מדריכים להעצמה והגשמה עצמית

עליזה בן יוסף יהלום

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על עליזה בן-יוסף יהלום מרעננה, מרפאה הוליסטית- רוחנית והילרית, מנחת קבוצות וגם מלמדת יחידים באופן פרטני. בין היתר, היא מטפלת ומרפאה אנשים באמצעות הילינג, רפואת תדרים, יעוץ אישי ועוד.

עליזה בן יוסף יהלום – היהלום שבכתר. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג בפניכם את עליזה בן-יוסף יהלום מרעננה, מרפאה הוליסטית- רוחנית והילרית, מנחת קבוצות וגם מלמדת יחידים באופן פרטני.

עליזה, בעלת תואר ראשון במדעי הטבע, עבדה שנים רבות בתחום הכימיה וביו-פרמצבטיקה. בשנים ההן היא גרה בקיבוץ 'בית קמה' וחייה התנהלו במקביל, בין תחום עיסוקה המדעי לבין תחומי המיסטיקה והריפוי שריתקו אותה. כיום, היא עוסקת (עובדת ומלמדת) במספר רב של תחומים ושיטות הוליסטיות. בין היתר, היא מטפלת ומרפאה אנשים באמצעות הילינג, רפואת תדרים, יעוץ אישי ועוד.

איך זה התפתח? איך עברת ממדע למיסטיקה?
"בסוף שנות התשעים גמלה בי ההחלטה לעשות שינוי. לאחר שעזבתי את מקום ממגורי ועברתי לעיר מתוך וודאות ברורה שזה בדיוק מה שעלי לעשות למדתי מספר נושאים, בין היתר, רייקי, הילינג, ארומתרפיה, נומרולוגיה ועוד, ועזבתי את עבודתי ככימאית. באותן השנים,  נחשפתי גם לנושא התקשור והגעתי למצב בו נאמר לי שאצלי זה קורה באופן טבעי וישיר ושעלי רק 'לרצות ולהתחבר לתהליך קבלת המסרים'. כיום אני משתמשת בכל הכלים שלמדתי כדי לטפל ולסייע לאנשים להתרפא וגם מלמדת בקורסים מספר נושאים שונים: הילינג אנרגטי, רייקי (כל הרמות), מודעות, נומרולוגיה, תקשור וקורס בניסים, דמיון מודרך, פיתוח בטחון עצמי והעצמה אישית ועוד".

מי קהל היעד שלך?
"כל מי ששואף להיטיב את חייו ובריאותו, כל מי שרוצה להתפתח מבחינה אישית, לשפר יצירתיות, יחסים בין אישיים והתנהלות בכל תחומי החיים. אני מטפלת גם באמצעות רפואת תדרים, שיטה יעילה במיוחד לטיפול במגוון בעיות בריאותיות".

מה המוטו שלך בעבודתך?
"אני מאמינה שאנו חיים בכמה ממדים בו זמנית ושאפשר לנוע על ציר הזמן ולגלות את המהות הפנימית שלנו ולהתחבר לעוצמה שיש בתוכנו, כדי להתמודד טוב יותר עם החיים ועם כל מה שהם מזמנים לנו. אנו יוצרים כל יום מחדש את המציאות שלנו וכדי לשנות את אותה עלינו קודם כל לשנות את האמונות וההתנהגות שלנו. כל דבר שאנו רוצים ליצור בחיינו, בין אם מדובר בשיפור המצב הכלכלי, זוגיות טובה, שלוות נפש, הצלחה בעבודה, קנייה או מכירת דירה, קריירה חדשה או שיפור מצב כלשהו – הכול אפשר לזמן לתוך חיינו אולם זה כרוך בנכונות לשינויים. בטיפולים אישיים וגם לתלמידי אני מסבירה שחובה עלינו להיפתח להדרכה הפנימית ולאינטואיציה, כי רק אז דלתות רבות יפתחו בפנינו".

מה המתכון שלך להצלחה? מה הייחוד?
"הכול מתחיל ונגמר בצורך האנושי לאהבה, קבלה והכלה. מבחינתי- תמצית הריפוי הוא אהבה ואיזון. כל אדם יכול ללמוד בעזרת שיטות עבודה רוחניות לשחרר התנגדויות, לרפא גישה שלילית ולהשיג את המטרות והחלומות… לשם כך צריך להצטייד בכלים של החלטיות, אמונה שזה אפשרי, לדמיין את זה כאילו זה קורה בזמן הווה, להודות על מה שקיים ולבטוח בזרימת החיים".

גם אתם מוזמנים לחוות חיים טובים ובריאים הרבה יותר!

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר ופרטים נוספים על עליזה בן יוסף יהלום חייגו עכשיו: 072-2285819
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על עליזה בן יוסף יהלום

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
לניווט אל הקליניקה באמצעות WAZE 
לחצו כאן
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


מאמרים קשורים

Back to top button