הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.07.2017 – 25.06.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.07.2017 – 25.06.2017

הורוסקופ מזל טלה

מועדון: מישהו שיש לו מועדון של מעריצים, זורק מבטים בכיוון שלכם. הכול יכול לבוא לכם בסבבה איתו, רק שלא יחשוב שהוא עושה לכם טובה.

סיפור: צפוי לכם סיפור רומנטי עם המון קטעים שאתם לא מצליחים להבין אותם. זו לא סיבה להתרגש או לקחת ללב. ככה זה באהבה.

צחוקים: משהו טוב קורה לכם עם מישהו שעד לפני שבוע לא ספרתם אותו ממטר. עכשיו תוכלו לעשות איתו צחוקים על כל מיני פדיחות שקרו ביניכם.

חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שעושה לכם טוב, אבל יש גם כאלה שלא מבסוטים ממנו. אז מה? הוא צריך להיות סבבה בשבילכם, לא בשבילם.


הורוסקופ מזל שור

אוהבים: אנשים אוהבים אתכם ורוצים שיהיה לכם טוב. אז גם אם הם עושים דברים שמעצבנים אתכם, תדעו שלא הייתה להם כוונה רעה.

קליטה: יש מישהו שקולט את הראש שלכם ונורא בא לו לתפוס איתכם דיבור. אם תסתכלו ימינה ושמאלה, תוכלו לראות איך הוא עושה לכם עיניים.

תשומי: מישהו רוצה שתתנו לו המון תשומי, אבל הוא בעצמו לא ממש משקיע בכם. אם זה מה שקורה, כדאי שתחשבו על זה עוד פעם.

תחרות: אתם מוצאים את עצמכם בתחרות מול מישהו שעושה קולות של מלך העולם, אבל בלב הוא יודע שאתם שווים לא פחות ממנו.

הורוסקופ מזל תאומים

דיבור: יש מצב שמשהו מציק לכם מבפנים, אבל לא בא לכם לדבר על זה. סבבה, רק שהכי טוב בשבילכם זה לשפוך את הלב בפני מישהו שיודע להקשיב.

שידוכים: הדברים מתגלגלים בכיוון של שידוכים שאתם מארגנים, או שמישהו מארגן לכם. רק מה? בכלל לא בטוח שהטעם שלו הוא גם הטעם שלכם ולהיפך.

חופש: נורא בא לכם להשתחרר מדברים שמעיקים עליכם ולתפוס קצת חופש מבלגאן שהטריף אתכם. סבבה, אז אין כמו יום שלישי בשביל הקטע הזה.

גישושים: מישהו שכבר היה לכם קטע איתו, שולח אליכם את החברים שלו בשביל שידברו איתכם עליו. יש מצב שגם אתם לא ממש אדישים כלפיו.

הורוסקופ מזל סרטן

בלגאנים: מישהו שאוהב בלגאנים, עלול לגרור אתכם לתוך השטויות שלו. אל תכניסו את עצמכם לתוך מריבות שבכלל לא קשורות בכם.

דלוק: מישהו שדלוק עליכם, מגלה לכם משהו שקשור בפאשלה שהוא עשה. זה אומר שהוא מתייחס אליכם כאילו שאתם שומרי הסודות שלו.

בהפוך: דברים טובים יבואו לכם בהפוך על הפוך. צפויה לכם נסיעה שגם אם לא התכוונתם לתפוס איתה ראש בכיוון של אהבה, אבל זה מה שיקרה.

אטרף: מישהו מטריף נכנס לכם ל – 'תמונה', אבל זה אומר שאתם צריכים 'לסנן' מישהו אחר שכבר המון זמן יש לכם דיבור איתו.

הורוסקופ מזל אריה

נפשות: משהו טוב קורה לכם עם מישהו שהוא כמו הנפש התאומה שלכם. עכשיו אתם שואלים את עצמכם איפה הוא או היא היו קודם.

עצבים: מישהו שעד עכשיו הייתם איתו באותו הראש, תופס פתאום כיוון שקצת מעצבן אתכם. רק לפני שאתם רבים איתו כדאי שתבררו מה עובר עליו.

צחוקים: צפוי לכם קטע משעשע עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו לא משהו. יש מצב שמהצחוקים האלה עשויה לצמוח לכם ידידות מופלאה.

מזלות: יבואו לכם אחלה קטעים עם מי שנולדו במזלות סרטן, עקרב ודגים. קופידון מסדר לכם אהבות עם אלה שמספר המזל שלהם הוא 2.

הורוסקופ מזל בתולה

בלגאן: אתם לא צריכים להתייאש מקטע רומנטי או חברתי שקצת התבלגן. על בטוח שאם תחליפו מילים עם מי שצריך, אז תרגישו הרבה יותר טוב עם זה.

אופי: מישהו תופס איתכם קטע שנראה חלומי ורומנטי. יש מצב שהוא שייך למזל דגים או שיש לו אופי רגשני ויצירתי כמו של ילידי מזל דגים.

שחזורים: סיפור ישן שכבר נמחק לכם מהזיכרון, חוזר אליכם בזכות שיחת טלפון מפתיעה שאתם מקבלים. יש מצב לשחזר ריגושים מן העבר.

מחמאות: אתם זוכים במחמאות מפתיעות מצד מישהו שלא היו לכם תקוות גדולות לגביו. פתאום זה נראה כאילו משהו או מישהו הפכו לו את הראש.

