הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 17.11.2018 – 11.11.2018

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 17.11.2018 – 11.11.2018

הורוסקופ מזל טלה

שיחות: יבואו לכם שיחות נפש עם מישהו שאתם מחפשים אצלו סתם ידידות, אבל הוא רוצה הרבה יותר מזה. יש מצב ששווה לכם להשקיע.

ריגושים: מסתדרים לכם קטעים רומנטיים עם המזלות עקרב, שור ותאומים. אל תפחדו לוותר על משהו בשביל שגם תוכלו לקבל משהו בחזרה.

מחוזרים: זה סבבה שנורא בא לכם להרגיש מחוזרים וכל זה, רק שזה אומר שתצטרכו להתפשר קצת בקטע של החופש האישי שלכם. אז מה אתם אומרים?

עקרונות: גם האהבה הכי מוטרפת לא צריכה לגרום לכם להתקפל מהעקרונות שלכם, רק בגלל שככה זה בראש של מישהו. כדאי לבדוק מה קורה עוד לפני שממשיכים. לא ככה?


הורוסקופ מזל שור

שדרוגים: אם אתם רוצים שיבוא לכם משהו רומנטי, אז תוציאו מהראש שלכם את כל מי שהתבאסתם ממנו. אתם לא צריכים בחיים שלכם את מי שכבר אכזב אתכם.

בילויים: צפוי לכם שבוע של בילויים לוהטים עם הרבה אנרגיה בסבבה ואחלה קטעים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לא להיות כבדים יותר מדי.

כיופים: אווירה של כיף חוזרת עכשיו אל סיפור אהבה שבזמן האחרון היו לו הרבה בלגאנים. עושה רושם שגם לצד השני די נמאס מהשטויות.

רמזים: מישהו דלוק עליכם רק שהוא מחכה שתזרקו לו רמז. מצד שני, ישיבה בלי לעשות כלום רק תגרום לאהבה להמשיך ללכת הלאה.

הורוסקופ מזל תאומים

מרוויחים: אתם הולכים להרוויח מקטע רומנטי שנראה מוזר והזוי. תיכף אחרי זה יבואו לכם כל מיני רכלנים וקנאים אבל אתם יכולים לסנן אותם.

רעיונות: בא לכם רעיון מדהים שעוזר לכם לשדרג את המעמד שלכם בתוך קבוצה שלא כל אחד מתקבל אליה. יש מצב לאהבה חדשה.

קשרים: צפוי לכם קשר חדש עם מישהו שלא מזמן חזר ממקום רחוק. מצד שני, דווקא בגלל זה כדאי לכם להשקיע יותר בחברים הקודמים שלכם.

תשומי: כדאי לכם להתעלם ממישהו שתופס עליכם דיבורים של שחצנות ורכילויות. הוא עושה את זה בשביל לקבל מכם קצת יותר תשומי. זה הכול.

הורוסקופ מזל סרטן

עצות: קופידון פותח לכם צ'אנסים חדשים, אבל כשההזדמנות באה אליכם, שלא תתפוס אתכם לא מוכנים. אם אתם צריכים, יש מי שיכול לתת לכם עצות בקטע הזה.

שווה: מישהו ממש שווה מצליח להצחיק אתכם. אתם כל כך הרוסים על הקטע הזה, עד שאתם לא שמים לב שמתפתח לו רומן מדהים ככה בכיף.

עיניים: מישהו ששיחק אותה כאילו לא אכפת לו מכלום, מתחיל לעשות לכם עיניים. אם לא תתפסו אותו בזמן, יש מצב שמישהו אחר יחטוף אותו מכם.

ראש: מישהו שתמיד הביא לכם את הג'ננה, מנסה לתפוס איתכם ראש בסבבה. איך שזה נראה, הוא הבין שרק טוב ייצא לו מהקטע.

הורוסקופ מזל אריה

לוק: קטע של אהבה מקפיץ לכם את מצב הרוח ומשדרג את מה שנראה כמו ה – לוק שלכם. ככה זה איתכם, אין כמו אהבה בשביל לעשות אתכם יפיופים.

סיוע: אתם מקבלים פרגון מצד מישהו שתמיד הייתם לצידו. הוא יכול גם לעזור לכם בקטע שקשור ליחסים הרומנטיים שלכם.

עוצמה: אל תתנו לאף אחד לרדת עליכם רק בגלל שבא לכם להיות ספונטאניים. מצד שני, כדאי שתדעו שיש אנשים 'כבדים' שלא אוהבים ספונטאניות.

מחמאות: דברים טובים מגיעים מעבר הים ומוציאים אתכם גדולים מהחיים. צפויות לכם מחמאות בזכות משהו שבהתחלה כולם ניבאו לו כישלון.

הורוסקופ מזל בתולה

עצבים: צפויים קטעים מעצבנים עם טיפוסים שתמיד יש להם מה להגיד. הגבול שאתם צריכים להציב להם קשור ביחסים שבין בנים לבנות.

צלצולים: קצת נמאס לכם ממישהו שחוץ מרוח וצלצולים, לא ממש תורם לכם. אם זה מה שאתם מרגישים, אין סיבה שלא תראו לו את הדלת.

קווים: חוש הצדק שלכם עובד חזק ואתם יוצאים להגן על מישהו שכולם יורדים עליו. אם תעמדו על העקרונות שלכם, אז האחרים יישרו קו איתכם.

שתיקות: צפוי קטע רומנטי עם מישהו שממש קולט את הראש שלכם. זה ממש יפה שאפשר לזרום ככה בלי להוציא מילה מהפה.

