הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.04.2018 – 01.04.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.04.2018 – 01.04.2018

הורוסקופ מזל טלה

אנרגיות: הכוכב שלכם מארס מושפע עכשיו ממקום בשמיים שמביא לכם אחלה אנרגיה רומנטית. אווירה בסבבה תורמת לשדרוג של קשרים שהסתבכו.

קטעים: מישהו שכבר היו לכם איתו קטעים רומנטיים, חוזר בשביל לראות אם אתם עדיין חושבים עליו. עכשיו הכול תלוי בכם.

הצלחה: כדאי שתסדרו לעצמכם הצלחה באהבה עם בגדים שיש בהם גוונים של ורוד ותכלת. הצבעים האלה ימשכו אליכם השבוע אחלה אנרגיות.

סגורים: אם אתם סגורים על לעשות שינויים ב-לוק שלכם, אז סבבה. אבל אם אתם לא ממש שלמים עם השינוי הזה, אז כדאי שתחשבו על זה שוב.


הורוסקופ מזל שור

כוכבים: בזכות הכוכבים צפויים לכם קטעים עם חברים (יש מצב ממזל אריה) שיעזרו לכם להתגבר על פחדים ישנים ועל כל מיני מעצורים.

זורמים: אתם זורמים עם קטעים בחברת ידידים שעוברים את החוויות שגם אתם עוברים עכשיו. פתאום נפתרים לכם כל מיני בלגאנים מהתחום הריגושי והאינטימי.

מוטרפים: ויכוחים על קטע רומנטי יכולים להטריף וזה נכון. מצד שני כדאי שתדעו שככה זה באהבה ואתם לא צריכים לקחת את זה כבד מדי.

מתעלמים: הכי טוב בשבילכם זה להתעלם ממישהו שמרכל עליכם. זה ממש נכון שהוא בא לכם עם קטעים של כאילו אוהב אתכם, אבל מאחורי הגב…. אתם יודעים.

הורוסקופ מזל תאומים

אקשן: השבוע מתחיל האקשן האמיתי ויש מצב שהסטייל שלכם בקטעים של אהבה, מעצבן את אלה שמקנאים בכם, אבל הוא בהחלט מרגש את המחזרים והמעריצים.

חיזורים: אתם לא ממש בטוחים אם כדאי לכם לחזר אחרי מישהו שהלב שלכם קרוע עליו, או שכדאי להמתין עד שהוא יציע לכם. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת ולחכות.

סיכונים: מישהו מוכן להסתכן בפדיחות בגלל שנורא חשוב לו שתאמינו לו שהרגשות שלו כלפיכם שווים משהו. בעצם, למה שלא תתנו לו צ'אנס?

דלוקים: אין לכם מה לקחת ללב אם מישהו שאתם דלוקים עליו לא מתנהג בדיוק כמו שציפיתם ממנו. אי אפשר לשנות את האופי ואתם יודעים שזה ככה.

הורוסקופ מזל סרטן

מתנות: יש מצב שמגיעה אליכם מתנה מהממת שעברה המון גלגולים ופספסה איזשהו תאריך חשוב. יש גם מצב לנסיעה מטריפה שאתם חולמים עליה.

הופיעה: אנרגיה שלא מהעולם הזה תורמת המון להופעתכם המושכת והמחשמלת. אז נכון שהרבה תלוי באופי, אבל אסור לזלזל גם ביופי. לא ככה?

השקעה: אתם משקיעים בבגדים ומגלים שהתוצאה עולה על כל מה שהעזתם לחלום. זה מין שבוע שכזה עם שופינג במקומות שבכלל לא בניתם עליהם.

קליטה: אתם מצליחים להבין משהו שעד עכשיו לא ממש קלטתם אותו. יש מצב שמישהו שפשוט הרוס עליכם עוזר לכם להגיע למסקנה הזו.

הורוסקופ מזל אריה

פרשייה: צפויה לכם פרשייה מדהימה שזקוקה לזמן בשביל להפוך למשהו שווה. יש מצב שזו לא אהבה ממבט ראשון אבל בהחלט משהו שכדאי לזרום איתו.

סיפורים: אם אתם לא סגורים על סיפורים מהעבר שלכם, כדאי שבינתיים תשמרו לעצמכם את הקטעים המביכים. זה הזמן לטפל בזנבות שאתם גוררים איתכם מסיפור שהסתיים.

הצעות: מישהו שכבר המון זמן דלוק עליכם מציע לכם הצעה שקשה לסרב לה. אם הוא עושה קולות של מאוהב, זה אומר שאתם בכיוון הנכון.

התמקדות: אתם הולכים להתמקד במישהו שפליטות הפה שלו מסגירות את מה שהוא מרגיש כלפיכם. פתאום אתם קולטים שהוא לא סתם מסתובב סביבכם.

הורוסקופ מזל בתולה

ביטחון: אם יש מישהו שאכזב אתכם, כדאי לכם להסתכל על זה כאילו ההפסד כולו שלו. בשום אופן אתם לא צריכים להבין מזה שמשהו לא בסדר איתכם.

התעוררות: צפויה התעוררות בתחום שבין בנים לבנות, רק אל תשכחו להציע הצעה שתפיל את הצד השני. הכי טוב שתחשבו על משהו שיפתיע אותו.

קנאים: כל מיני קנאים ורכלנים יגידו שתפסתם ראש עצמאי ומוטרף מדי לטעמם, אבל האמת היא שאתם פשוט עושים את מה שטוב לכם.

פרשיות: ממש כדאי לכם לחתוך פרשיות שחוץ מבלגאנים לא יוצא לכם מהן משהו. אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא אוהב אתכם עם כל הלב. לא ככה? 

