הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.08.2017 – 13.08.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.08.2017 – 13.08.2017

הורוסקופ מזל טלה

רמזים: מישהו זורק לכם רמזים שנראים יותר מדי מהממים בשביל שיהיו נכונים או אמיתיים. מצד שני, שווה לכם לנסות – מה כבר יכול לקרות?

מוכשרים: זה הזמן להראות לכולם מה אתם שווים. השבוע ייצא לכם לשמוע המון פעמים את המילים: "וואיי, לא ידענו שאתם כאלה מוכשרים".

פגישות: אל תפחדו לתת צ'אנס למה שנראה כמו 'פגישות עיוורות' (בליינדייט). מצד שני, אל תתביישו להתייעץ על זה עם ההורים שלכם.

חשבונות: לקראת סוף השבוע יוצא לכם להגיד למישהו את כל מה שאתם חושבים עליו, וזה כאילו סוגר לכם חשבון עם משהו שיושב לכם על הלב. 


הורוסקופ מזל שור

הצלחות: מישהו שממש הרוס עליכם עושה הכול בשביל שתצליחו. הוא מוכן, אפילו, להחליק לכם על קטעים שמישהו אחר היה מתעצבן בגללם.

אהבות: יבואו לכם אחלה קטעים עם מחזרים שגם להם נמאס מבלגאנים רומנטיים, וגם הם מחפשים קשר אהבה אמיתי ושווה.

הפתעות: כל מיני טיפוסים שלא היו ממש האחוקים שלכם, יפתיעו אתכם בקטעים חמודים שבכלל לא מתאימים לאופי שלהם. מצד שני, שווה להתפייס.

נדלקים: מישהו שכבר ממבט ראשון אתם נדלקים עליו, מצליח להבין את הראש שלכם הרבה יותר טוב ממה שכולם הבינו עד עכשיו. 

הורוסקופ מזל תאומים

עזרה: אל תתייחסו לקנאים שאוכלים לעצמם את הלב בגלל ההצלחות שלכם בקטעים שבין בנים לבנות. ת'אמת? הכי טוב בשבילכם זה לעזור להם קצת.

ניסיון: מה שקורה לכם באהבה וכל זה, יצליח לכם יותר אם תקשיבו למה שאומר לכם מישהו שיש לו המון ניסיון. שווה לכם לנסות. לא ככה?

קאמבק: מישהו שפעם כבר היה לכם קטע איתו, מעביר לכם מסר שקצת מפתיע אתכם. יש מצב שהוא מתחרט על איך שזה נגמר ורוצה לקבל צ'אנס נוסף.

זורמים: הנומרולוגיה השבועית שלכם זורמת סבבה עם כל אלה אשר חיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מביאים את המספר 7. 

הורוסקופ מזל סרטן

קרועים: הרבה בלגאנים מסתדרים לכם. מישהו שממש קרוע עליכם בא אליכם בשביל לדבר על מישהו אחר שלא התייחס אליכם כמו שהייתם רוצים.

צודקים: אל תפחדו לעשות את מה שבראש שלכם, כאשר לגמרי ברור שהצד השני טועה ואתם צודקים. אתם לא צריכים להיות תלויים באף אחד.

מזל: הכוכבים שלכם תופסים ראש עם אנרגיות שלא מהעולם הזה, מה שמביא לכם המון מזל עם כל רעיון מוטרף שקופץ לכם לראש.

מטריף: זה אחלה שאתם נדלקים על מישהו מטריף. מה שכן, שווה לכם לשחק אותה קצת יותר אדישים בשביל שאף אחד לא יחשוב שאתם בכיס שלו.

הורוסקופ מזל אריה

בלבול: צפויים קטעים חברתיים מהממים אבל גם טיפה מבלבלים. זה אומר שבהתחלה אתם זורמים עם מישהו מסוים, אבל פתאום קורה משהו שמכניס לתמונה קטע אחר.

מילים: מישהו מתלונן שאתם יותר מדי ביקורתיים כלפיו. גם אם אתם חושבים שזה לא ממש נכון, מה אכפת לכם לזרוק לו איזו מילה טובה?

מהמם: צפוי לכם קטע מטריף עם מישהו מהמם, אבל גם כזה שלא בראש שלו 'להתבגר' וכל זה. תצטרכו להחליט עם עצמכם לאן לקחת את זה.

תובנה: הכי טוב בשבילכם זה לצאת עם איזושהי תובנה שתעזור לכם בעתיד, מה שאומר שכדאי שתעשו את מה שסבבה לכם איתו ובלי לחשוב על מה יגידו עליכם.

הורוסקופ מזל בתולה

מצחיקים: מתגלגל קטע מצחיק עם מישהו שמזמין אתכם למסיבה בסטייל גבוה. כשזה קורה לכם, אל תפספסו את הצ'אנס לסגור עניין עם מישהו שווה.

גלגלים: נסיעות וטיולים יביאו לכם שבוע עם המון אהבה. המזל מחכה לכם במקומות שתמיד חלמתם עליהם אבל איכשהו לא יצא לכם להיות שם.

הפתעות: צפויה לכם הפתעה בצורת מסר מוזר ממישהו שהיה לכם קטע איתו. זה סבבה שהוא רוצה לחדש את הקשר, אבל רק אתם תחליטו מה לעשות עם זה.

ביישנות: הגיע הזמן להשתחרר מהביישנות שלכם ולעשות את מה שקופץ לכם לראש. בהתחלה תפילו את כולם מהרגליים אבל אחר כך הם יתרגלו.

