הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.09.2018 – 16.09.2018

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.09.2018 – 16.09.2018

הורוסקופ מזל טלה

מחזרים: אנרגיות מהממות זורמות אל תוך התחום הרומנטי ומדליקות בכם רצון לשינויים. צפויים לכם קטעים עם מחזרים מאוד לא שגרתיים.

זיכרונות: מותר לכם להתגאות בעצמכם כשמישהו מהמם מבקש שתספרו לו על עצמכם. גם זיכרונות לא מחמיאים צריכים להישמע יותר טוב מכפי שהיו באמת.

חיפושים: מישהו שאתם לא אדישים כלפיו הולך לספר לכם שהוא מחפש את עצמו וכאלה. אתם לא חייבים להאמין לכל מילה שיוצאת מהפה שלו.

הדדיות: נאמנות היא אחלה של תכונה, אבל אתם לא חייבים כלום למישהו שלא משחק איתכם בהדדיות. אל תתביישו לעצור ולברר את הנקודה הזו.


הורוסקופ מזל שור

דיבור: צפוי לכם דיבור עם מישהו שאתם קרועים עליו, רק שיותר מדי אנשים שומעים את מה שאתם רוצים להגיד לו. אז תשימו לב.

לוק: אל תתלהבו מהצורה החיצונית [לוק] של מישהו מסוים, וזה אומר שכדאי לכם לבדוק גם את ההתאמה הרגשית שיש לכם עם המישהו שאתם הרוסים עליו.

רכילויות: מתגלגלות כל מיני רכילויות על מישהו מסוים שיש לכם בו עניין אישי. מצד שני, יש מצב שלא ממש תצטערו אם יתברר שהשמועות נכונות.

צ'אנסים: צפויים לכם צ'אנסים חדשים בקטעים שבין בנים לבנות. מצד שני, אל תהססו לנפנף את כל אלה שסתם טוחנים לכם במוח.

הורוסקופ מזל תאומים

תדמית: בשביל לעשות שינוי בתדמית שלכם – שזה אומר מהפך ב-"לוק" שלכם – תצטרכו לוותר על משהו שמסמל אתכם ורק אתכם. תגידו, לא חבל?

ויכוחים: בלגאן רומנטי מכניס לחיים שלכם לא מעט וויכוחים. מצד שני, אין לכם מה להתרגש בגלל שבסוף השבוע יסתדרו הדברים בדיוק כמו שחלמתם.

קורע: קטע קורע עם מישהו מסעיר מוביל אתכם אל תוך בילוי שאתם דלוקים עליו. משהו שמתחיל כמו סתם צחוקים וכאלה, מתגלגל למשהו רציני.

שיקולים: מישהו שלא ממש לקחתם אותו ברצינות, מוכיח לכם שהוא מוכן לעשות הכול בשביל לקבל מכם איזו מילה טובה. עכשיו הכדור במגרש שלכם.

הורוסקופ מזל סרטן

מזהיר: יש מצב לעיכובים בקשר שעד לא מזמן צפיתם לו עתיד מזהיר. יכול להיות שקצת לא נעים לכם להודות בבלגאן שכולם כבר יודעים ממנו.

מחסומים: אתם שוברים מחסום פסיכולוגי שעיכב אתכם המון זמן. יש מצב שהמהפך קשור למישהו חדש שנכנס לחיים שלכם.

מפגשים: כדאי לכם להוריד את המינון של המפגשים עם כל מיני כאלה שמשגעים לכם את השכל. אחלה כיף לבלות בחברתם, אבל זה גם מטריף אתכם.

התלבטויות: יש מצב למחזר חדש וזה אומר שצפויה לכם התלבטות בינו לבין מישהו שיש ביניכם קטע. הכי טוב בשבילכם זה לעשות את הכול בספונטאניות.

הורוסקופ מזל אריה

סודות: מישהו שפעם נהגתם לספר לו את הסודות שלכם, עלול לגלות אדישות מוזרה. לא נורא, העיקר שאתם מבסוטים ושלמים עם עצמכם.

סיכויים: נסיעה מסוימת מביאה לכם התלבטויות בגלל מישהו מסוים שמשתתף בה. מצד שני, כדאי לכם לקחת צ'אנס. מה כבר יכול לקרות?

חשיפות: אירוע חברתי עוזר למישהו לשגר אליכם רמז רומנטי בלי שייאלץ לחשוף [כלפי חוץ] את הרגשות שלו. אל תעשו לו פאדיחות.

וידויים: אל תמהרו להתוודות על משהו שאתם לא ממש מתגאים בו. אתם לא חייבים להיות מלאכים עם כנפיים לבנות. נכון או לא?

הורוסקופ מזל בתולה

עיניים: את הקטעים הרומנטיים כדאי לכם לקחת כמה שיותר רחוק מעיניהם הרכלניות של אלה שמקנאים בכם. גם הפרטנר יהיה בראש אחד איתכם.

מסרים: מישהו שכאילו כבר אין ביניכם כלום, שולח לכם מסרים עם מישהו אחר. כדאי לכם להיזכר בהרגשה שהייתה לכם כשנפרדתם ממנו.

קליקים: צפוי לכם קליק מדליק עם מישהו שמוכן להקשיב לכם ולחלוק איתכם חוויות אינטימיות. אתם יודעים, כזה שלא מתבייש לדבר על איך שהוא מרגיש.

