הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.01.2018 – 31.12.2017

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ לצעירים – על כל מה שחשוב בחיים: הורוסקופ אהבה, הורוסקופ ללימודים, מה יהיה עם ההורים, המורים ועם הבנים/בנות…

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.01.2018 – 31.12.2017

הורוסקופ מזל טלה

קליטה: אתם קולטים שיש אנשים מסוימים שתמיד מביאים לכם מזל, ויש גם כאלה שאף פעם לא בראש טוב איתכם. נכון או לא? אז תסיקו מסקנות.

רכלנים: מישהו הרוס על איך שאתם נראים וכל זה. זה אומר שאתם לא צריכים להשתנות. זה גם אומר שאתם לא חייבים לקחת ללב את מה שרכלנים אומרים עליכם.

מגלים: פתאום אתם מגלים שכל מיני בקשות שביקשתם לפני שבוע, חוזרות אליכם עם המון תשובות טובות. ככה זה עם אנשים שרוצים לעשות לכם טוב.

רמזים: אתם מקבלים רמזים ממישהו מדליק שנורא רוצה שתצליחו. יש מצב שחבר טוב יקנא במישהו הזה, אבל אתם לא יכולים לצאת ראש עם כולם. לא ככה? 


הורוסקופ מזל שור

מסעיר: צפוי דיבור מסעיר עם מישהו ששמתם עליו עין. הכי טוב בשבילכם זה לדבר איתו על מה שהולך ביניכם לבינו, ולא על מה שקורה לו עם אחרים.

בגדול: הכוכבים אומרים שאתם אתם קולטים מישהו שבראש שלכם, אז ישר תלכו על זה בגדול ולא תשחקו אותה כאילו שאתם פוחדים מפדיחות וכל זה.

משימות: יש מצב שתצטרכו לקבל על עצמכם משימות שפעם לא הייתם בשלים ובוגרים בשבילן. אל תראו בזה משהו מבאס אלא תעודת כבוד בשבילכם.

בשורה: ביום חמישי יבוא לכם קטע שיבשר על שינויים בתחום שבין בנים לבנות. תעבירו רמז למי שצריך שעד שהוא יחליט שהוא סגור על עצמו, הוא עלול לפספס אתכם.

הורוסקופ מזל תאומים

דלוק: יש מישהו שיבוא לכם בקטע של 'כמה שהוא דלוק עליכם', אבל העניין הוא שהוא מרכל עליכם כשאתם לא בסביבה. הכי טוב בשבילכם זה לנפנף אותו.

טרנד: משהו שנדלקתם עליו מתחיל להדליק גם את האחרים ופתאום אתם רואים איך שהסיפור הזה מתגלגל לטרנד. א – ממה, העניין הוא שאתם הייתם הראשונים.

מקוריות: המחזרים שהכי עושים לכם את זה הם אלה שההתנהגות שלהם היא לא כמו של כולם. תמיד יש לכם משיכה למחזרים מקוריים בראש טוב.

צ'אנסים: יש מישהו שאתם מוכנים לתת לו צ'אנס נוסף, אפילו שהוא כבר הביא לכם את הג'ננה. מצד שני, תסבירו לו שאתם לא מתכוונים להיות הפראיירים שלו.

הורוסקופ מזל סרטן

מילים: מישהו שאתם מכירים זורק לכם מילים מעצבנות על מישהו אחר שאתם מחבבים. הכי טוב בשבילכם זה לבדוק איתו מה גרם לו להתהפך על המישהו הזה.

נזכרים: אתם נזכרים בקטע מדהים שהיה לכם עם מישהו שהוא גם משו-משו. אז אם אתם קולטים שאתם מתגעגעים אליו, הכי טוב זה שתשלחו לו מסר.

קטעים: מתחילים לזוז אצלכם קטעים מדליקים ביחסים שבין בנים לבנות. מישהו שמחבב אתכם מייעץ לכם לא לחכות אלא להעביר מסר למי שצריך לקבל אותו.

