הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.06.2018 – 27.05.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.06.2018 – 27.05.2018

הורוסקופ מזל טלה

הצלחה: צפויה לכם הצלחה רומנטית עם מישהו ממש מדליק, רק שתצטרכו להתאים את הראש שלכם לראש של מישהו אחר שמנסה לעזור לכם בקטע הזה.

כיוון: הקטעים החברתיים שלכם תופסים כיוון עם בילויים במקומות עם סטייל. מסיבה ענקית מביאה לכם היכרויות חדשות ומהממות.

עצות: מישהו שהתביישתם לדבר איתו נותן לכם עצות בנוגע לחיים הרומנטיים שלכם. הוא עולה על קטעים שעד היום העדפתם להדחיק אותם.

סוערים: המחזרים והמחוזרים שלכם אוהבים אתכם כמו שאתם, שזה אומר: סוערים, אנרגטיים, סוחפים ועם המון אקשן. זה אחלה שאתם מוטרפים, אבל לפעמים כדאי להאט קצת את הקצב, רק בשביל לא להיות שקופים כל כך בעיני אלה שאתם דלוקים עליהם.


הורוסקופ מזל שור

מוסיקה: זה אחלה שבוע בשביל להשחיל את עצמכם אל מקומות שיכולים לעזור לכישרונות היצירתיים שלכם. מוסיקה בראש הסולם, אבל לא רק.

נדנדה: יש מצב שאתם מתנדנדים בין קשר רומנטי שבא לכם עליו, לבין מישהו שלא נעים לכם לפגוע ברגשות שלו. רק אתם תוכלו להחליט אם לחתוך או לעצור.

מסרים: צפוי לכם מסר מדהים ממישהו שכבר בא לכם להתייאש ממנו. זה הזמן להגשים את מה שרק לפני שבוע היה נראה דמיוני והזוי.

יציבות: אם זה טרם הובן אז עכשיו נגיד את זה כמו שצריך. הכוכב המשפיע עליכם הוא ונוס שבזכותו יש לכם אחלה אנרגיות בכל מה שנוגע ליופי וללוק שלכם. המחזרים והמחוזרים אוהבים גם את שאר תכונותיכם, הכוללות: יציבות, תבונה ושקט נפשי. 

הורוסקופ מזל תאומים

הרגעה: גם אם בראש שלכם להתווכח עם מישהו שהתאהבתם בו, אל תעשו את זה. להיפך, תעשו הכול בשביל להרגיע את הבלגאן. בסוף זה ישתלם לכם.

ביטחון: אתם תופסים ביטחון עצמי שמדהים את כל אלה שמכירים אתכם. אל תתרגשו מאנשים שאף פעם לא מרוצים, תעשו את מה שבראש שלכם ותשאירו אותם מייללים.

בילויים: קצת נשבר לכם ממקום שכבר ביליתם בו איזה מאה פעמים ואולי יותר. סבבה, אז במקום לאכול את הלב כדאי לכם פשוט להחליף אותו.

שכנוע: היתרון הגדול שלכם הוא כושר השכנוע שלכם. אין מצב שלא תצליחו להקסים את מי שבראש שלכם, כל עוד מתאפשר לכם להשחיל כמה מילים. הקסם האישי שלכם מצליח להדליק את מי שצריך, רק שלפעמים קצת לוחץ לו לנשום מרוב הידידות שאתם שופכים עליו. 

הורוסקופ מזל סרטן

זיכרונות: אתם זורמים עם מישהו שרק עכשיו תפסתם איתו יחסים. המישהו הזה עוזר לכם להשתחרר מזיכרונות מבאסים שקשורים למישהו אחר.

נפנופים: אתם מנפנפים מישהו שחוץ מרכילויות אין לו כלום בראש. אין לכם מה להצטער על זה שהקשר הסתיים, בסוף תבינו שלא הפסדתם שום דבר.

רגשות: אתם רוצים לשלוח מסר למישהו שיש לכם רגשות כלפיו, אבל פוחדים שהתגובה שלו תהיה מפדחת או מבאסת. מצד שני, שום דבר לא קורה אם לא לוקחים צ'אנס.

שייכות: החום והאהבה שאתם מעניקים גורמים לכולם לשפוך את הלב בפניכם דווקא. נו בוודאי שאתם נחשבים למאהבים חמים ורומנטיים. ככה זה עם מזלות המים, תמיד חושבים מהלב. רוצים להרגיש שייכות, חום וחיבה. אתם מוצפים בים של אנרגיה אוהבת ומפנקת.

