הורוסקופ אהבה שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה – מזל דלי

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית אסטרולוגית שנתית 2017 לאהבה – מזל דלי. לדעת מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות

תחזית אסטרולוגית לאהבה – הורוסקופ אהבה מזל דלי
מעט על מזל דלי:
 אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, אריה וקשת. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא עשרים ושתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת עשרה, שבע ועשרים ושתיים. הכוכב שמעניק לכם סטייל מקורי, מדהים ומהמם – הוא אוראנוס. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת החרבות" – המייצג אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל – אחלמה. צבע המזל – טורקיז. הסמל – נערה יוצקת מים משני כדים.

אתם הטיפוסים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים: ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים: לרוב יימצאו אתכם מרחפים בעולמות אחרים: אתם שונאים טיפשות, מוכנים לספוג הכול חוץ מכסילות ואווילות: נהנים להפגיז את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.

מה צופים הכוכבים בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנה הקרובה
בהשראת מיקומו של כוכב יופיטר צפוי בילוי בחברת אנשים שהולכים איתכם מזה ימים ימימה. כל צורה של שותפות תתברר כמעשה נבון. אלת האהבה מעודדת את הפנויים שביניכם להמר על פגישות עיוורות. כדאי לנטוש את התירוצים ולתפוס יוזמה.

בחודשים מאי-יולי צפויים לכם קשרים יפים עם ילידי מזלות המים סרטן, עקרב ודגים. המספר 4 יביא לכם מזל וברכה. אנשים שחרדים לשלומכם ינסו לגונן עליכם. הם מלאי כוונות טובות אך דרכם אינה דרככם. מישהו שנהג להרגיז אתכם עובר אל מקום אחר. בדרך מוזרה ייתכן כי בקרוב תתחילו להתגעגע אליו. על מנת להתגבר על מעגל קסמים של רגשי אשם שמולידים ענישה עצמית, כדאי לכם לבחון את הדברים יחד עם מיסטיקן בעל אופקים רחבים. הצפה של אנרגיות עלולה לגרום לכם להשתפך. מכל מקום, אל תנדבו מידע שאיש לא ביקש מכם.


בחודשים אוגוסט-נובמבר: זה פרק זמן שצופן הפתעות. היכרות אקראית עשויה להעניק לכם 'קצה חוט' לסוגיה שאתם מתחבטים בה. רגשי אשמה מעוררים זיכרונות רדומים. גם אם נדמה כי נהגתם לא כשורה, הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. אתם עלולים לכעוס על אדם שלדעתכם נוהג בצביעות. במקביל, הוא לא ממש צריך להפריע לכם. אתם הולכים על מה שנראה כהימור חסר סיכוי. מצד שני ואם מדובר בתחום שבינו לבינה, צפויים לכם רסיסי מזל. צפוי לכם חיזור מצד אדם שלא ממש בקיא בגינונים אך שופע כוונות טובות. נראה כי זה מה שחשוב, לא ככה ?
רוצה לשאול את הטארוט מה יהיה באהבה? לחצו לקריאה בטארוט אונליין 


מאמרים קשורים

Back to top button