קצב: החיים הרומנטיים שלכם זורמים בכיוון הנכון ובקצב הנכון. איך שזה נראה אז הפקתם לקחים מקטעים מבאסים ועכשיו אתם יודעים מה צריך לעשות.

הורוסקופ מזל אריה

גלגלים: כבר בימים הראשונים של השבוע מתחיל להתגלגל קטע מהסרטים עם מישהו שאתם מעוניינים בו. אחרי שהוא נדלק עליכם שום דבר לא יעצור אותו.

מסתכלים: אתם מסתכלים לעצמכם בעיניים ומחליטים ללכת על קטע שהיו לכם חששות לגביו, אבל משהו בפנים אומר לכם שכדאי לכם לתת לזה צ'אנס.

מחשבות: ממש כדאי לכם לנפנף החוצה כל מיני דברים או מזכרות שמזכירים לכם מישהו שהמחשבות עליו רק מבאסות אתכם. שום דבר טוב לא יכול לבוא לכם ממנו.

שיחות: אתם תופסים שיחה עם מישהו שרוצה להבין כל מיני דברים שקשורים ליחסים שבין בנים לבנות. עושה רושם שיש לכם איתו הרבה מאוד דברים משותפים.

הורוסקופ מזל בתולה

מרגישים: צפויה לכם שיחה אמיתית וגלויה עם מישהו שיש לכם רגשות מעורבים לגביו. אחרי הדיבור הזה אתם והוא מרגישים הרבה יותר טוב עם עצמכם.

אנרגיות: זה אחלה שבוע בשביל להזרים את האנרגיות שלכם ולהקסים את כולם. אפילו כאלה שלא ממש חיבבו אתכם, יתחילו לשנות לטובה את הדעה שלהם עליכם.

כישרונות: יש לכם אחלה כישרונות שאם לא תנצלו אותם אתם סתם מתבזבזים. זה הזמן הכי טוב בשביל להצטרף או להקים להקה או ללכת על משחק ודוגמנות.

לוק: אתם משקיעים ב – לוק שלכם וזה אומר הרבה בגדים וגם לא מעט השקעה בשיער וכאלה. משהו רומז לכם שזו השקעה שתוכיח את עצמה.

הורוסקופ מזל מאזניים

הוכחות: חבר מביא לכם הוכחות ברורות שיש מישהו שכל הזמן זורק עליכם הערות, רק שבכלל לא בטוח שזה לרעה. יש מצב שזה אפילו מחניף לכם.

יחסים: יש לכם מערכת יחסים עם מישהו שהקשר איתו הוא כבר לא אותו הדבר כמו שהיה בהתחלה. אם תתנו לדברים לזרום, יש מצב שזה יסתדר.

כוכבים: האנרגיות הרומנטיות של כוכב ונוס, שהוא הכוכב של מזל מאזניים, מביאות לכם הצלחה ומזל עם מישהו שסתם דאגתם בגללו.

שדרוגים: מישהו עוזר לכם לשדרג את מה שנראה כמו המלתחה שלכם. אז נכון אתם נורא מבסוטים מהקטע הזה, רק שאתם לא מוכנים לוותר בקטע של המותגים.

הורוסקופ מזל עקרב

צחוקים: צפויים לכם צחוקים עם מישהו שעד לא מזמן היחסים שלכם איתו היו לא משהו, רק שפתאום קרה משהו שסידר לכם את הקטע הזה.

התלבטות: צפויה לכם התלבטות בין משהו שהלב שלכם הולך אחריו, לבין הפחד שלכם מפני פאדיחות. זה מסוג הדברים שצריך לקחת צ'אנס, אתם יודעים.

התעוררות: אתם זורמים עם קטע של התעוררות רגשית שעושה משהו טוב גם לחשיבה שלכם. אין לכם במה להתבייש, ככה זה גם אצל האחרים וכדאי שתדעו את זה.

