הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.12.2017 – 26.11.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.12.2017 – 26.11.2017

הורוסקופ מזל טלה

לוק: קטע של אהבה מקפיץ לכם את מצב הרוח ומשדרג את מה שנראה כמו ה – לוק שלכם. ככה זה איתכם, אין כמו אהבה בשביל לעשות אתכם יפיופים.

סיוע: אתם מקבלים פרגון מצד מישהו שתמיד הייתם לצידו. הוא יכול גם לעזור לכם בקטע שקשור ליחסים הרומנטיים שלכם.

עוצמה: אל תתנו לאף אחד לשבור אתכם רק בגלל שבא לכם להיות ספונטאניים. מצד שני, כדאי שתדעו שיש אנשים 'כבדים' שלא אוהבים ספונטאניות.

מחמאות: דברים טובים מגיעים מעבר הים ומוציאים אתכם גדולים מהחיים. צפויות לכם מחמאות בזכות משהו שבהתחלה כולם ניבאו לו כישלון.


הורוסקופ מזל שור

פרגונים: מישהו מביא לכם פרגונים בזכות זה שהשארתם אותו מסוחרר על כל הראש. זה פנטסטי שאתם זורמים עם עצמכם, רק אל תשכחו שיש לכם גם עקרונות.

מבוכות: החרדה מפני פדיחה לא צריכה לגרום לכם לסגת מתחרות רומנטית. אם יש מישהו שזה מביא לו את הג'ננה, אז זו הבעיה שלו ולא שלכם.

עצות: כל מיני אנשים זורקים לכם כל מיני עצות בקטעים של חיזורים וכאלה, אבל אל תתנו לאף אחד להשתלט עליכם. אתם גם לא חייבים להקשיב להם.

פרטנרים: אתם מחפשים פרטנר שמסוגל להגשים לכם חלומות. זה גם אומר שאתם מתרחקים ממישהו שכולם מעריצים אותו, חוץ מכם.

הורוסקופ מזל תאומים

קשקושים: צפויה לכם הזדמנות להתנתק ממישהו שרק מקשקש לכם בלשון ולא מקיים כלום. אם כבר עליתם על השטויות שלו, אז למה אתם מחכים?

ספונטאניים: אתם נחשבים לבני זוג ספונטאניים ורומנטיים שזקוקים לפרטנרים שתיכף קולטים את מה ש-'נפל' עליהם. אל תתפשרו על מישהו שלא בסטייל שלכם.

החלטות: צפוי לכם חיזור מצד מישהו מקובל, אבל משהו בלב שלכם לא לגמרי סגור עליו. סבבה, אל תקבלו החלטות עד שתהיו שלמים עם עצמכם.

אנרגיות: בשביל להזמין לעצמכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתכינו קמע עם אבן מזל ורודה שקוראים לה רוזקווארץ. גם אם לא יועיל, בטח לא יזיק.

הורוסקופ מזל סרטן

ירח: עושה רושם שהירח מביא לכם ים של הצעות שוות ורומנטיות. רק מה? כדאי לכם להחליט על כיוון אחד מסוים וללכת עליו.

קופונים: יש מישהו שרוצה לגזור עליכם קופון ובסוף הוא עוד יגיד שהוא עזר לכם להצליח. בהתחלה אתם מתבאסים ממנו אבל בסוף זה סתם משעשע אתכם.

מבסוטים: אתם נותנים משהו למישהו שנורא חשוב לו לקבל את זה, בשביל שגם הוא ייתן לכם משהו שנורא חשוב לכם לקבל ממנו. ככה כולם יוצאים מבסוטים.

סודיים: צפוי לכם קטע מדהים וסודי שרק אתם ועוד מישהו יודעים עליו. כדאי שתפנימו שסוד אמיתי לא יכול להכיל יותר משני אנשים.

הורוסקופ מזל אריה

שדרוגים: יש משהו ששדרגתם ב – לוק שלכם ושעושה לכם טוב. אז עכשיו, כשאתם כל כך מבסוטים, אתם לא צריכים לשאול את אף אחד מה זה עושה לו.

הגשמה: אם יש מישהו בסביבה שלכם שממש מפריע לכם להגשים את עצמכם, אז כדאי שפשוט תחפשו לעצמכם מקום אחר להיות בו.

חוגגים: אתם חוגגים טרנד חדש שנכנס לחיים שלכם. גם אם הקטע הזה נחשב לסתם אופנתי או משהו, זה יעשה טוב לחיי האהבה שלכם.

סבלנות: זה רק עניין של זמן עד שתצליחו להשיג את מי שבראש שלכם. זה אומר שגם אם נגמרה לכם הסבלנות, לא כדאי לכם להישבר דווקא עכשיו.

הורוסקופ מזל בתולה

דאחקות: צפויות לכם כאילו דאחקות עם מישהו שעושה את עצמו אדיש וכל זה, אבל רואים שהוא מקנא בכם. כדאי שתיקחו איתו דיבור בארבע עיניים.

תכנונים: אתם זורמים עם מישהו שכבר המון זמן אתם מתכננים להגיד לו משהו, אבל איכשהו זה מתפספס לכם. סבבה, השבוע זה הזמן הנכון לדבר על זה.

מושפעים: אתם מושפעים מאנרגיות מוטרפות שזורמות אליכם. יש מישהו שאתם תומכים בו וזה יפה, רק אל תתנדבו לתפקד בתור הפסיכולוגים שלו.

