הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.11.2018 – 18.11.2018

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 24.11.2018 – 18.11.2018

הורוסקופ מזל טלה

כיוון: הבילויים שלכם תופסים כיוון שאפילו אתם לא חלמתם עליו. כדאי שתשאלו את עצמכם אם יש לכם יכולת לעשות שינויים בספונטאניות.

קשר: מסתדר לכם קשר שהביא לכם לא מעט דאגות והרבה פרפרים בבטן. פתאום אתם רואים שזה בכלל לא מפחיד כמו שחשבתם.

איפוק: הכי טוב שלא תשתפו בסודות שלכם את מי שאתם לא חייבים. בעצם, אם אתם רואים שאין סיבה לשתף בהם את אף אחד, אז אל תשתפו.

תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית קטנה מול מישהו שגם בראש שלו מתגלגל מה שמתגלגל בראש שלכם. אל תיקחו את זה אישי, ככה זה באהבה.


הורוסקופ מזל שור

התבגרות: חוזר אליכם סיפור ישן שהיה נדמה שכבר שכחתם ממנו. אתם מופתעים לראות שמישהו התבגר, אבל גם אתם לא דרכתם במקום אחד.

התעניינות: צפויה התעניינות חזקה מצידכם כלפי משהו שאיכשהו קשור למוסיקה. יש מצב שאתם תופסים דיבור עם מישהו שאתם מעריצים.

פזרנות: הכסף קצת בורח לכם בגלל שאתם מפזרים אותו וגם מגלים נדיבות כלפי כל העולם ואחותו. סבבה, למה לא, אם זה מה שעושה לכם טוב.

מצברוח: צפויה לכם אנרגיה טובה, בעיקר לאלה מביניכם שמצב הרוח שלהם קצת התבלגן בזמן האחרון. אנשים שאוהבים אתכם ממשיכים לפרגן לכם.

הורוסקופ מזל תאומים

הגשמה: אתם מצליחים להגשים חלום שהולך איתכם כבר המון זמן. תוכלו לזרז את בואו אם תדברו עליו עם כל מי שאתם מכירים.

בהפוך: מישהו ממש קרוב מביא לכם עצבים. האמת היא שהוא עושה את זה מתוך אהבה ולא מתוך רשעות, אז קחו את זה בחשבון.

ציפיות: אין לכם מה להתרגש אם מישהו לא ממהר לעשות אליכם את הטלפון שציפיתם שיעשה. יכול להיות שהוא מצפה מכם לאותו הדבר.

יצירתיות: המון אנשים מתעניינים במשהו ממש יצירתי שאתם עושים. אז גם אם אתם חושבים שזה לא משהו מיוחד, כדאי שתאמינו להם שזה כן.

הורוסקופ מזל סרטן

אניות: ספינת האהבה שלכם תופסת כיוון שאפילו אתם לא חלמתם עליו. בהתחלה זה יכול לשבש לכם תוכניות, אבל בהמשך אתם רואים שהכול היה לטובה.

עידוד: פליטות פה של מישהו מקסים מסגירות את מה שהוא מרגיש כלפיכם. אל תעשו לו פדיחות, אלא תחשבו איך אפשר לעודד אותו.

שופינג: כשאתם קונים דברים זולים, תבדקו שהם גם איכותיים. זה לא שווה להשקיע כסף ולהתבאס כשמגיעים הביתה. לא ככה?

יציבות: יש לכם חברים שפותחים עכשיו דף חדש בתחום הרומנטי. סבבה, אבל אם לכם מתאים להישאר עם מה שיש, אז אין לכם סיבה לעשות שינויים.

הורוסקופ מזל אריה

פוזות: מישהו תופס פוזה שחצנית מרוב שהוא משתדל להרשים אתכם. אתם מסבירים לו שככה הוא לא ישיג כלום והכי כדאי לו זה לחזור לטבעיות שלו.

בשורות: זורמות אליכם בשורות טובות ממקומות רחוקים. מישהו מבטיח לכם מתנה שאם הוא גם יקיים את הבטחתו, אתם תהיו מה זה מרוגשים.

הוכחות: נופל עליכם קטע רגשני שרק לפני חודש היה נראה כמו חלום רחוק. אם חיפשתם הוכחה שאתם מוצלחים ומקובלים, אז הנה קיבלתם אותה.

סודות: אתם משתפים בסודות שלכם רק את מי שזורם איתכם באותו הראש. אין לכם בעיה לנפנף את אלה שסתם מנג'סים לכם בגלל סקרנות.

הורוסקופ מזל בתולה

מחזרים: הסטייל והשנינות שכל כך אופייניים לכם, מביאים איתם המון מחזרים. אל תנסו לחקות את החברים שלכם. תהיו בדיוק כמו שאתם.

מחיקה: יש מצב שאתם תקועים במחשבות שלכם בקטע רומנטי שכבר גלש לתוך ההיסטוריה. ברגע שתעשו עליו 'איקס', יבוא לכם קטע חדש ויותר שווה.

יחצנות: אתם מתחילים להבין שמישהו שנורא מתגאה בהצלחות שלו, הוא לא ממש כמו שהוא מנסה להראות. זה אחלה שיעור במה שקוראים לו 'יחסי ציבור'.

אינטרסים: מישהו רוצה לעזור לכם לשכוח אכזבה שהייתה לכם בקטע רגשי. זה לגמרי סבבה, אפילו אם יש לו אינטרסים אישיים בסיפור הזה.

