הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.10.2017 – 01.10.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.10.2017 – 01.10.2017

הורוסקופ מזל טלה

אטרפים: מישהו שכבר הספיק להטריף לכם את השכל, מנסה לשכנע אתכם שהוא השתנה לטובה. עכשיו העניין הוא אם בא לכם להאמין לו או לא.

יצירתיות: אתם עושים משהו ממש יצירתי שגורם לאנשים להתפעל מכם. למה שלא תיקחו את זה כמסר שרומז לכם להשקיע בכישרונות שלכם?

קצב: הרומנטיקה זורמת בקצב מהיר, בדיוק כמו שאתם אוהבים. מצד שני, דווקא בגלל זה אתם עלולים לחשוף סודות שבכלל לא התכוונתם לשפוך מהלב.

חשבונות: עושה רושם שיש לכם חשבון לא סגור עם מישהו שלא קיים את מה שהבטיח. אם זה קשור לקטע רומנטי, כדאי שפשוט תמחקו אותו מהראש שלכם.


הורוסקופ מזל שור

הצעות: אתם מקבלים הצעה מדהימה להצטרף אל מסגרת חברתית שנורא קשה להתקבל אליה. סבבה, רק כדאי לכם לבדוק מה אתם צריכים לעשות בתמורה.

רווחים: מתגשם לכם בילוי שמשום מה התפספס בעבר. איך שזה נראה, רק הרווחתם מהעיכוב: יש מצב לקטע רומנטי שפעם לא היה לו סיכוי.

התרגשות: פגישה שאו-טו-טו מתגשמת לכם, מביאה איתה ים של התרגשות. מצד שני, רק טוב יצא לכם אם לא יראו עליכם מה בדיוק אתם מרגישים.

עצות: אל תתביישו לבקש עצות בנוגע לקטעים שאתם מסתבכים איתם. מה שחשוב בסיפור הזה הוא לפנות אל מישהו שיש לו ניסיון. 

הורוסקופ מזל תאומים

מסרים: חברים טובים מתנדבים להעביר בשבילכם מסר רומנטי. גם אם הם לא ישר יצליחו לקבל תשובה, זה ממש טוב עבורכם שהם מגששים.

סערות: מישהו משתף אתכם בחוויות מסעירות שעברו עליו. קחו בחשבון שבכלל לא בטוח שמה שטוב בשבילו, עשוי להיות טוב גם בשבילכם.

מחמאות: אתם לא צריכים לקחת ללב את אלה שמקנאים בכם. אז נכון שזו לא ההרגשה הכי נעימה, אבל אפשר להתייחס לזה גם כאל מחמאה מסוימת.

שליחים: מגיעים אליכם שליחים שמנסים לרמוז לכם על רגשותיו של מישהו. מצד שני, אם הוא כל כך דלוק עליכם, כדאי שיגיד לכם את זה בארבע עיניים. לא ככה?

הורוסקופ מזל סרטן

מקשקשים: אנשים מקשקשים וחופרים לכם בשכל, אבל אתם עושים את מה שהלב שלכם רוצה. תמיד יהיו טיפוסים שיטחנו לכם במוח, בלי שיש להם אחריות על מה שיקרה.

סיפורים: מישהו יבקש שתספרו לו על מה שאתם מרגישים כלפיו, אבל הוא בעצמו לא ממהר לספר לכם את מה שהוא מרגיש כלפיכם. בקטע הזה כדאי שתחליפו מידע עם מישהו נוסף.

מתייחסים: אתם לא חייבים להתייחס לכל שטות שמישהו אומר עליכם. אם תמשיכו להתעצבן, אז בסוף תמצאו את עצמכם בג'ננה. לא ככה?

מוטרפים: צפוי לכם סיפור מהסרטים עם מישהו שיש לו רעיונות מוטרפים. אז נכון שפה ושם הוא קצת מתיש, אבל ככה זה עם טיפוסים מקוריים.

הורוסקופ מזל אריה

מחמאות: מישהו שופך עליכם ים של מחמאות, רק שאתם לא ממש מאמינים לו. כדאי שתתפסו דיבור עם מישהו שאתם סומכים עליו, בשביל שהדברים יהיו קצת יותר ברורים.

תאריכים: הנומרולוגיה השבועית מסדרת לכם הצלחות עם אנשים שחיבור האותיות של השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 9 שנחשב למספר סוער ואנרגטי.

שתיקות: אל תעשו חשבון למשהו שיש לכם להגיד למישהו שנדלקתם עליו. אם תמשיכו לשתוק וגם הוא לא ידבר, אז מה אתם חושבים שיקרה? כלום.

מסרים: נסיעה מדהימה מביאה לכם מחזרים חדשים. צפויים מסרים ממישהו שנמצא רחוק מכם. צפויה לכם אנרגיה נפלאה שזורמת אליכם מעבר לים.

הורוסקופ מזל בתולה

עיניים: אם החלטתם לחזר אחרי מישהו שכבש את ליבכם והדליק אתכם, תעשו את זה בארבע עיניים ואל תשגרו אליו שליחים וגששים.

מתעלמים: כדאי שתתעלמו ממישהו שרוצה לעורר את הקנאה שלכם באמצעות החיזורים שלו אחרי מישהו אחר. זה בכלל לא ברור מה אתם מחפשים בחברתו.

מחשבות: פליטת פה של מישהו מדהים, חושפת בפניכם את מה שהוא חושב עליכם. מצד שני, עד שהוא לא ידבר ברור, אין לכם סיבה לענות לו. לא ככה?