הורוסקופ מזל אריה

סלבים: צפויים לכם קטעים מטריפים עם אנשים שנחשבים ל – כאילו סלבים וכל זה. אם תלכו עם ביטחון עצמי, גם אתם תצליחו להקסים אותם.

שופטים: צפויים ויכוחים ובלגאנים ביחסים בין החברים שלכם. זה אומר שהם מתכסחים ביניהם ויש מצב שאתם תהיו אלה שתצטרכו להרגיע אותם.

עוצמה: גם אם מישהו לא ממש עשה את מה שציפיתם ממנו, זו לא סיבה לאכול לעצמכם את הלב. כדאי שתגידו לו ולעצמכם שזה הפסד שלו, לא שלכם.

מנהיגות: בצדק אתם נחשבים למלכי-היער, שזה אומר: כריזמה, מנהיגות ואצילות. זה אחלה שממש חשוב לכם להיות במרכז העניינים ושהכול יתנהל סביבכם, אלא שלפעמים אתם עלולים לפספס חיזור לוהט רק בגלל הפחד מפני פדיחות, אתם יודעים.

הורוסקופ מזל בתולה

ניסיון: יש מצב לקאמבק עם מישהו שנפרדתם ממנו בבלגאן גדול. אם אתם לא יודעים איך לאכול את מה שקורה, כדאי שתתייעצו עם מישהו שיש לו ניסיון.

שיטות: אתם מוצאים אחלה שיטה בשביל להדליק מישהו שעושה קולות של אדיש. הקטע שלכם נכנס לו לנשמה ונוגע בנקודה הכי רגישה שלו.

ציפיות: אל תשמרו בבטן את הציפיות הרומנטיות שיש לכם ממישהו מקסים. אם לא תשימו אותן על השולחן אחת לאחת, איך אתם רוצים שהוא ידע מהן?

הומור: לא צריך להתפלא שהולך לכם באהבה, ולא צריך ליפול מהכיסא רק בגלל עומס הפגישות והחיזורים. ככה זה, בני המין השני דלוקים על חוש ההומור שלכם ואפילו על העוקצנות שלכם שתמיד מקפיצה להם את הלב. 

הורוסקופ מזל מאזניים

רומן: בלי הרבה רעש מתחיל להתגלגל רומן חמוד ושקט. דווקא הקטעים השקטים צפויים להחזיק זמן רב לעומת הקטעים שמתחילים ב – בום ומסתיימים ב – בום.

משמעות: מישהו נותן לכם משהו שעושה לכם צביטה בלב. גם אם הוא נתן לכם את זה בתור סתם מתנה, אבל אתם מייחסים לה משמעות עמוקה יותר.

מטרה: אתם משגרים רמז רומנטי שפוגע בול במטרה. יש מצב שהמישהו המסוים שקלט אותו מחפש דרכים איך לרמוז לכם שהוא הבין.

חברותיים: בכול ספרי האסטרולוגיה כתוב שאתם בני הזוג האולטימטיביים שאין-אין עליכם, ושאתם מוכנים להשקיע המון בשביל לא לפגוע באחרים ובוודאי שלא בבני-הזוג. גם כתוב שאתם מפרגנים, מעודדים, חברותיים ועוד המון תכונות משגעות.

הורוסקופ מזל עקרב

החלטה: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שכאילו אין לכם איתו שום דבר משותף. יהיו חברים שיגידו לכם שאתם עושים טעות, אבל ההחלטה היא שלכם.

מידע: יש מישהו שרוצה להוציא מכם מידע שקשור למישהו אחר שיש לו חשבון איתו. מכיוון שאתם לא הפראיירים של אף אחד אז אין סיבה שתעזרו לו.

אמירה: אל תפחדו לומר בקול את מה שהלב שלכם מרגיש. אם אתם תהיו סגורים על עצמכם, אז כל בעולם ואחותו יתיישרו עם הראש שלכם.

סודות: המזל שלכם נחשב אצל האסטרולוגים למה-זה פופולארי ולוהט. אתם נחשבים לבני זוג מהממים, מגנטיים, בעלי כוח משיכה כלפי בני המין השני ומסתוריים. המסתוריות שלכם היא אחלה כשמדובר באהבה, רק שלפעמים נדמה למישהו שאולי יש לכם סודות.