הורוסקופ מזל מאזניים

פגישות: אירוע חברתי מביא לכם פגישה עם מישהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו. תבקשו מהחברים שלכם לגשש אצלו מה קורה.

הורס: אפילו שנדמה לכם שכבר ראיתם את כל האטרפים של מישהו הורס, אז השבוע הוא מצליח להפתיע אתכם מחדש בדיוק כמו שאתם אוהבים.

השוואות: אל תנסו לעשות השוואות ביניכם לבין החברים שלכם בכל מה שקשור לטעם שלכם לעומת הטעם שלהם ב… בני זוג. הכי טוב זה שכל אחד יזרום עם הראש שלו.

חיפושים: יש מצב שאתם מחפשים מתנה שנועדה למישהו שאתם אוהבים. הפעם כדאי לכם ללכת על משהו שונה מהרגיל ולהכניס לתוך זה משהו ממש אישי.

הורוסקופ מזל עקרב

התנהגות: אל תתרגשו מאנשים שההתנהגות שלכם נראית להם מוטרפת מדי. אם הם היו יכולים לבחור, אז ישר הם היו מוכנים להתחלף איתכם.

מנהיגות: השבוע מצפים מכם להפגין מנהיגות ולקבל החלטות שמשפיעות לא רק עליכם אלא גם על אחרים. תמיד יהיה מישהו שיקטר, אל תיקחו ללב.

טיימינג: הימים שלישי וחמישי מזרימים אליכם אנרגיות עם הרבה מזל. זה אחלה טיימינג בשביל לקנות או להציע משהו קצת משוגע.

מבולבלים: אם אתם לא מצליחים להבין את הראש של מישהו שכאילו מחזר אחריכם, זה סימן שהוא רוצה להשאיר אתכם מבולבלים. אתם לא ממש צריכים אותו.

הורוסקופ מזל קשת

מקובלות: השבוע אתם מרגישים בשמיים בזכות המקובלות החברתית שלכם שמטפסת לגבהים. סבבה, רק אל תתנו לזה להשפיע על יחסי חברות ישנים.

לוק: הכוכבים עוזרים לכם לדפוק לוק משגע, גם אם לא כולם מאושרים מהשדרוג. מה שחשוב בסיפור הזה הוא שאתם מבסוטים. זה הכול.

צירופים: אם בראש שלכם לתפוס הצלחה רומנטית, כדאי שתתייחסו לאנשים שקשורים למספר 5. תבדקו את המספרים של תאריך הלידה או של השם שלהם.

החלטות: יש מצב שאתם מחליטים לנסות שוב עם מישהו שפעם לא ממש הלך לכם איתו. בכיף, רק שהכי כדאי לכם לעשות את זה ביום רביעי.

הורוסקופ מזל גדי

רגשות: אם בראש שלכם לנפנף מעליכם מישהו שהביא לכם את הג'ננה, אז תעשו את זה כמה שיותר מהר. אל תתנו לו לשחק ברגשות שלכם.

יצירתי: יש מצב למשהו יצירתי שזורם עם הכישרונות שלכם. אם אתם בקטע של לעשות משהו עם עצמכם, למה שלא תצטרפו לאיזה חוג שעוסק בתחום?

חברתי: באים לכם אחלה קטעים בתחום החברתי. יש מצב שבהתחלה הלך לכם ממש קשה, אבל עכשיו אתם קוטפים את הפירות של מה שהשקעתם.

דיבור: יש לכם דיבור עם מישהו שלכם ולו יש חוויות שכאילו מתחברות ביחד. עושה רושם שאתם יכולים ללמוד ממנו, וגם הוא יכול ללמוד מכם.


הורוסקופ מזל דלי

שופינג: על פי מצב הכוכבים אפשר לקבוע שהשבוע הולך לכם קלף מנצח בכל מה שקשור לשופינג וכאלה. איכשהו זה יכול להיות קשור גם למישהו שפגשתם לאחרונה.

מהפך: צפויים לכם אחלה קטעים עם מישהו שהראש שלו די דומה לראש שלכם, שזה משהו שלא יכולתם להגיד על מישהו אחר שממש עכשיו השתחררתם ממנו.

קנאה: יש מישהו שכל הזמן מקשקש לכם על איך שהוא מצליח ועל איך שהוא מוכשר וכאלה. רק כדאי שתדעו שכל זה בא לו מקנאה ולא ממשהו אחר.

ביישנות: נופל עליכם קטע מדהים עם מישהו שעד עכשיו פחד להתוודות על מה שהוא מרגיש כלפיכם. כדאי שתעזרו לו ברגעים שבהם באה לו ביישנות.


הורוסקופ מזל דגים

מים: השבוע יבואו לכם קטעים חלומיים במקומות פתוחים שיש בהם הרבה מים, כמו ים או נהר או אגם. בקיצור, תנו לדברים לזרום.

מעריצים: אז נכון שיש לכם הרבה מעריצים, אבל דווקא בגלל זה כדאי לכם לבחור את האחד שהכי שווה. הכוונה היא שהוא יהיה שווה בשבילכם, לא בשביל אחרים.

טעמים: שידוכים זה סבבה, אבל בליינדייט עלול לזרום בכיוון שלא ממש בראש שלכם. זה אומר שלא כדאי לכם לסמוך על הטעם של מישהו אחר.

אנרגיות: אחלה אנרגיות זורמות אל שעות הערב של יום חמישי. אם אתם מתכננים פגישה חשובה או שיחה משמעותית, תזכרו את הטיימינג הזה.


מאמרים קשורים

Back to top button