מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

ד"ר יוסף פייביש .Ph.D ND

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על ד"ר יוסף פייביש – מומחה לרפואה משלימה ונטורופתיה משולבת, הכוללת בין היתר דיקור, טיפול איורוודה שמקורו ברפואה ההודית, רפלקסולוגיה, פרחי באך, עיסוי, ארומתרפיה, הומיאופתיה, 'קרניו–סקראל תרפי' ועוד.

יוסף פייביש .Ph.D ND – כלים שלובים לריפוי בראייה הוליסטית.

"כבר בשלב מוקדם זה הגעתי למסכנה, שהרפואה הקונבנציונאלית אינה יכולה לתת מענה ל'שורש הבעיה" בחלק מהמקרים, תוך התמקדות בטיפול ברמת הסימפטומים בלבד. חיפשתי דרכים נוספות לעזור למטופלים. במהרה מצאתי שהפתרון עובר דרך תפיסת טיפול בגישה אחרת, שתקרא 'טיפול גופ-נפש' כיחידת טיפול בלתי ניתנת להפרדה.
כשהפכתי למטפל, הגיעו אליי במשך השנים מטופלים עם בעיות שונות ויחד עמם, ערימות תרופות. זהו מצב בעייתי מאוד כוון, שלכל תרופה יש תופעות לוואי ולעיתים קרובות, הרופא המטפל בהיותו עמוס מטופלים אינו יכול להתעמק בכל תופעת לוואי של כל תרופה. 
בחלק מהמקרים יוזמתי פנייה לרופא המטפל, תוך הצגת הצורך בביצוע 'סדר' בתרופות, במגמה לצמצם תופעות הלוואי ולאפשר התמקדות בבעיה".

למי מתאים הטיפול שלך?
"הטיפולים מותאמים אישית ולכן מתאימים לכול גיל, החל מנשים הרות, תינוקות, ילדים מבוגרים ובני הגיל השלישי".


אתה טוען שחלק גדול מהמחלות מקורן בבעיות רגשיות?
"אני מאמין שכאבים ובעיות בריאות שונות נובעות במקרים רבים בגלל חוסר איזון בין הגוף לנפש. אם לא נטפל בהיבט הרגשי, רוב הסיכויים שנקבל פידבק המבוטא בכאב דרך הגוף הפיזי. בהסתמך על גישה האמורה, שהוגדרה להלן 'גופ-נפש', יש צורך מחייב לבחון תלונות היכולות להיות קשורות להיבט הרגשי-נפשי. האסטרטגיה הטיפולית מבוססת על שילוב מגוון שיטות טיפול, בכדי להבטיח התקדמות בתהליך הטיפולי ובכך להגיע לתוצאה הרצויה מוקדם ככל האפשר".

איך אתה עושה זאת? מה סוד ההצלחה שלך?
"העבודה שלי מבוססת על אבחון מדויק (באמצעות שיטות הלקוחות מהרפואה הסינית, הביו-ארגונומי ע"פ שיטת רפי רוזן, קינסיולוגיה, רפלקסולוגיה ועוד).

הצלבה בין האבחונים השונים עם אבחונים מהרפואה קונבנציונאלית, יובילו בסופו של דבר להתאמה מיטבית של הטיפול לצרכי המטופל.

למשל, בטיפול באלרגיות, מיגרנות, דלקות פרקים פיברומיאלגיה וכו' (תחומים בהם קצרתי הצלחות רבות), אני נעזר בין היתר בבדיקות של רגישות למזון, סביבה רמת פעילות ותפקוד מערכת החיסון, ועוד – בדיקות אלה ניתן לבקש דרך הרופא המטפל.

ברור שהקשר והאמון ההדדי בין מטפל – מטופל, תמיד יהיו חוליות חשובות ומשמעותיות להצלחת הטיפול.

השאיפה למצוא דרך קצרה ככל הניתן, בכדי להגיע לתוצאה הרצויה ע"פ סדר העדיפות שיקבע בתאום עם המטופל".


איך אתה מצליח לרתום את הרופאים הקונבנציונאליים לשיתוף פעולה?

"למדתי בחיים שאם אתה רוצה להשיג משהו, כדאי לשתף את האנשים שעומדים מולך ולתת להם את ההרגשה שהם חלק מהתהליך. כך,
אני מגיע במרבית המקרים לשיתוף פעולה ולגישה חיובית מצד הרופא המטפל. ברור שהאינטרס המשותף הוא אכן לטובת המטופל".

יוסף פייביש גורס כי ראייה הוליסטית מסייעת לו בתהליכי ריפוי בעיות בריאותיות שונות המאופיינות ע"י כאב, אשר למעשה קשורות לחוסר איזון בין גופ-נפש. כחלק אינטגראלי מתהליך הטיפולי הוא נעזר בשילוב שיטות אבחון וטיפול שונות, בכדי לפתור את הבעיה מהשורש וליצור איכות חיים אחרת עבור מטופליו. אז אם גם לכם נמאס לסבול מסימפטומים מעיקים במשך זמן רב, אם אתם צורכים יותר מידי תרופות, אם אתם רוצים להירפא בשיטות טבעיות תוך זמן סביר – יש לכם כתובת. התקשרו עוד היום לתאם פגישה.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285882

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מוזמנים לגלוש באתר הבית שלי

מידע נוסף על יוסף פייביש

מאמרים קשורים

Back to top button