הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.09.2017 – 27.08.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.09.2017 – 27.08.2017

הורוסקופ מזל טלה

שיקול: יש מצב לוויכוח עם מישהו שאולי תצטרכו אותו בעתיד הלא רחוק. אז נכון שלא הכול זה רק אינטרסים, אבל בשביל מה לכם לקלקל יחסים?

ביטחון: הגיע הזמן לתגבר את הביטחון העצמי שלכם. יש המון אנשים שמקנאים בכם בזכות ההצלחות שלכם שלא תמיד אתם מודעים להן.

עיתוי: צפוי לכם שבוע עם קטעים מפתיעים ומאוד לא שגרתיים. זה אומר שאם בא לכם על אהבה בסטייל מקורי, יצא לכם הטיימינג הנכון.

רכילות: אל תקשיבו לרכלנים שסתם מפמפמים לכם במוח. בשביל מה לכם להקשיב לשמועות שמתבררות אחר כך כבכלל לא נכונות? 


הורוסקופ מזל שור

ריגושים: הכוכבים הולכים להפתיע אתכם. בדיוק ברגע שהראש שלכם נמצא במקום שבכלל לא קשור לאהבה, נופל עליכם קטע רומנטי מהסרטים.

חידושים: מתחדשת ידידות עם מישהו שהיה לכם איתו קטע מעפאן. ברגע שהדברים מתחילים להסתדר ביניכם, לא כדאי שתזכירו את הבלגאן שהיה.

בלגאנים: הרבה בלגאנים עוברים עכשיו על מישהו שבראש שלכם. בשלב הזה לא תוכלו לעזור לו, אבל ממש בקרוב יש מצב לקטע מהמם ביניכם לבינו.

אטרפים: הכוכבים מביאים לכם המון אטרף בקטעים שבין בנים לבנות. המצחיק הוא שאתם לא רגילים לאטרף הזה, אבל איכשהו זה עושה לכם טוב.

הורוסקופ מזל תאומים

עקרונות: אל תסכימו להרוס לעצמכם עקרונות רק בגלל שככה זה בראש של מישהו. אם הוא מתעקש על הקטע הזה, אז שילך לחפש לעצמו חברים חדשים.

חיזור: צפוי לכם חיזור מצד מישהו שממש דלוק עליכם, רק שהוא לא ממש יודע איך להביע את זה. כדאי שתהיו נחמדים אליו ובשום מקרה אל תעשו לו פאדיחות.

רמזים: מישהו מפיל עליכם רמזים שאפשר לפרש אותם בכל מיני כיוונים. אם בראש שלכם להבין למה הוא מתכוון, אז הכי טוב שתדברו איתו.

יצירתי: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו רומנטי, יצירתי ובעל נטיות אמנותיות. כזה שנסחף ברגשותיו ולא יודע איך לעצור. 

הורוסקופ מזל סרטן

מפתיע: צפוי לכם קטע מפתיע עם מישהו שאתם קרועים עליו. זה אומר שיבואו לכם אירועים שלא תמיד תמצאו להם הסבר הגיוני. לא שזה רע אבל כדאי שתדעו.

פרטיות: יש מישהו שנורא רוצה להגיד לכם משהו אבל איכשהו זה לא מסתדר לו. הכי טוב זה שתארגנו לעצמכם איתו מספר דקות בפרטיות.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל שתפרגנו לעצמכם מתנה פרטית בצורת בגד שמשולבים בו צבעים של סגול ואדום. הצבעים האלה יביאו לכם יופי של מזל באהבה.

אסרטיביות: נורא בא לכם ללכת על בילוי לא שגרתי. אם זה מה שבראש שלכם, אל תקשיבו לאלה שמנסים להוריד אתכם מהקטע.

הורוסקופ מזל אריה

דיבורים: מתגלגל דיבור עם מישהו שיש לכם איתו הרבה נושאים משותפים. אם הוא כזה מדהים, אז למה שלא תיקחו את הקטע הזה בכיוון רומנטי?

מצבים: יש מצב לסיפור מרגש עם מישהו שיש לו ים של מעריצים. מצד שני, ייתכן שהוא פוזל בכיוונים רבים מדי לטעמכם. עושה רושם שתצטרכו להחליט.

מצפון: צפוי קטע מדהים שבהתחלה אתם ממש מתלהבים ממנו, אבל אחר כך הוא מעורר בכם נקיפות מצפון. אם זה מה שקורה, אולי כדאי לרדת מהעניין.

תשומי: אתם משקיעים אנרגיה בניסיונות להבין את הראש של מישהו מדליק, אבל בסוף יתברר שכל מה שהוא רוצה זה רק קצת תשומי.

הורוסקופ מזל בתולה

סיבות: אל תמהרו לשנות את דעתכם על מישהו שקצת התאהבתם בו. בטח שאין לכם סיבה לעשות את זה רק בגלל מישהו אחר שהופיע בסביבה.

אנרגיות: צפויים המון בילויים בחברת כאלה שמזרימים אליכם אנרגיות נפלאות. זו אחלה הזדמנות לנפנף מהחיים שלכם את אלה עם האנרגיות השליליות.

מחזרים: מישהו שמחזר אחריכם כבר המון זמן, רומז לכם שהוא מוכן להמשיך לחכות. מצד שני, לא נורא אם תתנו לו רמז של תקווה לעתיד.

