מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

נפתלי פלדמן

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על נפתלי פלדמן, בן 44 העוסק ברפואה משלימה. מגדל דבורים ויצרן בוטיק של מוצרי אלוורה רפואית אורגנית לשתייה לטיפוח ולריפוי טבעי. מטפל אלטרנטיבי באלוורה רפואית, ייעוץ תזונה ואפיתרפיה.

נפתלי פלדמן – זהב ירוק. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את נפתלי פלדמן, מטפל ברפואה משלימה, מטפל בעזרת אלוורה רפואית ותזונה, אפיתרפיסת – מטפל בשיטת אפיתרפיה (טיפול בעקיצת דבורים). אבחון בעיות ומחלות לפי מכשיר תדרים – רפואת תדרים.
בנוסף, נפתלי זכיין עצמאי של חברת Juice+ המייצרת מוצרי מזון מלא משלים ייחודיים המגיעים משוויץ.

איש הייטק לשעבר, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני MBA במנהל עסקים. לימודי רפואה משלימה במכללת רידמן בהצטיינות, ואפיתרפיה אצל אורית קדר.
כיום, מגדל דבורים ויצרן בוטיק של מוצרי אלוורה רפואית אורגנית לשתייה לטיפוח ולריפוי טבעי בצפון הנגב (בפיקוח אגריאור). הפקת ג'ל טהור בכבישה קרה.
ניתן להשיג אצלו שתילי אלוורה אורגניים, עלי אלוורה וג'ל אלוורה לשתייה.
לרכוש מוצרי טיפוח וריפוי טבעיים אורגניים המכילים ריכוז גבוה של ג'ל אלוורה וטהור.
בנוסף, נפתלי זכיין עצמאי של חברת Juice+ המייצרת מוצרי מזון מלא משלים ייחודיים המגיעים משוויץ.  נפתלי נשוי לדר' עידית פלדמן ואב גאה לחמישה ילדים. בית המשפחה, חקלאות האלוורה הרפואית והקליניקה ממוקמים במושב תקומה שבצפון הנגב.

איך הגעת לעיסוקך זה?
"אני מגיע ממשפחה חקלאית שורשית, אולם העיסוק שלי (במשך למעלה מחמש עשרה שנים) היה בתחום המחשבים. בשנים האחרונות, "בער" בי הרצון לעסוק במשהו שקשור בחקלאות ולסייע לאנשים לשפר את בריאותם. לפני מספר שנים, חשבנו אבי ואני שהגיע הזמן לנצל את האדמות שלנו וגם ללמוד על 'צמח פלא', שגדל במשק… כך גיליתי את צמח האלוורה הרפואית ולאחר שהבנתי את מעלותיו הייחודיות, התחלתי לגדל אותו בהיקפים מסחריים. ואז… לפני כ-5 שנים, התגלתה אצל הבת הבכורה שלנו, בהיותה בת 8 בלבד, מחלת קרוהן/ קוליטיס. בחיפושינו אחר מזור טבעי, גילינו את יכולות הריפוי הפנימי של צמח האלוורה בשתייה. זה הדהים אותי איך קרה שהקב"ה שלח לנו את התרופה ואחר כך את המחלה… אפילו הרופאים שטיפלו בילדה ושעקבו אחרי המצב שלה הופתעו לגלות שרמת הדלקת בדם שלה חזרה לערכים תקינים ללא כל טיפול תרופתי! עד היום, המחלה של הבת שלנו לא חזרה! ו… בינתיים למדנו שאלוורה הנחשב 'מזון על', מתאים לריפוי בעיות מעיים ועיכול מכל הסוגים. מתאים לאנשים הסובלים מבעיות של חוסר איזון של סוכר וחיזוק מערכת החיסון לריפוי עצמי (ולא ל"הרס עצמי" כמו שקורה במחלות אוטואימוניות שונות). הבשורה עברה מהר מאוד מפה לאוזן, דרך מכרים, משפחה וחברים, והדרישה לאלוורה שלנו לריפוי פנימי וחיצוני של בעיות רבות הלכה וגדלה. בהדרגה הוספתי כמובן שתילים והגדלתי את שטחי הגידול החקלאי. כיום אני מגדל, מייצר ומשווק ג'ל ומוצרי אלוורה לריפוי פנימי וחיצוני".

איך זה מתבצע?
"בנוסף לגידול האלוורה הרפואית והאורגנית, אני מנהל חנות מוצרים שאינם מחליפים יעוץ פרטני אם כי הם יכולים לעזור במגוון בעיות בריאות. תהליך ההפקה של ג'ל האלוורה נעשה באופן טבעי וללא חומרים משמרים בטכניקה מיוחדת של הקפאה. השימוש בבליעה מיועד לאיזון מערכות שונות בגוף ולחיזוק המערכת החיסונית והמינון נקבע על ידי בחינה של חומרת הבעיה ומשקל הגוף. כאשר אדם מגיע אליי לייעוץ אישי, אני מעניק לו ייעוץ לגבי אורח חיים ותזונה בריאה בכלל עם מיקוד על אלוורה ו/או שיטות נוספות".