מעורבות: אתם מרגישים שמשהו טוב שקורה לכם מאפשר לכם ללכת עם מעורבות רגשית שפעם נרתעתם ממנה. מזל ענק צפוי לכם בימים שלישי ורביעי.

הורוסקופ מזל קשת

נחמדות: פתאום אתם מחליטים להיות נחמדים גם כלפי מישהו שבכלל לא היה נחמד כלפיכם. דווקא בזכות הנחמדות הזו תבוא לכם גם מקובלות חברתית.

אומץ: צפוי לכם ים של אנרגיות רומנטיות. הכוכבים גורמים לכם לתפוס אומץ ולהציע הצעות מדליקות. מתברר שהשמיים הם הגבול. שימו עין על ילידי מזל תאומים.

מחמאות: עושה רושם שאתם הולכים בכיוון שיביא לכם הרבה מחמאות ואפילו תהילה וכבוד. כוכבים של הצלחה מרחפים עליכם כל השבוע הזה.

מזלות: צפויים לכם קטעים חלומיים עם ילידי מזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. הסיפור הזה הולך להיות משהו ממש גדול.

הורוסקופ מזל גדי

קניות: כסף יבוא לכם בסבבה גם אם היו לכם חששות לגביו. השבוע תוכלו לקנות דברים שנדלקתם עליהם. צפוי שופינג שעושה לכם טוב בלב אבל מרוקן את הכיס.

התחדשות: אם בדיוק נגמר לכם מקטע רומנטי שמיצה את עצמו, רק שתדעו שצפוי לכם קטע חדש. מה שכן, זה לא אומר שאתם צריכים לחכות אלא גם ליזום משהו.

מישהו: אל תתפלאו אם מישהו שבכלל לא תמך בכם, יידבק אליכם בשביל שגם עליו ייפול משהו מההצלחה שלכם. זה הזמן להראות לו מה אתם חושבים עליו.

טיימינג: שעות הערב של יום שלישי הן אחלה טיימינג לתפוס דיבור עם מישהו שבלב שלכם. הכוכבים איתכם, רק שכדאי שתעזרו להם לעזור לכם.


הורוסקופ מזל דלי

שמחה: קטע רומנטי תופס כיוון שמביא לכם שמחה גדולה. אם תעשו את מה שבראש שלכם, אז תפילו את כולם לקרשים ואתם יודעים את זה.

נדלקים: אתם נדלקים על תחומים שרק עכשיו נכנסו לחיים שלכם. זה אומר שחוץ מהיחסים שבין בנים לבנות יש עוד דברים שמושכים אתכם. סבבה.

מאמינים: אל תפחדו להגיד את מה שאתם חושבים ואת מה שאתם מאמינים בו. אם יש מישהו שזה לא מוצא חן בעיניו, אז אתם לא חייבים להיות בקשר איתו.

מבסוטים: ההצלחה שלכם גורמת למישהו מסוים לקנא בכם. אז נכון שהוא מסוגל לעבור גם לרכילות, אבל מה שחשוב זה שאתם מבסוטים מ-איך שהעניינים מתגלגלים.


הורוסקופ מזל דגים

לבבות: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכבר הרבה זמן אתם קולטים את המבטים שלו. השבוע הוא שופך את הלב ומגלה לכם משהו שלא הייתם חולמים שזה ככה.

השקעות: אירוע חברתי מתגלגל באופק ודורש מכם השקעה גדולה. יש מצב שתצטרכו לוותר בשבילו על דברים אחרים אבל הוא שווה את זה.

בשורות: פתאום באות לכם בשורות שקשורות למישהו שיש לו ים של מעריצים. המישהו הזה מציע לכם הצעה מפתיעה, גם אם הייתם בטוחים שהוא מסנן אתכם.

תכשיטים: גווני הלבוש שימשכו אליכם אחלה אנרגיות הם ירוק בקבוק וכחול חשמלי. ענידת תכשיטי נחושת תביא לכם מזל באהבה. 


מאמרים קשורים

Back to top button