הורוסקופ מזל קשת

לב: אל תתביישו לעשות עיניים למישהו שהלב שלכם סגור עליו. גם אם הוא לא ישר יקפוץ מרוב התלהבות, לפחות תדעו שהוא לא אדיש.

אנשים: אל תשפכו את הלב שלכם בפני מישהו שתמיד יש לו משהו מבאס להגיד. שום דבר טוב לא יצא לכם מעצות שאתם מקבלים מלוזרים.

טבעיות: הכוכבים ממש אוהבים אתכם כשאתם זורמים עם התכונות הכי טבעיות שלכם. אתם תקבלו מהם את כל מה שאתם מאמינים שבאמת מגיע לכם.

הרפתקנות: התכונה הכי בסיסית שלכם היא לקחת צ'אנסים וללכת על כל הקופה, שזה מה שמקסים ומדליק את בני המין השני. אין מה לעשות, כולם אוהבים הרפתקנים מכיוון שהם מגשימים עבורם פנטזיות. גם הפתיחות שניחנתם בה שוברת לבבות. 

הורוסקופ מזל גדי

בגרות: צפויה לכם פגישה מרגשת עם מישהו שזכרתם אותו בכלל אחרת ממה שהוא היום. אז נכון שהוא השתנה, אבל גם אתם לא נשארתם כמו שהייתם.

אקשן: משהו ממש טוב צפוי לכם בקטע רומנטי, רק שהמשהו הזה יגיע אחרי ויכוח מעצבן. קוראים לזה 'מריבת אוהבים' וזה בכלל לא משהו רע.

קניות: אתם קונים משהו שכבר המון זמן יושב לכם בראש. יש מצב שזה משהו אופנתי, אבל יש גם מצב שזה קשור באיזשהו תחביב יצירתי.

נאמנות: אין לכם בעיה להיכנס לתחרות רומנטית מכיוון שאתם יודעים שלא תוכלו להפסיד. מחזרים המחפשים לעצמם בני זוג יציבים, אחראיים, רציניים ונאמנים – כדאי שירוצו ישר אליכם. באהבה אתם אלופים בכול מה שקשור ליושר ולהגינות.


הורוסקופ מזל דלי

ספונטאניות: אתם מככבים בקטע חברתי שחיכיתם לו המון זמן. הדברים ילכו לכם ממש טוב אם תתנו להם לזרום בספונטאניות בלי לתכנן כלום מראש.

הוכחות: נורא בא לכם להוכיח למישהו שאתם שווים הרבה יותר ממה שהוא חושב עליכם. כדאי שתשאלו את עצמכם למה זה כל כך חשוב לכם להוכיח לו.

דלוקים: יש מישהו בסביבה שלכם שדלוק עליכם הרבה יותר ממה שהוא מוכן להראות. בקטע הזה אתם יכולים להאמין לחברים שלכם שקלטו אותו.

מקוריות: אתם מקוריים ומאוד לא שגרתיים. לא פלא שנמשכים אליכם כל אלה שמחפשים לעצמם חיים מלאי ריגושים. אפשר לסמוך עליכם שתמיד תסעירו ותדהימו את בני המין השני ובכלל, תגרמו ללב שלהם להחסיר פעימה. 


הורוסקופ מזל דגים

התרגשות: אתם מתרגשים בגלל קטע שנראה כמו התחלה של משהו רומנטי. זה סבבה שאתם מוכנים לדבר על זה, רק שלא כדאי לחשוף סודות בפני מישהו שמקנא.

דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שהשחצנות שלו מעצבנת, אבל גם קצת מדליקה אתכם. בקרוב יתברר שמתחת לשחצנות הזו יש הרבה התחשבות ואהבה.

אינטואיציה: אתם קולטים באינטואיציה שלכם שיש דברים נסתרים בחיים של מישהו שיש לכם קשר איתו. אם הוא לא מדבר על זה, אז לא כדאי לכם ללחוץ עליו.

הופעה: האהבה עושה דברים טובים אפילו להופעה החיצונית שלכם. כשאתם מאוהבים, העולם נכנס לכוננות. אתם נחשבים למאהבים רומנטיים, נסחפים, תוססים ולוהטים. גם מחזרים ממש חשדניים יכולים לסמוך עליכם שלא תעשו להם פדיחות.


מאמרים קשורים

Back to top button