הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.11.2017 – 12.11.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.11.2017 – 12.11.2017

הורוסקופ מזל טלה

חוויות: רעיון חדש ומוטרף מביא לכם חוויה מהסרטים. חשדות שהיו לכם בנוגע למישהו שכאילו לא מפרגן לכם, יתבררו כממש לא נכונים.

החלטות: אתם מחליטים להיות נחמדים כלפי כל העולם ואחותו. יופי לכם אבל זה לא אומר שאתם חייבים לבזבז כספים שאחר כך תצטרכו אותם.

חיזורים: מישהו מתחיל לחזר אחריכם, אבל לא רוצה שהסיפור הזה יגיע למישהו שיעשה לו פדיחה. עושה רושם שבקטע הזה תצטרכו לשמור על סודיות.

חלומות: מקום שאף פעם לא חלמתם לבלות בו, הופך לטרנד הכי חזק בשבילכם. יש מצב למשהו סטייליסטי וכדאי לכם להתחבר עם האדם הנכון.


הורוסקופ מזל שור

אהבות: אל תטחנו את עצמכם בגלל מישהו שכל הזמן בוכה לכם על האהבות האבודות שלו. אתם לא חייבים לאכול את התסכולים שלו. לא ככה?

פרשיות: צפויה לכם פרשייה מהממת עם מישהו שנחשב קשה להשגה. זה אומר שהוא דלוק עליכם כמו שאף פעם לא קרה לו. יפה לכם ככה.

היסטרי: לפי הנומרולוגיה השבועית צפוי לכם מזל היסטרי שקשור למספר 9. איכשהו זה לוקח אתכם אל מישהו שקרוע עליכם אבל לא רוצה לדבר על זה.

חברתי: אתם הולכים להשקיע בקטע חברתי בזכות מישהו מסוים שהדליק אתכם. אם בא לכם על המישהו הזה, תצטרכו לחשוף קצת רגשות.

הורוסקופ מזל תאומים

גישושים: הכוכבים מביאים לכם קטעים שקשורים לגישושים רומנטיים. יש מצב שנשבר לכם מהחיזורים השגרתיים ואתם הולכים לקחת צ'אנס בשביל לקבל ריגושים.

סודות: מישהו מגלה לכם סודות כמוסים שקשורים לחוויות הרומנטיות שלו. הסודות האלה הולכים לעשות שינוי בהתייחסות שלכם לחיזורים.

פגישות: דברים שקשורים למישהו שרק עכשיו פגשתם, יכולים להתגלגל אל משהו שקשור לחו"ל. איכשהו זה יכול להגשים לכם חלום רומנטי.

שאלות: צפויים קטעים בהם הצד השני מציג לכם שאלות מתגרות ומעצבנות. במקום לתפוס את הג'ננה, כדאי שתציעו לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.

הורוסקופ מזל סרטן

מקומות: סערת רגשות לוקחת אתכם אל מקומות שהופיעו בחלומות שלכם. מישהו מדהים זורם איתכם אל בילויים מוטרפים שמסדרים לכם את הראש.

הפתעות: צפויים לכם קטעים חלומיים עם מישהו שעד לא מזמן היה רחוק מכם. אתם מופתעים מעצמכם על זה שאתם מספרים לו את הסודות שלכם.

הצלחות: הקטעים שבלב יצליחו לכם בענק אם תקבלו החלטות באופן חופשי ועצמאי. יש דברים שרק אתם יכולים לגלגל אותם בכיוון הנכון.

סמלים: כשעושים לכם תחזית נומרולוגית אתם מתחברים עם המספר 2 (ואחר כך עם המספרים 4 ו – 8) שמסמל שורשים, ביתיות ומשפחתיות.

הורוסקופ מזל אריה

יקשרים: צפויים מזל והצלחה שבועיים לקשרים שיש לכם עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר – 6.

מסרים: בשביל להעביר מסר אל מישהו שאתם רוצים בו, תצטרכו לדבר עם מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו. מוזר, אבל זה מה יש.

חוגגים: אתם חוגגים בפרשייה שהיא כאילו סוד ביניכם לבין מישהו שאתם זורמים איתו. רק שתדעו שככה היא גם צריכה להישאר, הפרשייה הזו – זורמת וחוגגת.

נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שהרבה אנשים רומזים לכם שזה סתם בזבוז זמן איתו. מצד שני, יכול להיות שנורא בא לכם להוכיח שהם טועים.

הורוסקופ מזל בתולה

סודות: מישהו שמקנא בכם מחליט שהכי טוב בשבילו זה דווקא להתחנף אליכם. סבבה, רק תזכרו שאתם לא יכולים לסמוך עליו בקטע של סודות וכאלה.

פרשיות: הכוכבים מסדרים לכם פרשייה שהרבה היו מוכנים להתחלף איתכם בשבילה. יהיו גם קנאים שיגידו שאתם קצת הולכים רחוק מדי.

מסתדרים: יש מצב שהרבה דברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתאלצו להתאמץ [סבבה, מה רע?]. אם יש מישהו שלא מבסוט מהקשרים הרומנטיים שאתם זורמים איתם, כדאי שתסבירו לו שזו הבעיה שלו – לא שלכם.

השוואות: קשר חדש גורם לכם לעשות השוואות בינו לבין קשר קודם. אל תשכחו לנתח את כל הכיוונים, גם את הטובים וגם את הפחות טובים.

הורוסקופ מזל מאזניים

סיפורים: מישהו מעדיף לזרום איתכם במקום להיות עם מישהו שסתם מתעלק עליו. מצד שני, לא כדאי לכם להכניס את עצמכם לסיפור שלא קשור בכם.

