אימון אישי

אימון אישי – מחזירים את השליטה לחיים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, גיא נמרוד
מרגישים שאין לכם שליטה על החיים והכל סביבכם עובד על אוטומט? איך אתם מתחילים לשלוט בחיים שלכם.

אימון אישי לחיים מאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לקחת שליטה על החיים. רבים מאתנו חווים את מרוץ החיים המודרני ושואלים את עצמם איך אנחנו יכולים להפסיק לרוץ "אחרי הזנב של עצמינו" ולהתחיל לשלוט בחיים שלנו, בזמן, בשעות העבודה, בשכר שאנו מקבלים ועל החיים בכלל

לפני שיוצאים לדרך חדשה, שאלו את עצמיכם את השאלות הבאות:
– האם יש לך שליטה על מה שקורה בחיים שלך כרגע ?
– האם את/ה מוצא/ת את עצמך עושה את אותם דברים שוב ושוב בכל יום ויום, מבלי יכולת לזכור מה עשית אתמול או שלשום כי לא היה שם משהו מיוחד ששווה לזכור ?
– האם יש משהו בחיי היום יום שלך שגורם לך לתחושה של התרגשות? משהו לצפות לו? או שהימים עוברים להם מעצמם בצורה סתמית מבלי לחוש תחושה של שגשוג ושמחת חיים אם זה המצב יש להניח שאתם חיים כאילו על טייס אוטומטי !
הדבר הגרוע ביותר בחיים על טייס אוטומט הוא שאנשים לא מבינים שהם חיים בצורה כזאת !


בעולם המושגים שלי כמאמן יש את האפשרות לרקוד את החיים ויש אפשרות אחרת שהיא סתם לעשות את הצעדים או את התנועות שוב ושוב בתוך השיגרה היומית שאותה אתם חיים במהלך שנים מבלי להיות מודעים שזהו הוא המצב. יכול להיות שאתם הייתם רוצים שיהיה לכם יותר מזה אבל אתם אפילו לא יודעים לשים את האצבע על הדבר המדויק שאתם רוצים או במידה וכן יודעים אתם לא בטוחים שזה בכלל אפשרי… האמת היא שרוב האנשים בעולם חיים בצורה הזאת יחד עם זאת זה לא אומר שגם אתם חייבים לחיות ככה. אתם יכולים לחיות חיים מלאי סיפוק, מלאי שמחה והנאה ותוכן או כמו שאני נוהג לומר אתם יכולים לרקוד את החיים !

הסוד של ריקוד החיים מתחיל במודעות ושימת לב לאופן שבו אתם חיים ואם נאמר שהחיים הם מסע אז כמו בכל מסע מאד מומלץ שכולם יהיו מצוידים במפת דרכים על מנת להיות מודעים לאן הולכים ואיך מגיעים ליעד.

ארבעת האסטרטגיות הבאות נועדו על מנת ליצור את החיים המושלמים עבורך ולהוציא אותך ממצב של חיים על טייס אוטומט:

– אסטרטגיה מס' 1: על מנת להאיץ קודם כל צריך להאט…
קחו פסק זמן ממירוץ העכברים היומי על מנת שתוכלו לנקות את הראש תשחררו ושחררו חלק מהמחויבויות שלכם. אתם זקוקים לזמן בשביל עצמכם ואתם צריכים זמן להיות עם האנשים שחשובים לכם. קחו את הזמן ליהנות מהחיים ולעשות דברים שאתם אוהבים. תתחילו לחיות מחדש !

– אסטרטגיה מס' 2: דעו לאן אתם רוצים להגיע בחיים שלכם.
האם יש לכם מטרות ? במידה ואתם זקוקים להן, המטרות הן בסך הכול יעדים שמיועדים להשגה. הם הדברים שאתם רוצים להשיג. אתם צריכים שיהיו לכם יעדים לטווח קצר ויעדים לטווח ארוך. תמצאו מקום שקט לשבת בו על מנת שתוכלו לחשוב על מה שאתם רוצים להשיג בטווח הקצר וגם בטווח של 5-10 שנים מעכשיו. תכתבו את הדברים האלו !!!
שימו את הרשימה הזאת במקום שאתם יכולים לראות אותה בכל יום עכשיו תתחילו לפעול לקראת השגתם. צעדים קטנים ומדודים ממש כמו צעדים של תינוק זה כל מה שנדרש על מנת להשיג את אותן מטרות.
 
– אסטרטגיה מס' 3: תהנו ממערכות היחסים שלכם
אנשים רבים שוכחים לטפח את מערכות היחסים שלהם והתוצאה היא שהם מפסיקים ליהנות מאותן מערכות יחסים הואיל והן נלקחות כמובן מאליו מתי הייתה הפעם האחרונה שעשיתם משהו מהנה וכייפי עם השותפ/ה שלכם ? אפשר לשאול אפילו מתי הייתה הפעם האחרונה שבכלל רציתם לעשות משהו מיוחד ? מערכות יחסים מצריכות עבודה והשקעת מאמץ על מנת שיהיו מהנות וכייפיות. 
תתמקדו על מערכות היחסים שלכם, תעשו ביחד דברים שגורמים הנאה. שימו את זה בתור אחת המטרות ברשימה שלכם.


– אסטרטגיה מס' 4: אם החיים שלכם על טייס אוטומט רוב הסיכויים שיש סיבה לכך
יש סיכוי גדול מאד שהחיים שלך יצאו מאיזון. יכול להיות שזה בגלל שהלחץ גדול מדיי. שהשעמום מהשיגרה היומית השתלט עלייך. יכול להיות שהחיים שלך הפכו להיות מורכבים מדי, יש התפזרות יצר וחוסר מיקוד עם יותר מדיי אחריות והתחייבויות. עשו את החיים לפשוטים יותר ! 
תזרקו/תשליכו את כל הדברים שלא חשובים ולא מקדמים את החיים שלכם קחו יום חופש אחד מהעבודה כבר השבוע תמצאו מקום שקט שבו תוכלו לשבת לבד עם עצמכם ותחשבו על החיים שלכם, כיצד הם יכולים לחזור שוב להיות חיים מאוזנים. מה צריך להתרחש על מנת שאתם תאהבו שוב את החיים שלכם ? מה צריך לקרות על מנת שתהיו שמחים ונרגשים לקום בכל בוקר? ואז תתחילו לפעול למען החזרת האיזון בחיים שלכם ויצירת החיים שאתם רוצים למען עצמכם.

אלו באמת החיים שלכם שאתם ראויים לעצב אותם כפי שאתם רוצים. זאת בסך הכול החלטה לבצע את הפעולות האלו וזה משהו שכל אחד יכול להשיג.
האושר שלכם שווה את הכול !

עכשיו התור שלך = >
המשימה שלי בחיים היא לעזור לאנשים לחיות חיים שמחים עם מימוש עצמי אבל אני לא יכול לעשות את זה לבד. אני זקוק לעזרה שלך!
אם מצאת את המאמר הזה כמאמר מועיל (או מאמרים אחרים באתר שלי) המשימה שלך להעביר אותו הלאה על ידי שיתוף בין אם זה בפייסבוק בשיתוף רגיל או על ידי שליחת הקישור לעמוד בקישור כאן.


מאמרים קשורים

Back to top button