אימון אישי

אימון אישי להצלחה – איך מכניסים עוד שפע ואושר לחיים

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אורית מזרחי
אם אתם רוצים להצליח יותר, יש דרך פשוטה ומהירה לאימון אישי עצמי להצלחה.

אם אתם רוצים לעשות שינוי בחיים (אימון אישי לחיים) ומעוניינים לממש את השאיפות שלכם ולהגשים חלומות. במאמר תמצאו מידע על אימון אישי להצלחה, הכנסת שפע לחיים בריאים וכיצד אימון אישי להצלחה מסייע לכם להפוך למצליחנים.

כולם מחפשים שפע אבל לפני שאנחנו מחפשים שפע, מה אנחנו מכניסים לגופינו על מנת שהוא יוכל ליהנות מהשפע?

כיצד מתחילים אימון אישי להצלחה ושפע
אחת הדרכים הטובות והנכונות ביותר היא להתחיל להכניס לגוף שלנו יותר חומרים מזינים, יותר מינרלים, ויטמינים וסוכרים טובים. כמאמנת אישית, אני לא מומחית בתזונה אבל כל פעם שאני מבקשת עוד שפע לחיים שלי אני מרגישה שאני צריכה שינוי תזונתי, זה אומר שהתאים בגוף שלי מבקשים להתחדש ולקבל אנרגיה נקייה וטהורה יותר, ללא חומרי הדברה ורעלים מהסביבה על מנת להתחדש ולהיות בעלי עוצמה בדיוק כמו שאני מבקשת. כך השינוי נשאר חלק ממני, חלק מכל תא ותא בגופי.

זה יכול להתאים גם אם אני מבקשת שפע כלכלי, שפע רגשי, שפע של אנרגיה או חיות.


אז מה כדאי לנו לאכול?
* לשפע כלכלי– כדאי ורצוי לאכול ירקות שורש – כל הירקות שצבעם אדום וכתום.
* לשפע רגשי – להעצמת רגשות ותחושת קלילות וזרימה של החיים- ירקות ופירות אורגניים בצבעי ירוק עז- פטרוזיליה, כוסברה, חסה, סלרי, קולורבי ומלפפון טרי.
* לשפע של חיות ואנרגטיות – ירקות ופירות בצבעי אדום וצהוב- תפוחים, ענבים, רימונים וצמחים כמו עלי תרד, נבטוטים, עלי בייבי ועשב חיטה.

אם אתם רוצים לעשות שינוי בחיים, כדאי ורצוי שתהיה תמיכה אנרגטית, פיזית ורוחנית.
כשעושים את הכל במקביל התהליך מואץ ונעשה באופן זורם יותר ונקי.

תזונה מרפאת:
התזונה משפיעה על כל תא ותא בגוף שלי, היא משפיעה על עולם הרגשות, על התשוקה והביטחון שאני מרגיש מבפנים, יש לה השפעה עצומה על התחושות והעולם הפנימי שלי אז למה להכניס זבל לגוף? אוכל שמלא ברעלים, ריסוסים, חיידקים, סלמונלות למיניהן ואלוהים יודע עוד מה יגלו בתוך האוכל שלנו.

בשביל חיים נקיים, מלאי אנרגיה, חיות ועוצמה צריך לנקות את הגוף ואת הנפש.

תלמדו להקשיב לגוף שלכם, הוא יודע מתי הוא צריך אהבה. כשאנחנו אוכלים תזונה בריאה זה רק מראה עד כמה אנחנו אוהבים את עצמנו, מתחזקים ושומרים על הגוף שלנו ובריאותנו.

מגיע לנו לחיות את החיים הכי טובים שאפשר וזה מתחיל בשינוי הרגלים.


מי אמר שלאכול כל יום בשר/עוף ודגים זה בריא לנו? מי אמר ששלושה מוצרי חלב ביום טובים לנו? אל תלכו שולל אחרי פרסומות וכתבות שנועדו למכור לנו ולהרוויח על חשבון בריאותנו.

זה הכי פשוט והגיוני בעולם… אוכל נקי מרעלים, טבעי ישירות מהאדמה זה חיות ועוצמה שמגיעה ישר לנפש שמקבלת יותר אהבה, ומה יותר טוב ממנה?

לסיכום:
שילוב של אימון אישי להצלחה עם מאמנת אישית עם מטרות ויעדים עם שינוי תזונתי והעצמה יכול לחולל פלאים בתוך תקופה קצרה.

מאחלת שיהיה לנו יום מלא בדברים טעימים ומזינים את הגוף והנשמה!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אורית מזרחי


מאמרים קשורים

Back to top button