הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.06.2017 – 28.05.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.06.2017 – 28.05.2017

הורוסקופ מזל טלה

עזרה: אתם מצליחים לעזור לחברים שלכם בקטעים של שידוכים וכאלה. ברגע שאתם רואים שהדברים מתחילים לזרום, תוציאו את עצמכם מהסיפור.

הצלחה: צפויה הצלחה לאלה מביניכם שרואים את העתיד שלהם בקטעים של משחק או מחול. גם יכולות מוסיקליות עשויות לתפוס גובה.

בזבוזים: יש אנשים שיגידו שהכסף שלכם מתבזבז על שטויות, אבל אתם יודעים שהוא הולך על דברים שעושים לכם טוב. כל אחד והטעם שלו. לא ככה?

קנאה: מישהו טוחן לכם את המוח בהמון עצות וכאלה, אבל הוא היה מה-זה שמח לתפוס את המקום שלכם. לא נורא, תתחילו להתרגל שאנשים מקנאים בכם.


הורוסקופ מזל שור

אורות: ההתנהגות המוטרפת שלכם מדליקה אורות במוח של מישהו שלא שם לב אליכם עד עכשיו. אתם נותנים לו אחלה סיבות לשנות את הגישה שלו.

פופולאריות: מחזר חדש מופיע משומקום ומקפיץ את מדד הפופולאריות שלכם. תביאו אותו בחשבון רק אם הלב שלכם אומר את זה, ולא הלב של מישהו אחר.

ספונטאניות: נופלת עליכם ספונטאניות שאתם לא רגילים לה. להפתעתכם, מצליחים לכם קטעים שבכלל לא תכננתם. חומר למחשבה בנוגע לעתיד.

עידוד: אדם חכם מעודד אתכם לזרום עם הרגשות שלכם, אבל לעשות את זה בעיניים פקוחות. זה אומר שאתם לא חייבים להיסחף אם זה לא בראש שלכם.

הורוסקופ מזל תאומים

קניות: אווירה של שופינג מכניסה אתכם למצב רוח טיפה מוטרף. אם תצטרפו למסע קניות של חבר מתוחכם, תוכלו לקנות דברים במחירים מצחיקים.

השפעות: טרנד חדש משתלט לכם על המחשבות. השאלה היא עד כמה אתם באמת דלוקים עליו, לעומת עד כמה אתם מושפעים ממישהו אחר. תחשבו על זה.

תחביבים: משהו שתופס אתכם בצורה של תחביב, יכול להפוך למקצוע שלכם בעתיד. זה נכון, בעיקר אם יש בו קטעים יצירתיים.

פרידות: תיתכן פרידה ממישהו שעושה הרבה רוח, אבל חוץ מזה אין בו כלום. באמת שאין לכם על מה להצטער, אתם לא ממש מפסידים משהו.

הורוסקופ מזל סרטן

אנרגיות: אל תבזבזו אנרגיות על מישהו שמשחק אותה אדיש או קשה להשגה. מותר לכם לחשוב שזו פוזה בשביל לעשות רושם על אחרים.

ירח: בילוי מפתיע מפגיש אתכם עם מישהו שאתם מכירים אבל עד עכשיו לא היה ביניכם משהו. הירח מביא לכם אנרגיות של אהבה.

קשרים: אם חשוב לכם להיות מקובלים חברתית, אל תשרפו קשרים. יש מצב שבעתיד הלא רחוק, דווקא הקשרים האלה יביאו לכם מזל והצלחה.

נפש: מזל ענק צפוי לכם בחברת אנשים שסגנון החשיבה שלהם מביא לכם ריגושים. פתאום תרגישו כאילו מצאתם את הנפש התאומה שלכם.

הורוסקופ מזל אריה

מעודדים: צפוי לכם דיבור ארוך עם מישהו שהחיים הרומנטיים שלו על הפנים. זה אומר שאתם מרגישים צורך לעודד אותו. לא ככה?

יחסים: ההופעה החיצונית שלכם משודרגת בזכות האנרגיות המטריפות של השמש. כדאי לכם לזרום עם הקטע הזה בשביל היחסים שבין בנים לבנות.

הפתעות: אתם מגלים למישהו סוד שקשור לאיזושהי חולשה שקשה לכם להתמודד איתה. להפתעתכם, הוא דווקא מבסוט מהקטע. סבבה. למה לא?

מחבבים: מישהו שפעם היה לכם קטע איתו שולח לכם מסר עם מישהו שאתם מחבבים. תנו לזמן לעשות את שלו ואל תמהרו ליצור קשר.

הורוסקופ מזל בתולה

רגשות: מישהו שהיה לכם רגש כלפיו, תופס מצב רוח קודר ומחליט לרדת מהקטעים המשותפים. אל תגידו לו כלום ונסו להבין מה בדיוק עובר עליו.

נקרעים: מישהו שווה רוצה להסביר לכם מה בדיוק גרם לו להידלק עליכם, אבל אתם מבסוטים עם מה שיש גם בלי ההסברים שלו.

מעדיפים: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו שאתם מעדיפים אותו על פני מחזרים אחרים. סבבה, אבל בסוף תצטרכו להסביר משהו למישהו אחר.

סודות: שיחה סודית עם מישהו מדליק מבני המין השני, גורמת לטיפוס שתלטן לעשות לכם פרצופים. בעצם, מה אכפת לכם? 

