מיסטיקנים מומלצים

ברכה מיטשניק

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על רכה מיטשניק מרמת גן – מורה רוחנית, יועצת ומטפלת, מתקשרת, מפענחת ומסייעת לתיקון מצבי תקיעות נשמתים וסופרת שכתבה שלושה ספרים.

ברכה מיטשניק – מסע להתפתחות הנשמה. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את ברכה מיטשניק מרמת גן – מורה רוחנית, יועצת ומטפלת, מתקשרת, מפענחת ומסייעת לתיקון מצבי תקיעות נשמתים וסופרת שכתבה שלושה ספרים: "שירת הלב"- ספר פרוזה חוויתי, רגשי ומעצים, "אני יהוה"- ספר שתוכנו הועבר אליה בתקשור ו"שמיים גבוהים"- שיצא בקרוב במהדורה דיגיטאלית.

ברכה היא בעלת תואר אקדמי ומורה מוסמכת בספרות משווה ובלשנות מטעם אוניברסיטת בר-אילן. היא גדלה במשפחה חרדית וניהלה אורח חיים דתי במשך תקופה ארוכה. כיום, היא חיה כ"אישה חילונית המחוברת לאמונה" – עובדה שמייחדת אותה ומעניקה לעבודתה הרוחנית מימד של עומק וידע רב ורלוונטי מהמקורות היהודיים. ברכה עוסקת בייעוץ וטיפול אישי, זוגי ועסקי, ברמה גבוהה מאוד, מנחה סדנאות וקורסים בתחום התקשור, מודעות והעצמה אישית.

למי מתאים הטיפול/יעוץ שלך?
"התהליכים והשיטה באמצעותם אני עובדת, מיועדים לאנשים שמעוניינים בשינוי אמיתי בחיים, בהבנה של הגורם המקורי (ברמת הנשמה) לתקיעות בחייהם ובנכונות ובשלות להתפתח ולפעול למען שיפור המצב ו/או הגשמת מטרות ספציפיות. המשימה הזאת מתבצעת על ידי תקשור למקור הגבוה ביותר, קבלת הדרכה עליונה ופעולה תוך שילוב של דיוק, עוצמה ואיזון. כמו כן, אני מסייעת בהסרת חסימות, עין רעה וכל סוג אחר של כפייה אנרגטית, ניקוי וטיהור בתים פרטיים ובתי עסק וטיפול בפרחי באך".


איך הגעת לתחום עיסוקך באופן הזה?
"לפני כשמונה עשרה שנה, בשלהי שנת 1998, התהליך התחיל לתפוס תאוצה… היכולות הרוחניות שלי שאני קוראת להן 'הבזקים של ידיעה' התגלו אצלי כבר בגיל צעיר, אולם זה הפחיד אותי מאוד, לא דיברתי על כך עם אף אחד ו'ברחתי' מזה. 'גל נוסף' הגיע בגיל ההתבגרות, אבל שוב סגרתי את התחום הזה בחיי, כי לא הייתי בשלה להתמודד עם זה. למה? במקורות היהודיים כתוב שקבלה ניתן ללמוד רק בגיל 40 ואילך! כך גם, לפי אמונתי, כדי לתקשר ולעסוק בעניינים רוחניים עוצמתיים כל כך, צריך להגיע לגיל מתאים, לבשלות אישית ואיזון. כל זאת, כדי לא לאבד שליטה ולא להיקלע, חלילה, לנקודה של נתק או חוסר איזון במישור החיים היומיומי. הסיבה לכך היא פשוטה והגיונית: אדם שחי 'רק' בעולם החומר או 'רק' בעולם הרוח, למעשה מנהל חיים לא מאוזנים, כמו כיסא בעל ארבע רגליים שאורכן אינו שווה…ולכן, זה לא יכול להביא להצלחה ולהתמודדות (ביתר קלות) עם אתגרי החיים".

