אסטרולוגיה

בדקו את עצמכם – האם אתם שייכים לאחד משלושת המזלות החושניים ביותר?

אלטרנטיבלי
רוצים לדעת מי מהמזלות נחשבים לחושניים ביותר? לקחנו מיסטיקניות ואסטרולוגיות מומלצות שינתחו את מאפייני מזלות האסטרולוגיה – התשובות בפנים…

מקום ראשון – מזל עקרב
בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח! ככל שהעניין מסתורי וחושני יותר, כך אתם מתרגשים יותר. מזל עקרב נשלט על ידי כוכב פלוטו הקרוי על שמו של אל מסתורי ומסמל התחדשות, כוח, חוכמה ורומנטיקה חושנית. אסור לשכוח שמזל עקרב מושפע ממזלות דגים וסרטן, ושייך ליסוד המים (ובגלל זה הם אוהבים לזרום, תמיד לזרום). העקרבים ידועים כרומנטיים, רגשנים, מסתוריים ובעלי כוח משיכה, עומק, חוכמה, יכולת התחדשות, פיקחות ותחכום.

למי אתם הכי מתאימים? אתם הכי מתאימים למחזרים רגועים, אסרטיביים, יצירתיים ויציבים, או בפשטות, לילידי מזל שור. בקיצור, כדי לאזן את החושניות והרצון שלכם לבחון כל הזמן את הגבולות, מתאים לכם בן זוג מעשי, עקשן, בעל כושר התמדה ורצון עז. סבלני וכזה שמעדיף להתרחק מהרפתקאות.

מקום שני – מזל דגים
אתם רומנטיקנים אמיתיים שנוטים להתאהב בכל דבר שזז. אתם בני זוג מושלמים ופרטנרים נהדרים, אבל זיק אחד של קנאה וכל הרוח יוצאת להם מהמפרשים – רק בגלל זה לא הגעתם למקום הראשון….

אתם בני זוג מושלמים עבור אלה שאוהבים להוביל. הסקס שלכם הוא כמו טנגו ספרדי לוהט, בו בן הזוג שלכם קורא כל זיק בעיניכם ומוכן לתמרן את עצמו לקצב שלכם. רק המחשבה על זה מסחררת אתכם וגורמת לכם להיסחף אל מקומות שאפילו מלאכים אינם מעיזים להתקרב אליהם.
מזכיר לכם מישהו / מישהי ???

מקום שלישי – מזל טלה
אתם נשלטים על-ידי כוכב מאדים (מארס) הקרוי על שמו של אל המלחמה הרומי ומבטא אנרגיה, אומץ לב, ראשוניות, יושר, יוזמה והסתערות על היעד! אתם סוערים וכריזמטים, ולא תוותרו על שום הזדמנות לעמוד על שלכם. באהבה וביחסים אינטמיים אתם סקרנים ואוהבים לגלות דברים חדשים, משגעים את כולם ובליינד דייט זה לגמרי הקטע שלכם – כי מי יודע לאם זה יוביל אתכם…

זכיתם במקום השלישי כי בחדר המיטות אתם לוהטים ופראיים. אתם מסתערים על הפרטנר ולא מתפתים להפסקת אש או שביתת נשק. רק כניעה מוחלטת מצד בן הזוג היא תוצאה שתהיו מוכנים לדון בה.

ידעתם שכל אלה נולדו במזל שלכם? ריטה (24 במרץ 1962), שרה ג'סיקה פרקר (25 במרץ 1965), מריה קארי (27 במרץ 1970), ראסל קרואו (7 באפריל 1964), יו הפנר (9 באפריל 1926) ואפילו ויקטוריה בקהאם (17 באפריל 1974).

לא נכנסתם לרשימה הפעם? אל תתייאשו! אנחנו יודעים שגם לכם יש משהו שרק אתם מיוחדים בו! ואל תשכחו לשתף את הכתבה ולתייג את חבריכם!

מאמרים קשורים

Back to top button