מיסטיקנים מומלצים

רוני בנימין

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על רוני בנימין – באמצעות קריאה בקלפי טארוט, קלפים אינדיאנים, תקשור, אלמנטים מתחום האימון האישי והרבה חוכמת חיים, רוני מטפלת בהצלחה באנשים, ללא אגו ובצניעות יתרה ונדירה.

רוני בנימין – קריאה בקלפי טארוט, נומרולוגיה, תקשור ועוד.

רוני בנימין – קלף מנצח. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את רוני בנימין.

באמצעות קריאה בקלפי טארוט, קלפים אינדיאנים, תקשור, אלמנטים מתחום האימון האישי והרבה חוכמת חיים, רוני בנימין מטפלת בהצלחה באנשים, ללא אגו ובצניעות יתרה ונדירה.

במשך כעשרים שנה עסקה רוני בהוראת אומנות, עד שגילתה את עולם הרוח בדמות קלפים ויכולת תקשור נדירה. כל זה התחבר אצלה באופן טבעי לאהבת האומנות, לצבעים ולסמלים שמופיעים בקלפים ולמשמעויותיהם. היום היא יועצת ומטפלת, מקיימת סדנאות לאומנות, לקפלי טארוט וקלפים אינדיאנים, מרצה ומנחת אירועים ומפגשים פרטיים לכל מטרה. רוני גם כתבה שני ספרים בנושא רוחניות. האחד- "סודם של קלפי החיות האינדיאנים" והשני- סוד האותיות", ניתן לרכוש את הספרים אצל רוני.


באמצעות התקשור שאת עושה, האם את גם קוראת ומנבאה עתידות?
"אני נותנת כיוון עתידי, ומסבירה ליושב/ת מולי כי העתיד אינו חשוב, אלא מה האדם עושה עם הידע הזה ולאן הוא לוקח את הבחירות שלו בחיים. מלבד זאת חשוב לי להעביר מסר כי הטיפול צריך להיות ממקום של צניעות וענווה, כי אני מבינה שזה לא 'אני', אלא כוחות עליונים שעוברים דרכי. 

כדרך אגב, אני כואבת מאוד את מה שנעשה בארץ בתחום המיסטיקה. ישנם הרבה מטפלים שעוסקים במה שאני מכנה 'עבודת נחשים וניחושים'. זה בדיוק מה שאסור לנו לעשות על פי המסורת היהודית. המסר שלי הוא שבעזרת התקשור אני עוזרת לאחר לעזור לעצמו להגיע ליעוד שלו בחייו או למטרותיו. אין בי אינטרס לפאר את שמי אלא לעזור לאנשים אחרים."

מה בעצם הקשר בין מקצועך במורה לאומנות ומיסטיקה? ולמה בחרת דווקא בתקשור ובקלפים?
"אני מחוברת לצבעים וסמלים באופן עמוק ובכמה רבדים. אני גם מאמינה שאומנות היא הגשר בין האני הפנימי לעולם החיצוני. ביטוי עצמי דרך אומנות משקף במדויק את מה שקורה בתוכנו ומוקרן מהפנים החוצה. אפשרות נוספת היא להסתכל מבחוץ פנימה אל תוך האדם לראות אותו בצבעים, דרך זה אני מתקשרת ויודעת ממה הוא סובל או מה חסר לו, במה הוא מבורך ובאיזה איכות של חיים הוא בוחר להיות (כמו לימודים-צבע כתום). לאחרונה, בערבי תקשור שאני עושה עם עוד שני שותפים, תיקשרתי על בחורה שהיא מתקשרת בעצמה. ראיתי הרבה חסימות אצלה והבנתי שהיא בעצם חיה בשקר עצמי. לעומת זאת, הייתה שם עוד אישה שנראתה במושגים המקובלים מאוד לא מרשימה, אבל אצלה ראיתי הרבה אור. כך גם עם המטופלים שמגיעים אליי, אני יכולה לדעת מהר מאוד מה הם מרגישים ואיפה יש להם חסימות שצריך לשחרר".