הורוסקופ מזל מאזניים

מתלבטים: השבוע מגיע עם המון קטעים מדליקים בשביל אלה מביניכם שמתלבטים בין שני מחזרים שווים. רק אל תשכחו לעשות סדר בבלגאן של המעריצים שלכם.

עיניים: לא כל מי שעושה לכם עיניים, גם מתכוון לקחת אחריות על הקשר. אתם משנים את דעתכם על מישהו שלא ממש חיבבתם ומתחילים לראות את הצדדים הקורעים שלו.

אימאז': התדמית החדשה שתפסתם עושה לכם טוב וכל זה. אל תתייחסו למישהו שמברבר לכם על זה שנורא השתניתם. מה שהכי חשוב פה זה שאתם מבסוטים.

פגישה: יש מצב לפגישה עם מישהו שכבר המון זמן אתם מתחמקים מלראות אותו. בקטע של הפגישה אתם תראו שלא היה לכם ממה לפחד.

הורוסקופ מזל עקרב

שרשרת: צפויה לכם שרשרת של הצלחות רומנטיות שעלולות לעורר רגשי קנאה. גם אם אתם חושבים שמישהו סתם מבלבל לכם במוח, כדאי שתהיו בצד החכם – ולא בצד הצודק.

שידוך: מישהו ינסה לסדר לכם שידוך שממבט ראשון נראה משו-משו. יכול להיות שבהתחלה זה לא בראש שלכם, אבל בהמשך זה הולך ומשתפר.

סודות: אתם לא חייבים לספר את כל הסודות שלכם למישהו שנדלקתם עליו. זה ממש בסדר אם תשאירו משהו גם בשביל הקטעים שיבואו.

אמון: האינטואיציה שלכם לא משקרת לכם בנוגע למישהו שלא ממש מפרגן לכם. כדאי שתתחילו להאמין למישהו אחר שמכיר אותו ממש טוב.

הורוסקופ מזל קשת

שדרוגים: באים לכם כוכבים שישדרגו את היחסים שלכם עם ילידי המזלות טלה, גדי ודגים. הבחירה הכי טובה שלכם השבוע צריכה להיות בכיוון של הטלאים.

כישרונות: אתם נדלקים על תחום שנותן ביטוי לכישרונות שלכם. ריגושים גדולים צפויים לאלה מביניכם שמתעניינים בפסיכולוגיה ובמיסטיקה.

שינוי: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שהכרתם כמופנם וסגור שתופס פתאום כיוון הורס ומחשמל. יכול להיות שהוא התנהג ככה בעבר בגלל מישהו שביאס אותו.

עצבים: אין סיבה שתחזרו אל קשר שרק הביא לכם עצבים ותסכולים. הכי חכם יהיה להיזכר בקטעים המבאסים שהיו לכם בסיפור הזה.

הורוסקופ מזל גדי

ריגושים: ידידי נפש ממלאים את החיים שלכם בהנאות ובריגושים. ייתכנו אפילו יחסים שבעבר סיננתם אותם אבל עכשיו אתם רואים אותם באור אחר.

בילויים: צפויים לכם בילויים בחברת מחזרים שזקוקים ל- 'ספייס' שלהם. זה אחלה טיימינג לבילויים ספונטאניים בטיולים, במסעות ובחיק הטבע.

נסיעות: צפויות לכם נסיעות מהממות אל מקומות מדהימים. קטעים ספונטאניים יוצאים לדרכים תוך מספר שעות לאחר שהחלטתם עליהם.

יחסים: אתם תופסים אחלה יחסים עם מישהו שממש מבין את מה שעובר עליכם. משהו ממש טוב צפוי לכם החל מן הרגע בו הוא יחשוף את מה שעובר גם עליו.


הורוסקופ מזל דלי

מתרשמים: אנשים התחילו להתרשם מהביצועים שלכם בזכות זה שכשאתם אתם עושים משהו, אתם משקיעים בו את כל הלב והנשמה עד שאי-אפשר לא לשים לב לזה.

מקוריות: רעיון מקורי יעניק לכם יתרון על פני המתחרים שלכם. במצב שכזה כדאי לכם לנסות ולהתנסות בכיוונים רבים ככל האפשר, ולא להיצמד למספר קטן של אפשרויות.

ג'ננה: אם בא לכם להביא את הג'ננה לאלה שמרכלים עליכם, אז פשוט תתעלמו מהנוכחות שלהם. הם ישתגעו מעצבים אם פשוט לא תספרו אותם.

כוונות: אל תסתפקו בסיפורים שמישהו מספר לכם על זה שהוא אוהב אתכם וכל זה. אם הוא מתכוון למה שהוא אומר אז כדאי שגם יוכיח את זה במעשים.


הורוסקופ מזל דגים

הגשמה: סטייל מקורי יביא לכם אהבה וריגושים. זה אחלה זמן בשביל להגשים את עצמכם בתחומים שעוד בילדותכם חלמתם עליהם.

ביישנות: אל תפחדו לחזר אחרי מי שבראש שלכם. הגיע הזמן לפרוץ את המחסומים ולצאת מתוך הביישנות. היחסים שבין בנים לבנות מתחברים עם הטוב שבכם.

תקתוקים: אם אתם בקטע של נסיעות וכאלה, אז כדאי אבל כדאי שתסגרו את כל הסידורים עוד לפני שאתם יוצאים לדרך. פשוט תתקתקו את הכול ככה טוב-טוב.

סטייל: מישהו מציע לכם להשתתף באירוע שנחשב לשווה ובסטייל. יש מצב שמישהו מקנא בכם וזה אומר שכדאי לכם להתחשב ברגשות שלו.


מאמרים קשורים

Back to top button