מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

סוניה רויטפרב

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על סוניה רויטפרב, חברת קיבוץ ברעם, שהקימה ביחד עם עוד חברים מברעם מרכז טיפולים משותף בשם "דרך האור". ב"דרך האור" מתמקדים בעיקר במישור האנרגטי והרוחני דרך תקשור ועבודה עם רפואת תדרים, פרחי באך, הילינג ועוד.

סוניה רויטפרב – בין שני עולמות. כבר בילדותה גילתה סוניה רויטפרב, חברת קיבוץ ברעם, יכולות מיוחדות במינן. היא ראתה נשמות של נפטרים והרגישה מראש מה מתרחש ומה עומד לקרות לאנשים סביבה. החשש בפני תגובות הסביבה עצר מבעדה לשתף אחרים במה שהרגישה. לפני כתשע שנים, הקימה עם עוד חברי קיבוץ ברעם מרכז משלים ורוחני שנקרא "דרך האור" ובו היא מטפלת באנשים בעזרת אנרגיות, ישויות אור ולעיתים גם נשמות מהעולם הבא שמתגייסות לעזרה.

הגשמה אישית ומקצועית 
סוניה החלה את דרכה כמטפלת מוסמכת בשנת 2000, בשנת 2004 הקימה סוניה ביחד עם עוד חברים מברעם מרכז טיפולים משותף בשם "דרך האור". מספרת סוניה: "עבדנו בקליניקה במגוון שיטות נרחב מתחום הרפואה המשלימה – דיקור, שיאצו פלדנקרייז, הילינג, עיסוי,ארומתרפיה תזונה ועוד, היום אנו מתמקדים בעיקר במישור האנרגטי והרוחני דרך תקשור ועבודה עם רפואת תדרים, פרחי באך, הילינג ועוד. כמו כן במקביל לטיפולים הפרטניים אנו עורכים הרצאות וסדנאות בתחום העידן החדש, מדיטציה דמיון מודרך, מסעות רוחניים, עבודה עם קלפים והילינג חוויתי". 

טיפולי ה'דגל' בקליניקה כוללים טיפול אנרגטי ותקשור של סוניה, שהיא מתקשרת עוצמתית במיוחד, שיודעת לקבל למטופליה מידע משמעותי על שורש הדברים מבחינה פיסית, רגשית ורוחנית וגם כמובן מסייעת לכל מי שזקוק ומעוניין בריפוי מעולם אחר, בלתי קונבנציונאלי. היא יודעת לספר לאנשים פרטים אישיים עליהם שרק הם יודעים ומטופליה מעידים, כמו היא בעצמה, שגם אם אין הסבר לוגי משכנע לעבודתה הייחודית – זה פשוט עובד!
שותפה לדרך הריפוי הוא נמרוד בן איש, חקלאי ואיש חינוך בעבר, המתמקד קודם כל בתפקיד מטפל, אך גם… אדמיניסטראטור, משווק ומנהל בפועל של הקליניקה המשותפת "דרך האור".

איך התחיל הכול
כשסוניה משחזרת את תחילת דרכה בתחום הטיפולי הרוחני, היא מתחילה באירוע שהתרחש בילדותה המוקדמת.
"בגיל שבע לערך, אמי חלתה ואני זוכרת שדאגתי לה מאוד. תמיד הייתי ילדה שחיה בין שני עולמות, עולם החומר ועולם הרוח ולכן לא הופתעתי כששמעתי קול שאומר לי 'להניח ידיים' על אימא כדי לעזור לה להירפא. איך ידעתי מה לעשות? קיבלתי ממקור עלום שם כוח ריפוי ואימא החלימה. במשך כל השנים, הרגשתי את עצמי 'שונה' והיו זמנים שאפילו חשבתי שאני יוצאת מדעתי, אבל המציאות הוכיחה לי שוב ושוב שמה שאני חווה הוא אמת… הרגשתי מה עובר על אנשים אחרים לידי, חוויתי את הכאבים ואת התחושות שלהם וזה למעשה נמשך כך עד היום… כשמישהו נכנס לקליניקה שלי, אני מרגישה את מה שהוא מרגיש וצריכה לעשות הגנות מיוחדות כדי לא להיות מוצפת בכאבים ובסבל שלו. אחרת – אני חשה מועקה כבדה מאוד. מאז ומתמיד היה לי קשה בחיים, בעיקר בגלל שאינני מצליחה לשמור ולהגן על עצמי. בכלל, קשה מאוד לחיות בין שני העולמות – 'רגל פה ורגל שם'. במשך שנים רבות ניסיתי לברוח מזה, נישאתי וילדתי ארבעה ילדים מקסימים, עבדתי בעבודות אחרות, עברתי מקום מגורים אבל כלום לא עזר. שנים נשאתי את סודותיי בתוך ליבי ולא סיפרתי לאף אחד מה אני חשה ואפילו לא לבני משפחתי הגרעינית".

