הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.08.2017 – 30.07.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.08.2017 – 30.07.2017

הורוסקופ מזל טלה

גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שנראה בהתחלה מה זה מוטרף והזוי. תיכף אחרי זה יבואו לכם כאלה שמקנאים בכם אבל אתם לא צריכים להתייחס אליהם.

רעיון: קופץ לכם לראש רעיון מפתיע שעוזר לכם להתקבל למקום או לקבוצה שנורא בא לכם להיות שם. יש מצב להיכרות חדשה.

מוטרף: צפוי לכם קשר מוטרף עם מישהו שהראש שלו לא כמו של כולם. מצד שני ודווקא בגלל זה, כדאי לכם להשקיע יותר בחברים הישנים שלכם.

רכילות: אם יש מישהו שמרכל עליכם שאתם מנסים להיות מיוחדים, אז הכי טוב בשבילכם זה להתעלם ממנו בגלל שזה דווקא מביא לכם אחלה רייטינג.


הורוסקופ מזל שור

קטעים: כוכב שקוראים לו ונוס מביא לכם המון קטעים רומנטיים לוהטים. רק מה? שכדאי לכם לתפוס יוזמה בגלל שגם שפע עלול לבלבל.

הצלחה: יש מישהו שרוצה להתחבר להצלחה שלכם בשביל שיוכל להגיד שהוא זה שעזר לכם. בהתחלה זה קצת מבאס אבל אחר כך זה סתם מצחיק אתכם.

מבסוטים: השבוע אתם מוותרים למישהו על משהו שנורא חשוב בשבילו, כדי שגם הוא יוותר על משהו שנורא חשוב בשבילכם. ככה כולם יוצאים מבסוטים.

חוויה: צפויה לכם חוויה מדהימה שרק אתם ועוד מישהו יודעים עליה. כדאי שתשננו לעצמכם שסוד הוא רק בשניים שזה אומר שאסור לספר למישהו שלישי.

הורוסקופ מזל תאומים

הזדמנות: נופלת לכם הזדמנות להשתחרר ממישהו שרק מוכר לכם סיפורים והבטחות. אם כבר אכלתם ממנו שקרים, אז למה אתם מחכים?

מחזרים: אתם נחשבים לבני זוג מדהימים ואתם זקוקים למחזרים שיודעים להעריך את הצ'ופר ש-'נפל' עליהם. אל תתפשר על מישהו שלא ראוי לכם.

הצעה: אתם מקבלים הצעה שנורא בא לכם ללכת עליה, רק שמשהו בפנים אומר לכם לעצור. סבבה, אל תעשו כלום עד שתהיו סגורים על הקטע.

אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות של אהבה כדאי שתעשו לעצמכם קמע עם אבן- מזל סגולה שקוראים לה אמטיסט. אל תחכו למחר, עוד היום.

הורוסקופ מזל סרטן

לוק: רומן שמתחיל להתגלגל עושה לכם הרבה טוב, בעיקר למה שנראה כמו ה – לוק שלכם. הופעה קצת זרוקה יכולה אפילו לשדרג עוד יותר.

חלומות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתבחרו במישהו שמגשים לכם חלומות. מה שלא יהיהף אל תבחרו במישהו שכולם מבסוטים ממנו, חוץ מכם.

מזלות: הכוכבים מביאים לכם אחלה אנרגיות מהמזלות גדי ובתולה. זה גם מסדר לכם התאמות נומרולוגיות עם מי שמספר המזל שלו 4 או 5.

טיימינג: השבוע אתם מתחברים עם אנשים לא שגרתיים. בימים שני ושלישי צפויים גישושים בקטע שיתחיל לצבור הצלחה בימים חמישי ושישי.

הורוסקופ מזל אריה

שיקולים: אל תסכימו לשנות את ההתנהגות שלכם, רק בגלל שככה זה בראש של מישהו. אם הוא ממשיך לחפור לכם, אז שילך לחפש לעצמו חברים חדשים.

רמזים: צפוי לכם רמז מצד מישהו שממש הרוס עליכם, רק שהוא לא ממש יודע איך להוציא את זה החוצה. כדאי לתת לו צ'אנס ובטח לא לעשות לו פאדיחות.

קופידון: הכוכבים עושים בשבילכם אחלה עבודה בקטעים שבין בנים לבנות, אבל גם אתם צריכים לעשות משהו. אל תשבו ותחכו שקופידון יחזר במקומכם.

טבעי: משהו שקצת הדאיג אתכם בזמן האחרון, מתברר כמו משהו רגיל וטבעי. תגידו, לא חבל על האנרגיה שבזבזתם בדאגות לחינם? 

הורוסקופ מזל בתולה

חלומות: אתם מתכננים קטע חלומי עם מישהו שיש לכם איתו המון דברים משותפים. לא ממש הנפש התאומה שלכם אבל די קרוב.

משקיעים: הכוכבים מעודדים אתכם להשקיע בקשרים שלכם רק עם אלה שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. צפויים לכם קטעים מהממים עם ילידי מזל סרטן.

קליקים: צפוי לכם קליק עם מישהו שכבר המון זמן מקווה שתתחילו להתייחס אליו, אבל איכשהו לא קלטתם אותו. צפוי לכם איתו בילוי קורע ומדהים.