הורוסקופ מזל מאזניים

נשמה: אתם מוכנים לתת את הלב ואת הנשמה למי שאתם אוהבים, אבל אין לכם טיפה סבלנות לאלה שלא בראש שלכם. ככה אתם וזה בסדר גמור.

חוויות: מישהו דלוק עליכם בגלל שהוא יודע שאתם גלויים איתו. זה אומר שחוויות שהיו לו עם מישהו אחר, היו די על הפנים.

מקובלים: ככל שאתם הופכים להיות יותר מקובלים ויותר פופולאריים, ככה גם מתרבים סביבכם הרכלנים. זה לא משהו שצריך להפריע לכם, רק שתדעו.

קטעים: אין סיבה שתחזרו אל קטעים שלא ממש הצליחו לכם. העניין הוא שאתם זוכרים את הרגעים שגרמו לכם אושר, אבל שוכחים את הרגעים המאכזבים.

הורוסקופ מזל עקרב

שיקולים: ההצלחות שלכם תלויות ביכולת שלכם לומר בקול רם את מה שאתם רוצים להשיג, ולתת לאחרים לעשות את השיקולים שלהם.

משחקים: מישהו ששיחק אותה כאילו שאתם לא בראש שלו, זורק לכם רמזים שאומרים שיש לכם צ'אנס איתו. תנו לו להזיע ואל תראו לו שאתם הרוסים עליו.

פגישות: צפויה לכם פגישה שאתם נורא מרוגשים בגללה. סבבה, אבל הכי טוב בשבילכם זה לא לתכנן מראש, אלא לזרום עם מה שקורה.

קטעים: צפוי לכם קטע חברתי שתוך כדי שהוא מתגלגל, נדלק איתו סיפור רומנטי. כדאי שתלכו עליו כשזה קורה לכם, בלי להתייעץ עם אף אחד.

הורוסקופ מזל קשת

סטייל: יבואו לכם אנרגיות מדהימות במקומות זוהרים עם הרבה סטייל. אלה מכם שהתמודדו עם חוסר ביטחון עצמי ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.

החלטות: צפוי לכם שבוע של החלטות חשובות. הדברים יהיו טובים בעיקר בשביל אלה מביניכם שעד עכשיו התלבטו בין שני מחזרים שווים.

תוכניות: יש לכם הרבה תוכניות על מישהו שאתם קרועים עליו. אחלה, רק כדאי שגם תעשו משהו בכיוון ולא סתם תשבו ותפנטזו חלומות.

מעריצים: השבוע כדאי לכם לסנן קצת את המעריצים שלכם. חשוב שתזכרו שלא כל מי שזורק לכם מילים יפות, גם מתכוון לעשות משהו ששווה לדבר עליו.

הורוסקופ מזל גדי

מצבים: אירוע חברתי זורם עם אנרגיות מוטרפות, מה שאומר שצפוי לכם שבוע עם המון בילויים משוגעים שיש מצב שתצטרכו לשמור אותם בסוד.

תקופות: התקופה הזו של החורף מביאה מזל ליחסים הרומנטיים שלכם. יש מצב שתצליחו לשכוח איזושהי פרשייה מעצבנת שהייתה לכם בתקופת הקיץ.

בגדים: הכוכבים רומזים שהצבעים שיביאו לכם מזל השבוע הם ירוק ואדום. אם אתם מתחברים עם זה אז כדאי לכם לשלב אותם בבגדים שלכם.

הפתעות: בשורה ממש טובה נמצאת עכשיו בדרך אליכם. יש מצב שמישהו שהתגעגעתם אליו מופיע אצלכם בהפתעה ענקית.


הורוסקופ מזל דלי

יחסים: מתחילים להתעורר היחסים שבין בנים לבנות ואתם נדלקים על חברים ובני זוג שאוהבים בילויים מוטרפים אל תוך הלילה, ממש כמוכם.

חברויות: מתחיל להתגלגל קטע של חברות עם מישהו שתמיד יש לו זמן בשבילכם. קטעים שכאלה הופכים בסוף למשהו רומנטי, אבל אתם בטח יודעים את זה.

כוכבים: אתם חושבים לנתק את הקשר עם מישהו שתמיד בא בפוזה של יודע הכול, ואף פעם לא מתחשב בכם. הכוכבים רומזים שהוא לא כזה הפסד.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לנסות שוב את כל מה שלא הצליח לכם עד עכשיו. ככה זה ביחסים החברתיים ואל תשכחו גם את האהבה.


הורוסקופ מזל דגים

צחוקים: צפויים לכם קטעים מצחיקים עם מישהו שרק עכשיו נכנס לחיים שלכם. בהמשך תגלו שעמוק בלב שלו הוא לא כל כך בן אדם מאושר.

זהירות: אתם זורמים בכיף עם מישהו שיש לו מעריצים, אבל גם לא מעט כאלה שרוצים לשים לו רגליים. סבבה, תיהנו בלי להיכנס לבלגאנים שלו.

מרתק: אתם מתחילים לקלוט את הראש של מישהו שאף אחד לא מבין אותו. אז נכון שצפוי לכם איתו קשר לא רגוע, אבל מה-זה מרתק.

טיפים: מספר המזל השבועי שלכם הוא 8. ההתאמה הרומנטית השבועית היא למזל בתולה. גוונים של אפור וחום בבגדים שלכם יביאו לכם מזל. שווה לנסות.


מאמרים קשורים

Back to top button