הורוסקופ מזל מאזניים

תוכניות: משהו שקשור לבילוי שתכננתם עלול לחרבש לכם את התוכניות, אבל מהר מאוד תגלו שבסך הכול רק הרווחתם מהבלגאן הזה.

שדרוגים: מישהו עוזר לכם לשדרג את כל מה שתלוי לכם על הקולבים. אתם נורא מאושרים מהקטע הזה אבל לא מוכנים לוותר בעניין המותגים.

רומנטי: קטע רומנטי שיתחיל בקטן כזה, יתגלגל ויהפוך למשהו גדול. עם קצת סבלנות תוכלו לקחת אותו לכיוון שאתם רוצים בו.

מבשלים: לקראת סוף השבוע מתבשלת לכם מערכת יחסים של הבנה הדדית שלא זקוקה למילים. מצד שני, לא חובה לקיים פסטיבל של רגשות מדי שעה.

הורוסקופ מזל עקרב

קולות: מישהו שעשה קולות של חיזורים וכל זה עלול להשתפן ברגע האחרון. זה הכול בגלל שהוא פוחד מפני מה יגידו עליו.

טיימינג: בימים שלישי ושישי צפויים לכם קטעים של חיזורים שזורמים אל פרשייה רומנטית. אם היו לכם כוונות להציע חברות, זה הטיימינג שלכם ללכת על זה.

מכבדים: מישהו שאתם מכבדים מצליח להדליק אתכם על קטע ספורטיבי. זה טוב מהרבה סיבות, קודם כל זה יחסוך לכם את הבאסה שבדיאטה.

מקובלים: לא כל כך בא לכם להכניס את עצמכם אל תוך בלגאנים של אחרים, אבל זה המחיר שתצטרכו לשלם בזכות היותכם מקובלים ופופולאריים. 

הורוסקופ מזל קשת

רושם: מישהו שנורא רצה להרשים אתכם – רק שלא ממש הסתדר לו – מתחיל להתעלק עליכם קצת יותר מדי. איך שזה נראה, אתם מנפנפים אותו.

שידוכים: צפוי לכם שבוע מלא שידוכים והמון פגישות על רקע רומנטי. מצד שני, אל תמהרו להסכים למה שנראה כמו בליינד-דייט הזוי.

קליטה: יש מישהו שקולט את הראש שלכם ואוהב את מה שהוא קולט. עכשיו תבינו שמשהו שחשבתם שהוא לא בסדר אצלכם, דווקא נורא מוצא חן בעיניו.

דלוקים: מישהו שאתם דלוקים עליו, מציע לכם הצעה מטריפה שתעשה לכם טוב בשעות הפנויות שלכם, ואיכשהו גם תתגלגל לקטעים מרגשים של הכרויות חדשות.

הורוסקופ מזל גדי

וויכוחים: בלגאן גדול עם המון וויכוחים, מוליד קטע מדהים עם מישהו שרק עכשיו אתם מתחילים לשים לב שהוא קיים. צפויים אחלה סיפורים בהמשך.

מספרים: אנרגיות של נומרולוגיה מביאות לכם הרבה קטעים עם אנשים ועם מקומות, שאיכשהו קשורים למספר 7. מזל גדול מחכה לכם בקטעים רוחניים וכאלה.

נוכחות: מישהו שכבר הספקתם להתרגש מהנוכחות שלו, עושה לכם עיניים. זה לא שאתם מדמיינים אלא ממש ככה. לא כדאי שתפספסו את הצ'אנס.

רמזים: אל תפחדו לרמוז למישהו שאם הוא לא יתחיל להשקיע בקשר שביניכם, אז כדאי שיתחיל לחפש לעצמו חברים חדשים ותחשבו על זה.


הורוסקופ מזל דלי

התלבטות: אתם מתלבטים בין מה שנראה כמו שתי הצעות של שני מחזרים. הלב שלכם יודע בדיוק במי מהם שווה לכם לבחור, אז אל תחכו. לא ככה?

חוויה: מישהו חוזר מאיזושהי חוויה ומספר לכם עליה סיפורים מהסרטים. גם אם אתם לא ממש מאמינים לו, יש מצב שאתם הולכים איתו בפעם הבאה.

החלטה: כדאי שתדעו שמיד כשתחליטו לשים סוף לפרשייה שלא הולכת לשום מקום, אז ישר תבוא לכם פרשייה חדשה עם הרבה יותר מזל ואהבה.

צ'אנס: אתם מצליחים להדהים מישהו שווה בהתנהגות המאוד לא צפויה שלכם. עכשיו הוא ממש מבולבל, וזה גם הצ'אנס לכם לסגור איתו קטע.


הורוסקופ מזל דגים

הפתעה: אתם מפתיעים את עצמכם בקטע שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. פעם נוספת מתברר לכם שהסטייל הספונטאני שלכם מביא לכם אחלה קטעים.

קופידון: מה שנראה לכם כמו סתם צירוף מקרים, הוא היד המכוונת של קופידון. כמו תמיד אתם נותנים צ'אנס למה שאנשים אחרים היו מתעלמים ממנו.

פוזות: מישהו בפוזה של דואג לשלומכם, טוחן לכם את המוח עם סתם רכילויות מעצבנות. הכי טוב שתגידו לו שילך לחפש לעצמו חיים משלו.

חברים: הכרויות חדשות נופלות עליכם, וזה לגמרי סבבה. רק כדאי שתשימו לב לחברים הישנים שלכם, בשביל שלא יחטפו עליכם קנאה וכאלה.


מאמרים קשורים

Back to top button