מזלות: הכוכבים מסדרים לכם שבוע עם אנרגיות רומנטיות מהמזלות טלה ודגים, כמו גם התאמות נומרולוגיות עם מי שמספרי המזל שלהם הם 9 או 7.

הורוסקופ מזל מאזניים

קניות: הימים שני ושלישי חלומיים בשביל שופינג. אם היה לכם בראש לשדרג את המלתחה שלכם, יצא לכם אחלה טיימינג.

חשבונות: אל תעשו חשבון למישהו שמקנא בכם. הוא יבוא לכם עם כל מיני סיפורים מטופשים, אבל האמת היא שהוא היה שמח להתחלף איתכם.

היסטוריה: מגיע אליכם מסר ממישהו שצץ מתוך ההיסטוריה הרומנטית שלכם. כדאי שתשאלו אותו אם הוא מציע משהו חדש או סתם חופר לכם במוח.

יחסים: חשוב שתשקיעו ביחסים ולא תתייחסו אליהם כאילו היו מובנים מאליהם. קשרים משמעותיים חוזרים לעצמם לאחר תקופה של בלגאנים וכאלה.

הורוסקופ מזל עקרב

הופעה: הגיע הזמן לשדרג קצת את ההופעה שלכם. אם תצליחו להתחבר עם לבוש זרוק, זה יעשה לכם מהפך שיוביל אל הצלחות בתחום הרומנטי.

חיזורים: פתאום זורמים אליכם חיזורים שלא חלמתם עליהם. גם אם פה ושם יש מישהו שאתם לא ממש הרוסים עליו, זה בסדר. רק אל תעשו לו בושות.

פנטוזים: מסתדרים לכם קטעים שרק לפני שבוע יכולתם לפנטז עליהם. זה סבבה שאתם מצליחים להשתלב עם אלה שנחשבים למובילים חברתיים.

רמזים: אתם משגרים את הרמז הנכון, בכיוון הנכון ולאדם הנכון. הקטע הזה יצליח לכם אם תשמרו אותו בסוד ותיזהרו לא לעשות גלים.

הורוסקופ מזל קשת

השקעה: מישהו קולט שהמצב רוח שלכם לא משהו. עכשיו הוא משקיע מאמצים בשביל להחזיר לכם את החיוך אל הפנים.

חברתי: צפוי קטע חברתי בו אתם מסתנוורים ממישהו מסוים. אז בסדר שזה מה שאתם מרגישים, אבל אתם לא חייבים להראות את זה לכל העולם ואשתו.

תחרות: אתם נכנסים לתחרות משעשעת מול מישהו שהוא קצת חבר שלכם. רק תיזהרו שהסיפור הזה לא יגלוש אל תחרות רומנטית.

תשומי: מישהו רוצה לקבל מכם תשומת לב ואולי אפילו אהבה, אבל לא ממש משקיע בקשר. עושה רושם שאתם שולחים אותו לחפש לעצמו חברים חדשים.

הורוסקופ מזל גדי

פוזה: השבוע אתם בפוזה של חופש ועצמאות. אתם מסבירים למי שזקוק להסברים שלא בא לכם להיות הפראיירים שלו.

מתנדבים: מישהו שכבר היה לכם קטע איתו, מחפש מתנדבים שיחזירו אתכם אליו. עושה רושם שגם אתם לא ממש אדישים כלפיו.

כבוד: משחקים של כבוד עצמי וכאלה, עלולים להפריע לכם בקטע של בנים ובנות. אז בשביל מה אתם צריכים את זה?

אושר: החברים שלכם נורא רוצים לראות אתכם מאושרים. יש מצב שבשביל זה הם עשויים אפילו לשדך לכם מישהו. ההחלטה הסופית בידיים שלכם.


הורוסקופ מזל דלי

חברים: אל תזניחו את החברים שלכם רק בגלל שמישהו מדליק נכנס לתמונה. כאלה כמוהו יבואו וילכו, אבל החברים שלכם הם לתמיד.

דיבורים: מתגלגלות שיחות בנושאים שלא בא לכם לדבר עליהם. מצד שני, יש מצב שתלמדו משהו חדש אם תסכימו לפתוח את הלב.

נתינה: אתם נותנים מתנה למישהו שיושב אצלכם בלב. כשאתם עושים את זה כדאי שתחשבו על מה שעשוי לעשות לו טוב, ולא על הטעם שלכם.

רגשות: אתם מתחילים להפגין רגשות כלפי מישהו שפעם אמרתם עליו שהוא לא משהו. לא קרה כלום, גם לכם מותר לשנות את דעתכם, לא ככה? 


הורוסקופ מזל דגים

ייחודיים: אתם תופסים ראש טוב עם אנשים ייחודיים. בימים ראשון ושני צפויים חיזורים בקטע שיתחיל לתפוס גובה בימים שלישי ורביעי.

שיתוף: מישהו ממש מדליק, מוכן לשתף אתכם גם בפדיחות שלו. זה אומר שאין לו בעיה להראות לכם גם את נקודות החולשה שלו.

רכישות: אתם מארגנים לעצמכם קנייה של משהו שכבר זמן רב אתם חולמים עליו [עושה רושם שמדובר בפריט אופנתי]. סבבה, גם הכסף יגיע באופן לא צפוי.

שיהיה: מישהו שפעם הייתם מה זה דלוקים עליו, מתחיל לאבד גובה. אין לכם מה להצטער, תעשו 'וי' ביומן ותמשיכו הלאה.


מאמרים קשורים

Back to top button