הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.05.2017 – 14.05.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.05.2017 – 14.05.2017

הורוסקופ מזל טלה

מזלות: המספר 9 יביא לכם מזל השבוע וככה גם קטעים עם ילידי המזלות דלי, תאומים ומאזניים. צפויה בשורה משמחת שקשורה לקטע מסתורי או סודי.

חיזורים: גם החיזורים שלכם יתגלגלו בסודיות עם המון קטעים שאי אפשר לדבר עליהם בחופשיות. צפוי לכם סיפור מדהים עם מישהו שהגיע ממקום רחוק.

גלישות: מישהו שלא ראה אתכם המון זמן, מספר לכם שנורא התגעגע אליכם. הרגשות שלו מתחילים לגלוש החוצה ואתם ממש-ממש המומים מהקטע.

סודות: פתאום אתם קולטים שיש מישהו בסביבה שלכם ששומר לעצמו סוד שאתם לא יודעים ממנו. מצד שני, יש מצב שזה אפילו משהו שהוא לטובתכם.


הורוסקופ מזל שור

רכילויות: מישהו ינסה לקבל מכם רכילות בעזרת שאלות כאילו בסתם כזה. גם אם אתם לא חושבים שזה יכול להזיק, אל תסכימו לשתף איתו פעולה.

חברתי: צפוי לכם קטע חברתי עם מישהו שכל הזמן מוודא שאתם קולטים את הנוכחות שלו. הכי טוב זה לדבר איתו ולהבין מה בדיוק יושב לו בראש.

ונוס: המצב של כוכבכם ונוס מביא לכם הזדמנות להגיד בקול רם את מה שכבר המון זמן מציק לכם. לא כולם חייבים לאהוב את מה שתגידו, אתם יודעים.

בילויים: אתם תופסים ראש טוב עם בילוי מטריף שלא ממש מתחבר עם חלק מהחברים שלכם. סבבה, אז תלכו עליו עם אלה שכן מתחברים.

הורוסקופ מזל תאומים

הפתעות: יבואו לכם קטעים מפתיעים עם כל מיני חברים שיש לכם איתם מכנה משותף. זה אומר שגם להם יש את אותן התלבטויות שאתם נטחנים בהן.

פרגונים: השבוע אתם מפרגנים לעצמכם לזרום עם קטע שעד לא מזמן התפדחתם לדבר עליו. יש מצב שזה בזכות הביטחון העצמי שלכם שתפס גובה.

כוונות: המבטים שמישהו שולח אליכם גורמים לכם להשתכנע בכוונות הרציניות שיש לו כלפיכם. יחד עם זה הוא עדיין צריך להוכיח ולא רק להסתכל.

מילים: מישהו תופס אומץ ואומר לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. גם לכם מותר לזרוק לו כמה מילים לוהטות. ככה רק בשביל לשמור אותו בתמונה.

הורוסקופ מזל סרטן

מסרים: אתם גורמים למישהו לדפיקות לב מהירות בגלל דברים שאתם אומרים לו. עכשיו הוא טוחן את עצמו ומנסה להבין אם הצעתם לו משהו רומנטי.

חלומי: תבוא לכם הצלחה בדברים שקשורים לכסף או לקניות. השבוע נופל עליכם שופינג חלומי בקטע שיכולתם רק לחלום עליו.

אנרגיות: אתם צריכים להשתחרר ממישהו שיש לו אנרגיות שליליות. הכי טוב בשבילכם זה להתנתק ממנו בנימוס בלי יותר מדי בלגאנים ומהומות.

מזל: צפוי לכם שבוע בסבבה אנשים וילדים ממזלות האש טלה, אריה וקשת. ככה זה גם עם מי שמספרי המזל שלו הם 9 או 3. 

הורוסקופ מזל אריה

פוזות: היחסים הרומנטיים שלכם יצליחו גם אם הצד השני משחק אותה בפוזה קצת שחצנית. אם אתם אריות אמיתיים זה אומר שאתם לא נשארים חייבים.

התנהגות: אתם לא צריכים להרגיש רגשי אשמה בגלל מישהו שההתנהגות שלו עצבנה אתכם. הכי טוב בשבילכם זה למצוא מישהו שיאהב אתכם כמו שאתם.

אקשן: בשביל להכניס קצת יותר אקשן ליחסים הרומנטיים שלכם, כדאי לכם לחשוב על שינוי מסוים בבילויים שלכם. יכול להיות שמדובר במקום חדש.

קליק: דיבור פתוח עם מישהו שהוא ידיד, יכול להוביל אל אהבה חדשה. יש מצב שהקליק הזה כבר באוויר, רק שאתם צריכים להתגבר על מחסום קטן.

הורוסקופ מזל בתולה

סודות: האהבה שלכם זורמת אל הצעה שאתם לא יכולים לסרב לה. יפה לכם, רק שעכשיו כדאי שלא תשתפו בסודות שלכם את מי שלא שייכים לקטע.

מקובלות: אתם מופתעים מזה שפתאום אתם מדברים בפתיחות על משהו שעד לא מזמן פחדתם שזה יעשה לכם פדיחות. בקצב הזה גם המקובלות שלכם תעלה.

חיזורים: גם אם כולם אומרים שאתם מה-זה ביישנים ומופנמים, אז עכשיו באים לכם חיזורים ששווה לכם לצאת קצת מהביישנות ולסגור עניין עם מי שהלב שלכם הוא שלו.