רמזים: מישהו שכבר רמז לכם שלא היה מתנגד לקשר איתכם, תופס אומץ ומשגר רמז נוסף. שווה להעיף עין בלי להשתגע מהתלהבות.

הורוסקופ מזל מאזניים

מטרפים: משהו טוב קורה לכם בחברת מישהו שהראש שלו מלא ברעיונות מוטרפים. יהיו כאלה שזה לא ימצא חן בעיניהם אבל זו כבר הבעיה שלהם, לא שלכם.

דלוקים: אתם מסתדרים בסבבה עם מישהו שיש לו ים של מעריצים, רק שהוא החליט להתחבר איתכם. הוא דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.

ניחושים: יש משהו שאתם רוצים לבקש ממישהו, רק שנורא לא נעים לכם וכל זה. מצד שני, אם לא תבקשו – הוא לא אמור לנחש. לא ככה?

אנרגיות: צפוי לכם אחלה מצב רוח בחברת מישהו שתמיד מביא לכם אנרגיות טובות. זו גם יופי של הזדמנות להשתחרר ממישהו שמביא לכם אנרגיות מבאסות.

הורוסקופ מזל עקרב

הפתעות: יבואו לכם קטעים מדהימים עם מישהו מוטרף שתפגשו במקום הכי לא צפוי ובזמן הכי מפתיע. ככה זה כאשר הכוכבים עושים לכם את השבוע.

חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שממבט ראשון ייראה לכם על הפנים אבל אחרי שתתנו לו צ'אנס נוסף, אז ישר תראו שהיה שווה לכם.

ידידות: יש מצב לתחרות ביניכם לבין מישהו שבצורה כזו או אחרת הוא חבר שלכם. סבבה, רק אל תתנו לשטויות האלה לקלקל את הידידות ביניכם.

כישרונות: זה הזמן להשקיע בכישרונות היצירתיים שלכם ואם אתם בקטע של מוסיקה, אז יש מצב שאפילו תקימו להקה או משהו בכיוון.

הורוסקופ מזל קשת

מקובלות: אתם יוצאים מכל מיני בלגאנים שהיו לכם לפני שבוע, והולכים לכבוש את פסגת הפופולאריות והמקובלות החברתית. אחלה כוכבים.

נס: אם החלטתם להוריד מהראש שלכם מישהו שמתעלק עליכם וסתם מנג'ס, אז כדאי שתעשו את זה בלי לחכות לאיזה נס שיבוא ויציל אתכם.

גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטע שהביא לכם את הג'ננה וכל זה. פתאום אתם קולטים שבכלל לא הייתם צריכים לקחת ללב את מי שבכלל לא מגיע לו.

שמיים: כוכב ששמו יופיטר מביא לכם הצלחה רומנטית עם לוּק מהסרטים. ה- לוּק הזה עושה אתכם יפים יותר ומושכים יותר אפילו יותר ממה שאתם רגילים.

הורוסקופ מזל גדי

בשורות: צפויות בשורות טובות לגדיים שמתכננים מסיבה או אירוע חברתי. מה שהכי חשוב בסיפור הזה, הוא שתמיד תזכרו להיות הכוכבים של האירוע.

עדינות: יש מצב שאתם הולכים להגיד למישהו את מה שאתם חושבים עליו. אם זה מה שהחלטתם לעשות, כדאי שתעשו את זה ביותר עדינות ממה שהתכוונתם.

יחסים: הכוכבים מראים שהולך להיות לכם אחלה שבוע בכל מה שקשור ליחסים שבין בנים לבנות, בעיקר בקטעים שעד עכשיו לא ממש תפסו כיוון.

צירופים: הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות עם כל אלה שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשור באיזושהי צורה למספר 4 שנחשב למספר יציב ונאמן.


הורוסקופ מזל דלי

חיוכים: התחום הרומנטי מחייך אליכם, אבל תצטרכו לשכנע את הצד השני שזו לא בושה להתחבר לרגשות. נראה שיש לו קצת מעצורים.

ידידים: אחלה קטעים רצים ביניכם לבין ידיד נפש. נראה שלא אכפת לכם לבלות בחברתו, גם אם הדברים באים על חשבון התחום שבינו לבינה.

אינטרסים: יהיו כאלה שירמזו לכם שאתם לא מספיק פתוחים איתם, אבל האמת היא שהם דואגים לאינטרסים הפרטיים שלהם.

יופי: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו מקסים, חביב וחברותי. רודף שלום, פייסן וגמיש. בעל חוש טבעי ליופי ולאמנות.


הורוסקופ מזל דגים

רגשות: היכרות חדשה עלולה לגרום לכם לרגשי אשמה. אם בא לכם ללכת על הקטע הזה, כדאי שתשחקו אותה בגלוי ובלי סודות.

ויכוחים: ייתכנו וויכוחים עם טיפוסים מעצבנים. בשביל לצאת בסדר עם כולם, תצטרכו לבזבז זמן ואנרגיה. אם העניין לא עקרוני, כדאי להתפשר.

רומזים: אתם מתייעצים עם ידיד מבני המין השני. קחו בחשבון שהוא עשוי להבין שאתם רומזים לו על משהו מהתחום הרומנטי.

כיוונים: קשר שרק לאחרונה תפס כיוון מוגדר, נראה לכם שונה מכפי שדמיינתם. לא שיש בזה משהו רע, אלא רק מוטרף במקצת.


מאמרים קשורים

Back to top button