מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

בטינה ססמסקי

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על בטינה ססמסקי, בעלת קליניקה במודיעין – מכבים, נטורופתית והרבליסטית קלינית שנעזרת בין היתר, במכשירים מיוחדים וחדשניים המתבססים על רפואת תדרים: "גלובל דיאגנוסטיקס" ו"דיסופט".

בטינה ססמסקי – בריאות כדרך הטבע בעזרת טכנולוגיה מודרנית. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את בטינה ססמסקי, בעלת קליניקה במודיעין – מכבים, נטורופתית והרבליסטית קלינית שנעזרת בין היתר, במכשירים מיוחדים וחדשניים המתבססים על רפואת תדרים: "גלובל דיאגנוסטיקס" ו"דיסופט". מה הבשורה? מכשירים אלה יגלו תוך דקות ספורות את כל בעיות הבריאות שלכם ביעילות ובמקצועיות ויתוו את הדרך לשיפור מצבכם הגופני והרגשי.

אז אם אתם מאוכזבים מהרפואה הקונבנציונלית ומחפשים דרך אחרת… הנה זה בא. המכשיר גלובל דיאגנוסטיקס, כשמו  כן הוא. המכשיר מבצע תוך שמונה(!) דקות בדיקה מיוחדת, מאבחן ונותן 'תמונת מצב' של רמות פעילות מאות איברים ומערכות גופניות. "בסך הכול" מודד המכשיר תדרים של  למעלה משש מאות איברים ומערכות גופניות החל ממערכת הדם, העיכול, רגישויות מזון ועוד ועוד. 

מאיפה מגיע המכשיר ואיך זה עובד? 
מתברר ש"גלובל דיאגנוטיקס", נמצא בשימוש רפואי למעלה משני עשורים, באירופה ובארצות הברית. את ה'פלא' הזה פיתחה חברה שוויצרית בשם Vitatec על בסיס הרעיון של מדען (פיזיקאי) העונה לשם זיגפריד קיונטקה, שהאמין כי יש להתייחס לשדה החשמלי, המגנטי והאלקטרומגנטי של בני אדם על מנת לאבחן ולרפא מחלות. כשהאיברים השונים והמערכות בגוף אינם מתפקדים בטווח התקין, ברור שמשהו הולך ומשתבש ואבחון מוקדם הוא חיוני למי שרוצה לשמור על בריאותו…

אז איך עוזרים לנו המכשירים האלה? 
"כאשר אדם מגיע לאבחון ובדיקה, בנוסף לתשאול והבדיקה השגרתיים הוא מתחבר על ידי אלקטרודות קטנות (הבדיקה אינה פולשנית ואינה כואבת)  למכשיר. הגלובל דיאגנוסטיקס 'שולח' זרם חשמלי חלש בטווח תדרים רחב לכל הגוף ומקבל אותו בחזרה (כמו הד), מתעד אותו בשיטה מיוחדת (על צג המחשב) ומשווה ל'רמה הנורמלית'. כל סטייה מעידה על חוסר איזון או תפקוד. איש מקצוע יכול לתת פירוש מדויק לאבחון ומשם להתקדם לעבר הצעות לטיפול וריפוי. היתרון והחידוש של המכשיר מתבטא ביכולות זיהוי גורמי המחלה ובעיות רפואיות בשלב מוקדם ביותר בקלות, במהירות וברמה דיוק גבוהה במיוחד. המכשיר מסוגל לאבחן בעיות כגון הימצאות חיידקים, קנדידה, רגישויות למזונות ואלרגיות, דלקות חבויות, מחסור בוויטמינים ובמינרלים ועוד".

 איך זה משתלב עם נטורופתיה והרבליזם?
"נטורופתיה היא רפואה טבעית שמטפלת באדם באופן מערכתי הוליסטי ולא רק בסימפטומים. הנטורופתיה עובדת מצוין בפני עצמה וגם במקביל לאופציות שמציעה הרפואה הקונבנציונאלית. הייחוד בנטורופתיה הוא שבדרך כלל, אנשים שסובלים ממחלות שונות, מקבלים תרופות כדי להקל על הסימפטום, מטרה חשובה מאוד בפני עצמה, אולם חסרונה שאינה מתמקדת בשינוי אורח חיים וכך למעשה מנציחה את הגורמים (החיצוניים) שגרמו או סייעו להיווצרות המצב הקיים. הנטורופתיה מציעה דרך שינוי תזונה אפשרות להקל על סימפטומים ואף לרפאם לחלוטין. טיפול מסוג כזה יעיל בסוגים שונים של בעיות בריאות, כולל מחלות אוטו-אימוניות".

מה הכוונה?
"בנטורופתיה ורפואה טבעית והוליסטית, הגישה היא שגוף ונפש קשורים ומשפיעים אחד על השני באופן גורף ומתמשך. חלק מהמחלות הן תוצאה של מצבים נפשיים ולהיפך, בעיות בריאותיות מלוות במקרים רבים במצבים רגשיים לא קלים ולכן קשה לצאת מהמעגל הזה ללא עזרה מקצועית. כחלק בלתי נפרד מטיפול נטורופטי, עובדים על ניהול סטרס (באמצעות פרחי באך וצמחי מרפא). לתזונה יש חשיבות והשפעה מכרעת על מצב גופו ונפשו של האדם. למשל, מזונות שמעלים את רמת החומציות ברקמות ומעודדים היווצרות דלקות, עלולים לקדם מצבי חולי כמו למשל פיברומיאלגיה".

יש מזונות שהיית ממליצה להימנע מהם באופן גורף?
"לרוב האנשים עדיף לא לאכול (או להפחית במידה ניכרת) מזונות מן החי, כולל בשר אדום ומוצרי חלב. אומנם כל אדם נבדק באופן אישי ויש יוצאים מן הכלל אבל בשנים האחרונות נמצא שאחוז גבוה מאוד באוכלוסייה הוא בעל 'אי סבילות' לחלב ומוצריו ובמקרים רבים הם גורמי אלרגיה מובהקים".

אז מה כדאי לאכול?
"אוכל טבעי ובריא, בעל איכויות מזינות ומרפאות הוא בגדר המלצה גורפת. בכל עונות השנה, יש מבחר עצום של פירות, ירקות, קטניות ודגנים בריאים שמהם ניתן להרכיב ארוחות טעימות ומקדמות בריאות. המטופלים שלי זוכים לאחר אבחון להדרכה והכוונה מה לאכול ומה לעשות כדי להבריא את הגוף והנפש. ביחד עם המטופל, אנו מרכיבים תפריט מאוזן ו'הגיוני' שניתן לעמוד בו בלי להישאר רעב לא מבחינה פיסית וגם לא פסיכולוגית. אני מאמינה שאדם שחש רעב, לא יתמיד בצורת אכילה ובאורח חיים בריא! לכן, אני מלמדת אנשים, צעד אחרי צעד, מה ואיך צריך לאכול. למרות הידע הרב הזמין לציבור, לעיתים נוצר עודף ידע מה עוד שחייבים לעשות התאמה אישית לפי הצרכים האישיים של כל אדם".

בטינה ססמסקי, נטורופטית והרבליסטית, אירידיאולוגית והומוטקסיקולוגית, מביאה כעת את הבשורה של שימוש במכשירים שהם פרי המילה האחרונה בטכנולוגיה עולמית לאבחון בעיות בריאות שונות.
גם אתם מוזמנים!

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285940
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על בטינה ססמסקי

מאמרים קשורים

Back to top button