הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.08.2018 – 12.08.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית והורוסקופ שבועי למזלות האסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.08.2018 – 12.08.2018

הורוסקופ מזל טלה

חידושים: יש מצב שאתם מחדשים קשר שפעם לא ממש הסתדר לכם איתו. איך שזה נראה אז גם הצד השני רוצה לנסות שוב.

שיתופים: זה ממש בסדר שאתם משתפים את כולם בחוויות שלכם, אבל לא כדאי שיותר מדי אנשים ייתנו לכם עצות. יש דברים שתצטרכו להחליט עליהם לבד.

זיכרונות: אתם מצליחים להשתחרר מזיכרונות מבאסים שקשורים למישהו שהתאכזבתם ממנו. זה אומר שגם אם אתם פוגשים אותו, אל תחזרו על אותן טעויות.

אתם והתכונות שלכם: טובי לב ונדיבים, אמיצים, מסתערים קדימה, אינכם עוקפים מכשולים, יוזמים, קופצים בראש, מתקשים לדחות סיפוקים, טיפוסים של רוצים ועושים, סלחנים, אינכם נוטרים טינה, אינכם נוקמים, ממהרים לכעוס אבל ממהרים גם להירגע, גלויים, בעלי סגנון ישיר, אומרים את מה שהם חושבים מבלי לעשות חשבון לאיש.


הורוסקופ מזל שור

מזלות: אחלה קטעים צפויים לכם עם ידידים ועם מחזרים מהמזלות עקרב, דגים ובתולה. כדאי שתשימו עין גם על מי שמספר המזל שלו הוא 8.

תחרות: צפויה לכם תחרות מול מישהו שבטוח שאתם בכיס הקטן שלו. אם אתם שוורים אמיתיים אז אין מצב שלא תביאו לו אותה בהפתעה.

דלוקים: מישהו שאתם די דלוקים עליו מספר לכם סיפורים על מישהו אחר שאתם לא מחבבים. הכי טוב בשבילכם זה לזרום איתו עד שתוכלו לשנות לו את הראש.

אתם והתכונות שלכם: מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות, אינכם חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תכניותיהם, נוהגים על-פי צווי החברה, אוהבים קביעות ומתעבים שינויים, מסוגלים להתמודד עם קשיים אבל מעדיפים להתרחק מהרפתקאות, מגשימים את עצמכם כאן ועכשיו ואינכם מפנטזים בפנטזיות.

הורוסקופ מזל תאומים

משדרגים: הכוכבים רואים שאתם משדרגים את הקטעים שקשורים בבילויים שלכם. יכול להיות שזה בזכות מישהו שרק לאחרונה התחברתם איתו.

עזרה: מישהו שפעם עזרתם לו מחזיר לכם טובה השבוע. יש מצב שזה ישפיע אפילו על מה שקורה לכם בתחום הרומנטי.

זורמים: אתם זורמים לתוך שיחה עם מישהו שתמיד נתן לכם עצות חכמות. אם יש לכם על הלב משהו שמכביד עליכם, זה הזמן לדסקס את זה איתו.

אתם והתכונות שלכם: מרפרפים בקלות על-פני הדברים ולא מתפלספים איתם, אינכם לוקחים ללב ואינכם מנג'סים לסובבים אתכם, ממהרים ליצור קשרי ידידות, מתאימים את עצמכם במהירות למצבים משתנים, משתעממים בקלות ועוברים בקלילות מתחום אחד אל אחד, ניחנתם בקסם אישי, זריזות תנועה ומחשבה.

הורוסקופ מזל סרטן

גבהים: החיים הרומנטיים שלכם הולכים לתפוס גובה אבל בתנאי שלא תחשפו את הסודות שלכם. יש דברים פרטיים שלא כולם חייבים לדעת עליהם.

אנרגיות: יבואו לכם אחלה אנרגיות של מזל, בזכות גוונים ירוקים וכתומים שכדאי לכם לשלב אותם בבגדים שלכם. גם כדאי לכם לזרום עם אנשים שקשורים למספר 5.

רמזים: מישהו מדליק מספר לכם דברים שהוא לא נוהג לספר לאף אחד. אם אתם מאלה שקולטים רמזים אז זה הזמן שלכם להוכיח את זה.

אתם והתכונות שלכם: מאהבים מופלאים, זקוקים להרבה חום ואהבה, רגישים ורגשניים, בעלי רגשות חמים, קשורים, ומאוד מזדהים עם ביתכם ובני-משפחתכם, מתרפקים על העבר ועל זיכרונות ילדותכם, משתמשים בשריון נוקשה כדי להגן על רכות פנימית, מוכנים לעשות כמעט הכול למען אלה שאתם אוהבים.

