הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.11.2018 – 28.10.2018

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.11.2018 – 28.10.2018

הורוסקופ מזל טלה

רומנטיקה: פרשייה רומנטית שהתחילה קצת מוזר, זורמת בכיוון שעושה לכם טוב. כדאי שתתנו לה צ'אנס גם אם היא לא הייתה בתוכניות שלכם.

הצלחות: צפויות לכם הצלחות גדולות בקטעים החברתיים והרומנטיים. יחד עם זה, אתם לא ממש חייבים לעשות השוואות ביניכם לבין מישהו אחר.

הצעות: מישהו שהיה לכם קטע איתו, נדלק על טרנד שלא בא לכם עליו. אם היו לכם כוונות להציע לו משהו רומנטי, כדאי שתדחו את זה לפעם אחרת.

בלגאנים: מישהו שאתם מבסוטים ממנו, מגיע אליכם עם לב שבור. השבוע תצטרכו לעזור לו להשתחרר מהבלגאן בלי להגיד לו: "ידענו שזה יגמר בבכי".


הורוסקופ מזל שור

כיופים: אתם מכייפים עם חברים שתמיד היו נאמנים לכם. כמו שזה נראה, אז נורא בא לכם להחזיר להם טובה תחת טובה. יפה לכם ככה.

הבטחות: מישהו אומר שנתתם לו הבטחה מחייבת. אם זה לא בראש שלכם, אל תתביישו להגיד לו את זה. אם זה כן בראש שלכם, כדאי שתקיימו את מה שהבטחתם.

מתחרים: מישהו שקרוע עליכם מצליח לנפנף את המתחרים שלו בשביל לזכות בכם. עכשיו תצטרכו להחליט מה בכיף שלכם לעשות איתו.

מחמאות: אתם מקבלים מחמאה שלא ממש מפתיעה אתכם, אבל עושה לכם טוב. הבן אדם שיחמיא לכם הולך לקחת את הדברים אל התחום הרומנטי.

הורוסקופ מזל תאומים

לוק: מישהו שופך מחמאות על ה – 'לוק' שלכם, אבל אתם רוצים למצוא בו קצת יותר עומק ונשמה. יחד עם זה, אין כמו המראה הטבעי ואתם יודעים את זה.

ג'ננה: מישהו שמקנא בכם מביא לכם את הג'ננה. חבל שתבזבזו עליו מילים ורגשות שאותם אתם יכולים לשמור בשביל מישהו ששווה באמת.

מתחלפים: כל מיני טיפוסים שלא מפרגנים לכם, לא ממש מבינים את הראש שלכם. רק שתדעו שאם היו נותנים להם, הם היו שמחים להתחלף איתכם.

מסתדרים: למרות הקנאים שלא מפרגנים לכם, עושה רושם שהקטעים הרומנטיים מסתדרים לכם בסבבה. אל תנסו לשכנע את מי שלא מבסוטים מכם.

הורוסקופ מזל סרטן

מפתיעים: אנשים נשארים פעורי פה בגלל קשר שיש לכם עם מישהו מהמם. אם אתם מבסוטים מהאטרף שלו, מה אכפת לכם מה הם אומרים עליכם?

מצליחים: אם בא לכם שיצליח לכם בענק קטע רומנטי, כדאי שתיקחו אותו אל מקום שאין בו יותר מדי עיניים רכלניות ואוזניים סקרניות.

בחישות: אנשים שאוהבים אתכם בוחשים לכם בחיים האישיים שלכם. אז נכון שלא צריך להתכסח איתם, אבל גם לא צריך לוותר להם בקלות.

חוויות: מישהו מגלה לכם על חוויה שעברה עליו, ואתם המומים מזה שגם לכם קרה משהו דומה. יחד עם זה אתם נרגעים ממשהו שהתבאסתם בגללו.

הורוסקופ מזל אריה

מככבים: מישהו רומז שאתם מככבים ביותר מדי קטעים חברתיים. סבבה, אבל איך שזה נראה אז אין מצב שבא לכם להפסיק עם זה.

עיתויים: מפגשים שלא חלמתם עליהם מתרחשים בדיוק ברגעים הכי לא צפויים. הימים שני ורביעי הם הטיימינג הכי טובים לאהבה.

מפרגנים: מישהו שלא חלמתם שהוא כזה, אומר עליכם דברים טובים גם כשאתם לא מקשיבים. נחמד, בגלל שגם זו שיטה לחזר אחריכם בלי להתפדח.

קרועים: מחזר שקרוע עליכם רוצה שתעדיפו אותו על פני מחזרים אחרים. זה אומר שיש מצב להמון שיחות עם רגשי וכל זה.

הורוסקופ מזל בתולה

צ'אנסים: אם החלטתם לתת צ'אנס למישהו שהלב שלכם מחסיר פעימה בגללו, אז כדאי שתעשו את זה בארבע עיניים ואל תשלחו אליו שליחים או מתווכים.

חושדים: אתם מתחילים לחשוד במישהו שמנסה לגרום לכם לקנא באמצעות חיזורים אחרי מישהו אחר. אל תיקחו ללב, בגלל שזה רק עוד מישהו שלא הצליח להתבגר.

סרטים: קטעים מהסרטים עוברים עכשיו על מישהו שקרוע עליכם. השבוע הוא יבוא אליכם בשביל להבין מה בדיוק הולך איתו.

מתייעצים: הכי שווה לכם להתייעץ עם אנשים שיש להם ניסיון בתחום הרומנטי. על הדרך גם כדאי לכם להפנים את מה שההורים שלכם אומרים לכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

ערמזים: מישהו שאתם מככבים בחלומות שלו, תופס אומץ ורומז לכם על רגשותיו. אם אתם לא אדישים כלפיו אז כדאי שהוא ידע מזה.

