הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.01.2019 – 06.01.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.01.2019 – 06.01.2019

הורוסקופ מזל טלה

סטייל: זה ממש סבבה שאתם מחליטים עם עצמכם שהכי טוב בשבילכם זה לא להתפשר בקטעים שבין בנים לבנות, גם אם החברים שלכם זורמים בכיוון אחר.

החלטיות: אל תסכימו לוותר למישהו שעדיין לא החליט ביניכם לבין מישהו אחר שגם הוא בראש שלו. אתם לא אמורים להיות נחמדים אליו או להבין אותו.

הכרויות: נסיעה מדליקה תשפר את מצב הרוח גם אצל אלה מביניכם שהאף שלהם חורש את הרצפה. הכרויות חדשות מוציאות אתכם מכל דיכאון אפשרי.

פתיחות: מישהו פותח בפניכם את הלב שלו, והקטע הזה גורם לכם להפסיק לחשוד בכוונות שלו כלפיכם. פעם נוספת אתם רואים שהכי טוב זה יושר וכנות.


הורוסקופ מזל שור

פוזות: מישהו בפוזה של עושה טובה, מוכן לתת לכם משהו שבא לכם עליו. מצד שני, לא ממש בראש שלכם להיות חייבים לו. אז לא.

מקוריות: זה לגמרי בסדר שבא לכם על משהו שלאחרים לא ממש מזיז ממנו. ככה זה עם ראש טוב, לא כולם מבינים מה הולך איתו.

פריקה: אתם פורקים מהלב בפני מישהו שתמיד אומר לכם מילים טובות. סבבה, אבל אם אתם מחפשים מישהו אובייקטיבי, כדאי שתעשו את זה במקום אחר.

ניסיון: מישהו מנסה לכוון לכם את הראש בקטעים שבין בנים לבנות. אין לכם עם זה שום בעיה, רק כדאי שתבדקו מה הניסיון שיש לו בתחום.

הורוסקופ מזל תאומים

קאמבק: אחרי הרבה זמן של געגועים וכאלה, אתם חוזרים אל קטע שכבר כיכבתם בו פעם. אל תרגישו מופתעים אם מה שהיה, הוא גם מה שיהיה.

גלגולים: שיחה או פגישה שהיו אמורות להיות סודיות, עלולות להתגלגל לאוזניים הלא נכונות. זה אומר שלא כל מה שקורה חייב לעבור מהפה החוצה.

עומדים: במקום לטחון את עצמכם על 'מה הצד השני חושב עליכם', כדאי שתסדרו לעצמכם דיבור בארבע עיניים. ככה, לפחות, תדעו היכן אתם עומדים.

הפתעות: זה הזמן להציע הצעה מפתיעה שתגרום לצד השני להתבלבל קצת. לא נורא, לכל היותר הוא יסתובב כמה ימים בפה פעור.

הורוסקופ מזל סרטן

זרימה: מישהו שהייתם בטוחים שהוא זורם עם עצמו, דופק דיבור עם הרבה מעצורים. זה לא שאין לו מה להגיד, רק שהוא מה-זה במבוכה.

הבעה: אתם עוזרים למישהו מקסים (אבל מבולבל) להביע את עצמו. אחלה, עכשיו תעשו לעצמכם חשבון איך בא לכם להגיב על מה שהוא אמר לכם.

אמון: מישהו שקצת חשדתם שהוא עובד עליכם, משתף אתכם בקטע מרגש שעבר עליו. אם אתם מאמינים לו, כדאי שתלמדו משהו מהחוויה שלו.

ביישנות: אין לכם סיבה להתבייש בגלל מה שאתם מרגישים כלפי מישהו שווה. מצד שני, כדאי לכם לברר אם גם הוא מרגיש כלפיכם את מה שאתם מרגישים כלפיו.

הורוסקופ מזל אריה

התנדבות: אנשים יתנו לכם המון כבוד בזכות משהו שאתם מוכנים לוותר עליו למען מישהו אחר שזקוק לדבר הזה. צפויות פעולות של התנדבות.

סלבים: צפויים לכם קטעים מדהימים שאיכשהו קשורים לסלבים או לאלה שהם כמעט סלבים. מצד שני, אין סיבה שתסתנוורו מהזוהר הזה.

דיבור: אתם תופסים דיבור עם מישהו מבני המין השני כשפתאום עולה לו בראש שאולי אתם רומזים על משהו רומנטי. גם אם זה נכון, רק טוב יצא לכם מהקטע.

שיקולים: מישהו שמתחנף אליכם אומר לכם את מה שאתם רוצים לשמוע. זה לא אומר שהוא מחבב אתכם, אלא רק שחברתכם חשובה עבורו.

הורוסקופ מזל בתולה

הצלחה: כוכב ששמו מרקורי שולט במזל שלכם ומביא לכם המון אקשן והצלחה בקטעים שבין בנים לבנות. אתם רק צריכים לתת לו לעשות את העבודה שלו.

ביישנות: זה שמישהו מחזר אחריכם בביישנות, עוד לא אומר שהוא לא שווה. לפעמים דווקא מי שלא מחצין רגשות, מתברר כאחלה בן-אדם.

ספורט: אם היה לכם בראש לפצוח באיזושהי דיאטה מוטרפת, כדאי שתדעו שאין כמו קטעים ספורטיביים בשביל לעשות טוב ללוק ולגזרה שלכם.

חברתי: אתם לוקחים אחריות על קטע חברתי שהמטרה שלו היא להדליק ולשמח הרבה אנשים. ככה זה תמיד עם מי שנחשבים ל – מקובלים ופופולאריים.

