מאמר: טיפים לדיאטה קלה ומוצלחת
מדורי תוכן
טיפים לדיאטה קלה ומוצלחת | רפואה משלימה | דיאטה ותזונה | ראשי

טיפים לדיאטה קלה ומוצלחת

רוצים לרדת במשקל, אבל נשברים כל פעם מחדש? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לרדת ולשמור על המשקל. טיפים לדיאטה מוצלחת.
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font
טיפים לדיאטה קלה ומוצלחת טיפים לדיאטה קלה ומוצלחת
שתף בפייסבוק | גוגל פלוס | שתף בטוויטר | שתף בטוויטר |

כולם מחפשים טיפים לדיאטה קלה, מוצלחת וחולמים לרדת במשקל (ולשמור עליו לאורך זמן), אבל רובינו נשברים כל פעם מחדש הנה מספר טיפים שיעזרו להרזיה ולשמירה על המשקל.

רגעי המשבר
מכירים את הרגע... שאתם מסתובבים בבית חסרי מנוחה ואפילו סובלים משעמום, לבסוף הפתרון שלכם הוא להיכנס למטבח לאכול דבר מה.
אחר כך להירגע לפרק זמן קצר ולהתחיל לכעוס על עצמכם.

לפני שהולכים למטבח לחשוב, זכרו שאפשר להפיג שעמום בדרכים אחרות, לא רק על ידי אוכל. נסו להעסיק את עצמכם בדברים שאתם אוהבים לעשות, נסו לנצל את הזמן לדברים שכל הזמן דוחים על מנת להעביר את זמן השעמום שנותר.

זכרו: אין להתחיל בביס הראשון מפני שהוא יוביל לאכילת יתר.

אם עבר עליכם יום קשה בקושי שתיתם משהו, פה ושם רק אכלתם משהו קטן, לא אכלתם באופן מסודר וסוף סוף הגעתם הביתה עייפים, זכרו לא להיכנס מיד למטבח בלי לחשוב. פתיחת הדלת היא כביכול אות כניסה למטבח, לכן אם תהיו מודעים לכך תוכלו למנוע זאת, ראשית כל לשתות כוס מים, להירגע, לחשוב מה רוצים לאכול, לתכנן את הארוחה ורק אחר כך לגשת לאכול בהגיון.

איך להתמיד בדיאטה בסופי שבוע:
זמן קשה נוסף הוא סופי שבוע, שם בדרך כלל נפרץ מנגנון ההתאפקות השבועי וכולם אוכלים בדרך כלל בצורה לא מבוקרת. ודאי שאין זה הכרחי, אפשר לעבור את סוף השבוע מבלי ליפול אל תהום הזלילה, אם רק תחשבו ותהיו מודעים.

אחת הבעיות המרכזיות היא ללמוד לאכול ולטעום אך לא לזלול. ללעוס היטב ולא לבלוע מיד, ליהנות מהטעם ולחשוב על הכמות, לא להמשיך לאכול באופן אוטומטי.

הדבר החשוב ביותר הוא לא לכעוס על עצמכם כאשר אכלתם דבר מה לא מתוכנן, אין לומר: "אם כבר אז כבר", משום שאז תרשו לעצמכם לאכול מכל הבא ליד, פשוט יש להמשיך בתוכנית כרגיל מבלי לכעוס, משום שהכעסים מובילים לאכילת יתר.

במהלך הארוחה לנשום עמוק ולחשוב האם זה מספיק או שאפשר להפסיק.
לאכול בשיטת הצלחת, כלומר להניח בצלחת ולא להוסיף מעבר לזה כאשר מסיימים.

לזכור, הגברת המודעות לגודל המנות היא המפתח לשליטה, לאכילה נכונה והרזיה.

ליצירת קשר ופרטים נוספים על ד''ר סיגל תמיר.

לקבלת יעוץ אישי ממני, התקשרו עכשיו: 072-2285800 שלוחה 123
מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


עמוד זה נצפה ושותף 1042 פעמים. גם אתה יכול לשתף עם חברים
לחץ/צי עכשיו על סמל הרשת החברתית שלך והחברים שלך יוכלו ליהנות גם הם
שתף עם חברים: שתף בפייסבוק | גוגל פלוס | שתף בטוויטר | שתף בטוויטר |

image המפה האסטרולוגית מחולקת ל-12 בתים, כאשר הבית הראשון נקבע ע"פ שעת הלידה והמזל העולה באופק באותה השעה.
image כיצד ניתן לעורר את החלומות שלנו ומה הקשר בין חלום של לילה לחלום של מציאות.
image לאיורוודה מגוון של שיטות טיפול שהמשותף בהם הוא הראיה של האדם כמכלול. על פי התפיסה של הרפואה ההוליסטית, לכל בעיה ממנה סובל האדם יש הן אספקט פיזי והן אספקט נפשי ורוחני, ועל כן הטיפול חייב להתמקד בשלושתם.
image שאיפת הלב שלנו הולכת ומוכתמת באגו רוחני, ההולך ומשתלט עלינו וגורם לנו לנהוג כלפי עצמנו בשיפוטיות, ביקורת וחוסר רצייה עצמית.
image מדוע אנו סופרים את העומר? כל מה שרציתם לדעת והתביישתם לשאול
מטפל בתחום? בדוק כיצד אתה מופיע באינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן







דרג תוכן עמוד זה
5.00