עצות: מישהו נותן לכם אחלה עצות שיכולות לעזור לכם בקטעים שבין בנים לבנות. אל תתביישו לשפוך לפניו את כל מה שיש לכם בלב.

מרחק: אתם מתחילים לשמור מרחק ממישהו שרוצה להכתיב לכם איך לדבר ומה לעשות. תתפלאו, בסוף עוד ייצא לכם מזה משהו טוב.

חלומות: כוכב ששמו ונוס עושה עין טובה לכל אלה מביניכם שחולמים על הכנסת קצת אטרף אל תוך ה-לוק שלהם. זה הזמן ללכת על השינוי הזה בהתייעצות עם ההורים.

הורוסקופ מזל עקרב

כוכבים: עושה רושם שהכוכב שלכם, פלוטו, מתפנן על עכשיו על קשרים חדשים שנרקמו בינו לבין כוכבים השולטים במחזרים שבאים מן המזלות אריה, גדי ודלי.

יוצרים: אתם יוצרים משהו מסתורי שרק עקרבים כמוכם מסוגלים להבין. אז נכון שייקח קצת זמן אבל בסוף כולם יבואו בשביל לחקות אתכם.

ריגוש: יש מצב שאתם זורמים עכשיו עם משהו [אולי תחביב, אולי רומן] שהתחלתם איתו לפני שנה. כל זה בזכות האנרגיות התקשורתיות של כוכב מרקורי שהוא הכוכב של מזל תאומים דווקא.

חוויות: מישהו שעשה לכם הרבה בלגאנים, מחליט לתת לכם חוויה מתקנת. את הרמזים לשינוי שקרה לו תוכלו למצוא אצל מישהו מהחברים שלו שמשפיע עליו לטובה.

הורוסקופ מזל קשת

הצטרפות: מישהו שומע עליכם דברים טובים ורוצה שתצטרפו לקבוצה שלו. השבוע יגיע אליכם מסר [בעל פה או בנייד] שמזמין אתכם לזרום איתו.

חוויות: כדאי שתשמרו בסוד את החוויות האינטימיות והרגשיות שאתם עוברים, בגלל שיש כל מיני טיפוסים שלא ממש יודעים לשמור סודות.

סיפורים: מישהו מספר לכם סיפורים שאתם יודעים שהם שקר. מצד שני, אם תחשפו את הפרצוף שלו, לא תרוויחו כלום. בשביל לא להביך אותו, תעשו כאילו שאתם מאמינים.

שיחות: התחום הרומנטי יהיה עמוס וגדוש בקטעים מוזרים. גם אם בראש שלכם לשמור עליהם בסודי סודות, כדאי שתביאו אותם לשיחה גלויה עם מי שצריך.

הורוסקופ מזל גדי

שינויים: אתם אומרים דברים טובים גם על אלה שלא ממש מפרגנים לכם. אל תתפלאו אם גם הם יתחילו לשנות לטובה את היחס שלהם כלפיכם.

מסעיר: צפוי לכם קטע מסעיר עם מישהו שמוכן לעשות הכול בשבילכם. יש מצב שהדברים שהוא אומר לכם, יוצאים באמת מהלב שלו.

מפייסים: פתאום פורץ בלגאן [אולי ריב] בין כמה מהידידים שלכם. אם אתם רוצים לעזור להם, תציעו להם הצעה שהם בכלל לא חשבו עליה. משהו מקורי, אתם יודעים.

קסם: מישהו שיש לו קסם אישי זורק לכם הצעה שמדליקה אתכם. סבבה, רק בגלל שהוא כל כך מבסוט מעצמו, כדאי שתבררו איתו מה הכוונות שלו.


הורוסקופ מזל דלי

לוק: אנרגיה של אהבה עושה לכם טוב על הלב וגם משפיעה לטובה על איך שאתם נראים. אל תופתעו אם תקבלו מחמאות בנוגע ללוק שלכם.

סטייל: אלה מכם שבזמן האחרון היו קצת בדאון, ירגישו פתאום שספינת האהבה שלהם יוצאת לדרך. סבבה, רק תעשו הכול בסטייל, כמו שאתם אוהבים.

זורמים: פתאום אתם מרגישים שבא לכם לדבר על דברים שפעם לא ממש העזתם לדבר עליהם. בקטע הזה אתם זורמים עם חבר ממש-ממש טוב שלכם.

סודיים: צפויים קטעים סודיים שיותר טוב לשמור בלב ולא לפטפט עליהם. מישהו שנפרד מכם, חושב פעם נוספת על הסיבות שהביאו לפרידה. יש מצב שהוא מתחרט ורוצה לחזור.


הורוסקופ מזל דגים

התאהבות: מישהו שפעם אהב להסתלבט עליכם, תופס עליכם אהבה גדולה. אם אתם חושבים על זה, אז גם בתקופה של ההסתלבטות, הוא היה מאוהב בכם.

ניסיון: אתם זורמים עם מישהו שיש לו המון ניסיון ביחסים שבין בנים לבנות. כדאי שתזכרו ככה טוב-טוב את הדברים שהוא אומר לכם.

סיכויים: מישהו ששמתם עליו עין, לא לגמרי פנוי בלב שלו. אז גם אם יש לו מחשבות על מישהו אחר, זה לא אומר שאתם לא יכולים לנסות את מזלכם איתו.

חלומות: בא לכם גל ענק במפה האסטרולוגית שלכם שמשפיע על החלומות שאתם חולמים בלילה. צפויים לכם מפגשים בסטייל מקורי, כמו גם מפתיעים ומרתקים.


מאמרים קשורים

Back to top button