הבטחות: מגיעה אליכם מתנה שמביאה לכם אחלה מצב רוח. יכול להיות שאתם מקבלים אותה ממישהו שלא נעים לו מכם בגלל הבטחה ששכח לקיים לכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

החלטות: אתם לא צריכים לקחת ללב את מי שעדיין לא החליט מה הוא רוצה מעצמו. מצד שני, אין לכם מה להפסיד אם תמשיכו לתת לו צ'אנס.

הזמנות: צפויה לכם הזמנה מפתיעה לקטע חברתי שווה ונחשב. כדאי שפשוט תזרמו עם הדברים, גם אם אתם לא ממש מחבבים שם מישהו מסוים.

הגזמות: אתם קצת מגזימים ברצון שלכם לנתח ולהבין את הראש של מישהו מדליק. כדאי לכם לחשוב שאם הוא בחברתכם, אז זה מה שעושה לו טוב.

מקובלות: מישהו מקובל ופופולארי רוצה שתעזרו לו במשהו. אין לכם בעיה לעזור לו, רק שאתם לא ממש אוהבים את הסטייל השחצני שלו.

הורוסקופ מזל עקרב

קנאה: מישהו רוצה שתקנאו בו ומספר לכם סיפורים על כיבושים והצלחות שיש לו באהבה. זה הזמן להראות לו את הדלת.

חברתי: הכוכבים רומזים שאתם תהיו אלה שתארגו אירוע חברתי חשוב. אל תנסו לצאת ראש עם כל העולם ואחותו, בגלל שתמיד יהיו קוטרים שיצאו לא מבסוטים.

שכנועים: יש מישהו שמנסה לשכנע את עצמו שאתם לעולם לא תצליחו להסתדר בלעדיו. צפויה לכם שיחה איתו ו – אתם יודעים מה? הוכיחו לו את ההיפך.

חתולים: קטע חברתי שיתגלגל ביום חמישי הוא אחלה צ'אנס בשביל להחליף מילים עם מישהו שחתול שחור חצה את הכביש שביניכם לבינו.

הורוסקופ מזל קשת

אינטימיות: מישהו חושף בפניכם פרטים אינטימיים שקשורים להיסטוריה הרומנטית שלו. הקטעים האלה גורמים לכם להתנהג אחרת ממה שאתם רגילים.

חלומות: מתגשם לכם חלום על אהבה ואתם מופתעים מ- איך שהדברים מתגלגלים. כשזה יבוא לכם אז ישר תגידו: "איך לא חשבנו על זה קודם"?

שטויות: אתם מוכנים לסלוח לשטויות של מישהו שאתם מחבבים, רק שהוא לא ממש קולט שלא בא לכם לפדח אותו. כדאי שתעשו עם זה משהו.

תוססים: צפוי לכם שבוע תוסס ומאוד לא משעמם. קחו בחשבון שתוכניות יכולות להשתנות מ… הרגע ל … הרגע. סבבה, אתם לא ממש שונאים את זה.

הורוסקופ מזל גדי

מציאות: מישהו מנסה לחזר אחריכם בלי שהדברים יגיעו אל העיניים הלא נכונות. קחו את הצ'אנס שלכם עוד לפני שמישהו אחר קופץ על המציאה.

בילויים: מקומות שאף פעם לא חלמתם לבלות בהם, הופכים לקטע טרנדי בשבילכם. זה אומר שאתם מכוונים לסטייל גבוה וכדאי שתפקחו עין על התקציב.

כללים: אתם רומזים למי שצריך שבכלל לא בא לכם לזרום עם השטויות שלו. סבבה, הוא מתחיל לקלוט שהחלטתם לשנות את הכללים.

ביישנות: שיחה מלב אל לב מצליחה להוציא מכם את הביישנות שקפצה עליכם. זה אומר שפגשתם מישהו שיודע איך בדיוק צריך לדבר איתכם.


הורוסקופ מזל דלי

הופעה: ה – לוק המדהים שנפל עליכם נובע מאנרגיות טובות. אם לא תפחדו להשתמש בו כמו שצריך, תמשכו אליכם את מי ששמתם עליו עין.

פופולאריות: המפה האסטרולוגית שלכם מבשרת על מקובלות ופופולאריות. אם אלה שמקנאים בכם ימשיכו לרכל עליכם, עוד תהפכו להיות להיט ענק.

מקוריות: צפויה לכם פגישה מהסרטים שמסדרת לכם פרשייה שלא מהעולם הזה. איכשהו, אתם מצליחים להתיידד עם מישהו מקורי ולא שגרתי.

טבעיות: אתם חוזרים להתנהג בטבעיות עם מישהו שהיה לכם איתו סיפור רומנטי. פתאום אתם קולטים שאפשר לסיים גם בלי להתכסח.


הורוסקופ מזל דגים

פרצופים: מישהו שהרכילויות מספרות שהוא קרוע עליכם, ממשיך לשמור על פרצוף אדיש. יש מצב שהביטחון העצמי שלו לא משהו.

ורידים: כוכב ששמו נפטון רומז שכדאי לכם לנפנף את מי שסתם יושבים לכם על הוורידים, ואפילו אתם לא ממש מבינים בשביל מה לכם הקטע איתם.

השוואות: הפופולאריות שלכם מטפסת לגובה, אבל לא כדאי שתעשו השוואות ביניכם לבין אחרים. לכל אחד יש את הקטע האישי שלו – וטוב שזה ככה.

מסתוריים: מישהו יוצא מכם מאוכזב בגלל שאתם מסרבים לרכל איתו על מישהו אחר. אתם שומרים על חיוך מסתורי ויוצאים גדולים מהקטע הזה.


מאמרים קשורים

Back to top button