לב: דיבור ממושך עם אדם חכם מוציאה לכם מהלב דאגה שהעיקה. עכשיו אתם רואים שגם אצל אחרים זה כמו אצלכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

קרועים: מישהו שממש קרוע עליכם מצפה שתתחילו להתייחס אליו. אם אתם מרגישים משהו כלפיו, כדאי שתזרקו לו איזו מילה.

מתלבטים: יש מצב להתלבטות על מחזר נלהב שעושה לכם עיניים ומשגר מסרים, אבל אתם לא ממש סגורים עליו. תנסו לא לפגוע ברגשות שלו.

בלגאנים: חבר מביא לכם הצעה שתעזור לכם לחתוך לכאן או לשם. דווקא קטעים שבאים לכם בבלגאן, יכולים לפתוח בשבילכם הזדמנויות שוות.

התייעצויות: רומן חדש עושה לכם טוב כל עוד אתם מחליפים מילים עם אנשים שאתם סומכים עליהם. בעיקר כדאי לכם להתייעץ עם ההורים. כן, ההורים. 

הורוסקופ מזל עקרב

צ'אנסים: אתם מוכנים לתת צ'אנס נוסף לקטעים שהסתיימו בגלל ויכוחים ובלגנים. עושה רושם שהצד השני התבגר והבשיל, אבל גם אתם לא נשארתם כמו שהייתם.

פרטיים: ברגעים הכי פרטיים כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאי אפשר להתחמק ממנה. התשובה תעזור לכם להבין היכן אתם עומדים. אין סיבה שתחיו בסרט.

סודות: צפויה שיחה רומנטית בה הצד השני מנסה לברר עד כמה אתם מוטרפים. אתם לא חייבים לגלות לו, כבר עכשיו, את הסודות הכי כמוסים שלכם.

מסוקרנים: אתם מסוקרנים על מישהו שווה שנחשב לטיפוס בודד וסגור. מצד שני, אם תדברו איתו בגובה העיניים תוכלו לנפץ את המופנמות שלו.

הורוסקופ מזל קשת

התמקדות: קצת חבל לכם על מישהו חמוד שהראש שלו מלא שטויות. במקום להתמקד במה שחשוב באמת, הוא בוחר לא להתבגר. לא ככה?

סחבקים: מישהו בקטע של סחבקים ואחוקים, ינסה לחלץ מכם סודות שלא בא לכם לחשוף. אתם לא חייבים להיות מנומסים כלפיו, ואתם בטח יודעים את זה.

מהלב: מישהו מביא לכם אחלה טיעונים בשביל לשכנע אתכם במשהו שקשור לאהבה. הקטע הוא שאתם מחפשים אנרגיה שבאה מהלב ולא מהראש.

מתנות: משהו שאתם מקבלים במתנה משדרג לכם את שעות הפנאי. עושה רושם שכולם מבסוטים מזה שיש לכם משהו להשקיע בו.

הורוסקופ מזל גדי

מרחקים: מישהו חוזר ממרחקים ומתחיל לחזר אחריכם. זה הכול בזכות זה שהוא התגבר על הבושה שאכלה אותו בגלל שהוא פחד ש…אולי תפדחו אותו.

רעיונות: אנרגיות עם מזל יגיעו אליכם ממקומות שלא חלמתם עליהם. יש מצב שזה קשור לרעיון מדהים שיכול לחבר אתכם עם עולם האמנות.

צחוקים: צפויים לכם אחלה צחוקים בחברת מישהו שנחשב להזוי ומוטרף. רק שתדעו שגם הדברים הטובים יגיעו לכם איתו עם הרבה בלגאן.

סטייל: מחזר שקרוע עליכם עוזר לכם להשתלב בתוך קבוצה איכותית ויוקרתית, אבל אתם צריכים להחליט אם בכלל בא לכם על השילוב הזה.


הורוסקופ מזל דלי

הומור: מישהו נדלק על חוש ההומור שלכם ובזכות זה הוא מחליט לחזר אחריכם. הוא קלט שהצחוקים שלכם באים הודות לביטחון העצמי שלכם.

פופולאריות: המקובלות החברתית שלכם מתפרסמת גם במקומות שבכלל לא שמעתם עליהם. מזל מהסרטים צפוי לכם בקטעים יצירתיים.

פעילויות: אתם מתנדבים לפעילות חברתית שתורמת המון ליחסים שלכם עם חצי עולם ואחותו. הצעות רומנטיות נופלות עליכם בדיוק ברגע הכי מתאים.

מקסימים: מחזרים שרוצים להקסים אתכם, עושים בשבילכם דברים הזויים שאף פעם לא עשו בשביל מישהו אחר. כולם יוצאים מאושרים מהקטעים האלה.


הורוסקופ מזל דגים

חיוכים: מקומות מוטרפים מוציאים מכם את הדברים הכי טובים שבנפש שלכם. אתם חוזרים הביתה עם חיוך גדול בזכות מבט מחמיא שקיבלתם ממישהו.

סיכויים: אתם מוכנים לקחת צ'אנס עם מישהו שיש עליו המון סיפורים, לא כולם מחמיאים. סבבה, רק כדאי שתיכנסו לסיפור הזה עם עיניים פקוחות.

רשימות: כדאי לכם למחוק מהרשימות שלכם את מי שהקשר ביניכם רק הגביר את השחצנות שלו. גם אם אתם נמשכים אליו, זה ממש לא בשבילכם.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל להכניס קצת אקשן בהופעה שלכם, אתם יודעים, ב – לוק החיצוני. זה ממש סבבה לתפוס כיוון מקורי, אבל בלי להתפרע.


מאמרים קשורים

Back to top button