הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.01.2019 – 13.01.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.01.2019 – 13.01.2019

הורוסקופ מזל טלה

החלטה: מישהו ממתין שתעשו החלטה בינו לבין מישהו אחר. עושה רושם שהוא מקנא לכם ורוצה להיות הראשון בתוך ליבכם.

פקפוקים: אתם חותכים קשר עם מישהו שהנאמנות שלו לא ממש בשמיים. גם אם זה קצת מביך, אתם שמים אותו במקום הראוי לו.

שאלות: אתם מתחילים להבין דברים הקשורים בקטע רומנטי שכבר מאחוריכם. פתאום נפתרות לכם שאלות שלא נתנו לכם מנוחה.

הצעות: אתם מסננים הצעות לבילוי ולא ממש הולכים על ועם מי שלא מתאים לכם. אז יהיו כאלה שיגידו שאתם עם האף בעננים. אז מה? שיגידו.


הורוסקופ מזל שור

טיולים: מישהו מתחיל לעשות הכנות לאיזשהו טיול או נסיעה מדליקה. עכשיו זה הזמן שלכם לשכנע אותו שגם אתם בפנים.

צ'אנסים: אין סיבה לזלזל במישהו שממבט ראשון לא ממש מדהים. אם תתנו לסיפור הזה צ'אנס, תראו איך שהעיניים שלכם עלולות להטעות.

הבטחות: מתקיימות לכם הבטחות שנורא רציתם שיקיימו לכם. ייתכן שיחול שינוי מסוים, אבל גם השינוי הזה עושה לכם רק טוב.

ידיעות: מתגלגלות אליכם ידיעות בנוגע למקום מדהים שאפשר לבלות בו סבבה. כל מה שאתם צריכים הוא לוודא שמישהו לא עובד עליכם.

הורוסקופ מזל תאומים

אדישות: בגלל שלא נעים לכם מפדיחות, אתם משחקים אותה באדישות כלפי מישהו שהדליק אתכם. סבבה, אבל בסוף תצטרכו לעשות עם זה משהו. לא ככה?

הפתעות: צפוי בילוי שבהתחלה לא מסעיר אתכם, אבל לאחר מכן מתברר שהוא שווה ואיכותי. עושה רושם שצפויה לכם שם היכרות מדהימה.

סיבוכים: פליטות פה עלולות לסבך אתכם. זה אומר שאתם צריכים לחשוב טוב-טוב עוד לפני שאתם פולטים מילים. אולי לספור בלב עד עשר וכל זה.

שידוכים: זה בסדר שאתם מנסים לעשות שידוכים בין החברים שלכם, אבל כדאי שתחשבו אם אין לכם רגשות כלפי מישהו שקשור לקטעים האלה.

הורוסקופ מזל סרטן

סודות: צפויים לכם קטעים מדהימים עם חברים שגם הם מרגישים רגשות מן הסוג שעובר עליכם. עכשיו אתם צריכים ידיד ששומר על הסודות שלכם.

בילויים: המקובלות החברתית שלכם מאפשרת לכם לקבוע לאן ועם מי יוצאים לבלות. מצד שני, לא כדאי שתרגיזו את מי שחושב אחרת מכם.

שמועות: המון דיבורים מסתובבים סביב מישהו שנורא רוצה להיות בחברתכם. לא כל השמועות נכונות, ככה שכדאי לכם לבדוק מה נכון ומה לא.

רגשות: מישהו מוכן לחשוף את רגשותיו בשביל להוכיח לכם שהוא מתכוון ברצינות. אדם עם ניסיון אומר לכם מה כדאי לעשות עם הקטע הזה.

הורוסקופ מזל אריה

וויתורים: אתם רוצים להיות בסדר עם מישהו שלא ממש בראש אחד איתכם. סבבה, אבל יש דברים שלא כדאי לכם לוותר לו.

רכילויות: מישהו מרכל איתכם על קטע שהיה לו עם מישהו אחר שאתם מכירים. תחשבו שמחר הוא ירכל עם אחרים על הקטעים שיש לו עכשיו איתכם.

סיכויים: נפתח לכם צ'אנס לפגישה שעשויה להיות מדהימה ומרגשת. מצד שני, אם אתם פוחדים שהסיפור הזה יתפוס כיוון לא רצוי, כדאי שכבר עכשיו תפסיקו אותו.

הצעות: מישהו מציע לכם הצעה שבכלל לא ברור איך הוא הגיע אליה. אתם לא צריכים לחשוב מה יוצא לו מזה, אלא רק מה יוצא לכם ממנה.

הורוסקופ מזל בתולה

מתנות: צפויה לכם מתנה שבכלל לא קשורה ליום הולדת או משהו כזה. עושה רושם שמישהו סתם רוצה לעשות לכם טוב בלב.

דיבורים: ביישנות היא תכונה חביבה, אבל עלולה לעכב לכם דיבור רומנטי. אם כבר הגעתם לקטע הזה, כדאי שתשפכו את כל מה שיש לכם על הלב.

