הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.08.2017 – 20.08.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.08.2017 – 20.08.2017

הורוסקופ מזל טלה

הופעה: אל תתביישו לנצל לטובתכם את ה- לוק המדהים שהולך ליפול עליכם השבוע. בעיקר כדאי לכם לדפוק הופעה בשביל אירוע חברתי.

תגובות: מישהו בראש טוב, אומר לכם משהו רומנטי שתופס אתכם בכלל לא מוכנים. הכי טוב זה להתאושש במהירות ולהגיב כמו שאתם יודעים.

סבלנות: מישהו שאתם מחבבים, בא בשביל לספר לכם על הצרות שלו. גם אם לא תמיד יש לכם סבלנות בשבילו, הפעם כדאי שתקשיבו לו עד הסוף.

התאמות: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים מדהימים עם כל מי שחיבור האותיות של השם שלו, או של הספרות של תאריך הלידה שלו- מסתכמים במספר 9.


הורוסקופ מזל שור

קשרים: מישהו עם המון קשרים מדהימים, מתנדב לסדר לכם פגישה עם מישהו אחר שאתם הרוסים עליו. זה לא הזמן להתבייש או להרגיש שלא נעים לכם.

ידידים: קטע חברתי שלא ממש הצליח לכם, חוזר עם הזדמנות להשתפר. אם תצרפו אליכם מישהו נוסף (ידיד או ידידה), הסיפור הזה יצליח לכם בענק.

גישושים: יש מצב שמישהו מגשש אצלכם בשביל לברר את הכוונות שלכם בקטע רומנטי. הכי טוב שתגידו לו שהוא לא צריך לגשש, אלא לשאול ישר ודוגרי.

קטעים: הכוכבים מעודדים קטעים רומנטיים עם מישהו חמוד שאתם מכירים. זה אומר שלא כדאי לכם לקחת צ'אנס עם מישהו שרק עכשיו תפסתם ראש איתו.

הורוסקופ מזל תאומים

שחרורים: כוכב ששמו מרקורי עוזר לכם להשתחרר מכל מיני פחדים ודאגות שהטריפו לכם את הראש. צפוי לכם אחלה שבוע עם אנרגיות ממש טובות.

מסרים: אתם מתחילים לקבל מסרים ממישהו שממש מעוניין בקשר איתכם. בהתחלה זה ייראה לכם כאילו הוא אומר את זה לכולם, אבל בסוף תראו שהוא באמת מתכוון.

יחסים: מסתדרים לכם היחסים החברתיים עם מישהו שהיה נדמה לכם שהוא מקנא בכם. גם אם פעם זה היה קצת נכון, עושה רושם שזה עבר לו.

קולבים: באים לכם אחלה קטעים בשופינג וכאלה. זה סבבה שאתם מצליחים להעמיס את הקולבים שלכם, אבל כדאי שלא תגזימו בבזבוז כספים.

הורוסקופ מזל סרטן

כוונות: צפויים לכם אחלה ימים בחברת מישהו שהמון אנשים דלוקים עליו, גם מחזרים. מה שממש חשוב זה שתבררו איתו מה בדיוק הכוונות שלו כלפיכם.

ברורים: אתם קצת לא רגועים בנוגע לקשר שלא ממש ברור לכם לאן הוא זורם. הכי טוב שתנסו לברר לעצמכם אם בראש שלכם סיפור אהבה או סתם ידידות.

אורגינאליים: אם אתם 'סרטנים' אורגינאליים, כדאי שתשאירו לעצמכם את הסודות שלכם. רק טוב ייצא לכם אם לא תפזרו אותם על פני יותר מדי אוזניים.

ספונטאניות: בילוי שנופל עליכם בספונטאניות, עוזר לכם להכיר מישהו מדהים. מתחילים להתעופף מסרים שיש בהם הרבה יותר ממה שנדמה ממבט ראשון.

הורוסקופ מזל אריה

השקעה: זה אחלה שבא לכם להשקיע ולפתח כישרון שכבר המון זמן אתם זורמים איתו. זה משהו שתצטרכו לעשות לבד בלי שמישהו יעודד אתכם.

שיקולים: יבוא לכם קטע עם מישהו שיש לו הרבה מעריצים, אבל גם הרבה כאלה שמקנאים בו. לא תוכלו לצאת ראש עם כולם אז אל תנסו אפילו.

עצות: אתם לא ממש צריכים את העצות של אלה שכאילו אומרים לכם דברים בשביל לעזור לכם. הראש שלכם מדהים גם ככה בשביל לדעת מה לעשות.

הזמנות: צפויות לכם הזמנות אל מקומות נחשבים, יוקרתיים ולוהטים. הרבה מאוד סטייל נשפך עליכם השבוע. ככה זה כאשר המזל לצידכם.

הורוסקופ מזל בתולה

אטרף: צפויים לכם קטעים של אטרף עם אנשים שבראש שלהם לעשות דברים מיוחדים שאף אחד לא חשב עליהם. זה רק מראה שאתם נמשכים לריגושים.

ריגושים: השבוע יבואו לכם ריגושים בחברת חובבי הרפתקאות וכאלה. יש מצב לתכנון טיול שייקח אתכם רחוק מהרבה בחינות. כמו שאתם אוהבים.

מזל: אבן מזל שבועית (קריסטל) שתמשוך אליכם אנרגיות משגעות היא 'אגת'. זו אבן שאם תענדו אותה, היא תביא לכם קטעים מדהימים במקומות לא צפויים.

