הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.08.2017 – 06.08.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.08.2017 – 06.08.2017

הורוסקופ מזל טלה

דייט: ראש טוב זורק אתכם לקטעים של 'בליינד-דייט' וכאלה. גם שידוכים מחברים יעשו לכם את השבוע. הכול זה עניין של ספונטאניות.

בלגאן: כושר הריכוז שלכם עלול להיפגע בגלל עודף מחשבות שמתרוצצות לכם בראש. כדאי שתעשו דיבור עם מישהו שיכול לעשות לכם סדר בבלגאן.

הצלחות: מצליח לכם משהו שתמיד חשבתם שלא תצליחו לעשות אותו לבד. השבוע אתם רואים שבקטע הזה אתם לא צריכים עזרה מאף אחד.

שאלות: שימו לב למישהו שמתלבט ביניכם לבין מישהו אחר. אם הוא לא ממש סגור עליכם, אז בשביל מה אתם צריכים אותו? 


הורוסקופ מזל שור

תחרויות: צפויה לכם תחרות מצד מישהו שגם הוא רוצה את מה שאתם רוצים. עושה רושם שזה קטע רומנטי, ואם זה נכון – אז למה אתם כל כך מודאגים?

נוצצים: צפוי בילוי שאפשר לכנות אותו בשם נוצץ. זו אחלה הזדמנות בשביל להפגין את הכישרונות שניחנתם בהם, גם אם אתם לא מאמינים בעצמכם.

גישושים: חבר מדהים מסדר לכם פגישה עם מישהו שאתם רוצים לגשש אצלו. כדאי שתעשו את זה רק אם זה בראש שלכם, ולא בשביל לשמח את החבר.

ניג'וסים: אל תמהרו לתת את מספר הטלפון שלכם למי שכבר ממבט ראשון עושה רושם של מנג'ס. זה נכון, גם אם ה-לוק שלו קורע לבבות.

הורוסקופ מזל תאומים

סיכויים: נפתח לכם צ'אנס להשיג את מי שאתם חולמים עליו. העניין הוא שלפעמים אתם מצפים שהדברים יסתדרו לכם בלי שתצטרכו להתאמץ.

אטרפים: אל תתרגשו ממי שרומז לכם שהרעיונות שלכם מוטרפים מדי לטעמו. אם אתם תאומים אמיתיים, למה שלא תחפשו מישהו באותו ראש איתכם?

פסגה: אתם מצליחים להרים קטע שאחרים לא ממש הצליחו להרים. אז נכון שהקנאה הולכת לאכול אותם, אבל זה כבר לא העסק שלכם.

התחלות: צפויים חילופי עקיצות ביניכם לבין מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. זה לא ממש צריך להציק לכם, משום שממש ככה מתחילות פרשיות אהבה.

הורוסקופ מזל סרטן

חשיפות: סערה רגשית עוברת עליכם בגלל מישהו שנמצא במרכז המחשבות שלכם. סבבה, אבל אין לכם סיבה לחשוף בפניו את מה שאתם מרגישים.

זיכרונות: מישהו שכבר אכזב אתכם לא פעם, עושה קולות שבא לו לקבל עוד צ'אנס. כדאי שתיקחו בחשבון שבסרט הזה כבר הייתם.

התייעצויות: חבר שמאמין בכם רוצה להתייעץ איתכם על משהו אינטימי. אם אתם רואים שהוא ממש מסתבך, כדאי שתשלחו אותו להורים שלו.

שינויים: המזל יבוא לכם ברגע שתצליחו להשתחרר מזיכרונות מתסכלים. בשביל להכניס מישהו חדש לתוך החיים שלכם, תצטרכו להוציא משם מישהו ישן.

הורוסקופ מזל אריה

סבלנות: אל תתלהבו מקשרים רומנטיים שנדלקים במהירות גדולה מדי. רק שתדעו שאהבה אמיתית צריכה שייתנו לה זמן בשביל שתהפוך להיות משהו שבאמת שווה.

ניחושים: יש מצב שאתם מנסים לנחש את המחשבות של מישהו שאתם דלוקים עליו. אז במקום לעשות טוטו על המחשבות שלו, כדאי פשוט שתשאלו אותו.

כיף: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שממש כיף לצאת איתו לבילויים. זה לא רק העניין הרומנטי אלא גם שהוא קליל כזה וספונטאני.

העדפה: קופידון מבשל לכם קטע עם מישהו שיש לו המון מחזרים. בהתחלה אולי תחשבו שאין לכם צ'אנס איתו, אבל אחרי זה תראו שהוא מעדיף אתכם על פני אחרים. 

הורוסקופ מזל בתולה

אינטרסים: אל תסכימו לוותר למישהו רק בגלל שככה זה בראש שלו. אתם צריכים להתייחס יותר ברצינות לאינטרסים שלכם ולא רק למה שחושבים עליכם.

נדנדה: צפויים לכם מסרים מפתיעים מצד מישהו שאתם לא יודעים איך להתייחס אליו. זה בגלל שפעם הוא מחייך אליכם ופעם אחרת הוא עושה לכם פרצוף חמוץ.

תוכניות: נופל עליכם בילוי שמשנה לכם את התוכניות שתכננתם. אם פשוט תזרמו איתו, צפויה לכם היכרות חדשה שתוציא לכם מהראש את אכזבות העבר.