איזה שיטות?
"אני זכיין עצמאי של חברת Juice+ המייצרת מוצרי מזון מלא משלים ייחודיים המגיעים משוויץ. מוצרי המזון מכילים שילובים של פירות ירקות פירות יער וחלבונים ממקור צמחי טבעי וללא הדברה. המוצר מתאים לבעלי תזונה לקויה שרוצים לשפר את בריאותם.
כמו כן, אני עוסק באפיתרפיה. הגעתי לתחום זה מאחר והתעניינתי בגידול דבורים למטרת יצור דבש מפרחי האלוורה. למדתי גידול דבורים לחובבים בפקולטה לחקלאות. באותו הזמן נפגעתי בחוליות הגב העליון. נוצר אצלי בלט דיסק שגרם לכאבים ולנימול בידיים. חבר מהקורס הציע לי לנסות לטפל בעצמי בעזרת דבורים. לאחר מספר עקיצות באזור הגב "שוחררתי" מההשפעה המעיקה של בעיית הדיסק על הגפיים. מאז אני משתמש בשיטה זאת של עקיצות דבורים בכל פעם שאני מרגיש כאב כלשהו. כיוון שהשתכנעתי ביעילות השיטה, מעל ומעבר לצפוי.
כדי לפתח את הנושא, הלכתי ללמוד אצל אורית קדר על טיפול בעזרת דבורים. כיום, כמטפל מתחיל באפיתרפיה, אני מעניק חמישה טיפולים ראשונים מתוך סידרה- חינם".

למי הטיפולים שלך מתאימים?
"תחום הטיפול באלוורה והייעוץ התזונתי מתאים ויעיל מאוד לסובלים מבעיות עור שונות (כולל תמיכה בטיפולי קרינה לחולי סרטן), פציעות, כוויות, עקיצות, אקנה, מחלות אוטואימוניות, בעיות במערכת העיכול, דלקות כרוניות, חולי סוכרת, הפרעות בלחץ הדם, לב וכלי דם, כולסטרול גבוה, מערכת חיסון חלשה, בעיות חניכיים ועוד.
שיטת הטיפול תוך שימוש בעקיצת דבורים – האפיתרפיה מועילה ביותר לאנשים שסובלים מדלקות מפרקים (כולל מרפק טניס), דלקות שרירים וגידים, כאבים כרוניים, טרשת נפוצה, פיברומיאלגיה, הפרעות עצביות, פרקינסון, זאבת, בעיות במערכת החיסון, תפקוד כליות ועוד".

מה הרציונל של שימוש בעקיצות דבורים?
"ארס הדבורה המופרש בעת העקיצה, גורם לדלקת מקומית המעוררת את המערכת החיסונית לפעול לריפוי. כך מתחילה תנועה 'אזורית' ופעולה נמרצת שמסייעת גם לבעיות נוספות (עצביות וחיסוניות). ככלל, כשמגיע אליי מטופל, תמיד וקודם כל, אני מנסה להבין את מקור הבעיה והאם יש משהו באורח החיים של המטופל שאפשר לשנות כדי להיטיב עם המצב. לכן, המטופל מקבל לא רק טיפול אלא גם ייעוץ לאורח חיים בריא ותזונה נכונה. אם יש צורך בטיפול בבעיה של דלקת, אלוורה היא הפתרון הראשון והיעיל ביותר ואני מרכיב לו את המינון הטיפולי הנדרש. במידה ואני מאבחן שטיפול אפיתרפיה הוא הפתרון, אזי יש צורך לבצע סדרת טיפולים (הכוללת מפגשים של אחת לשבוע) כדי לחזק את המערכות באופן הדרגתי עד לשיפור המיוחל. כאמור, הטיפול באפיתרפיה, אינו כרוך בתשלום בחמשת המפגשים הראשונים".

לסיכום, אצל נפתלי פלדמן תוכלו למצוא מזור לבעיות שונות בעזרת טיפולים ייחודים וטבעיים. מוצרים טבעיים לריפוי, המוצרים המוצעים:
*  ג'ל אלוורה אורגנית מיוצב לשימוש חיצוני
*  קרם פנים צוואר אלוורה אנטיאייג'ינג
*  קרם ידיים רגליים אלוורה אורגנית
* גלילי אלוורה לבקבוק בתוספת ויטמין  C
* ג'ל טיפולי אלוורה אורגנית
* ג'ל אלוורה 100% טבעי לשתייה
* עלה אלוורה אורגני בוגר
*  שתיל אלוורה אורגני ועוד…

הטיפולים מתבצעים בדרום, במושב תקומה שבצפון הנגב.
מציע בנוסף לטיפול וייעוץ פרטני גם מפגשים והרצאות לקידום הבריאות באמצעים טבעיים: מוצרי אלוורה, ג'וס פלאס Juice+, ואפיתרפיה.

למעוניינים בפרטים נוספים מוזמנים ליצור קשר.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285538
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי
מידע נוסף על נפתלי פלדמן

מאמרים קשורים

Back to top button