למצוא את עצמכם בתוך כול הבלגן שנוצר. טיפ: יש גם ימים כאלה. אין הרבה מה לעשות. חכו למחר.


הקשר הרומנטי שאתם בודקים נראה אולי מבטיח, אך יידרש עוד זמן ממושך כדי לוודא את רצינותם של נוגעים בדבר. קחו את העניינים בפרופורציות המתאימות. לתת אמון זה נפלא אולם אל תתחייבו לשום דבר. סמכו על כושר האבחנה שלכם ומצד שני הקשיבו גם לעצה אחת או שתיים של אנשים שקשורים אליכם ושאתם מעריכים את דעתם. במקביל השקיעו לב ונשמה ואל תכרתו את הענף שאתם יושבים עליו.

למרות שאתם טיפוסים מסודרים וקונפורמיסטיים, היום ממש בא לכם להשתחרר קצת. אם אין לכם את האפשרות לדלג על מטלות שוטפות, כדאי שתפנו לבילויים את חציו השני של היום וגם את הערב. צפוי מצב רוח כייפי שמתאים גם לאהבה וגם לספורט ולמשחקים. הזמן משחק לטובתכם וזה אומר שכדאי להשהות את קבלתה של החלטה חשובה. אתם זורמים עם אדם אשר הרפתקנותו וקסמו האישי מרתקים אתכם. לסיפור הזה יש פנים לכאן ולשם.


עליכם לעשות מאמץ עילאי כדי לשמור על אווירה רגועה. זה תנאי הכרחי עבורכם על מנת להמשיך ולתפקד. אם המתחים עם הסובבים אתכם מקשים עליכם מאוד, הפעילו את היכולת התקשורתית והסבלנות כדי לעבור את הקטעים המתוחים האלה- בשלום יחסי. זה לא זמן מתאים לקבל החלטות דרסטיות או להוכיח מי צודק. אם מלכתחילה אתם נוקטים גישה ביקורתית ושופטת, אתם עלולים להחמיץ את יופיו של מסע החיים.

אף כי האווירה חגיגית, נראה כי היום צפויים קטעים חברתיים מוזרים בגלל סיבות שאינן תלויות בכם. וויכוחים מסבכים עוד יותר את המצב. אתם שוקלים מה היא הדרך להתמודד עם מה שקורה והאם יש לזה משמעות מעבר למה שגלוי לעין. לפעמים הדברים יוצאים מכלל שליטה ואין יותר מידי שאפשר לעשות. טיפ. סבלנות. דעו כי אלוהים אינו שוכן במקום כלשהו רחוק מן העולם. אלוהים שוכן קרוב-קרוב, ממש כאן ועכשיו. חושו והרגישו אותו.


אתם מתמקדים בנושא הזוגיות על מנת לשפר את האווירה. תנו לאירועים לזרום בקצב הטבעי שלהם ואל תלחצו יותר מידי. אל תיקחו את בן/ת הזוג כמובן מאליו. מצד שני, לא ראוי להשתמש במניפולציות כדי לקבל את מה שאתם רוצים. מהלך כזה יגרור רגשות כעס ונקמנות בהמשך הדרך. מאידך וללא קשר הכרחי, קחו בחשבון כי פרידה אינה סימן רע בהכרח, לפעמים היא מבשרת על תחילתה של דרך חדשה.


מישהו שהבטיח הבטחות גדולות ונצורות בתחום החברתי, מאכזב וזאת לא הפעם הראשונה. הגיע הזמן שתלמדו להתייחס לדיבורים של אנשים בצורה בוגרת יותר. אין להיתלות במילים אלא לחכות לאקשן בשטח. מעשים ולא מלל הם שיקבעו את היחס המתאים. החליטו מה מתאים לכם לעשות לגבי המשך הקשר עם גורמים לא אחראים. אל תתעלמו מאדם המבקש לחלץ אתכם ממצוקתכם, זאת גם אם טרם הבנתם את מניעיו.

אתם מסמנים מטרה והולכים אליה בעוז. הצדק איתכם אך נראה כי אתם עומדים להילחם בטחנות רוח. גם אם עונת הנופשונים הסתיימה, נראה כי כדאי לכם ליטול פסק זמן ולצאת לחופשה מרגיעה ומענגת. אל תיקחו אחריות על מחדל שאין לכם חלק בו. איש לא יעניק לכם פרסים עבור התנדבות שלא במקומה. זה הזמן לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור. נראה כי צניעות וענווה לא ממש קידמו את ענייניכם.


אתם משתפים אנשים בסודות הכמוסים שלכם ומצפים להבנה, פרגון ותמיכה. זה לא ממש קורה כי בפועל אתם לא באמת רוצים עצה אלא רק אוזן קשבת. המידע המעיק הזה הזורם לכל הכיוונים, מוצא את דרכו גם למקומות הלא נכונים. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים. עדיף ללמוד לשמור על דיסקרטיות. נראה שמישהו נדיב כלפיכם באופן תמוהה, נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.

מאמרים קשורים

Back to top button