אסטרולוגיההורוסקופ שבועי

הורוסקופ שבועי טלה – אסטרולוגיה שבועית מזל טלה

הורוסקופ שבועי טלה - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל טלה: מה עומד לקרות לילידי מזל טלה בשבוע הקרוב על פי מצב הכוכבים וניתוח אסטרולוגי לכל תחומי החיים

הורוסקופ שבועי טלה ל – 20.04.24-14.04.24. כדי להפיק את המירב מתחזית אסטרולוגית זו, מומלץ לקרוא את כל התחזית ולהשתמש במידע והטיפים שקיבלתם מהכוכבים.

כוכבים ומזלות: כוכב מארס השולט במזל טלה מקיים עתה יחסים קוסמיים עם הכוכבים יופיטר ואוראנוס. מצב הכוכבים הכללי מראה שצפויים אתגרים רבים בשבוע הקרוב. ייתכנו חילוקי דעות או לחצים מצד הממונים או שותפים עסקיים, דבר שעלול לגרום לתסכול ומתח. חשוב להישאר רגועים ולהתמקד במטרות לטווח ארוך.
ראשון עד שלישי: אתם עלולים למצוא את עצמכם מפשפשים בנבכי העבר. אם רצונכם בזוגיות איכותית, כדאי שתשקיעו בפרטנר הנוכחי ולא בזיכרונות שממילא נכחדו ואינם. פרשיות רומנטיות שנטשו את עולמכם, אינן מתכוונות לשוב אליו. פליטות פה ישחקו תפקיד חשוב בהבנת עולמו של בן הזוג. רכישות שהתכוונתם לבצע במרחקים, תזדמנה לכם מתחת לאף. נראה שהדברים פשוט מגיעים אליכם.

רביעי עד שבת: רחשושים והתלחשויות במקום העבודה, מדרבנים אתכם להרים טלפון אל מי שבדרך-כלל אתם נרתעים לפנות אליו. חוויותיו של אדם קרוב מעודדות אתכם להצטרף לפעילות מרתקת בשעות הפנאי. נראה כי אתם מסייעים לידיד לעבור משבר בתחום האישי, אבל מהר מאוד מתברר שאתם לא ממש אובייקטיבים בסיפור הזה.
טיפ שבועי: בבחירת קלף מחפיסת קלפי מודעות עבור ילידי מזל טלה הופיע המסר הבא: כדאי לספור בלב עד עשר עוד לפני שאתם מגיבים לפרובוקציה.
מסר מקלפי הטארוט: בפריסת קלפי טארוט שנערכה במיוחד עבורכם עלה בגורל קלף ארבעת המטבעות. קלף זה מייצג תקופה של חוסר יציבות, והתלבטות בנוגע ליחסים רומנטיים. המסר העיקרי של קלף זה הוא שעליכם להימנע מלקבל החלטות מהירות. יתכן שאתם חשים כאילו אין ברירה אחרת, אבל זה הזמן לעצור ולשקול את המצב בצורה יסודית ומעמיקה. לפריסה אישית אונליין בקלפי הטארוט וקבלת מסר אישי, לחצו כאן

לקריסטלים המתאימים למזל שלך, לחץ כאן
~ הורוסקופ יומי
לחצו להורוסקופ יומי לאהבה
קיבלת מסר חיובי מהיקום – לחץ לפתיחה ~
לחץ / לחצי להורוסקופ יומי למזל טלה ~


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי ❁

♥ לחץ למפה אסטרולוגית אישית מלאה 

 רוצה לקבל תחזית אישית מהאסטרולוגים של אלטרנטיבלי? לחץ / צי כאן עכשיו  

מאמרים קשורים

Back to top button