הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.12.2018 – 16.12.2018

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 22.12.2018 – 16.12.2018

הורוסקופ מזל טלה

שיקולים: אין לכם מה להתלבט בנוגע למישהו שגם נראה טוב וגם נשמע טוב. מצד שני… כדאי שתעשו הכל בשביל לא לפגוע ברגשות של מישהו אחר.

התנהגות: אל תאמינו לשטויות שמישהו מקשקש לכם רק בשביל להצדיק את ההתנהגות המביכה שלו. הכי כדאי לכם זה לנתק מגע ממנו.

עדיפות: אתם עושים משהו קורע שמביא לכם עדיפות על פני מישהו שהקנאה אוכלת אותו. כל מה שאתם צריכים עכשיו זה רק לא לקלקל לעצמכם.

מחמאות: ה – לוק המשודרג שלכם מושך אליכם המון עיניים מופתעות. כדאי שתתייחסו רק למחמאות ולא לשטויות של סתם קנאים.


הורוסקופ מזל שור

התחלות: נופל עליכם צ'אנס גדול להתחיל קשר רומנטי חדש. רק אל תשכחו שבשביל שזה יצליח, תצטרכו לסגור עניין עם הקשרים שהיו לכם קודם.

רענון: זה הזמן לרענן את התחום החברתי בהצטרפות אל קבוצה שנדלקתם עליה. יכול להיות שלא כולם יעודדו אתכם אבל אתם תעשו את מה שבלב שלכם.

גלגולים: המקובלות החברתית שלכם עושה טוב לביטחון העצמי שלכם. יש אפילו מצב שהשם שלכם יתגלגל אל האוזניים של מישהו שאתם דלוקים עליו.

דיבור: צפוי לכם דיבור אמיתי עם מישהו שחשדתם בכוונות שלו. אחרי השיחה הזו אתם קולטים שהקטע הזה כבר לא כל כך נורא כמו שהיה נדמה לכם.

הורוסקופ מזל תאומים

טריקים: מישהו שממש מחבב אתכם מחפש טריקים שיעזרו לו להחליף איתכם מילים. השאלה היא אם בכלל בא לכם לזרום איתו.

מחשבות: יש לכם המון מה להגיד למישהו שהחיים הרומנטיים שלו על הפנים. אתם ממש צודקים אבל אם הוא לא רוצה להקשיב אז אין צ'אנס לכלום.

פרטי: את היחסים שבין בנים לבנות כדאי לכם לשמור לעצמכם, גם אם מישהו לוחץ עליכם לספר. זה משהו ממש פרטי. לא ככה?

קשרים: אתם בראש טוב עם מישהו שיש לו קשרים עם כל העולם ואחותו. יש מצב שהוא יכול לסדר לכם משהו שאף אחד לפניו לא הצליח לסדר.

הורוסקופ מזל סרטן

תוכניות: אתם מוכנים לשנות תוכניות בשביל מישהו שאתם דלוקים עליו. הקטע הזה יביא לכם הצלחה איתו אבל כדאי שתרגיעו את מי שהתאכזב.

משפחה: הצלחתו של בן משפחה משפיעה לטובה גם על ההצלחות שלכם. איכשהו ההצלחות מתערבבות זו בזו ומתגלגלות אל חגיגה.

כבוד: מישהו שאתם מכבדים עוזר לכם להשתחרר מקטע שדאגתם בגללו. אם תלכו לדבר איתו אז ישר תראו שלא הייתה לכם סיבה לדאוג.

יחסים: אם בא לכם לתפוס יחסים עם מישהו שווה ומדליק, כדאי שתפתיעו אותו בהצעה שתפיל אותו מהרגליים. אל תחכו עד שמישהו אחר יציע לו.

הורוסקופ מזל אריה

סחרורים: אתם מצליחים לעזור לחבר שהראש שלו הסתחרר בגלל קטע רומנטי. אל תתפלאו אם הוא לא מצליח לראות ולהבין דברים שאתם כן מצליחים לראות ולהבין.

בילויים: יבואו לכם אחלה קטעים עם מישהו שכבר הרבה זמן יש לכם בילויים איתו. יש מצב שכל מיני טיפוסים שמקנאים ינסו לסכסך ביניכם לבינו.

חולמים: מישהו שממש אוהב אתכם, נותן לכם משהו שכבר המון זמן אתם חולמים עליו. הוא עושה את זה בכיף, אז כדאי שתראו לו שאתם יודעים להעריך את זה.

מהסרטים: צפוי לכם קטע מהסרטים שיכול לרמוז על התחלה של סיפור אהבה. סבבה, רק לפני הכול כדאי לכם לברר שהמישהו הזה לא מביא איתו בלגאן מפרשייה אחרת.

הורוסקופ מזל בתולה

בשורות: אתם מקבלים בשורה טובה ממישהו שהקשרים ביניכם נותקו בגלל שהוא נמצא במקום רחוק. הכוכבים אומרים שבקרוב גם תיפגשו איתו.

בסבבה: מתחדשים קשרים עם מישהו שהיה לכם קטע איתו לפני שנה בדיוק. לא נורא אם פעם זה לא הסתדר לכם, העיקר שעכשיו הכול בסבבה.

גישושים: אם בראש שלכם לתפוס יחסים עם מישהו שאתם חולמים עליו, כדאי שתנסו לגשש אצל מישהו שנחשב לחבר שלו. אחר כך הכול כבר יזרום לכם.

פרשיות: זה הזמן להשתחרר מפרשיות מאכזבות. כוכב מדהים שאחראי על האהבות שלכם, מביא הזדמנויות מטריפות לאלה מכם שנמאס להם להיות בלי בן זוג.

