הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.11.2017 – 29.10.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.11.2017 – 29.10.2017

הורוסקופ מזל טלה

התברגות: יחסים שתפסתם עם האנשים הנכונים, עוזרים לכם להתברג למקומות הנכונים עם אלה שכבר הרבה זמן אתם רוצים להתחבר איתם.

חשבונות: כדאי שתחשבו פעם נוספת לפני שאתם סוגרים עניין עם מישהו שלא דופק חשבון. גם אם הוא מדהים ומקסים, שום דבר טוב לא יבוא לכם ממנו.

רוחני: קטע מפתיע עוזר לכם לחזק קשר שהולך איתכם כבר המון זמן. מצד שני, צפויות שיחות רומנטיות עם מישהו חמוד ורוחני שמחפש את עצמו.

אנרגיות: אווירה רומנטית עושה טוב גם לקשרים החברתיים שלכם. מישהו שפעם לא הלך לכם איתו, מוכן להקשיב להצעה חדשה שאתם זורקים לו.


הורוסקופ מזל שור

טבעיות: משהו שעשיתם בשיא הטבעיות מביא לכם צ'ופר שלא חלמתם עליו. זה מסוג הקטעים שבאים לכם בקלות, אבל יש אנשים שמעריצים ומעריכים את זה.

הצלחות: צפויה לכם הצלחה ענקית בתחום שרק לפני שבוע נדלקתם עליו. אם אתם רוצים שזה יתפוס זינוק מהמם, כדאי שתלכו על זה עם חבר.

אירועים: השבוע כדאי לכם לקבוע לעצמכם לוח זמנים קפדני. הכוכבים צופים לכם ים של אירועים שתצטרכו המון זמן בשביל לצאת בראש טוב עם כולם.

שינויים: קטע חברתי שמתחיל על הפנים, מסתיים באנרגיות טובות. יכול להיות שדברים שמישהו מספר לכם גורמים לכם לשנות את דעתכם על מישהו שלא חיבבתם.

הורוסקופ מזל תאומים

מזל: צפויים ימים עם הרבה מזל בשביל אלה מכם שמחפשים את עצמם בקטעים של מוסיקה ואמנות. תלכו עם הלב שלכם והכול יסתדר לכם בסבבה.

געגועים: הכוכבים רואים שאתם הולכים לקרוע את העיר עם מישהו שכבר המון זמן לא נפגשתם איתו. זה אומר שהגעגועים עושים את שלהם.

קטעים: יש מצב לקטע מדליק עם מישהו שווה אבל אתם יותר מדי מתחשבים במה שאחרים אומרים עליכם. תזכרו שרק אתם תקבעו איך זה יתגלגל.

כוונות: יש מצב שמישהו טוחן לכם במוח בגלל סיפור רומנטי שלא בא לכם עליו. גם אם יש לו המון כוונות טובות, אתם צריכים לעשות את מה שבא לכם.

הורוסקופ מזל סרטן

חוכמה: מישהו חכם רומז שלא כדאי לכם לוותר על דברים שממש חשובים עבורכם. הוא אומר שאתם לא צריכים להקריב את עצמכם בשביל אף אחד אחר.

מעורבים: אתם מוצאים את עצמכם מעורבים בחיים הרומנטיים של מישהו שאתם מחבבים. סבבה, זה בכלל לא רע כל עוד אתם יודעים לשים לזה גבולות.

רמזים: מישהו שממש בא לכם לבלות איתו או להיות בחברתו, זורק לכם רמז מפתיע. עכשיו תנסו לפרש למה הוא התכוון באמת.

גבהים: סיפור רומנטי שתפס גובה, נראה לכם שונה מאוד ממה שהיה לכם בראש בהתחלה. ככה זה בדרך בכלל, המציאות שונה מאוד מהדמיון.

הורוסקופ מזל אריה

הקפצות: האטרף שלכם מצליח להקפיץ את הלב של מישהו שקצת נמאס לו מכל הבילויים השגרתיים. עושה רושם שהוא מחפש ריגושים ממש כמוכם.

אובייקטים: אל תחכו עד שמישהו יחטוף לכם את האובייקט הרומנטי שאתם דלוקים עליו. חוץ מזה, אל תתנו לו לנחש את מה שאתם מרגישים, הכי טוב שתגידו לו.

יופי: הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות של יופי והופעה מושכת. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתנצלו את הקטע בשביל חיזור שיושב לכם בראש.

ביישנות: יש מצב לפגישה אישית עם מישהו שעד עכשיו התביישתם להגיד לו מה אתם מרגישים. אל תפספסו את ההזדמנות לסגור עניין.

הורוסקופ מזל בתולה

רגשות: אם אתם מרגישים שפגעתם ברגשות של מישהו, אז הכי טוב בשבילכם זה שתלכו ותדברו איתו על זה. לא כדאי שתשאירו ביניכם את הברוגז.

געגועים: מישהו תופס עליכם געגועים ואתם מקבלים ממנו מסר מפתיע. אם תשחקו אותה בחוכמה, צפוי לכם בילוי מדהים ביחידות עם המישהו הזה.

רמזים: יש מישהו ששולח לכם רמזים בעובי של פיל אבל יש מצב שאתם מסננים אותו. הכוכבים מעודדים אתכם לתת לו צ'אנס ולראות מה יקרה בהמשך.

