הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.01.2019 – 30.12.2018

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.01.2019 – 30.12.2018

הורוסקופ מזל טלה

רמזים: מישהו בראש טוב רומז לכם שאתם לא צריכים לבטל את האישיות שלכם בשביל מישהו אחר שאתם דלוקים עליו. כדאי שתקשיבו לו בגלל שהוא מבין עניין.

גולשים: יש מצב שאתם גולשים אל תוך החיים הרומנטיים של מישהו אחר. זה אומר שאולי אתם טיפה מעורבים יותר מדי אבל זה לשיקול דעתכם.

חיבורים: אתם מקבלים רמז עבה ממישהו שנורא בא לכם להתחבר איתו וכל זה. סבבה, אתם לא צריכים אף אחד בשביל שיסביר לכם את הרמז הזה.

זורמים: אתם זורמים עם קטע רומנטי שרק עכשיו מתחיל להתעורר אחרי הרבה זמן שהיה רדום. זה אחלה ואל תתנו לאף אחד לקלקל לכם.


הורוסקופ מזל שור

הבטחות: אם אתם מרגישים שקצת קשה לכם לקיים משהו שהבטחתם למישהו, אל תתביישו לדבר איתו על זה. הרבה יותר טוב שהוא יהיה בראש אחד איתכם.

מקובלות: אתם קונים לעצמכם פופולאריות אצל מישהו שלא ממש נחשב למקובל. יכול להיות שבעזרתכם הוא יצליח להשתלב הרבה יותר טוב.

מבטים: צפויים מבטים לוהטים שהגיע הזמן להפוך אותם לקצת יותר מעשים. אם תמשיכו לחכות, יש מצב שמישהו אחר פשוט יחטוף לכם מתחת לאף.

שמחה: אתם מביאים הרבה שמחה למישהו שהחיים שלו על הפנים. אתם יכולים לראות בזה סימן נוסף לזה שמשהו טוב עובר עליכם.

הורוסקופ מזל תאומים

מהמם: צפוי לכם קטע מהמם עם מישהו שאתם והוא דלוקים על אותם הדברים. יש מצב שיחד תוכלו להגשים חלום שהולך איתכם המון זמן.

בצפר: אתם עושים בצפר למישהו שהאף שלו חורש את העננים. פתאום הוא קולט שהשחצנות שלו לא הביאה אותו למקום שהוא רצה להיות בו.

מסרים: יש מצב שתקבלו מסרים מבולבלים ממישהו שלא סגור על עצמו. אם זה מה שקורה, אז כדאי לכם להגיד לו שיחזור אליכם רק אחרי שיתבגר.

נחמדים: אתם מוכנים להיות נחמדים למישהו שפעם לא הצליח לכם הקשר איתו. אם תתנו לו צ'אנס נוסף, יש מצב שהפעם זה ילך הרבה יותר טוב.

הורוסקופ מזל סרטן

שדרוגים: זה אחלה זמן בשביל לעשות שינויים ושדרוגים בכל מה שקשור לסגנון הבילויים שלכם, אבל כדאי שתחשבו פעמיים לפני שאתם משדרגים את ה- לוק שלכם.

מעוניינים: יש מצב שמישהו שאתם מעוניינים בו לא מצליח להבין את הראש שלכם. יכול להיות שזה בגלל דברים שפשוט לא נוח לכם לדבר עליהם. חומר למחשבה.

דוגרי: נורא חשוב לכם להגיד דוגרי את מה שאתם חושבים אבל יש מצב שלא כולם אוהבים את זה. מצד שני, אם תתחשבו במה שכולם אוהבים אז לא תגיעו רחוק.

שעשועים: צפוי לכם סוף שבוע משעשע עם המון דאחקות וכאלה. מה שטוב בסיפור הזה הוא שדווקא מהצחוקים יכול לצאת איזה קטע רומנטי.

הורוסקופ מזל אריה

שכנועים: צפויה לכם הצלחה בקטעים שבין בנים לבנות, אבל תצטרכו להשקיע קצת יותר בשביל לשכנע את הצד השני שזו לא פדיחה להתאהב.

חוויות: צפויות לכם אחלה חוויות עם מישהו שהוא החבר הכי טוב שלכם. מצד שני, אתם לא צריכים לוותר על בילויים בחברת חברים אחרים.

רמזים: מישהו רומז לכם שאתם לא הכי זורמים איתו. אולי הוא אפילו יגיד שאתם לא מבינים אותו וכל זה. הכוכבים אומרים לכם ללכת עם מה שבראש שלכם.

דיבורים: מישהו שעד עכשיו הייתם בראש אחד איתו, תופס מצב רוח מעפאן. כדאי שתדברו איתו בפרטיות בגלל שיש מצב שמשהו קשה עובר עליו.

הורוסקופ מזל בתולה

חלומות: אתם מגשימים חלום שהרבה אנשים שיננו לעצמם בלב שבטח תיכשלו בו. ייתכן שהם האמינו שאתם מנסים 'לנגוס' ביותר ממה שתצליחו 'לבלוע'.

חשיפות: זה הזמן לחשוף את הלב שלכם בפני מישהו שאתם נמשכים אליו, גם אם תצטרכו להתמודד עם מבוכה כלשהי או פחד מפני פדיחות.

חוויות: אנרגיות שמגיעות כאילו משומקום מסדרות לכם חוויות רומנטיות. הקטעים ה-ממש מטריפים צפויים לכם עם מישהו שגם הוא מחפש ריגושים.

ספינות: האקשן האמיתי יבוא לכם עם משהו שמתחיל בקטע חברתי כאילו, אבל מהר מאוד תופס גובה עם אנרגיות של אהבה וכל זה.

