הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.09.2017 – 10.09.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.09.2017 – 10.09.2017

הורוסקופ מזל טלה

חגיגות: צפוי קטע מדהים שאתם מככבים בו. הדברים הטובים יתחילו להתרחש החל מן הרגע בו תחליטו שאתם אוהבים את עצמכם ושמגיע לכם להיות נאהבים.

מחזרים: ההופעה שלכם תהיה יפה מתמיד, אבל אל תנסו לרקוד על שתי חתונות. זה אומר שאם יש לכם שני מחזרים, כדאי שתבחרו אחד מהם.

אינטרסים: אתם מתייעצים עם אנשים שאוהבים אתכם, אבל הם לא ממש אובייקטיבים כשמדובר בכם. כדאי שתתייעצו גם עם מישהו שאין לו אינטרסים.

תחכום: הסבלנות תשתלם לכם בקטע רומנטי, בעיקר אם אתם מחכים למישהו שכרגע קצת תפוס. כדאי שתהיו בסביבה כשהדברים יתחילו לזוז לטובתכם.


הורוסקופ מזל שור

משיכה: אתם משקיעים זמן ונשמה בשביל למשוך אליכם את העיניים של מישהו שאתם מעוניינים בו. סבבה, אבל כדאי שתקבעו לעצמכם את הגבולות של הסיפור הזה.

גלגלים: מתחילה להתגלגל נסיעה שיכולה להפוך לסיפור רומנטי. זה לא חייב להיות עם מישהו שמצטרף, אלא עם מישהו שטרם פגשתם.

שידוכים: דברים טובים צפויים לכם עם אלה שנולדו במזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המזלות האלה מצליחים להסעיר את יסוד האדמה שאתם שייכים אליו.

חלומות: מתגשם לכם חלום ענק בזכות מישהו שאוהב אתכם. אל תשאלו את עצמכם מה יוצא לו מזה, תסמכו עליו שהוא יודע.

הורוסקופ מזל תאומים

זורמים: הכוכבים מנסים לחבר אתכם עם מחזרים שמוכנים להשקיע בכם, ולא עם מחזרים שסתם טוחנים לכם במוח. כדאי לכם לזרום עם הכוכבים.

היכרויות: מקום בילוי חדש מביא לכם היכרויות חדשות. זה אומר שאתם מגדילים את ההזדמנויות הרומנטיות שלכם וגם את מספר האירועים החברתיים שאתם מוזמנים אליהם.

לוהטים: מעריץ לוהט עושה משהו מוטרף בשביל להפתיע אתכם. גם אם אתם טיפה מעוצבנים עליו, כדאי שתתנו לו צ'אנס בקטע הזה.

משיכה: רוחות רומנטיות נושבות אליכם מכיוון מזל קשת. הנומרולוגיה מסדרת לכם קטעים הקשורים במספר 3. אבן ששמה אמטיסט מושכת אליכם אנרגיות מהממות.

הורוסקופ מזל סרטן

מתחשבים: אם אתם תופסים את עצמכם בקטע בו אתם מתחשבים בצד השני אבל הוא לא מתחשב בכם, כדאי שתראו לו את הדלת.

הצעה: מישהו שיודע מה בדיוק בראש שלכם, זורק לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה. בסיפור הזה לא כדאי לכם לשתף מישהו נוסף.

פתיחות: מחכים לכם קטעים מרגשים עם אנשים שהראש שלהם לא כמו של כולם. זה אומר שאתם צריכים לגלות פתיחות כלפי מצבים ומקומות שמופיעים רק בחלומות.

טיפ: מי שדלוק עליכם ורוצה בכם – כדאי שיתחיל איתכם כשאתם הכי לא מוכנים. שייתן לכם להרגיש שבסיפור הזה צפויים לכם אחלה קטעים מוטרפים ומקוריים.

הורוסקופ מזל אריה

הערצה: מישהו שמעריץ אתכם מוכן ללכת בשבילכם עד הסוף, גם אם זה עלול לעשות לו פאדיחות מול החברים שלו. השאלה היא עד כמה אתם מוכנים להרשות לעצמכם להיסחף.

פגישות: צפויה לכם פגישה או שיחה עם מישהו שכבר המון זמן נמצא בראש שלכם. כדאי שתתנו לדברים לזרום בלי יותר מדי ירידות ועקיצות.

גדולים: אתם יוצאים גדולים בקטע עם מישהו שמשוכנע שכולם מעריצים אותו. יש מצב שאתם מצליחים להוריד לו קצת את השחצנות שלו.

קטעים: צפויים לכם מפגשים עם מישהו שמטריף אתכם, רק לפני שאתם מתוודים בפניו על מה שקורה אצלכם בפנים, כדאי שתבדקו איתו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.

הורוסקופ מזל בתולה

כוונות: מישהו מנסה לשדך לכם את מי שבכלל לא בראש שלכם. הוא לא עושה את זה בגלל כוונות טיפשיות, אלא בגלל שהוא לא מכיר את הטעם שלכם.

טבעיות: רגשות סוערים שמתבשלים בלב שלכם, גורמים לכם להרגיש קצת מבולבלים עם עצמכם. זה די טבעי כשמדובר באהבה, אין לכם סיבה להתבייש.

הערצה: מישהו שלא ממש הולך לו באהבה, תופס עליכם הערצה עיוורת. עושה רושם שהוא מנסה לחקות את ההתנהגות שלכם בשביל לזכות בהצלחה כמוכם.