הורוסקופ מזל מאזניים

פגישות: צפויה לכם פגישה מטריפה עם מישהו שעד עכשיו רק שמעתם עליו סיפורים, אבל לא ראיתם אותו. יש מצב שבמציאות הוא נורא שונה ממה שדמיינתם.

התאמות: צפויים לכם קטעים רומנטיים עם ילידי מזל דגים. הנומרולוגיה עושה לכם טוב בחברת אנשים שמספר המזל שלהם הוא 7. ככה גם עם מקומות שקשורים למספר הזה.

מסיבות: מישהו שנדלקתם עליו במסיבה או בקטע דומה, אומר לכם משהו שאפשר לפרש אותו בכמה כיוונים. במקום לשבור את הראש, תנו לו להסביר את עצמו.

יצירתיות: צפויים רעיונות מדהימים לאמנים וליצירתיים שביניכם, כמו גם אנרגיה טובה בשביל אלה מכם שסבלו וסובלים מכל מיני אלרגיות וכאלה.

הורוסקופ מזל עקרב

חברים: חבר שלכם מתנדב לעשות לכם היכרות עם מישהו שאתם נורא רוצים להתחבר איתו. יהיו גם כאלה שיקנאו בכם, אבל זה לא צריך להפריע לכם.

לוק: השבוע צפוי לכם לוק מדהים והופעה ממש זוהרת. אתם תקבלו המון מחמאות מאלה שאוהבים אתכם, אבל יהיו גם כאלה שיגידו שאתם מנסים להיות מיוחדים.

נסיעות: צפויה לכם נסיעה שמייחצנת אתכם יותר טוב מכל דבר אחר. זה גם אומר שצפויות לכם היכרויות חדשות ומדליקות במקומות ממש רחוקים.

כוכבים: מתגלגלת תופעה אסטרולוגית שמביאה הצלחות לחובבי האקשן שביניכם. זו בשורה משמחת בשביל 'עקרבים' שחיפשו ריגושים אבל התאכזבו.

הורוסקופ מזל קשת

מסרים: מישהו מנסה להעביר אליכם מסר רומנטי, אבל לא בא לו שכולם ידעו על זה. תצטרכו לשכנע אותו שאתם שומרים על סודיות וכל זה.

קרועים: יבואו לכם קטעים הורסים עם מישהו שאתם קרועים עליו. צפויים לכם איתו דאחקות וצחוקים בגלל שככה אף אחד לא חושב שאולי זו בכלל פדיחה.

סרטים: נסיעה אל מקום מהסרטים מביאה לכם אחלה קטעים עם החברים הכי טובים שלכם, אבל קצת מרחיקה מכם מישהו שבראש שלו לחזר אחריכם.

דיבורים: הכוכבים שלכם תופסים דיבור עם מקום בשמיים שזורם עם 'מזל תאומים' ומסדרים לכם אחלה קטעים עם כל מי שנולדו במזל הזה.

הורוסקופ מזל גדי

נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שמחבב אתכם ומתרשם מאוד מן השינוי שעובר עליכם. בזכות הפופולאריות שלכם אתם מוזמנים למקומות ממש שווים.

מצליחים: אתם מצליחים להוציא מהראש שלכם פרשייה מאכזבת שאתם לא רוצים להיזכר בה. הצבע יחזור לכם לפנים ישר אחרי שתעיפו אותה החוצה.

רמזים: אתם מקבלים המון רמזים שקשורים למישהו שיש לכם חלומות עליו. אם בא לכם לסגור עניין עם המישהו הזה, אל תספרו לאף אחד על הרמזים האלה.

זורמים: יבוא לכם קטע מוטרף עם מישהו שווה ומדליק. זה אומר שאתם זורמים עם קטעים שלא תמיד תמצאו להם הסבר הגיוני. לא שזה רע אבל כדאי שתדעו.


הורוסקופ מזל דלי

כספים: יש מצב שהמזל הטוב יגלגל אליכם סכומי כסף שלא בניתם עליהם. הקטע הזה מביא לכם צ'אנס לקנות משהו שעד עכשיו לא פרגנתם לעצמכם.

מזלות: הכוכבים רומזים שצפוי לכם קשר עם מישהו מדהים, חלומי, חמוד ומהמם. כדאי שתתחילו לשים עין על מחזרים שנולדו במזל טלה.

נוכחות: כל מה שקורה לכם רק הולך ומשתפר ומביא לכם קטע עם מחזר שמקרין ביטחון וגם אהבה. זה מישהו שפשוט אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו.

רגשות: האנרגיות שלכם טובות אבל תצטרכו לתפוס דיבור עם מישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו. כדאי לשקול מילים בשביל לא לפגוע ברגשות שלו.


הורוסקופ מזל דגים

רומנטי: פרשייה רומנטית שבכלל לא תכננתם עליה, מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו שאתם קרועים עליו. מדובר בהרבה חום ואהבה.

אווירה: קטע לא סגור גורם לכם לקלוט ש…להבין זה אומר גם לסלוח. מקומות בילוי באווירה של פעם יעזרו לכם בקשר עם מישהו שווה ונחשק.

רעיון: נולד סיכוי טוב לסיפור רומנטי שווה ורציני. מישהו שכבר היה בסרט שעובר עליכם, מביא לכם רעיון ענק על איך לצאת גדולים מהקטע הזה.

ביטחון: הגיע הזמן לעשות משהו בשביל לחזק את הביטחון העצמי שלכם. יש אנשים שמקנאים בכם בזכות ההצלחות שלכם שלא תמיד אתם מודעים להן.


מאמרים קשורים

Back to top button