פרגונים: הכוכבים מפרגנים לכם אחלה שבוע עם המון אנרגיות ספונטאניות, מה שאומר שההצלחות שלכם יבואו ברגע שתעשו את מה שמרגיש לכם בלב.

הורוסקופ מזל מאזניים

פלאים: קורים לכם כל מיני דברים מופלאים בקטע בו אתם רוצים לפגוש מישהו ו…טרח, אתם פוגשים אותו בלי בכלל שתכננתם מראש.

מקובלות: הפופולאריות שלכם צוברת גובה. זורמות אליכם מחמאות שרומזות לכם שלא הייתה לכם סיבה לדאוג על המקובלות החברתית שלכם.

אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות טובות בקטעים הרומנטיים, כדאי לכם ללבוש בגדים שמשולבים בהם גוונים אדומים וסגולים.

כישרונות: אל תזלזלו בכישרון שלכם לפייס ולהרגיע כל מיני אנשים שהג'ננה השתלטה עליהם. השבוע אתם הולכים להוכיח בגדול את היכולת הזו שלכם.

הורוסקופ מזל עקרב

התייעצות: זה סבבה שאתם מתייעצים עם החברים שלכם, אבל זה לא יכול להחליף דיבור אמיתי עם המישהו המסוים שבא לכם עליו.

קליטה: מישהו שאתם רוצים ממנו משהו, נותן לכם את המשהו הזה בלי שתבקשו. יש מצב שהוא פשוט קלט את המחשבות שלכם, אתם יודעים.

הקלה: צפוי לכם קשר חדש שהוא הרבה פחות מלחיץ מקטע קודם שכבר היה לכם. היחסים זורמים בכיף, ואף אחד לא משגע את אף אחד.

נתינה: יש מישהו שממש רוצה לתת לכם מתנה, אבל אין לו מושג מה בראש שלכם. אתם צריכים לדעת במי מדובר בשביל לזרוק לו רמז. 

הורוסקופ מזל קשת

התקרבות: מישהו שחשבתם שהוא לא מחבב אתכם, רומז לכם שזה בכלל לא ככה. עכשיו זה התור שלכם לנסות להתקרב אליו קצת יותר.

סיכויים: סיפור ישן חוזר בשביל לתת לכם צ'אנס נוסף. יש מצב שעדיין לא סגרתם את הקטע הזה, וזה אומר שאתם מסתובבים במעגלים.

פגישות: צפויה פגישה עם מישהו שכבר המון זמן לא התראיתם איתו. יש מצב שאתם המומים מההופעה המשודרגת שלו, אבל גם הוא המום מכם.

תגובות: אל תמהרו להגיב כלפי מישהו שזרק לכם רמז רומנטי. זה לגמרי בסדר לתת לו להתאמץ קצת בשביל להרשים אתכם.

הורוסקופ מזל גדי

סטייל: יש אנשים שהסטייל שלכם מעצבן להם את העיניים, ובעיקר את האוזניים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תדפקו להם חשבון.

חברתי: יוצא לכם להיות אחראים על קטע חברתי שמתגלגל כבר שמונה חודשים. זה נראה כמו שאף אחד, חוץ מכם, לא יודע לטפל בזה.

עיתוי: הימים שני ורביעי מסדרים לכם הפתעות נעימות בקטעים שבין בנים לבנות. מישהו שאתם רוצים בו, מעוניין בקשר הזה לא פחות מכם. אולי, אפילו, יותר.

בלגאן: קצת מבולגן לכם בנוגע למישהו שהמסרים והרמזים שלו, תמיד מבלבלים אתכם. מה שבאמת חשוב, זה שבשורה התחתונה הוא לא אדיש כלפיכם.


הורוסקופ מזל דלי

חולמים: אתם חולמים על מישהו שיהיה שלכם ורק שלכם. סבבה, אבל ברגע שזה קורה לכם אל תתנו לו לקלוט את מה שאתם מרגישים כלפיו.

חיזורים: מישהו שקצת חיזרתם אחריו (רק שהוא שיחק אותה אדיש) מתחיל לחזר עכשיו אחריכם. מדהים איך שדברים משתנים ומתהפכים.

מזלות: צפויים לכם קטעים מדהימים עם ילידי מזלות האדמה (שור, גדי ובתולה). פגישות עיוורות (בליינד דייט) ושידוכים יסתיימו בהפי-אנד.

זורמים: אתם זורמים עם קטעים חברתיים שנחשבים למה זה לוהטים ושווים. לכו על זה בגדול גם אם ההצלחה לא ישר תיפול עליכם.


הורוסקופ מזל דגים

פופולארי: מישהו מקובל ופופולארי מזמין אתכם לכל מיני קטעים ומפגשים חברתיים שווים. אל תבזבזו את הזמן שלכם על מי שלא רוצה ללכת לשם איתכם.

שיחה: צפויה לכם שיחה רומנטית עם מישהו שכאילו בא בשביל משהו שקשור ללימודים. נראה שחוץ מלימודים יש לו גם כוונות רגשיות.

אקשן: קבוצת בילויים חדשה מכניסה המון אקשן אל תוך שעות הפנאי שלכם. צפויות לכם הזמנות אל מקומות שאיכשהו קשורים אל תחומים שאתם מתעניינים בהם.

הפתעות: אל תופתעו אם יפלו עליכם מחזרים מדהימים שגם הם, כמוכם, מחפשים קטעים רומנטיים שיש להם משמעות ולא סתם בשביל להעביר את הזמן.


מאמרים קשורים

Back to top button