הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.12.2018 – 23.12.2018

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.12.2018 – 23.12.2018

הורוסקופ מזל טלה

סוד: יותר מדי זמן אתם מסתובבים עם איזשהו סוד בלב שאי אפשר לדבר עליו עם אף אחד. השבוע יבוא לכם מישהו שסוף-סוף תוכלו לשתף אותו.

סבבה: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שממש מאוהב בכם, אבל לא חופר לכם במוח. פתאום אתם קולטים שזה בדיוק מה שהייתם צריכים.

מבסוטים: אתם מאושרים מקטע מדליק שגם אם הוא טרם הפך לטרנד, אז בקרוב הוא יהיה כזה. רק תזכרו שאתם הייתם הראשונים שהבאתם אותו.

חשוב: מה שהכי חשוב לכם באהבה זה שאף אחד לא יגביל אתכם ולא יגיד לכם מה לעשות. אם אתם מרגישים טיפה לחוצים אז 'שלום ולא להתראות'. .


הורוסקופ מזל שור

טיול: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז הכי כדאי לכם ליזום טיול או נסיעה אל מקום שכבר הייתם בו ושכבר עשה לכם כיף שלא מהעולם הזה.

מבטים: אל תתנו לקנאים להפריע לכם בקטעים של חיזורים. אם תלכו עם הראש שלהם, אז המצב שלכם יהיה כמו המצב שלהם ואתם לא רוצים את זה.

מזל: קופידון מביא לכם מזל בדיוק כשכבר רציתם להתייאש מקטע רומנטי. זה רק מראה לכם שאם אתם מאמינים בעצמכם, אז תמיד יש תקווה.

הפתעות: קטע רומנטי תופס אתכם בדיוק כשאתם לא מוכנים לקראתו. פתאום אתם רואים שמצליח לכם דווקא כשאתם לא מתכננים.

הורוסקופ מזל תאומים

אטרף: רעיון רומנטי מטריף לכם את הראש. אם אתם 'תאומים' אמיתיים אז אין מצב שלא תצליחו להגשים אותו. ככה זה איתכם, זורמים עם עצמכם.

גוונים: בשביל להביא את המזל כדאי לכם ללבוש בגדים בגוונים כתומים וירוקים. גם תכשיטים מנחושת מושכים אליכם את האנרגיות הנכונות.

מיסטי: צפוי לכם שבוע מיסטי שזה שאומר שכדאי שתכינו לעצמכם קמע. הקמע הכי טוב הוא לא משהו שקונים אלא משהו שאתם יוצרים לעצמכם בידיים שלכם.

מתנה: מישהו נותן לכם משהו שלא מדבר אל אחרים אבל בשבילכם זה נחשב למתנה ענקית. יש מצב שהטעם שלכם הוא לא כמו הטעם של אחרים.

הורוסקופ מזל סרטן

חיזוקים: אהבה וידידות מחזקות אצלכם את הביטחון העצמי שלכם. אף אחד לא יכול לעשות את זה יותר טוב ממישהו שפשוט מאוהב בכם.

זהירות: מישהו שהייתם בטוחים שהוא תפוס, רומז לכם שיש צ'אנס. סבבה, רק כדאי שתבדקו שהוא לא מתכוון לעשות פדיחות לכם או למישהו אחר.

הפנמה: תתחילו להפנים שאתם יפים וטובים בדיוק כמו שאתם ושאין לכם צורך לעשות שינויים. גם חשוב שלא תשכחו את זה בפגישות שלכם.

נסחפים: הירח מביא לכם קטעים של אהבה ממבט ראשון. רק לפני שאתם נסחפים, כדאי שתוודאו שגם הצד השני מרגיש את מה שאתם מרגישים.

הורוסקופ מזל אריה

בלגאן: אקשן רומנטי זה לגמרי סבבה, אבל הבלגאן ברגשות שלכם עלול להשכיח מכם חברים. כדאי שתחלקו את הזמן שלכם בשביל שתוכלו לתת תשומי לכולם.

חשבון: לא כדאי שתעשו חשבון למישהו שמרכל עליכם. שתדעו שהוא מרכל על כולם וחוץ מזה, תמיד יהיה מישהו שיקנא בכם בזכות זה שהולך לכם.

משאלות: אתם מצליחים להגשים משאלת לב שהמון זמן אתם מתפללים בשבילה. שוב פעם מתברר שהרבה מאוד תלוי במחשבות שלכם.

הגשמה: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו שהרבה מחזרים דלוקים עליו, אבל זה לא צריך להרתיע אתכם.

הורוסקופ מזל בתולה

התלהבות: גם אם אתם מתלהבים ממישהו שהסטייל שלו כבש אתכם, לא כדאי שתראו לו את זה. הכי טוב בשבילכם זה להיות קצת מסתוריים לגביו.

צ'אנסים: נפתח לכם צ'אנס גדול לחזור אל רומן שנותק. אז נכון שכבר התייאשתם ממנו, אבל הכוכבים מביאים לכם הזדמנות שלא כדאי לפספס.

אנרגיות: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות, אז השבוע כדאי לכם לשלב גוונים סגולים בבגדים שלכם ולענוד אבן קריסטל ששמה אמטיסט.

פינוקים: זה הזמן להיות נחמדים לאחרים ולהביא להם פינוקים קטנים. קופידון עושה טוב ליחסים שלכם עם ילידי מזל קשת. תנו משהו למישהו שאתם מחבבים.