הורוסקופ מזל אריה

בלגאנים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שנורא רצה להתחבר איתכם אבל זה לא ממש הצליח לו. עכשיו אתם קולטים שהבלגאן היה בגלל מישהו אחר שהפריע.

שידוכים: יבוא לכם אחלה שבוע עם המון שידוכים מפתיעים ופגישות לא מתוכננות. השאלה היא עד כמה אתם מוכנים לשחק אותה בספונטאניות.

מחמאות: אתם מקבלים מחמאות בזכות כל מיני דברים שהייתם בטוחים שלא ימצאו חן בעיני אחרים. יכול להיות שאתם סתם ביקורתיים כלפי עצמכם.

אתם והתכונות שלכם: מרשימים ובולטים על רקע סביבתכם, משדרים ביטחון עצמי, דרמטיים ובעלי כשרון משחק גם בחיי היומיום, אינכם מתחשבים במוסכמות, נחפזים להפגין את נדיבותכם כאשר אוהבים מישהו, הפגנתיים ומוודאים היטב שכולם שמו לב לנוכחותכם, לא יתפסו אתכם מתבכיינים או מקטרים.

הורוסקופ מזל בתולה

הצעות: מישהו שאתם לא אדישים כלפיו, מציע לכם הצעה מדהימה שיכולה לעשות טוב לכם ולו. יש מצב לבילוי משותף בקטע רומנטי.

צחוקים: קטע מצחיק שמתחיל עם המון בדיחות וצחוקים יכול להוביל אל קליק רומנטי שעד עכשיו התעלמתם ממנו. תפרגנו לעצמכם את מה שאתם בדרך כלל נמנעים ממנו.

נומרולוגיה: אנרגיות נומרולוגית מזרימה אתכם לתוך קטעים מרגשים עם אנשים ועם מקומות שאיכשהו מתחברים עם המספר 7 שנחשב למספר של מזל.

אתם והתכונות שלכם: מאורגנים, מסודרים, נבונים, דייקנים וחרוצים, בעלי ביקורת ושליטה עצמית, טהורים בגופכם ובנפשכם, חייבים לוודא ולברר גם את הפרט הקטן ביותר עוד לפני שאתם פועלים, ניחנתם בסבלנות, שקט נפשי והגיון בריא, נוהגים באיפוק ויוצרים את הקשר הרומנטי רק לאחר שנוצר הקשר הרוחני.

הורוסקופ מזל מאזניים

התחלות: אתם לא צריכים להישבר רק בגלל איזשהו קשר או פרשייה שלא ממש הצליחו לכם. אל תשכחו שכל סיום הוא סימן להתחלה חדשה.

צ'אנסים: שימו לב למישהו שכל הזמן מסתובב סביבכם ב-כאילו סתם כזה, אבל רואים לו בעיניים שלו איך שהוא מת להתחיל איתכם. חמוד מצידו אז תנו לו צ'אנס.

ניגודים: אתם מתווכחים עם מישהו שהראש שלו הפוך מהראש שלכם. תמיד אומרים שניגודים נמשכים זה לזה והשבוע אתם מוכיחים שזה נכון.

אתם והתכונות שלכם: נמנעים מבלגאנים ומשתדלים להביא את הדברים לידי איזון, משדרים חביבות ואהובים על כל הסובבים אתכם, בעלי חוש טבעי ליופי ולאמנות, טיפוסים של שותפויות, בעלי טקט רב וכשרון דיפלומטי, ניחנתם בתפיסה מהירה ובאינטליגנציה גבוהה, בני-זוג מושלמים, מסורים ונאמנים.

הורוסקופ מזל עקרב

הפתעה: אתם מדברים עם החברים שלכם על כל מיני קטעים רומנטיים שעשו לכם המון בלגאנים וכאלה. פתאום מתברר שלמישהו מהם קרו דברים ממש דומים.

ריגושים: האווירה ממשיכה להיות סוערת ומרגשת וזה אומר שאתם מחבבים קטעים שמקפיצים את הלב ואת הנפש. אם אתם עקרבים אמיתיים צפוי לכם שבוע על גלגלים.

הופעה: שינוי שאתם עושים בהופעה שלכם משדרג לכם את ה-לוק ומכניס אתכם לתוך רשימת המבוקשים של השבוע. אל תשימו לב למישהו שמקנא בכם.