הורוסקופ מזל מאזניים

חוזרים: סיפור רומנטי שפעם לא הלך לכם איתו, חוזר בגדול עם המון צ'אנסים וכל זה. אל תתביישו להחזיר לעצמכם את מי שבא לכם עליו.

נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שכל הסימנים מראים שהוא פשוט משלים אתכם. סבבה, רק אל תשכחו שמשלים זה לא אומר מושלם.

קולטים: אם אתם קולטים שמישהו הפסיק לחייך אליכם, זה סימן שמישהו שלישי חימם אותו עליכם. תמיד יש בסביבה מישהו שאוהב לסכסך. לא ככה?

פאדיחות: מישהו עושה מעצמו צחוק רק בשביל לקבל מכם איזה מבט קטן. מצד שני, אם הוא מוכן להסתכן בפדיחות זה אומר שהוא לא פחדן.

הורוסקופ מזל עקרב

פרפורים: אתם מוכנים להסתכן בשביל קטע שכבר עכשיו עושה לכם פרפורים בלב. אם זה מה שקורה אז כדאי שתיקחו איתכם חבר בשביל שישגיח עליכם.

שוונג: הקטעים הכי טובים השבוע יבואו לכם בהפתעה ובשוונג ספונטאני. הכי טוב זה שתזרמו עם האינטואיציה שלכם ולא תדפקו חשבון.

פרגונים: הקטעים הרומנטיים מביאים לכם לוק מדהים ואפילו אלה שתמיד יש להם מה להגיד, מוכרחים לפרגן לכם הפעם. מחמאות צריך לקבל בצניעות.

התלבטויות: יש מישהו שכבר המון זמן רוצה לספר לכם על עצמו, רק שהוא פוחד שתגיבו קשה. רק שתדעו שזה לא שהוא ככה תמיד, אלא רק איתכם.

הורוסקופ מזל קשת

כוכבים: אחלה כוכבים מסדרים לכם קטעים שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליהם. סבבה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לשבת עכשיו ולחכות לכוכבים.

חברים: קטע מדהים שקורה למישהו מהחברים שלכם רומז על משהו שבקרוב יקרה גם אצלכם. בסיפור הזה כדאי לכם ללמוד מניסיונם של אחרים.

דפים: זה הזמן הכי טוב עבורכם בשביל לשכוח קטעים רומנטיים וחברתיים שהתאכזבתם מהם בעבר. זה אומר שממש כדאי לכם לפתוח דף חדש.

מסרים: יגיעו אליכם מסרים או רמזים ממישהו שעד עכשיו שיחק אותה כאילו כלום לא מזיז לו, רק שפתאום מתברר שהצלחתם להדליק אותו.

הורוסקופ מזל גדי

חיבורים: מישהו בראש טוב עוזר לכם להבין קטעים שעד עכשיו לא ממש רציתם לדבר עליהם. בעצם, הוא עוזר לכם להתחבר עם עצמכם.

הפתעות: אתם מופתעים לראות מישהו שאומר עליכם אחלה מילים בלי שביקשתם ממנו להגיד משהו. הוא עושה לכם יחצנות שלא חלמתם עליה.

כיוונים: יש מצב שאתם נקרעים בין שני כיוונים של בילויים אבל לא יודעים על איזה מהם כדאי לכם ללכת. הכי טוב שבקטעים האלה תלכו עם הלב שלכם.

פופולאריות: המקובלות החברתית שלכם היא תוצאה של התנהגות יפה מצידכם גם כלפי אלה שאתם לא גזורים עליהם. זה מביא לכם המון פופולאריות וכל זה.


הורוסקופ מזל דלי

זורקים: אתם זורקים מסרים למישהו שיש לכם קשר איתו, ואתם מקווים שהוא מספיק חכם בשביל להעביר אותם (את המסרים) למישהו שבא לכם עליו.

תשומי: בראש שלכם שמישהו ישים לב אליכם יותר מכפי שהוא שם לב לאחרים. סבבה, אם זה מה שאתם רוצים, אז כדאי שתתנו לו סיבות טובות.

פגישות: נופל לכם שבוע עם המון פגישות, אבל גם עם המון היכרויות חדשות. מה שחשוב בכל הסיפור הזה הוא שלא תשכחו את החברים הישנים שלכם.

סיכויים: מעריץ חדש עושה משהו מוזר בשביל להדליק אתכם. גם אם אתם טיפה מופתעים, כדאי שתתנו לו צ'אנס בסיפור הזה.


הורוסקופ מזל דגים

חדש: אתם לא ממש יודעים מה לעשות עם מישהו חדש שיש לכם רגשות כלפיו, בגלל שעדיין לא סגרתם סיפור ישן. כדאי שתעשו הכול בשביל שאף אחד לא ייפגע.

טיפ: מישהו שרצה לקלקל לכם קשר רומנטי, מתחיל לצאת מהתמונה. במקום לשבור את הראש מה לעשות איתו, כדאי שתתעסקו עם הקשר החדש.

מספרים: הנומרולוגיה מפגישה אתכם עם מקומות, אירועים ואנשים הקשורים במספר 6, הנחשב למספר יצירתי שקשור ביופי ובאהבה.

מסרים: ים של דיבורים גורם לכם להשתכנע בכוונות הטובות שלמישהו יש כלפיכם. סבבה, עכשיו זו האחריות שלו להוכיח שהוא שווה את זה.


מאמרים קשורים

Back to top button