פירוש קלפי טארוט

משמעות קלף מלך הגביעים בקריאה בקלפים

מערכת אלטרנטיבלי
מהי המשמעות של קלף מלך הגביעים

בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה שמבוססות על ים של חום ונתינה, או קשרים המבוססים על שידוך כלשהו שבני המשפחה מארגנים עבורכם. קחו  את הדברים כמסר לעתידכם השנה, או כייעוץ שניתן להסתייע בו.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים הקשורים בעסק משפחתי, או בדמות נשית סמכותית. לעיתים מדובר במקצועות המבוססים על אירוח, כגון: הסעדה או מלונאות. אם שקלתם שינויים בנתיב הקריירה, כדאי לכם לראות  בדברים מעין הצעה או רעיונות לעתידכם השנה.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג מקורות הכנסה הנובעים מתוך חיק המשפחה או הודות לדמות נשית סמכותית. לעיתים מדובר בבנקאות או בראיית-חשבון. נראה כי חשבון הבנק שלכם עומד להיות מושפע מרעיונות אלה, וכדאי שתביאו אותם  בחשבון השנה.

כדי לקבל את המסר האישי עבורך, יש לבצע פתיחה אישית בטארוט – לחץ/צי כאן לפתיחה בטארוט אונליין

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל שלך, מומלץ להעזר בערכת קריסטלים אנרגטיים של המזל שלך – לחץ/צי בחירת המזל שלך

למגוון תכשיטים אנרגטיים, לחץ כאן


משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים ביסוד המים הנחשב ליסוד רגיש ועדין, ומכאן הקשר של הקלף עם נשים, נשיות, ועסקים הבאים מתוך חוג המשפחה. לעיתים הוא רומז על השפעתה של דמות נשית סמכותית. נראה כי מדובר עבורכם בשנה בה גם הגברים שביניכם, יתחברו עם פן נשי רגיש וחמים.

תיאור הקלף: מלך נשוא פנים, לראשו כתר ארגמן, בידיו שרביט וגביע, לבוש בגוונים של תכלת ואדום, נישא על גבי כיסא מאבן בין משברים של גלים קוצפים ושוצפים. סביבו עדת דגים. באופק שמיים ארגמניים צבועים בגווניה של שמש מפציעה.


מחפש מיסטיקן או מיסטיקנית? לחץ למיסטיקנים ומיסטיקניות עם המלצות באלטרנטיבלי

מאמרים קשורים

Back to top button