רכילויות: מישהו מספר לכם רכילות על מישהו אחר שפעם היה לכם משהו איתו. ככל שאתם לומדים יותר על הקטע הזה, ככה אתם יותר מבסוטים שהוא הסתיים.

הורוסקופ מזל מאזניים

מתוחכמים: זה ממש חכם מצידכם שאתם לא רודפים אחרי מישהו שיש לו ים של מחזרים. אם תמשיכו עם הקטע שלכם, בסוף הוא עוד ירוץ אחריכם.

עקרונות: יש מצב שמישהו מנסה לשנות לכם את העקרונות שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תהססו לומר לו את מה שאתם חושבים עליו.

נסיכים: צפוי לכם קטע מרגש עם מישהו שממבט ראשון לא נראה כמו נסיך שבטעם שלכם, אבל אם תתנו לו זמן – הוא יכול להפתיע אתכם.

אסרטיביות: ממש חשוב לכם שיאהבו אתכם בזכות זה שגם אתם יודעים לאהוב, וזה אומר שאתם לא צריכים להרשות לאף אחד לאכזב אתכם. 

הורוסקופ מזל עקרב

מתנות: אתם מקבלים משהו מטריף ממישהו שלא מזמן הכרתם. כאילו לא ממש מתנה שעולה כסף, אבל בהחלט משהו שעושה לכם סבבה בלב.

סודות: כשאתם במצב רוח לא משהו, אתם מרגישים צורך לעשות טלפון למישהו שמבין את הראש שלכם. יש מצב שיש לכם איתו ים של סודות משותפים.

רגשות: קטע מהסרטים מפגיש אתכם עם מישהו שתופס אתכם לא מוכנים. רק לפני אתם אומרים משהו שמסגיר רגשות, כדאי שתבררו מה הוא מרגיש כלפיכם.

חיוכים: אתם יוצאים בחיוך גדול מקטע חברתי שהיה עלול להסתבך ולבאס. זה הכול בזכות זה שיש לכם שיטות מקוריות להקסים אנשים. לא ככה?

הורוסקופ מזל קשת

אקשן: קטע שכאילו בא לכם משומקום, מביא איתו את מה שנראה כמו אהבה ממבט ראשון. אם זה מה שעושה לכם טוב, אל תקשיבו למי שזה לא מוצא חן בעיניו.

תמיכה: אתם מצליחים לפתור בעיה חברתית שכבר הרבה זמן מציקה לחברים שלכם. בהזדמנות זו כדאי שתעזרו למישהו שלא הכי מקובל בחברה.

טיולים: כוכב מהסרטים מביא לכם קטעים שלא העזתם לחלום עליהם. אם היה לכם בראש לשלב בין אהבה לבין טיול, זה הזמן ללכת על זה.

שיעור: אתם מצליחים להוציא את עצמכם מבלגאן שסיבך לכם את החיים. אל תצטערו על מה שקרה, בגלל שזה נתן לכם שיעור טוב שיעזור לכם בעתיד.

הורוסקופ מזל גדי

הסברים: מישהו שהיה לכם איתו קטע מבאס, מספר לכם איך בדיוק זה קרה. אחרי שאתם שומעים מה יש לו להגיד, אתם הרבה יותר רגועים.

חידושים: אתם נדלקים על משהו חדש שמכניס המון אקשן לחיים שלכם. גם אם הקטע הזה לא בראש של החברים שלכם, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר עליו.

מתנות: עכשיו זה הזמן הכי מתאים בשביל לתכנן לעצמכם מתנה שווה. אם יש מישהו שרוצה לתת לכם את המתנה הזו, אתם לא צריכים לשחק אותה ביישנים.

בהפוך: לא כל מי שיורד עליכם אז ישר אתם צריכים לחשוב שיש לו משהו נגדכם. יש מצב שהוא דווקא מאוהב בכם וזה הכול בהפוך על הפוך.


הורוסקופ מזל דלי

סוער: יבוא לכם חיזור מצד מישהו שכלפי חוץ הוא ביישן, אבל בפנים הוא סוער. שווה לכם לתת לו צ'אנס גם אם לא כולם מאושרים מהקטע.

הצעה: מישהו שאתם מחבבים גורם לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם חושפים את רגשותיכם כלפיו. כדאי שתציעו לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.

הפתעה: מישהו עם ביטחון עצמי בשמיים, חושב שאתם דלוקים עליו. הכי כדאי לכם זה להפתיע אותו עם רעיון שחבר נאמן נתן לכם.

מזל: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של ירוק ולבן בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 2. 


הורוסקופ מזל דגים

סיפורים: אל תסכימו לקשר רומנטי עם מישהו שמספר לכם שהוא מחפש את עצמו וכל זה. מגיע לכם משהו הרבה יותר שווה.

צבעים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל, כדאי שתשלבו גוונים של אפור בהיר בלבוש שלכם, ותזרמו עם אנשים ומקומות הקשורים במספר 8.

ספונטאניות: פתאום נופל עליכם קטע ספונטאני שמביא לכם אהבה מהסרטים. אחרי זה אתם שואלים את עצמכם איך לא זרמתם עם זה קודם.

פאדיחות: מישהו שיש לו מכם אחלה זיכרונות, מחפש דרך סודית בשביל לחדש את הקשר בלי לעשות לעצמו יותר מדי פאדיחות.


מאמרים קשורים

Back to top button