הזדמנות: צפויה לכם הצעה להיכנס אל מסגרת חברתית חדשה. אז נכון שקצת בא לכם לשבור את השגרה, אבל יותר כדאי לכם להישאר עם המסגרת הקודמת.

הורוסקופ מזל מאזניים

וויכוחים: אתם לא חייבים להישאר בקשר שיש בו יותר וויכוחים מאשר אהבה. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתחשבו על זה שוב.

סודות: זה סבבה שיש לכם מעריץ חדש, אבל כדאי שתשמרו בסוד את מה שהולך ביניכם. יש יותר מדי סקרנים שנורא רוצים לדעת מה בדיוק קורה.

הפתעות: מישהו מפתיע אתכם במשהו שבכלל לא האמנתם שתקבלו. יש מצב שזו נסיעה מטריפה או מתנה שעושה לכם את השבוע.

תחרויות: אתם יוצאים גדולים מתחרות שבכלל לא הייתה בראש שלכם. אם מדובר בקטע רומנטי, זה אומר שאתם מביסים את מי שפעם חששתם ממנו.

הורוסקופ מזל עקרב

חלומות: מתחיל להתגלגל קטע רומנטי שפעם חשבתם שאתם יכולים רק לחלום עליו. עכשיו אתם יכולים להגיד לעצמכם שחלומות מתגשמים.

לוק: אתם קונים או מקבלים משהו שמשדרג את ההופעה החיצונית שלכם. אז נכון שהכי טוב לכם בטבעיות, אבל אם זה עושה לכם כיף – אז סבבה.

סיפורים: מישהו שלא ממש האמנתם לסיפורים שהוא סיפר לכם בקטע של אהבות וכאלה, משתף אתכם בחוויות שלו ואתם רואים שהוא לא ממש שיקר.

מדהים: אתם הולכים על קטע מהמם ומפתיע שמביא לכם המון פופולאריות חברתית, וגם מסדר לכם קשרים עם מישהו שרציתם לתפוס איתו יחסים.

הורוסקופ מזל קשת

ריגושים: כוכב ששמו יופיטר מביא לכם קטע רומנטי מרגש שעושה לכם טוב, אבל יש בו גם לא מעט התלבטויות וכאלה. תזרמו עם זה והכול יסתדר.

מעריצים: מישהו שמעריץ אתכם מחליט לזרום עם הרגשות שלו. אתם מתחילים להתנדנד בין מה שאתם חושבים עליו לבין מה שהחברים שלכם חושבים עליו.

אופנה: דברים שקשורים לעולם האופנה והדוגמנות יעשו לכם את השבוע. היצירתיים שביניכם הולכים לזרום עם אירועים שקשורים למוסיקה.

התייחסות: מישהו שבהתחלה לא ממש התייחסתם אליו, תופס פוזה של חיזור. פתאום אתם קולטים שהדיבורים איתו הם יותר מאשר סתם להעביר את הזמן.

הורוסקופ מזל גדי

שומרים: ביחסים שבין בנים לבנות הכי כדאי לכם לשמור מרחק מכל מיני טיפוסים שרוצים לייעץ לכם, וכדאי שתדברו על זה רק עם ההורים שלכם.

מצטרפים: אל תרשו לאף אחד להשתלט לכם על הקטעים הרומנטיים. שימו לב שכשאתם מצליחים אז תמיד יש מישהו שמנסה להצטרף אליכם.

חברתיים: אתם עסוקים בקטע חברתי כשפתאום נופל עליכם מסר שיש לו משמעות רומנטית. מישהו יצטרך לחכות עד שהראש שלכם יהיה פנוי אליו.

סופשבוע: פרשיה רומנטית הולכת לעשות לכם את השבוע. בהתחלה אתם לא לגמרי סגורים על עצמכם, אבל בהמשך אתם מאושרים מהקטע.


הורוסקופ מזל דלי

מחשבות: צפוי לכם חיזור ענק שנופל עליכם בהפתעה ענקית. זה אומר שגם אם בהתחלה אתם נדלקים, אז בכל מקרה כדאי לכם לחשוב על זה עוד קצת.

השוואות: מישהו רוצה להכניס לכם לראש כל מיני שטויות שגורמות לכם לעשות השוואות ביניכם לבין מישהו אחר. הכי כדאי לכם לרדת מהקטע הזה.

חברתי: צפוי קטע חברתי שכולם אומרים בו את מה שהם חושבים על אחרים. הסיפור הזה יכול לזרום יפה רק אם לא ייכנסו אליו כל מיני רכילויות.

עזרה: זה ממש יפה מצידכם שאתם רוצים לעזור למישהו שהחיים הרומנטיים שלו הסתבכו וכל זה. רק כדאי שהמעורבות שלכם לא תהיה גדולה מדי.


הורוסקופ מזל דגים

שיקולים: אם החלטתם להוריד מהלב שלכם את מה ששמרתם הרבה זמן בסוד, כדאי לכם לעשות את זה עם מישהו שהלשון שלו לא מפטפטת.

גדולים: אתם הולכים בגדול על אירוע חברתי שמכניס אתכם לרשימה של עשרת הגדולים. יגיעו אליכם הצעות מדליקות ממקומות ממש רחוקים.

פגישות: צפויה לכם פגישה שכבר שבועיים אתם חולמים עליה. בשביל שהקטע הזה יצליח לכם כדאי שתמשכו אליכם אנרגיות באמצעות בגדים בגוונים של טורקיז.

בהפוך: אין לכם מה לאכול את הלב מרכילויות של קנאים וכאלה. רק שתדעו שעם כל מה שהם אומרים עליכם הם היו שמחים להיות במקומכם.


מאמרים קשורים

Back to top button