צ'אנסים: בילויים במקומות מהממים מביאים לכם צ'אנסים להתחבר עם הרגשות האמיתיים שלכם ולבדוק מה באמת אתם מרגישים כלפי מישהו שגרם ללב שלכם לצאת מאיפוס. 

הורוסקופ מזל מאזניים

יוזמה: הכוכבים פותחים בפניכם דלתות שהיו נעולות עד עכשיו. אם בכיף שלכם לעזור לכוכב ים, כדאי שתתפסו יוזמה וממש תלכו על מי שבא לכם עליו.

הופעה: ההתרגשות של האהבה עושה לכם טוב ואפילו משפיעה על ההופעה שלכם. יש מצב שאפילו סגנון הלבוש שלכם יהיה בסטייל לא שגרתי.

כיוונים: אתם נפתחים לתחומים שפעם אפילו עצבנו אתכם. כל מי שמכיר אתכם מעודד אתכם להמשיך בכיוון הזה בגלל שזה עושה לכם טוב.

שאלות: מישהו שדלוק עליכם לא מפסיק לשאול את עצמו מה אתם חושבים עליו. אם גם אתם לא ממש אדישים כלפיו אז כדאי שתזרקו לו רמז.

הורוסקופ מזל עקרב

נסיעה: מישהו שממש אוהב אתכם, מבשל לכם קטעים עם בילויים מסעירים. יש מצב שהסיפור הזה כולל נסיעה אל מקום רחוק.

סיכוי: אל תתנו לעצמכם להתאכזב מקטע עם מישהו שלא מדליק אתכם ממבט ראשון. אם תתנו לזה צ'אנס, תראו שהוא ממש שווה.

שינוי: גם אם יתרחשו שינויים במקום או בתוכנית של בילוי שאתם מתכננים, זה עדיין לא אומר שמשהו התקלקל. יש מצבים שבהם כל עיכוב מבשר על מזל דווקא.

חוויה: מישהו שעברה עליו חוויה מדהימה, בא לספר לכם עליה. עושה רושם שגם אתם נדלקים ויוצאים בעקבותיו כדי להגשים כזו גם לעצמכם.

הורוסקופ מזל קשת

שיקולים: אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי בחיים הרומנטיים שלכם, אבל לא נעים לכם לפגוע ברגשות של מישהו שממש חשוב לכם ממנו. לא ככה?

הצעות: כדאי שתציעו הצעה מדליקה למישהו שאתם דלוקים עליו. יש מצב שאם תעשו את זה, תצליחו להוציא לו מהראש את השטויות שלו.

צ'אנס: נופל לכם סיכוי גדול לפגישה מטריפה עם מישהו שלא אדיש כלפיכם. גם אם טרם השתחררתם ממחשבות על מישהו אחר, לכו לזה עם כל הלב.

אטרף: מישהו מבקש מכם משהו שגורם לכם ליפול מהכיסא. אחרי שאתם מתאוששים, כדאי שתשקלו ברצינות את הרעיון המשוגע הזה.

הורוסקופ מזל גדי

ספונטאניות: היכרות חדשה עשויה להתחיל בצורה שונה מכפי שדמיינתם. השאלה היא אם תוכלו להיות ספונטאניים, בלי להתעקש על עקרונות ישנים.

כבוד: אתם מצליחים להרגיע טיפוס שמתחמם בקלות. עושה רושם שהוא מכבד אתכם בזכות זה שגם אתם מכבדים אותו.

הצגה: אתם זורמים עם קטע חברתי שכולם דלוקים עליו. תשתדלו לא לגנוב את ההצגה ממישהו שממש חשוב לו להיות במרכז העניינים.

התלבטות: צפויה לכם התלבטות בנוגע לקשר שנמצא בשלבים הראשונים שלו. אם אתם לא ממש סגורים עליו, קחו לעצמכם זמן למחשבה.


הורוסקופ מזל דלי

נחמדות: בזכות היותכם דליים צפוי מזל ענק לכל רעיון מקורי שצץ לכם בראש. הנחמדות שאתם משדרים מביאה לכם נקודות בסולם המקובלות.

מזל: אל תתנו למזל שלכם לעבור לידכם סתם ככה. מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם, שולח לכם מסרים על מה שהוא מרגיש כלפיכם.

שידוכים: מישהו ממש קרוב שיודע מה בדיוק עובר עליכם, מחליט לשדך ביניכם לבין מישהו שרציתם לפגוש. עכשיו הכול תלוי בכם.

יחצנות: האנרגיות שלכם בסבבה, מה שאומר שאפילו השתקנים שביניכם הולכים לצאת למסע גדול של יחצנות של פטפוטים ושיחות. 


הורוסקופ מזל דגים

רומנטי: כוכב רומנטי מביא לכם אהבות בסגנון מפתיע ומקורי. הכוכב הזה פותח לכם כיוונים רומנטיים שעד עכשיו יצא לכם רק לחלום עליהם.

רכילויות: אל תפחדו לפתוח דף חדש עם קטע שפעם לא הצליח לכם איתו. ואל תתנו לרכילויות על ההחלטות שלכם, אלא תעשו רק את מה שמרגיש לכם לעשות.

שיחות: צפויות לכם המון שיחות נפש שקשורות למישהו שאתם לא אדישים כלפיו. המישהו הזה מחכה שתעשו צעד בכיוון של היחסים ביניכם.

השקעה: יש מצב שאתם חותכים קשר עם מישהו שהקטע שלכם איתו לא היה מכל הלב. סבבה, אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא ממש משקיע ביחסים.


מאמרים קשורים

Back to top button