הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.03 – 19.03

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.03.2017– 19.03.2017

הורוסקופ מזל טלה
מחשבות: בשביל לסגור עניין עם מישהו שאתם דלוקים עליו, תצטרכו לחפש מישהו שיגשש אצלו בשבילכם. רק ככה תדעו מה הוא חושב עליכם.
לוק: שדרוג שאתם עושים ב – לוק שלכם, מביא לכם ים של מחמאות. הקטע הוא שמישהו שמעריץ אתכם מחקה את השדרוג שעשיתם.
תירוצים: אתם מתחילים לשים לב למישהו שכל הזמן מסתובב סביבכם בלי סיבה. כדאי שתדעו שיש לו בלב משהו שהוא מתבייש לדבר עליו.
זרימה: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של אפור כהה בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 5.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל שור
נחמדות: אתם נחמדים כלפי אלה שמקנאים בכם, וגם כלפי אלה שלא מפרגנים. זה הזמן לספור בלב עד עשר, עוד לפני שאתם מדברים. רק טוב יבוא לכם מהנחמדות הזו.
אנרגיה: אתם מתמודדים עם אנרגיה רומנטית שזורמת אל מזל שור. צפויים קטעים שבעיניכם נראים תמימים, אבל בעיניים של מי שמסתכל מהצד, הם עלולים לעורר קנאה.
להקה: השקעות כספיות קטנות יכולות להביא לכם רווחים גדולים בתחביבים שלכם. מישהו יציע לכם להקים להקה או קבוצה שאתם תהיו בין הכוכבים שלה.
כוונות: מישהו פופולארי ירמוז לכם על הכוונות שיש לו לגביכם. תראו בזה מחמאה, אבל אל תסכימו למצב בו אתם צריכים להשקיע ואילו הוא עצמו לא מתחייב לשום דבר בתמורה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל תאומים
הפתעה: אתם מדברים עם החברים שלכם על כל מיני קטעים רומנטיים שעשו לכם המון בלגאנים וכאלה. פתאום מתברר שלמישהו מהם קרו דברים ממש דומים.
ריגושים: האווירה ממשיכה להיות סוערת ומרגשת וזה אומר שאתם מחבבים קטעים שמקפיצים את הלב ואת הנפש. אם אתם תאומים אמיתיים צפוי לכם שבוע עם אקשן.
הופעה: שינוי שאתם עושים בהופעה שלכם משדרג לכם את ה – לוק ומכניס אתכם לתוך רשימת המבוקשים של השבוע. אל תשימו לב למישהו שמקנא בכם.
התחלות: אתם לא צריכים להישבר רק בגלל איזשהו קשר או פרשייה שלא ממש הצליחו לכם. אל תשכחו שכל סיום הוא סימן להתחלה חדשה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל סרטן
צ'אנסים: שימו לב למישהו שכל הזמן מסתובב סביבכם בכאילו סתם כזה אבל רואים לו בעיניים שלו איך שהוא מת להתחיל איתכם. חמוד מצידו אז תנו לו צ'אנס.
ניגודים: אתם מתווכחים עם מישהו שהראש שלו הפוך מהראש שלכם. תמיד אומרים שניגודים נמשכים זה לזה והשבוע אתם מוכיחים שזה נכון.
הצעות: מישהו שאתם לא אדישים כלפיו, מציע לכם הצעה מדהימה שיכולה לעשות טוב לכם ולו. יש מצב לבילוי משותף בקטע רומנטי.
צחוקים: קטע מצחיק שמתחיל עם המון בדיחות וצחוקים יכול להוביל אל קליק רומנטי שעד עכשיו התעלמתם ממנו. תפרגנו לעצמכם את מה שאתם בדרך כלל נמנעים ממנו.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל אריה
בלגאנים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שנורא רצה להתחבר איתכם אבל זה לא ממש הצליח לו. עכשיו אתם קולטים שהבלגאן היה בגלל מישהו אחר שהפריע.
שידוכים: יבוא לכם אחלה שבוע עם המון שידוכים מפתיעים ופגישות לא מתוכננות. השאלה היא עד כמה אתם מוכנים לשחק אותה בספונטאניות.
מחמאות: אתם מקבלים מחמאות בזכות כל מיני דברים שהייתם בטוחים שהם לא ימצאו חן בעיני אחרים. יכול להיות שאתם סתם ביקורתיים כלפי עצמכם.
בילויים: אתם נורא פתוחים בקטעים של בילויים ספונטאניים ולא מתוכננים. פעם נוספת מתברר ש- 'אריות' הם שבט שמחפש אקשן וריגושים.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל בתולה
פגישות: צפויה לכם פגישה מטריפה עם מישהו שעד עכשיו רק שמעתם עליו סיפורים, אבל לא ראיתם אותו. יש מצב שבמציאות הוא שונה ממה שדמיינתם.
התאמות: צפויים לכם קטעים רומנטיים עם ילידי מזל דגים. הנומרולוגיה עושה לכם טוב בחברת אנשים שמספר המזל שלהם 22. ככה גם עם מקומות שקשורים למספר הזה.
מסיבות: מישהו שנדלקתם עליו במסיבה או בקטע דומה, אומר לכם משהו שאפשר לפרש אותו בכמה כיוונים. במקום לשבור את הראש, תנו לו להסביר את עצמו.
יצירתיות: צפויים רעיונות מדהימים לאמנים וליצירתיים שביניכם, כמו גם אנרגיה טובה בשביל אלה מכם שסבלו וסובלים מכל מיני אלרגיות וכאלה.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל מאזניים
חברים: יש מישהו שמתנדב לעשות לכם היכרות עם מישהו שאתם נורא רוצים להתחבר איתו. יהיו גם כאלה שיקנאו בכם, אבל זה לא צריך להפריע לכם.
לוק: השבוע צפוי לכם לוק מדהים והופעה זוהרת. אתם תקבלו המון מחמאות מאלה שאוהבים אתכם, אבל יהיו גם כאלה שיגידו שאתם מנסים להיות מיוחדים.
נסיעות: צפויה לכם נסיעה שמיחצנ"ת אתכם יותר טוב מכל דבר אחר. זה גם אומר שצפויות לכם היכרויות חדשות ומדליקות במקומות ממש רחוקים.
כוכבים: מתגלגלת בשמיים תופעה אסטרולוגית שמביאה הצלחות לחובבי האקשן שביניכם. זו בשורה משמחת בשביל אלה מכם שחיפשו ריגושים אבל התאכזבו.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל עקרב
בשורות: אתם מקבלים בשורה טובה ממישהו שהקשרים ביניכם נותקו קצת בגלל שהוא נמצא במקום רחוק. הכוכבים אומרים שבקרוב גם תיפגשו איתו.
בסבבה: מתחדשים קשרים עם מישהו שהיה לכם משהו איתו לפני שנה בדיוק. לא נורא אם אז זה לא הסתדר לכם, העיקר שעכשיו הכול סבבה.
גישושים: אם בראש שלכם לתפוס יחסים עם מישהו שאתם חולמים עליו, כדאי שתנסו לגשש אצל מישהו שנחשב לחבר שלו. אחר כך הכול כבר יסתדר לכם.
פרשיות: זה הזמן להשתחרר מפרשיות מאכזבות. כוכב מדהים שאחראי על האהבות שלכם, מביא הזדמנויות מטריפות לאלה מכם שנמאס להם להיות בלי בן זוג.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל קשת
סקרנות: דווקא מישהו שמסקרן אתכם לא מפסיק לקשקש שטויות שמעצבנות אתכם. סבבה, אבל בשביל לשנות אותו תצטרכו לכבוש את ליבו.
קטעים: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שכלפי חוץ הוא ביישן ומופנם, אבל בפנים הוא סוער ולוהט. אל תתנו לעיניים שלכם להטעות אתכם.
רגשות: מישהו שנמצא איתכם בקטע של ידידות, חושף בפניכם את הרגשות האמיתיים שלו. גם אם זה נפלט לו במקרה, עדיין שווה לכם להתלבש על זה.
מצבים: יש מצב שקשר של ידידות ואפילו חברות, הופך פתאום גם לקצת תחרות על ליבו של מישהו. ככה זה בדרך כלל ולא צריך להתרגש מהקטע.

תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל גדי
בלגאן: רעיון מדהים עוזר לכם להוציא חבר מבלגאן רגשי. זה אחלה וכל הכבוד, רק תיזהרו שלא להתערב יותר מדי בחייו הפרטיים.
סודי: סוד שקשור בתחום האינטימי מתברר כפחות מפדח ממה שהיה נדמה לכם. שיחה פתוחה וסודית תפגיש אתכם עם מישהו שיש לו סיפור דומה.
אקשן: קשרים חדשים שיתחילו השבוע, יובילו אל אקשן גדול ואל בילויים מדהימים. זה אומר שאתם חייבים להיפטר מאכזבות העבר.
מתחברים: אתם מתחברים עם מישהו שלא ממש מסתדר עם המוסכמות, אבל דווקא איתו אתם מרגישים חופשיים לדבר על כל דבר שבעולם.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

הורוסקופ מזל דלי
היסטוריה: מישהו מן העבר עלול לגרום לכם לשנות את דעתכם (ואת אהבתכם) במהירות. זו סיבה נוספת להימנע משגיאות שכבר הביאו לכם אכזבות.
מבול: בתחום הרומנטי צפוי מבול של נסיעות ופגישות עם טיפוסים בעלי אחלה אנרגיות. עכשיו תוכלו להשוות בינם לבין אלה שלא ממש נהניתם בחברתם.
ראש: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שמצליח לקרוא את מחשבותיכם. סוף-סוף אתם בחברת מחזר שנותן לכם הרגשה של מחוזרים.
מדהים: צפוי לכם קטע שנראה בהתחלה סתמי, אבל משהו מדהים שמתרחש בו הופך אותו לחוויה בלתי נשכחת. שווה ומומלץ.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!



הורוסקופ מזל דגים
דיבורים: צפויה לכם שיחה עם מישהו שאתם מסבירים לו את עקרונותיכם. יש מצב שהוא ילך עם הראש שלכם, אבל תמיד יש הפתעות – אתם יודעים.
לוק: מישהו שה-'לוק' שלו מצליח לסחרר את ילידי המין השני, מציב בפניכם אתגרים רבים מדי. בכלל לא בטוח שהוא שווה את האנרגיה שלכם.
שוברים: אתם שוברים את השעמום בעזרת הצעה שקצת עושה לכם נקיפות מצפון, אבל שווה לכם ללכת עליה. לא משהו שאתם ממהרים לספר לאחרים.
הרגשה: מישהו שלא עושה חשבון, נותן לכם את ההרגשה שגם אם כרגע הוא לא בראש שלכם, אז יש לו המון סבלנות לחכות. סבבה, שיחכה.
תחזיות, כתבות ומחשבונים ישירות בתיבת הדואר שלך- בחינם!

מאמרים קשורים

Back to top button