הורוסקופ מזל מאזניים

קרועים: אנשים שקרועים עליכם עושים לכם כבוד במקומות הכי 'אין' והכי בכותרות. אם תתנו להם צ'אנס הם יעשו לכם סבבה גם בתחום הרומנטי.

מוטרפים: צפויות לכם פגישות מוטרפות. כדאי שתתעלמו ממבטים של כל מיני מאוכזבים שהמצב הרומנטי שלהם על הפנים והם מקנאים בכם.

קשרים: הכוכבים רומזים על קשר שנמאס לכם ממנו. יש מצב שבהתחלה לא תסכימו להודות שזה ככה, אבל בלגאנים קטנים יעידו שמשהו התהפך.

נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שהראש שלו שונה מהראש שלכם. זה רק מוכיח את מה שהאסטרולוגיה אומרת ש – ניגודים נמשכים זה אל זו ולהיפך.

הורוסקופ מזל עקרב

סרטים: צפוי קטע מהסרטים שמביא לכם משהו שנורא רציתם לקבל, רק כדאי שתיקחו מרחק ממישהו שהפטפטנות שלו עלולה להזיק לכם.

מושכים: בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי שתשלבו בבגדים שלכם גוונים אדומים וחומים, ותענדו אבן חלומית שקוראים לה 'אבן – הירח'.

סודות: חשיפת סודות רגשנית מכניסה אתכם לקטע עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. מסרים של חום ואהבה נקלטים בכיף בצד השני.

פרגון: פתאום אתם קולטים שיש מישהו שתמיד תומך בכם, גם כאשר האחרים לא ממש מפרגנים לכם. הגיע הזמן שתתחילו להבין שהוא לא אדיש כלפיכם.

הורוסקופ מזל קשת

מעורבות: מחזרים שדלוקים עליכם, גורמים לרייטינג החברתי שלכם לטפס לשמיים. גם אם זה לא נראה ככה, הם תורמים למקובלות שלכם.

נפנופים: אתם מנפנפים מישהו שממציא לכם שקרים ושטויות. אז נכון שבהתחלה קצת נדלקתם עליו, אבל זה רק עד שהוא הביא לכם את הג'ננה.

מילים: צפויים לכם קטעים מטריפים עם מישהו שמשגר אליכם מילים אמיתיות ומסרים שווים. איך שזה נראה, הוא עושה את זה עם כל הלב.

השקעה: אתם מוכנים לתרום ולהשקיע בקטע חברתי (אולי התנדבותי) שלא היה בתוכניות שלכם. הסיפור הזה יביא לכם יותר כבוד ממה שחלמתם.

הורוסקופ מזל גדי

יצירתיות: צפוי לכם קשר מטריף עם אנשים וילדים שאיכשהו קשורים לתחומים יצירתיים. זה יהיה לגמרי חכם אם גם אתם תזרמו עם איזה קטע אמנותי.

בילויים: אתם תופסים בילוי בראש טוב. אז נכון שיהיו גם כאלה שלא יפרגנו לכם ואפילו יקנאו בכם, אבל זה לא משהו שאתם צריכים לחשוב עליו.

אישי: אתם זורמים עם מישהו שתמיד יש לו מילה טובה להגיד לכם ועליכם. אם תשחקו אותה נכון, יש מצב לקטע קצת יותר אישי.

הסתכלות: מישהו מבקש מכם משהו שגורם לכם להסתכל עליו בצורה שונה ממה שהסתכלתם עליו עד עכשיו. בשביל להבין את הראש שלו, תצטרכו לשים את עצמכם במקומו.


הורוסקופ מזל דלי

סיכוי: צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שכבר הייתם בטוחים שאין לכם צ'אנס איתו. אולי גם כדאי שתתחילו להאמין בעצמכם. מה אתם אומרים?

חוויה: אתם זורמים עם חוויה שיש גם כאלה שלא ממש אוהבים אותה. אם תקשיבו לשטויות שלהם, תמצאו את עצמכם במצב שלהם.

מזל: בשביל לסדר לעצמכם אנרגיות עם מזל, כדאי שתלבשו בגדים בגוונים כחולים ותתנו מתנות בצירוף אבן מזל שקוראים לה 'אגת כחול'.

עצות: קטע רומנטי ייכנס לחיים שלכם עוד לפני סוף השבוע. אז נכון שאתם לא אוהבים לקבל עצות, אבל הפעם כדאי שתחליפו מילים עם החברים שלכם.


הורוסקופ מזל דגים

סודות: צפויים להתעופף סודות שאיכשהו יתגלגלו לקטע רומנטי. מצד שני, יש דברים שאתם לא ממש חייבים לשתף בהם את כל העולם ואחותו.

מסרים: מתגלגלים אליכם מסרים ממישהו שאין לכם הרבה מידע בנוגע אליו. כדאי שתחליפו מילים עם אנשים שממש מכירים אותו.

הצעה: מישהו שאתם מכירים, מגיע ממקום רחוק ומציע לכם בילוי שונה מהסטייל שאתם רגילים לו. זה אחלה רעיון מפני שכדאי לרענן את הקיים.

חיזור: צפוי חיזור מוטרף שקצת מפתיע אתכם. יש מצב שגם אם בהתחלה אתם רוצים לנפנף את הקטע, אז בסוף קורה משהו שגורם לכם להידלק.


מאמרים קשורים

Back to top button