האם זה היה קשור לתהליך של חזרה בשאלה ואם כן- איך?
"תהליך ההיפרדות שלי מהדת היה מתוך בחירה בחלקים המתאימים לי, מתוך אמונה ולא מתוך פחד…אני מאמינה שהקשר בין אדם לאלוהים לא זקוק ל'תיווך'.  מבחינתי, החינוך ואורח החיים החרדי אמנם מיועד לעשות 'סדר', אבל הוא גם כולל אלמנטים של 'אילוף' והפחדה שאינם לרוחי. החוויה שלי של שינוי באורח חיים היא בחירה מחודשת של אורח החיים המתאים לי".

 באיזה סוג של תקשור את עוסקת ואיך זה משמש אותך ככלי בעבודתך?
"אני עוסקת בתקשור תהליכי אשר מיועד לאנשים שמעוניינים לעבור 'מסע להתפתחות הנשמה'. מגיעים אליי אנשים שהנשמה שלהם זועקת ומייחלת לשינוי. כל התהליך, הנמשך לפי רצונו וצרכיו של המטופל, נעשה דרך הדרכה גבוהה, כאשר כל אחד מתקדם בקצב שלו, כי כל נשמה היא ייחודית ומיוחדת. ההדרכה הגבוהה מגיעה אליי מ'יהוה' והיא מסייעת לכל אדם הרוצה בכך לשנות את חייו באופן מודע ומעשי כאחד".

מה צריך לעשות כדי להצליח בכך?
"קודם כל, צריך רצון, הבנה ומודעות למצב! השלב השני, הוא לא פחות חשוב והוא נכונות לביצוע ולעשייה כדי ליצור מציאות חדשה, רצויה יותר".

תוכלי לתת דוגמה?
"למשל, אישה מוכה שנשארת שנים בקשר זוגי הרסני. פעמים רבות עולה השאלה המתבקשת: למה היא נשארת במקום רע כזה? התשובה לכך היא שיש לה מודעות אבל אין לה את הכוחות הנדרשים כדי להוציא את הרצון מהכוח אל הפועל. כאן ההדרכה העליונה נכנסת לפעולה. בתהליך הטיפולי, האישה מקבלת את הכוחות הדרושים לה לצאת ממצבה הנוכחי לקראת עתיד טוב יותר".


מה המוטו שלך בעבודתך?
"אני מאמינה שיש הרבה אנשים שחיים במשך שנים ארוכות בתוך מציאות 'לא סגורה' ולא פתורה, סובלים מאוד, מנסים 'לצאת מזה', אבל לא מצליחים לפתור את הבעיות שחוזרות על עצמן בווריאציות שונות. אני מאמינה שכאשר אנשים מגיעים אליי עם רצון אמיתי ועמוק לשינוי, אני כולה לעזור להם באופן ממוקד. לטיפול וליווי תהליך מסוג כזה – אין מחיר! עם זאת, איני משתמשת בעבודתי כ'קרדום לחפור בו' ולכן אני גובה מחיר הוגן ולא מכתיבה את משך הטיפול לאף אחד. מטופלים יכולים לבוא מתי שהם בוחרים בכך וזאת כיוון שממילא אין אפשרות להאיץ תהליכים מסוג כזה וכל אדם יודע במדויק מה מתאים לו ומתי".
 
ברכה מיטשנק מרמת גן, עוסקת בליווי רוחני והדרכה באמצעות תקשור ברמה הגבוהה ביותר. במסע השינוי היא מובילה את מטופליה באמצעות ההדרכה העליונה, להבין את מקורות הקושי והאירועים שחוותה הנשמה. ברכה מסייעת בתהליך של פתרון אתגרים, קשיים ובעיות בחיים הנוכחיים. (היא אינה עוסקת בשחזור גלגולים וגורסת שאין צורך לחוות מחדש חוויות מסוג כזה). ברכה עובדת במסלול מדויק  וממוקד ביותר, המועד לפיתוח ראיה רחבה של מצבי חיים, פיצוח האניגמות הנסתרות שחוסמות אותנו בחיים והכוונה להתמודדות מתוך בחירה מאוזנת ומודעת".

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285422
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי 

קישור לאתר שלי

מידע נוסף על ברכה מיטשניק

מאמרים קשורים

Back to top button