הורוסקופ מזל מאזניים

התמדה: כדאי לכם להתמיד עם קטע יצירתי שהתחלתם איתו לפני כשנה, רק שפתאום הוא קצת נמאס עליכם. תמיד יש עליות ומורדות בעולם היצירה.

כוונה: אתם מקבלים מחמאות הודות ל – לוק הטבעי שלכם, וזה צריך לרמוז לכם שאם התכוונתם לעשות משהו מלאכותי, כדאי שתשקלו לרדת מזה.

שיחה: קטע רומנטי שהתחיל בסתם שיחה, מתחיל להתגלגל בכיוון משמעותי. יש מצב שגם הצד השני נדלק לא פחות ממה שאתם נדלקתם.

השתפכויות: מישהו רוצה שכל שתי דקות תגידו לו שאתם הרוסים עליו. הוא עוד לא קלט שאצלכם אין צ'אנס להשתפכויות שכאלה.

הורוסקופ מזל עקרב

שינוי: אנשים שלא פגשתם זמן רב, יופתעו לראות את השינוי המדהים שעברתם. אחלה התרגשויות צפויות לכם במקום רחוק מן הבית.

בחירות: יש לכם המון הצעות רומנטיות, אבל אתם בוחרים מישהו שמחפש אקשן וריגושים. בקטע הזה כדאי שתחליפו מילה עם ההורים שלכם.

סודות: מישהו מגניב בוחר בכם בשביל לשפוך מהלב את כל הסודות שלו. פתאום אתם קולטים שלכם ולו יש חוויות משותפות.  

טבעיות: אל תתרגשו ובאמת שאין צורך שתעשו משהו משוגע בשביל למשוך תשומי ממישהו מטריף. גם אם תתנהגו בטבעיות, הוא יידלק עליכם.

הורוסקופ מזל קשת

עצות: צפוי לכם קשר רומנטי שהמון אנשים נותנים לכם עצות עליו. אם אתם רוצים שהקשר הזה יצליח לכם, הקשיבו רק ללב שלכם ולא לשום דבר אחר.

משקיעים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שהיחסים שלכם איתו זורמים כאילו בקטנה, אבל עם קצת השקעה מצידכם, אז רק השמיים הם הגבול.

לייקים: קופידון, שהוא מלאך האהבה, מסדר בשבילכם שבוע עם לייקים מהכוכבים. זה אומר שהמראה שלכם יהיה מהמם ויעשה סבבה לכל מה שקשור לאהבה ולחיזורים.

לחץ: אל תתרגשו אם יבואו לכם קטעים של אהבה שמכניסים אתכם ללחץ. רק שתדעו שככה זה ומי שלא לוקח צ'אנס לא יכול להרוויח משהו.

הורוסקופ מזל גדי

חלומות: מצליח לכם משהו שאתם חולמים עליו כבר המון זמן. המשהו הזה יצליח לכם עוד יותר אם תשתפו בו מישהו שכבר היה בסרט הזה.

קליקים: צפוי לכם חיזור מפתיע מצד מישהו ששמע עליכם המון סיפורים אבל עד עכשיו לא ממש יצא לכם לתפוס איתו ראש. שווה לתת צ'אנס.

היסטוריה: קטע מבאס שעברתם, יכול להפוך להיסטוריה אם תדברו עליו עם ההורים שלכם. פתאום יתברר לכם שהדברים לא כל כך איומים ונוראים.

סיפורים: אתם זורמים עם מישהו שיש עליו כל מיני סיפורים וכאלה. אל תהיו מופתעים אם פתאום תראו שכל מה שמרכלים עליו הוא סתם קשקוש.


הורוסקופ מזל דלי

חיזורים: מישהו רומז לכם על הרגשות שיש לו כלפיכם ויש מצב שזה בקטע של חיזור. סבבה, רק תזכרו ששום דבר לא בוער וקחו את הזמן שלכם בשביל להחליט.

הצלחות: הכוכבים מביאים לכם הצלחה רומנטית עם מחזרים מהמזלות אריה, טלה וקשת. זה בגלל שאתם שייכים ליסוד ששמו 'יסוד האוויר' והם שייכים ליסוד האש.

הצעות: נופלים עליכם המון קטעים של הצעות אהבה וכאלה. פתאום אתם קולטים שכל מה שפעם הוריד לכם את הביטחון, אז עכשיו הכול עולה בחזרה.

צחוקים: צפויות לכם היכרויות חדשות שמביאות איתן ים של דאחקות וצחוקים. אם אתם דליים אמיתיים אז אין מצב שלא תאהבו את זה.


הורוסקופ מזל דגים

שיקולים: יש מצב שאתם לא ממש רגועים בגלל קשר שלא מתקדם בכיוון שרציתם. הכי טוב שתעשו את מה שאתם מרגישים ולא את מה שמספרים לכם.

החלטות: אם תחליטו להיפרד מקשר שעושה לכם בלגאן בראש ובלב, אז תעשו את זה בלי לחשוב פעמיים. אף אחד לא שווה שתאכלו בגללו את הלב שלכם.

כסף: צפוי לכם שבוע של הפתעות משמחות, גם בזכות זה שיבוא לכם כסף שתוכלו לקנות איתו את המשהו המסוים שאתם חולמים עליו.

אנרגיות: כוכב נפטון שמייצג אתכם עוזר לכם להשיג משהו שאחרים לא הצליחו להשיג. בזכות האנרגיות המדהימות יש מצב שזה מישהו ולא רק משהו.


מאמרים קשורים

Back to top button