הורוסקופ מזל מאזניים

זורמים: אין צ'אנס שתסכימו לזרום עם מישהו שלא לגמרי פנוי. אם הוא לא סגור על עצמו, זה אומר שהוא יתנהג ככה גם איתכם.

מוקפצים: צפויות שיחות מוטרפות שמקפיצות לכם את הלב. הכוכבים רומזים על סיפור עם מישהו שלא הייתם סגורים עליו. קצת סבלנות והכול יסתדר.

מחליקים: יש מצב שאתם מוכנים לוותר למישהו שהיו לכם כלפיו המון כעסים. גם אם התכוונתם להתפייס איתו, כדאי שתמשיכו לעקוב אחרי ההתנהגות שלו.

אנרגיות: כוכב שקוראים לו ונוס מביא לכם אחלה אנרגיות. מתחיל להסתדר לכם קטע של בילויים שיטריפו לכם את הלילות. יפה לכם ככה.

הורוסקופ מזל עקרב

ספונטאני: דיבור ספונטאני עם מישהו הורס מלמד אתכם הרבה על האופי שלו. יש לו דברים שאתם נקרעים עליהם, ויש גם דברים שלא.

התרגשות: אתם תופסים התרגשות בגלל מישהו שמחפש אהבה שפויה ואמיתית. יש מצב שגם לו נשבר מקטעים סתמיים שלא הולכים לשום מקום.

חברתי: הראש שלכם בתוך קטעים חברתיים, ואתם לא קולטים שיש מישהו שדלוק עליכם. סבבה, אין מה למהר, מה שלא קורה היום – יש מצב שיקרה מחר.

מקובלות: הפופולאריות שלכם משפיעה לטובה גם על חברים שלכם. יש מצב לנסיעה מוטרפת שמסדרת לכם היכרויות חדשות ומדליקות. 

הורוסקופ מזל קשת

ריגושים: הכוכבים שלכם מזרימים אליכם המון מזל ושפע של ריגושים, מה שמבטיח לכם הצלחה בחיזור רומנטי ללא תכנון מראש.

בילויים: אל תופתעו אם יהיו מי שיריבו על הזכות לבלות בחברתכם. אלה מכם שהיו להם חששות בנוגע למקובלות שלהם, יכולים להירגע.

אטרפים: ממשיך האטרף שליווה אתכם בחודשים האחרונים, וזה אומר שכמעט כל בילוי מסתיים באיזשהו קטע מרגש. כל מה שצריך זה רק להיזהר מקנאים.

כיופים: מיד אחרי שאתם משיגים את מי שצריך, הדברים מתהפכים ואתם הופכים ממחזרים למחוזרים. ההרגשה שלכם כיפית ובשמיים.

הורוסקופ מזל גדי

חלום: מצפה לכם תקופה חלומית ותוססת למחיקת אכזבות העבר. אל תיצמדו אל הישן והמוכר, אלא העדיפו את החדש והמוטרף.

הצעות: מכרים חדשים באים עם הצעות מפתיעות שקצת מלחיצות אתכם. התייעצות עם אלה שכבר היו בסיפור הזה, תבהיר לכם אם מדובר במשהו שווה.

טבע: תוכניות ורעיונות הקשורים בחיק הטבע, יביאו לכם כייף והצלחה. חיי אהבה טיפ-טיפה 'כבדים', גורמים לכם לפרוץ ולחפש גיוון ואקשן.

קשיחות: מחזר שמשחק אותה קשוח, מנסה לשכנע אתכם שאתם מתייחסים לאהבה בצורה קצת ילדותית, אבל זה לא מונע ממנו לחזר אחריכם.


הורוסקופ מזל דלי

מתאהבים: זה אחלה שאתם מתאהבים, רק שלפעמים כדאי להאט קצת את הקצב, אתם יודעים, רק בשביל לא להיות שקופים כל כך בעיני אלה שאתם נמשכים אליהם.

התייעצויות: לאחר המון התייעצויות אתם מוכנים לסלוח למישהו שבעבר שיחק עם הרגשות שלכם. אז נכון שבכללי הוא טיפוס חיובי, אבל כדאי שתחזיקו אותו קצר.

נפנופים: מבטים מסגירים גורמים לכם לקלוט שגם אלה שתפוסים, לא ממש פוסלים אפשרות לקשר אתכם, אבל לכם כדאי לנפנף אותם.

ספונטאניות: הסגנון הספונטאני שלכם מצליח לנער גם טיפוסים שהחיים קצת כבדים עליהם. הימים היותר מוצלחים מבחינה רומנטית הם שלישי וחמישי.


הורוסקופ מזל דגים

ביחידות: הרגעים בהם אתם נשארים ביחידות עם מי שאתם מאוהבים בו, מלמדים אתכם עליו הרבה יותר ממה שלמדתם משך ימים ושבועות.

זקוקים: צפויים לכם מחזרים שגם הם, כמוכם, זקוקים עכשיו לאהבה כמו אוויר לנשימה. לא מתוכנן לכם אף לא רגע אחד של מנוחה.

מעריצים: אלה שכבשתם את ליבם, מעריצים אתכם, אבל אתם כל כך עסוקים בחוויות החברתיות שלכם, עד שאתם לא ממש קולטים עד כמה הם דלוקים עליכם.

היכרויות: אתם עוזרים לשילובם של חברים ותיקים בפעילויותיהם של החבר'ה המקובלים. סבבה לכם גם עם היכרויות חדשות.


מאמרים קשורים

Back to top button