מילים: יש מישהו אחר שזורק לכם מילים ושולח לכם רמזים, רק שאתם לא ממש סגורים עליו. הכי טוב שלא תענו לו ולא תעשו לו פאדיחות.

אדישות: מישהו שכבר היה לכם איתו משהו רומנטי מנסה לשחק אותה באדישות כאילו. סבבה, נראה איך הוא יגיב כאשר יופיע לו מתחרה בשטח.

תחביבים: אתם לוקחים את הצ'אנס שלכם בקטע מטריף שיכול להביא לכם כסף. יש מצב שהתחביב שלכם מתגלגל אל רעיון שיכול להכניס לכם לרווחים.

הורוסקופ מזל עקרב

מתלהבים: אתם מתלהבים ממישהו שאף אחד לא קולט מה בדיוק מצאתם בו. אם אתם עקרבים אמיתיים, לא צריך להיות אכפת לכם מה אנשים אומרים.

מבינים: צפוי קטע רומנטי בו אתם וגם הצד השני מנסים להבין זה את זו ולהיפך. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם אז כדאי שתתנו לזה צ'אנס בענק.

תדמית: מה שמביא לכם ים של מעריצים זה הסטייל המסתורי שלכם. מכיוון שכולם דלוקים על הקטע הזה, אז כדאי שתמשיכו בו. לא ככה?

מבסוטים: מישהו שקרוע עליכם מזמין אתכם לבילוי שלא בא לכם עליו, רק שבסוף אתם יוצאים משם יותר מבסוטים ממנו. תמיד כדאי לנסות.

הורוסקופ מזל קשת

אנרגיות: החל מיום שני זורמת אליכם האנרגיה הכי חלומית בשביל הקטעים שבין בנים לבנות. אל תתביישו להציע הצעה למישהו שבראש שלכם.

משתחררים: זה אחלה טיימינג בשביל לפרוץ את המכשולים ולהשתחרר מהביישנות. קטעים של אהבה מוציאים מכם את הכי טוב שבכם. אל תקשיבו לרכלנים.

יצירתיים: רעיון מהסרטים עושה לכם חשק לתחביב יצירתי. אז נכון שתוכלו לדבר על זה עם מישהו שאתם מכירים, אבל אל תצפו שהוא יבין את הראש שלכם.

מתרגשים: צפויים לכם רגעים מרגשים עם מישהו שקשה לכם לשכוח אותו. אתם הרי יודעים שבסיפור הזה דולקת אש רומנטית, אז כדאי שתסתכלו אל תוך הלב שלכם.

הורוסקופ מזל גדי

זיכרונות: באים לכם זיכרונות על 'אקס' ועל קטעים שהסתיימו בוויכוחים ובלגאנים. כדאי שתבדקו את זה בגלל שיש מצב שהכול השתנה לטובה וגם אתם התבגרתם.

שאלות: בקטע שבין בנים לבנות כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאין צ'אנס להתחמק ממנה. ככה, לפחות, תדעו היכן אתם עומדים. נכון או לא?

טיפים: כדאי לכם לנפנף את מי שטוען שהוא קרוע עליכם, אבל מצפה שתעשו שינוי מסוים. מחזר אמיתי זה רק מישהו שאוהב אתכם כמו שאתם.

לוהטים: מישהו מחליט לקחת צ'אנס ומשגר אליכם מסר לוהט או הצעה מסקרנת. מה שכן, הוא עלול להתייעץ עם האנשים הלא נכונים. כדאי שתעזו לו.


הורוסקופ מזל דלי

צוחקים: צפויים לכם קטעים מצחיקים עם מישהו שאתם תמיד מרגישים איתו בסבבה כזה. לקופידון יש רעיונות מוזרים שקשה לעקוב אחריהם.

מקוריות: קשר רומנטי תופס גובה, גם אם פחדתם שהוא תקוע. הכוכב שלכם, אוראנוס, חוגג השבוע עם אנרגיות שמביאות מזל לכל רעיון מקורי שקופץ לכם לראש.

מנפנפים: מישהו ינסה להדליק אתכם בעזרת רכילויות על האהבות הקודמות שלו. אם זה מה שהוא יעשה, כדאי שישר תראו לו את הדלת.

זורמים: הכוכבים איתכם כשאתם זורמים עם התכונות הכי טבעיות שלכם. אתם תקבלו מהם את כל מה שאתם משוכנעים שבאמת מגיע לכם.


הורוסקופ מזל דגים

מחפשים: אתם רומזים למישהו שיש לכם חיים משלכם וכדאי שגם הוא יחפש לעצמו חיים משלו. עכשיו הוא יצטרך להחליט מה לעשות עם מה שאמרתם לו.

הרפתקאות: לא כל הרפתקה צריכה להפחיד אתכם. אז נכון שיש קצת בלגאנים וכאלה, אבל הם מסוג הקטעים שכדאי לכם להתנסות בהם באופן אישי.

קולות: מישהו שאתם חושבים עליו די הרבה מתחיל לעשות קולות של מעוניין. במקום לעשות לו עיניים כדאי שתתנו לו לרדוף קצת אחריכם.

רגישות: מתחיל לכם קטע מהסרטים עם מישהו שממש עכשיו הסתיים לו קשר רומנטי. סבבה, רק במקום לדבר איתו על מה שהיה, כדאי שתדברו איתו על מה שיהיה.


מאמרים קשורים

Back to top button