מאמר: 10 טיפים לתזונה נכונה לילדים בחופש
מדורי תוכן
10 טיפים לתזונה נכונה לילדים בחופש | רפואה משלימה | דיאטה ותזונה | ראשי

10 טיפים לתזונה נכונה לילדים בחופש

עשרה טיפים כיצד לשמור על תזונה נכונה במהלך החופש
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
10 טיפים לתזונה נכונה לילדים בחופש 10 טיפים לתזונה נכונה לילדים בחופש
שתף בפייסבוק | גוגל פלוס | שתף בטוויטר | שתף בטוויטר |

ד"ר סיגל תמיר נותנת 10 טיפים לתזונה נכונה לילדים בחופש.

בחופש הגדול הורים רבים מוטרדים ומודאגים בשל בעיות תזונה שנוצרות עקב שנוי בסדר היום.
השיבוש העיקרי במהלך היום בחופש הגדול נגרם בעיקר כתוצאה מהקימה המאוחרת בבוקר הגורמת לשיבוש סדר היום כלומר הילדים מתעוררים בצהריים, לעתים ההורים אינם בבית, הם מדלגים על ארוחת בוקר ומתחילים לרוב את היום בממתקים וחטיפים למיניהם והללו כאמור חסרי ערך תזונתי כמובן.

דבר זה עלול לגרום לשלשולים בעיקר בקיץ בשל עודף מלח או סוכר או מזון מקולקל ולכן, כמו במשך כל ימות השנה, גם בקיץ חשוב לאכול ארוחת בוקר גם כשמתעוררים מאוחר.

ובכן, להלן מספר עצות וכללים מעשיים על מנת לעבור את הקיץ בשלום:

• ראשית, חשוב לשתות הרבה מים, במיוחד בארצנו הקיץ חם ואיבוד הנוזלים המהיר אינו מורגש בייחוד אצל ילדים, לעומת זאת יש להימנע עד כמה שניתן ממשקאות קלים, הללו מכילים 6 כפיות סוכר לכוס משקה.
• עצה שימושית להורים עובדים אשר עוזבים את ילדיהם מוקדם בבוקר: חיתכו מספר פירות או השאירו שלמים בצלחת במקרר ובכל פעם שהילד רעב או צמא הוא יכול לגשת ולקחת פרי במקום ממתק.
• ארוחת הבוקר לילד יכולה להיות סלט פירות ויוגורט או דגני בוקר בתוספת חלב. זו לא חייבת להיות ארוחת בוקר גדולה אך רצוי שהיא תתקיים.
• במידה וההורים אינם בבית, מומלץ להכין לילדים כריך עטוף בניילון בטרם יצאו לעבודה כפי שהכינו לבית הספר וכשהילד יתעורר ארוחת הבוקר תהיה מוכנה ובכך נמנע ארוחת בוקר על בסיס ממתקים מזיקים.

• במידה והילדים מתעוררים מאד מאוחר וזמן ארוחת הצהריים קרוב מאד, רצוי לאכול מספר פירות טריים ולאחר כשעה לאכול את ארוחת הצהריים.
בכל מקרה, חשוב מאד להקפיד על סדר הארוחות למרות שסדר יום משתנה.
• את ארוחת הערב חשוב לאכול בבית באופן מסודר, אם בכל זאת לא נמצאים בבית, רצוי להכין כריך בבית ולא לקנותו בחוץ.
(בקיץ קיימת נטייה גדולה יותר להצטברות חיידקים גם כשהכריך עטוף ובעקבות כך לקלקול המזון, דבר אשר עלול לגרום לווירוסים וקלקולי קיבה למיניהם).
• יש להקפיד לאכול מזון טרי ככל האפשר ולהימנע בקיץ ממזון מטוגן ומזון אשר עשוי מחוץ לבית באופן כללי על מנת לשמור על בריאותנו ובריאות ילדנו.
• בכל מקרה, יש להימנע ככל האפשר ממשקאות ממותקים ולהרבות בשתיית מים.

שתהיה חופשת קיץ נעימה לכולם.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על ד''ר סיגל תמיר.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 123
מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


עמוד זה נצפה ושותף 1125 פעמים. גם אתה יכול לשתף עם חברים
לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שתף עם חברים: שתף בפייסבוק | גוגל פלוס | שתף בטוויטר | שתף בטוויטר |

image מרגישים חסרי אנרגיה? הנה שמונה טיפים שיחזירו לכם את האנרגיה לגוף
image הצבעים הנם חלק חשוב מחיינו. הם נמצאים בכל מקום ואנו עושים שימוש בהם כל הזמן. אנו מתקשטים אתם, לובשים אותם, יש להם השפעה רגשית עלינו וגם מביעים את עצמנו בעזרתם בחלום.
image אורח חיים בריא הוא אפוא החלטה אסטרטגית הנוגעת לאיכות החיים שאנחנו רוצים לנכס לעצמנו.
image כאשר אתם מבקשים להצליח, להשיג, או לשנות חלק משמעותי בחייכם חשוב מאוד, מלבד המחשבה, הרצון, לוודא שכל החלקים שבכם באמת מעוניינים בשינוי, בהגשמה.
image באותיות קיימים חוקים רוחניים המגדירים במדויק את הכוחות הפועלים בבריאה המשתלשלים מעולמות עליונים ומתגלמים בעולם הזה. מה מגלות לנו האותיות?
מטפל בתחום? בדוק כיצד אתה מופיע באינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







דרג תוכן עמוד זה
5.00