הורוסקופ אהבה שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה – מזל קשת

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית אסטרולוגית שנתית 2017 לאהבה – מזל קשת. לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות.

תחזית אסטרולוגית לאהבה – הורוסקופ אהבה מזל קשת
מעט על מזל קשת:
 אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שלוש, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, שלוש ותשע. הכוכב שמביא לכם מזל והצלחה – הוא צדק [יופיטר]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטות" המסמל אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזל – טופז.צבע המזל– סגול. הסמל – קשת רוכב על סוס ויורה חץ.

אתם טיפוסים שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגכם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם. ניחנתם במזל רב המחלץ אתכם מכל צרה. אתם רודפי צדק ומגוננים על החלשים והמקופחים. מוכנים לקחת צ'אנס בתחומים שאחרים פוחדים לגשת אליהם.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנה הקרובה
כוכב האהבה ונוס ביחד עם השפעת כוכב יופיטר רומזים שמישהו מנסה למצוא משמעות סמויה במילים שאמרתם לו. נראה כי תיאלצו לקיים איתו שיחה נוספת. נראה כי אתם קשים מדי עם עצמכם. ייתכן כי התופעה קשורה לאדם שמנסה לטעת בכם רגשי אשמה. על היבטיהם הנפשיים והרוחניים של אותם 'רגשי אשמה', כדאי לכם לדון עם מיסטיקנים מומלצים. נראה כי תצטרכו להשלים עם הרעיון לפיו אדם שאתם רוצים בטובתו מתחבר עם אנשים שאינכם מחבבים. שימו לב למי שמנסה לגשש אצלכם בנוגע לרגשותיכם כלפיו. כך או אחרת אל תניחו לו לעסוק בניחושים.


בחודשים מאי-יולי אדם שרוצה בטובתכם עלול 'להיכנס לכם אל תוך הורידים'. נראה כי הוא לא ממש שופע טאקט ודיפלומטיה. הולך ומתברר כי אין סיבה להיחפז באהבה. יהיה זה מן התבונה להשקיע במה שצפוי להניב פירות בעתיד הרחוק. אנרגיה גשמית מעצבת עתה את צעדיכם. גם נתיב הזוגיות עשוי להיות מושפע משיקולים חומריים וכלכליים. הכוכבים מעודדים פתיחות והסתכלות רחבה. אין סיבה לצמצם אפשרויות כאשר המזל בדרך אליכם.

בסוף השנה יש לקשור קצוות בנוגע לאירוע שאתם מתכננים. פרטים שנראים שוליים עלולים לצבור תאוצה. אל תסמכו על אנשים שזה מקרוב הכרתם. אין כמו המשפחה כדי להעניק לכם תמיכה וביטחון. קשר חדש משרה אווירה אופטימית. במקביל, כדאי לפקוח עין על מי שנהנה לחולל מהומות.
רוצה לשאול את הטארוט מה יהיה באהבה? לחצו לקריאה בטארוט אונליין


מאמרים קשורים

Back to top button