עונות: תקופת הקיץ עושה לכם טוב ומסלקת כל מיני מכשולים שעיכבו אתכם. עכשיו אתם יודעים בדיוק מה לעשות עם קשר רומנטי שלא הצליח לכם בעבר.

הורוסקופ מזל מאזניים

יחסים: מסתדרים לכם היחסים עם כל מיני אנשים שעשו לכם פרצופים חמוצים. פתאום הם רוצים להתחבר איתכם, גם אם בכלל לא רמזתם להם.

חיזורים: כדאי לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם מתחילים לחזר אחרי מישהו שעושה קולות של לא מעוניין. יכול להיות שבעתיד הוא יתבגר ויבשיל אבל לא עכשיו.

טיפוח: צפויות לכם אחלה אנרגיות בשביל טיפוח ההופעה והמראה שלכם. יחד עם זה, לא כדאי שתתפרעו כשיבוא לכם לשנות משהו קיצוני ב- לוק שלכם.

גוונים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם לשלב גוונים אדומים בבגדים שלכם וגם לענוד תכשיטים שעשויים מנחושת. 

הורוסקופ מזל עקרב

התפייסות: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שלא ממש חיבבתם. אפילו צפויה לכם התפייסות עם כל מיני אנשים שהיו לכם בלגאנים איתם.

היכרויות: החל מיום שני תבוא לכם אחלה אנרגיה רומנטית בכיוון של היכרויות חדשות וכל זה. יש מצב לקטע מדליק עם מישהו הורס.

שיתוף: אתם משתפים חבר קרוב בחוויה אינטימית ומקבלים ממנו עצה שתעזור לכם להתחבר עם מישהו שאתם קרועים עליו.

ספונטאניות: האהבה שלכם השבוע זורמת בכיף ובלי יותר מדי דרמות ופוזות. הכוכבים מעודדים אתכם להיות ספונטאניים וכמה שיותר מצחיקים ומשעשעים.

הורוסקופ מזל קשת

ריגוש: קופידון פורץ לכם דרך אל קטעים רומנטיים שפעם לא ממש הסתדרו לכם. אל תפחדו מפדיחות, אף אחד לא צריך להתבייש בגלל מה שיש לו בלב.

הרגעה: אם פחדתם מבלגאנים, אז השבוע אתם יכולים להירגע. אפילו אנשים שלא ספרו אתכם ממטר, חוזרים אליכם בשביל להתחנף.

מילים: צפויים דיבורים על אהבה ועל נאמנות. בקטע הזה תחשבו ככה טוב-טוב, עוד לפני שאתם אומרים את דעתכם. אל תמהרו עם זה.

ספונטאניות: הקטעים הרומנטיים באים לכם בסבבה דווקא כאשר אתם נותנים צ'אנס לשידוכים ולבליינד-דייטים. ככה זה כשהולכים על ספונטאניות.

הורוסקופ מזל גדי

יוזמה: עושה רושם שאתם תופסים יוזמה ומארגנים קטע בלייני {אירוע או מסיבה}, ויש מצב שדווקא בקטעים האלה תמצאו את מי שאתם מחפשים.

פתקים: מגיעים אליכם הצעות או מסרים, שמזמינים אתכם למקומות מדהימים עם סטייל. אל תשכחו להיות נחמדים למי ששולח לכם את הדברים האלה.

בהפוך: אל תרגישו שאתם חייבים משהו למישהו שחצן שמחזר אחריכם. בדיוק להיפך, תנו לו לחשוב שיש לו מזל גדול שאתם בכלל מסתכלים עליו.

נסיעות: צפויים קטעים מדליקים עם מכרים חדשים בראש טוב. צפויות נסיעות מסתוריות אל מקומות שעושים לכם פרפרים בבטן.


הורוסקופ מזל דלי

רמזים: מישהו רומז לכם שהוא דלוק עליכם, וזה לגמרי סבבה, רק שעכשיו הוא גם צריך לדבר על קשר אמיתי ולא סתם לזרוק מילים שלא אומרות כלום.

הגשמה: זה הזמן שלכם להגשים את כל מה שלא הצליח לכם עד עכשיו. הכוכבים עוזרים לכם כל עוד אתם עוזרים לעצמכם. הרבה חומר למחשבה.

הפתעה: אנשים נורא מופתעים מהשינוי שאתם עוברים. כל הזמן תשמעו אותם אומרים "וויי, לא ידענו שאתם מסוגלים לעשות את זה…", רק תחייכו.

הצלחה: אתם מצליחים לשלב בין מישהו שיושב אצלכם בלב, לבין הפעילות החברתית שאתם כל כך אוהבים. אנשים יעשו לכם כבוד בשביל הקטעים האלה.


הורוסקופ מזל דגים

הבטחה: מישהו ממש נחמד, מקיים לכם עכשיו הבטחה שניתנה לפני חודשיים, ויש מצב שמדובר בנסיעה או באירוע עם המון משתתפים.

מסתוריות: אתם יוצאים מבולבלים (אבל מבסוטים) כשפתאום אתם חושבים על משהו {או על מישהו} ובום, זה מתגשם, כאילו מישהו קורא את מה שיושב לכם בראש.

מקובלות: אם היו לכם פחדים שקשורים למקובלות החברתית שלכם, אתם יכולים להירגע בגלל שהשבוע אתם מקבלים הוכחה מדליקה לפופולאריות שלכם.

שיקול: אל תזלזלו במישהו שה- 'לוק' שלו לא מי-יודע-מה, אבל יש לו הרבה תכונות נפלאות שחלק מהן יכול, אפילו, לתרום לכם בגדול.


מאמרים קשורים

Back to top button