בלבול: מישהו משגר אליכם רמזים שקצת מבלבלים אתכם. אם אתם רוצים לדעת למה בדיוק הוא מתכוון, כדאי שתשלחו אליו מישהו מהחברים שלכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

ספונטאני: זה ממש סבבה שאתם אומרים לכל העולם ואחותו את כל מה שעובר לכם בראש. רק מה, כדאי שתדעו שיהיו גם אנשים שיגידו שאתם יותר מדי ספונטאניים.

מאוהבים: יש מצב שאתם קצת מאוהבים במישהו שבכלל לא יודע שזה מה שעובר עליכם. אם תמשיכו לשמור דברים בלב, אז אין סיכוי שמשהו יקרה.

תקווה: באות לכם אחלה אנרגיות בדיוק בקטע שכבר נשבר לכם ממה שקורה בו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז אף פעם אל תאבדו תקווה.

עקשנות: אתם יוצאים גדולים מקטע שהרבה אנשים לא האמינו שיצליח לכם איתו. יש משהו בעקשנות שלכם שיביא לכם הרבה תהילה וכבוד.

הורוסקופ מזל עקרב

שינויים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שפעם לא סבלתם אותו. יש מצב שהזמן שחלף עזר לכם להבין טוב יותר את מה שגרם לו להתנהג כמו שהוא התנהג בעבר.

פטפוט: אל תגידו מילים שעלולים להגיע לאוזניים של מישהו פטפטן ורכלן. אפילו אם תספרו לו סתם דברים, הוא כבר יהפוך אותם לרכילות.

הצעה: ביום שלישי נופלת עליכם הצעה שקשה לסרב לה. אם בסיפור הזה משולבת נסיעה אל מקום רחוק, כדאי שתתייעצו עם אחד ההורים.

השקעה: אתם מכינים הפתעה למישהו שיש לו יום הולדת או שהוא חוגג אירוע משמח אחר. כמו תמיד אתם משקיעים בקטע הזה המון לב ונשמה. 

הורוסקופ מזל קשת

מופתעים: אתם לא מאמינים שזה יכול לקרות, אבל מתברר שמישהו שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם, נחשף באהבתו כלפיכם. החיים מלאים בהפתעות.

מתכוונים: בקטעים שבין בנים לבנות בא לכם לדעת מי מהמחזרים שלכם מתכוון ברצינות – ומי סתם בא לו להעביר את הזמן. קטע הזוי מצביע על המחזר הנכון.

סיפורים: צפוי לכם סיפור מוטרף עם מישהו שתמיד משחק אותה בספונטאניות, אבל כשהוא נמצא בחברתכם אז תיכף נתקעות לו המילים והוא הופך למה-זה ביישן.

מגלים: האהבה משדרגת את ה-לוק ואת ההופעה שלכם. פתאום תגלו אוצרות רגשיים אצל אנשים שבדרך-כלל התייחסתם אליהם באדישות. 

הורוסקופ מזל גדי

אסרטיביים: יש מצב שאתם נדלקים על מישהו שכולם אדישים כלפיו. תעשו את מה שבא לכם בלי להתחשב במה שכולם עושים או אומרים.

מתייעצים: החברים שלכם מתייעצים איתכם בזכות הבגרות שאתם מגלים. אין לכם בעיה לנפנף מחזר מנג'ס בשביל לא לתת לרכלנים סיבה לטחון.

תחביבים: תחביב יצירתי עושה לכם את זה וזורם איתכם בשעות הפנאי. איכשהו צפויים לכם קטעים הזויים עם מישהו שהפך ל-'אקס'.

ידידים: צפויות לכם שיחות אינטימיות עם ידיד נפש. מישהו שמכיר את חצי העולם ואחותו עוזר לכם להשתחל למקומות באווירה סטייליסטית.


הורוסקופ מזל דלי

מפרגנים: קצת יותר פתיחות מצידכם יכולה להביא לכם את האהבה שאתם רוצים בה. זה אומר שכדאי לכם לפרגן ולהשקיע במחזרים ובפרטנרים.

קונים: שופינג מהסרטים נותן לכם סיבה לחגוג. מישהו עם המון ניסיון מעודד אתכם לזרום בכיף עם מה שמרגיש לכם בלב.

מעריצים: מישהו שכולם מעריצים זורק לכם הצעה שקשה לסרב לה. אווירה של חו"ל מפגישה אתכם עם טרנדים אופנתיים.

מבסוטים: מישהו שווה מדבר איתכם בכיף ובגובה העיניים ואומר שהוא מה-זה מבסוט להיות בחברתכם בזכות המצב-רוח הטוב שאתם מביאים לו.


הורוסקופ מזל דגים

צ'אנסים: תנו סיכוי לבלתי צפוי. יש מצב שעובר עליכם קטע רגשי שלא בראש שלכם לדבר עליו. תנו לעצמכם צ'אנס שלא המצאתם שום דבר חדש.

מילים: סיפור אהבה מלמד אתכם להכיר דברים שמעולם לא נחשפתם להם. צפויות חוויות שאין לכם מספיק מילים בשביל לתאר אותן.

מקוריים: צפויים לכם בילויים שוברי שגרה. מישהו מקנא בכם אבל רעיון מקורי שעולה לכם בראש מוציא לו את החשק להמשיך עם השטות הזו.

מסתוריים: קשר רומנטי מסתורי עשוי להתברר כמוצלח יותר בעתיד מאשר בהווה. כסף שתקבלו יעזור לכם לחוות בילויים מסחררים במקומות רחוקים.


מאמרים קשורים

Back to top button