באיזה שיטות את משתמשת בטיפול עצמו?
תלוי בסוג הטיפול. יש מפגשים שמסתיימים בפגישה אחת של תקשור וייעוץ בעזרת קלפי טארוט וקלפים אינדיאנים. יש מפגשים חוזרים כאשר הדברים אינם יכולים להסגר בפגישה אחת.
בזמן הטיפול אני יכולה לבקש מהמטופל לצייר לי ציור אשר יוסיף לי פן אחר של הסתכלות עליו. 
 וחוץ מזה אני מעבירה סדנאות בהן אני נותנת ידע, והערך המוסף הוא הטיפול הפנימי והתבוננות שכל אחד עובר במסע.

הסדנאות הן:
• ציור מהרגש- מסע המפעיל חושים רדומים אצל האדם כמו ציור ביד שמאל, או מצבי התבוננות שונים, מיזוג אנרגיות, שילוב של כתיבה יוצרת ועוד, תוך כדי המסע אני מדברת על הצבע ומשמעותו ביקום. אנחנו עושים גם מסעות בצבע אחד ומתחברים לאנרגיה שלו. 
• מסע בקלפי הריפוי האינדיאנים – דרך הספר שכתבתי אני מאירה את כוח הריפוי של החיות, ואת המסר שלהן לאדם בכל תחומי חייו.
• מסע באותיות הא' ב' – כדרך האמת – הכל מא' ועד ת' דרך המ' היא המהות של היקום   הכולל את המסע של התפתחות האדם מהיותו תינוק ועד מותו, דרך הכוכבים, המזלות, נומרולוגיה וקלפי הסדרה הראשונה של הטארוט.

בייעוץ לזוגות, אני מראה את הדרך לזווית ראיה שונה. אני מראה את השיקוף האחד אצל השניה וההפך, את ההלך הנפשי של בן הזוג, אשר לעיתים קרובות בא לביטוי חיצוני כהגנה למשהו פנימי פגוע והאחר קולט רק את החיצוני ולא מאזין לנפש הפגועה, שם אני נכנסת עם תמונת המראה. ההבנה ש'אני לא תמיד צודק' היא אחד מהכלים החשובים ביותר לשקם מערכות יחסים".


מה הביא אותך לשיטות הללו?
"אני באמת מאמינה שאדם מכיל בתוכו יכולות אינסופיות, וכמו הזרע באדמה המחכה לעיתוי הנכון לנביטה, כך גם הוא, יצמח ויוציא מעצמו את המתאים והנכון לו בזמן המתאים. אישית, בגיל 44- 45 עברתי הרבה דברים בחיים. הבנתי שאני חייבת לפרוץ לדרך חדשה, קשה, אבל אמיתית עבורי, ממש כמו שלהגיע לפרח הוורד- נשרטים על ידי הקוצים שצומחים על הגבעול… בגיל הזה התחלתי ללמוד רוחניות. למדתי נומרולוגיה, קלפים ועוד תחומים נוספים כדי להספיג את עצמי בידע. עד היום אני לומדת כל שנה לפחות שני קורסים חדשים כדי להרחיב את האופק ואת ידיעותי. בשלב מסוים למדתי תיקשור והתחברתי לזה מיד. אני נעזרת בכל הכלים שיש לי כדי לעזור לאנשים לצאת ממצב תקוע ולהשיג איכות חיים אמיתית. זה תהליך שתמיד משתלבת בו אינטליגנציה וחוכמת חיים, כמו גם הבנה שלכל אדם יש זכות לבחור איך להגיב למצב נתון. למשל, אישה יכולה להתנהל בזוגיות שלה מתוך חוסר אמן, קינאה, רדיפה בלתי פוסקת אחרי הבעל ובדיקה מתמדת של איפה הוא נמצא… מצד שני, היא יכולה במקום למרר את החיים לעצמה ולבן זוגה להחליט לשנות את הגישה. אנשים שמעוניינים להשתנות מצליחים לעשות זאת עם קצת עזרה ממני והרבה מתוך עצמם. מי שרוצה 'להישאר בתוך הבוץ של עצמו' – אף אחד וגם לא אני, לא יכולים לעזור לו, אדם בוחר להעלב ולהיפגע- אפשר גם לא".

מטפל טוב הוא אדם קשוב שממקד את המטופל במרכז הבמה ועובד ללא אגו.
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר וייעוץ בשיחה אישית ומיידית לחצו כאן
או התקשרו: 072-2285845

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מוזמנים לגלוש באתר הבית שלי

מידע נוסף על רוני בנימין

מאמרים קשורים

Back to top button