מתי עשית את המעבר לעיסוק מלא וגלוי ברפואה משלימה ובתקשור?
"במשך שנים רבות עסקתי בתחום החינוך. לפני כשלוש עשרה שנה, החלטתי לצאת לאור ולתת לעולם את מה שאני יודעת לעשות. הקמתי ביחד עם שותפי נמרוד, מרכז רוחני משלים בקיבוץ, למרות שרוב האנשים 'הרימו גבה'. מאז עברו שנים והמודעות עלתה בקרב הרבה אנשים. כיום מגיעים לטיפולים גם חברי הקיבוץ עצמם וגם אנשים מכל הארץ (ומהעולם) ששמעו על היכולות שלי וקיבלו עדויות ממטופלים שנעזרו. הטיפולים שאנו מציעים בקליניקה הם מגוונים אבל השיטה המרכזית היא הריפוי הגבוה, בו אני מטפלת בגוף הפיסי, הרגשי והמנטאלי בעזרת בכוחות עליונים שמגיעים אליי מממדי ריפוי מקבילים. אנשים שמגיעים אליי יוצאים ביחד איתי למסע מיוחד במינו, במהלכו אני מזהה את מקור הבעיה ואיך לטפל בה בהצלחה כדי להביא לריפוי. ברוב המקרים, אנשים עוברים חוויה מיוחדת במינה, מעין מסע בממדים אחרים, שגם אם אינם ברורים להם לחלוטין, מהווים נקודת מפנה בחייהם".

למה בדיוק את מתכוונת?
"המטופלים מעידים שהם עוברים חוויה ראשונית שכמותה לא חוו מעולם. המודעות והתודעה מתרחבים ולעיתים קרובות גם מתרחשים אירועים פלאיים שמוגדרים 'נס'. למשל, באחד המקרים, הגיעו אליי זוג הורים מודאגים שבנם נולד פג עם חסימת מעיים וסיכוי קטן מאוד לחיות – כך לפי הפרוגנוזה שקבעו הרופאים. טיפלתי בתינוק והוא נרפא. כך קרה גם עם גבר מארצות הברית שהגיע אליי עם בעיה של קרע בגיד ונרפא בטיפול אחד, נשים שסבלו ממיומות ברחם ועמדו בפני ניתוחים שנחסכו, נשים שלא הצליחו להיכנס להיריון במשך שנים רבות ועוד".

איך את מסבירה את התופעה לאנשים סקפטיים ופרקטיים?
"אין לי הסבר מלא לכוחות הריפוי שלי אלא תחושת הודיה רבה ל'מתנה' שקיבלתי משמיים וידיעה עמוקה שאני עושה את הדבר הראוי והנכון והמאוד פרקטי, איך זה קורה? אני שומעת את הקולות ורואה את המראות ויודעת מה בדיוק עלי לעשות ואיזה מידע להעביר למטופלים שלי. אני חיה בין שני העולמות ועבורי שניהם ממשיים וקיימים בדיוק באותה מידה. אני מתקשרת עם נשמות, מקבלת מסרים עבור אנשים, יודעת מה קרה לאדם בעבר עוד לפני שמספרים לי ומרגישה גם מה עומד לקרות, לפני שזה מתרחש במציאות. נשמות שעברו מן העולם הזה לעולם הבא, יוצרות איתי קשר ולעיתים מזדהות בשמן ומבקשות להעביר מסר לאדם מסוים. זה יכול לסייע מאוד לאנשים שלא סגרו מעגל עם יקיריהם שעזבו את העולם, במיוחד כאלה שנפטרו צעירים". למשל?
"פעם אחת הגיעה אליי אישה ששכלה את בנה ולא הצליחה להתאושש ולצאת מהאבל הכבד שירד עליה. במפגש שלנו (שלי ושל האם) העברתי לה מסרים ממנו, כולל פרטים אישיים שרק שניהם ידעו. הוא גם הזהיר את האם מפני בעיה בריאותית צפויה של אחיו הצעיר וביקש שיפנו ויבקשו בדיקות רפואיות בהקדם. היא יצאה ממני מחוזקת ועם הזמן חזרה אליה שמחת החיים. כמו כן, אני מסייעת במקרים מיוחדים, 'לשחרר' אנשים שסובלים ממחלות סופניות ושואפים לעבור לעולם הבא. כך גם עשיתי עם אבא שלי, שהיה שרוי בסבל וכאב קשים מאין כמותם וביקש ממני לעזור לו 'ללכת'. הוא הספיק לומר לי: 'באים לקחת אותי' ועצם את עיניו לנצח. שמחתי שהייתי אתו עד השנייה האחרונה לחייו ועזרתי לו ככל יכולתי. זה היה החלק המנחם למרות העצב הגדול של הפרידה ממישהו יקר לך. חשוב גם לציין שכשאני מטפלת בחולים סופניים, אני גם מסבירה להם מה צפוי להם בהמשך הדרך וזה מאוד מעודד אותם לצאת לדרכם האחרונה בעולם הזה בשלווה".

סוניה "ירשה" את יכולת הריפוי הטבעיות שלה מאימא שלה שגם היא ידעה לרפא בעזרת 'הנחת ידיים' והעברת אנרגיות. למרות שבמשך שנים ניסתה להתחמק מהייעוד שלה, הבינה בסופו של דבר שזה גורלה וזאת זכות גדולה לעזור לאנשים להירפא או כשמגיע הזמן – לעבור בשלווה לעולם שכולו טוב.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
לפרטים נוספים חייגו: 072-2285937
לאזור האישי שלי
באלטרנטיבלי

מידע נוסף על סוניה רויטפרב
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

מאמרים קשורים

Back to top button