פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף הכוכב בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף הכוכב

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם שנה של אושר וברכה בתחום שבינו לבינה. הדברים הולכים ונעשים קלילים יותר ומשמעותיים. תיתכן, אפילו, הצעת  נישואין. האווירה תהיה חיובית ואופטימית, אך עליכם מוטל לקשור את הקצוות.

בתחום הקריירה: אתם זוכים במסרים חיוביים המבשרים על קידום, כמו גם על תוספות שכר. העצמאיים שביניכם רווים נחת בעמלם. העתיד נראה ורוד מתמיד. הסובבים אתכם משתפים פעולה, אך עליכם מוטל לסגור קצוות שנותרו  פתוחים.

בתחום הפיננסי: קופת הכסף הולכת ותופחת. אתם נחלצים ממצבים שהטילו עליכם חרדה ופחד. שבים אליכם משקיעים שהפנו כלפיכם כתף קרה. הבנק מחייך אליכם. השמיים תכולים והציפורים מצייצות, אך טרם הגיעה העת להשתרע על  זרי הדפנה.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על תקופה נפלאה ואופטימית, רצופה מסרים של הצלחות והישגים. במקביל, נראה כי הדברים זקוקים לסגירה סופית כדי להבטיח את בוא ההצלחה. כלומר: יש לקשור את הקצוות.

תיאור הקלף: עלמה עירומה יוצקת מים משני כדים: את כד המים הראשון היא יוצקת אל תוך בריכה תכולה, ואילו את הכד השני היא יוצקת על האדמה. מעל ראשה משובצים כוכבים ברקיע כחול. לצידה שיח שעליו ניצבת ציפור. הקלף משדר טוהר, תמימות, יופי ואופטימיות. העלמה מבצעת פעולה מאגית, כלמור: היא מחזירה חלק מן הברכה [מים לתוך מים], כדי לזכות בברכה גדולה עוד יותר או כדי להמשיך את שפעת הברכה.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button