פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף גלגל המזל בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף גלגל המזל

בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם שנה של התחדשות ושינויים. נראה כי אתם עומדים לשדרג את המתרחש בתחום שבינו לבינה. פרשיות רומנטיות הולכות,  ואחרות צצות. אין סיבה להיצמד לקיים, אלא אם כן הוא לרוחכם.

בתחום הקריירה: הקלף מעודד אתכם לגלות פתיחות כלפי שינויים. אין תועלת בהיצמדות לכיסא, כאשר באופק מדשדשות הצעות קורצות. כדאי ללכת עם הצעה  שקשה לסרב לה. ישן מפני חדש תוציאו. אל תיכנעו לשגרה.

בתחום הפיננסי: הקלף מבשר על שינויים פיננסים שעשויים להצמיח מקור כספי חדש. ייתכן כי מדובר ברווחים המבוססים על עונתיות. אפשרות נוספת  קובעת כי המזל יהיה בעזרתכם החל מן הרגע בו תרשו לעצמכם לזרום.


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מנסה לשכנע אתכם לבוא לקראת שינויים. רוצה לומר כי תהפוכות אינן רעות בהכרח, כשם שיציבות אינה טובה בהכרח. יש תהפוכות שעשויות לבשר על מזל גדול, כשם שקיימת יציבות שעלולה לרמוז על שעמום וריקנות.

תיאור הקלף: שלוש דמויות סובבות סביב גלגל והן נחש, ספינקס ואדם עם פני תן. הדמויות מייצגות את שלושת הכוחות הפועלים בטבע: הכוח המוליד, הכוח המקיים והכוח ההורס. ארבע פינות הקלף מציגות ארבע דמויות המבשרות על מזלות המסמלים את ארבע עונות השנה.


מאמרים קשורים

Back to top button