הורוסקופ מזל מאזניים

מסקנות: אהבה אמיתית לא זקוקה לפוזות בשביל לעשות רושם טוב על הצד השני. אם יוצא לכם קטע עם מחזר שמשחק אותה במלאכותיות כאילו, ישר תסיקו מסקנות.

מסרים: אתם מקבלים מסרים ממישהו שהלב שלכם לא אדיש כלפיו. אם הוא מעביר לכם אותם עם מישהו מהחברים שלו, כדאי שתבקשו לדבר איתו באישי.

מהממים: צפוי לכם בילוי מהסרטים במקום מה זה מהמם. שווה לכם ללכת לשם גם אם זה לא ממש בראש שלכם. רוצים רמז? יהיה שם מישהו מאוד מסוים.

מזלות: אתם שייכים ליסוד האוויר הקליל והאינטליגנטי. המזלות שהכי ילך לכם איתם שייכים ליסוד האש והם טלה, אריה וקשת. אל תשכחו לשים עין על הטלאים.

הורוסקופ מזל עקרב

נקרעים: מקומות בילוי שכבר ממבט ראשון אתם נקרעים עליהם, מתגלים כאיכותיים ושווים. ההישגים שלכם מביאים לכם אחלה מקובלות ופופולאריות.

חוויות: צפויות לכם חוויות והתנסויות בחברת מישהו שמתמודד עם בעיות דומות לאלה שאתם מתמודדים איתן. מתחזקים הקשרים עם חברים וידידים.

הופעה: ה – לוק החדש שלכם מפתיע את אלה שלא ראו אתכם המון זמן. יבואו לכם אחלה אנרגיות בקטעים של שירה, ריקוד ומוסיקה.

מחשמלים: הנומרולוגיה מייחסת לכם את התכונות המסתוריות והרומנטיות של המספר 8 וצופה לכם קטעים מחשמלים עם ילידי המזלות שור, גדי ובתולה.

הורוסקופ מזל קשת

מקובלים: אתם מקובלים ופופולאריים וזה עושה טוב לביטחון העצמי שלכם. עכשיו תוכלו לעזור למישהו שהביטחון העצמי שלו על הפנים.

רכילויות: אל תתנו לרכילויות להשפיע לכם על ההחלטות שלכם. הכי כדאי לכם להיזהר מרכילויות שקשורות למישהו שאתם לא אדישים כלפיו.

השקעות: מישהו מוכן להשקיע המון בשביל להראות לכם מה הוא מרגיש כלפיכם. תעשו את מה שהלב שלכם אומר ולא את מה שמייעצים לכם.

מסרים: דברים טובים פשוט יסתדרו לכם, אבל אתם חייבים להרשות להם לזרום. צפויים להגיע מסרים מפתיעים שמזמינים אתכם למקומות עם סטייל וכאלה.

הורוסקופ מזל גדי

הזדמנויות: יש לכם אחלה הזדמנות בשביל לתקן קטעים שהשתבשו. זה הזמן לתכנן את העתיד בלי להסתבך בשאלה מי צריך להתנצל בפני מי.

אקשן: קשרים חדשים שיתחילו השבוע, יובילו אל אקשן גדול ואל בילויים מדהימים. זה אומר שאתם חייבים להשתחרר מאכזבות העבר.

חשבונות: אתם סוגרים חשבון עם מישהו שניסה לפדח אתכם. אחר כך כדאי שתשאלו את עצמכם מה בדיוק הוא רצה להרוויח מהתרגיל הזה.

אהבה: האהבה שלכם תופסת גובה גם אם אתם צריכים לנפנף מעליכם איזשהו עיקרון מיושן. הצד השני נמשך אליכם בזכות האנרגיות הרומנטיות שאתם משדרים.


הורוסקופ מזל דלי

זורמים: אתם זורמים עם עצמכם, וזה אומר שאתם הולכים על קטעים רומנטיים שפעם לא הייתם סגורים עליהם. עושה רושם שמשהו טוב עובר עליכם.

מבלים: זה הזמן לצאת לבלות בשביל לשדר את האנרגיות הרומנטיות שלכם. אל תהססו לחרוש את התחום הרומנטי בשביל למצוא מחזר עם ראש כמו שלכם.

נושמים: ידידות מסוימת מגיעה למצב בו כל אחד מן הצדדים מדבר בשפה שונה. יש קטעים שאם תניחו להם לנשום, הם יחזרו אליכם טובים פי כמה.

מתלבטים: צפויה התלבטות בין הרצון שלכם להיות נאהבים לבין החשש שלכם מפדיחות. אם זה מה שקורה, תוכלו להיעזר בשליח.


הורוסקופ מזל דגים

אחריות: לא כדאי שתיקחו אחריות על שטויות רומנטיות שמישהו אחר עושה. אלה החיים שלו ורק הוא צריך להיות אחראי על מה שקורה איתו.

נקרעים: יש מצב שאתם נקרעים בין קטע שקשור לרגשות שלכם, לבין קטע שקשור להיגיון שלכם. ברגע הנכון אתם כבר תדעו במי מהם לבחור.

נדלקים: אתם נדלקים על מישהו שמשאיר רושם שהוא לא כמו כולם. סבבה, רק שזה לא אומר שהוא צריך לדעת מה עובר לכם בראש.

קנאה: אחד מהחברים שלכם עלול לתפוס קנאה בגלל מישהו שמחזר אחריכם. את הקטע הזה כדאי שתיקחו אל שיחה גלויה.


מאמרים קשורים

Back to top button