אסטרולוגיההורוסקופ שבועי

הורוסקופ שבועי טלה – אסטרולוגיה שבועית מזל טלה

הורוסקופ שבועי טלה - תחזית אסטרולוגית שבועית מזל טלה: מה עומד לקרות לילידי מזל טלה בשבוע הקרוב על פי מצב הכוכבים וניתוח אסטרולוגי לכל תחומי החיים

הורוסקופ שבועי טלה ל – 11.05.24-05.05.24. כדי להפיק את המירב מתחזית אסטרולוגית זו, מומלץ לקרוא את כל התחזית ולהשתמש במידע והטיפים שקיבלתם מהכוכבים.

כוכבים ומזלות: כוכב מארס שמייצג אתכם שוהה עתה במעלה ה – 5 של מזל טלה, ומקיים מערכת יחסים קוסמית עם הכוכבים אוראנוס ופלוטו. התופעה מאפשרת לכם חיבור עם אנרגיית היקום – אתם יכולים (וצריכים) לקבל חיזוק אנרגטי כדי לעבור את התקופה הקרובה.
ראשון עד שלישי: זה פרק זמן ממוקד בנסיעות ופגישות. כשאתם מחליטים לטפח את התחום החברתי שום דבר לא יכול לעצור בעדכם. המשיכו להיות מקסימים כמו שאתם יודעים להיות, אך שמרו על איזון נכון בין דברנות והקשבה. פגישה עם מישהו שנראה לכם מרתק עלולה להיות מסוכנת ולכן אל תתחייבו לשום דבר לפני שיש לכם עוד מידע. אל תופתעו אם יהיו רבים שיקנאו בכם הודות לכוח המשיכה שיש לכם כלפי בני המין השני.



רביעי עד שבת: לא מעט הפתעות צפויות בימים אלה. בין היתר, שיחת טלפון הזויה או כזו שמגיעה מחבר שגר רחוק. אי אפשר להתחבר לכל אחד ולכן מוטב שתתגברו על הצורך הכפייתי משהו להיות מוקפים באנשים ללא כל בררנות. התפתחות חיובית אפשרית במישור הרומנטי אם תדעו לשחק אותה בצורה הנכונה. צפוי לכם קטע מיסטי העוסק בדברים שהשתיקה יפה להם. ייתכן שהרקיע רומז על פרשייה הסמויה מן העין.
בפריסת טארוט שבועית עלה בגורלך קלף שלוש החרבות. קלף זה מייצג את הצורך להיוועץ במישהו אובייקטיבי ונטול פניות כדי לקבל נקודת מבט חדשה על קשרים רומנטיים ולראות את התמונה הגדולה. זיכרו: לפעמים צריך לשמוע דיעה אובייקטיבית כדי להבין דברים לעומק. לפריסה אישית אונליין בקלפי הטארוט וקבלת מסר אישי, לחצו כאן

לקריסטלים המתאימים למזל שלך, לחץ כאן
~ הורוסקופ יומי
לחצו להורוסקופ יומי לאהבה
קיבלת מסר חיובי מהיקום – לחץ לפתיחה ~
לחץ / לחצי להורוסקופ יומי למזל טלה ~


 מיוחד לגולשי אלטרנטיבלי ❁

♥ לחץ למפה אסטרולוגית אישית מלאה 

 רוצה לקבל תחזית אישית מהאסטרולוגים של אלטרנטיבלי? לחץ / צי כאן עכשיו  

מאמרים קשורים

Back to top button