אתם והתכונות שלכם: רומנטיים, עמוקים, חכמים ומסתוריים, מגנטיים ובעלי כוח משיכה, משיגים את שלכם גם אם צריך להפעיל שיטות מתוחכמות, בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים, אמיצי לב, דבקים במטרותיכם, אינטואיטיביים, מעדיפים לפעול ביחידות ומוכנים לשאת באחריות לכל מעשיכם.

הורוסקופ מזל קשת

בילויים: אתם נורא פתוחים בקטעים של בילויים ספונטאניים ולא מתוכננים. פעם נוספת מתברר שהקשתים הם שבט שמחפש אקשן וריגושים.

מיסטי: פגישות עם מישהו שאתם דלוקים עליו גורמות לכם להתחיל להאמין בצירופי מקרים גורליים. כאילו יש מישהו שמסדר לכם את הדברים.

פוזות: מישהו בפוזה שחצנית עושה קולות של כאילו לא אכפת לו אבל בתכלס הוא מחזר אחריכם. תנו לדברים לזרום בשביל שתוכלו להחליט לאן לקחת אותם.

אתם והתכונות שלכם: שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגכם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם. ניחנתם במזל רב המחלץ אתכם מכל צרה. רודפי צדק ושומרים על החלשים והמקופחים. מוכנים לקחת צ'אנס בתחומים שאחרים פוחדים לגשת אליהם.

הורוסקופ מזל גדי

קשרים: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שיש לו אחלה קשרים עם כל העולם ואחותו. השבוע יתברר שהקשרים שיש לו מביאים לכם מזל והצלחה.

חברים: כדאי שתקפידו לשמור על קשר עם החברים הקבועים שלכם גם אם פתאום אתם מכירים מישהו חדש. בשום אופן אל תזניחו את אלה שאוהבים אתכם.

טיימינג: הימים שני וחמישי הם אחלה בשביל להציע הצעות חברות ולקבל אהבה. אם היה לכם בראש חיזור לוהט אז זה הזמן שלכם להגשים אותו.

אתם והתכונות שלכם: שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים, אינכם מתרגשים מקשיים, מתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון. רציניים, תכליתיים ובני זוג נפלאים בכל מה שקשור ביציבות ובנאמנות, חרוצים, יסודיים וקפדנים, אינכם שוגים באשליות, אינכם הוזים הזיות שווא, בחברת זרים אתם עשויים להתגלות כביישנים ומופנמים.


הורוסקופ מזל דלי

עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל לא ממהר לומר לכם את מה שהוא מרגיש בלב. צפויה לכם נסיעה שתיתן לכם צ'אנס לדבר איתו על זה בדיוק.

גלויים: אל תתביישו להיות לגמרי גלויים עם מישהו שמחזר אחריכם. הכי כדאי לכם להגיד לו ישר את מה שאתם חושבים בשביל שלא תצטערו שלא אמרתם.

מתלבטים: יש מצב שאתם מתלבטים בין שני מחזרים שלכל אחד מהם יש תכונות טובות וגם פחות טובות. לא צריך לזרוק מטבע, הלב שלכם כבר יגיד לכם מה לעשות.

אתם והתכונות שלכם: הטיפוסים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים, ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים, לרוב אפשר למצוא אתכם מרחפים בעולמות אחרים, אתם שונאים טיפשים ומוכנים לספוג הכול חוץ מכסילות ואווילות, אתם נהנים להפגיז את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.


הורוסקופ מזל דגים

תחכום: מישהו מביא לכם התרגשות עם סיפורים שהוא מספר לכם. עם קצת תחכום ואומץ תוכלו להצטרף אליו בפעם הבאה שהוא יוצא לבלות.

מצליחים: כדאי שתדעו שמי שמרכל עליכם מקנא בהצלחות שלכם. שימו לב שהוא אף פעם לא מרכל על מי שלא הולך לו אלא רק על מי שתמיד מצליח.

מסתוריות: יש מי שמאוהב בכם בזכות ההתנהגות המסתורית שאימצם לעצמכם. זה ממש סבבה שקלטתם שהכי טוב לכם זה לא להיות שקופים וגלויים כל כך.

אתם והתכונות שלכם: יצירתיים, אמנותיים, ביישנים ומופנמים, טוב ליבכם הוא משהו שאפשר לעשות עליו אופרת סבון, מה שהכי מעניין אתכם זו האהבה, אתם נחשבים לטיפוסים שאוהבים עם כל הנשמה ועם כל החושים, ולפעמים אתם כל-כך נסחפים באהבתכם עד שנדמה שתיכף אתם עלולים לטבוע.


מאמרים קשורים

Back to top button