פגישות: הכוכבים מסדרים לכם פגישה שממבט ראשון נראית טובה מכדי שתהיה אמיתית. חבר שאוהב אתכם פוקח לכם את העיניים בסיפור הזה.

מספרים: הנומרולוגיה מחברת אתכם לאנשים שצירוף אותיות השם שלהם או הספרות של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 8 שנחשב למספר מה זה רומנטי.

הורוסקופ מזל מאזניים

כיוונים: קטע רומנטי שמתחיל בצורה טיפה צולעת, תופס כיוון שעושה לכם טוב. זה אומר שצריך לתת צ'אנס ולא להתבאס ישר בהתחלה.

התעלמות: אתם מגיבים בהתעלמות כלפי מישהו שבראש שלו לרכל עליכם. אם הוא יראה שזה לא ממש מזיז לכם, לא יהיה כדאי לו להמשיך. לא ככה?

אטרף: צפוי לכם בילוי מטריף בחברת מישהו שהלב שלכם מחסיר פעימה בגללו. לא נורא אם הוא יודע שזה מה שאתם מרגישים, גם הוא מרגיש ככה.

טחינות: אתם מחליטים ללכת עם הראש שלכם ולא להקשיב למה שאנשים טוחנים לכם בשכל. קחו בחשבון שקטעים כאלה לפעמים מצליחים ולפעמים לא.

הורוסקופ מזל עקרב

גילויים: צפויים קטעים מוזרים עם מישהו שמשחק אותה באדישות, אבל רוצה שתגלו לו את מה שבלב שלכם. אל תסכימו לשחק לפי הכללים שלו.

תדהמה: צפויה לכם הפתעה כאשר מתברר כי מישהו שחשבתם שהוא לא ממש קרוע עליכם, מתגלה כמישהו שממש מחבב אתכם. בהחלט חומר למחשבה.

שטויות: אל תיקחו ללב שטויות שמישהו אומר או מפיץ. זה הכל בגלל שאין לו חיים משלו, אז הוא הולך לחטט בחיים של אחרים. תתעלמו ממנו.

מזלות: אחלה קטעים צפויים לכם עם אנשים שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה. הנומרולוגיה מסדרת לכם שידוכים עם מי שהמספר 4 מככב בחייהם.

הורוסקופ מזל קשת

בלבולים: מישהו יוצא מבולבל ממסר או רמז שאתם משגרים לו. אם בראש שלכם לומר לו משהו, כדאי שתעשו את זה לגמרי בגלוי.

שופינג: אתם דופקים שופינג שעלול לבזבז לכם המון כסף. אז נכון שזה עושה לכם טוב בלב, אבל זה גם עלול לעשות לכם בעיה בכיס.

נפנופים: ברגע בו אתם מנפנפים מישהו שמתעלק עליכם, נפתח לכם קטע חדש עם מישהו מדהים שרק מחכה לרגע בו תשימו לב אליו.

צירופים: היחסים שבינו לבינה צפויים לזרום עם מישהו שהמספר 7 קשור בשם שלו או בתאריך לידתו. זה הזמן לשים עין על ילידי המזלות תאומים, דלי ומאזניים.

הורוסקופ מזל גדי

כישרונות: צפוי קטע חלומי שאיכשהו קשור בכישרון יצירתי שלכם. לפעמים אתם טיפה מזלזלים ביכולות שלכם ולא נותנים להם להתפתח. לא חבל?

החלטות: מישהו רוצה שתדעו מה הוא מרגיש כלפיכם, אבל לא רוצה שכל העולם ואשתו ידעו על זה. תצטרכו לומר לו שהוא צריך להחליט, אי אפשר להמשיך ככה.

געגועים: אתם תופסים געגועים למישהו שפעם היה לכם קטע איתו אבל איכשהו הדברים לא ממש הסתדרו. אל תתביישו להעביר לו מסר.

סיפורים: גם אם נדלקים לכם חשדות בנוגע למישהו שלא ממש קשור בכם, אל תמהרו לספר אותם לאחרים. לא כל מה שידוע לכם חייבים לדבר עליו.


הורוסקופ מזל דלי

פוזות: מישהו בפוזה של רוצה לעזור לכם וכל זה, מנסה להבין מה הקטע שלכם בנוגע למישהו שהוא דלוק עליו. אין סיבה שלא תספרו לו את האמת.

השתתפות: צפויים שידוכים מדליקים שקשורים במישהו מהחברים שלכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתהיו ראשונים להשתתף בקטע הזה.

דימויים: קשרים רומנטיים תופסים כיוון נכון ואתם מרגישים שהדברים מסתדרים לכם יותר טוב ממה שחשבתם. זה עושה טוב לדימוי העצמי שלכם.

דלוקים: אם אתם רואים שבילוי מסוים לא בראש של החברים שלכם, ורק אתם דלוקים עליו, אז תעשו את מה שעושה לכם הכי טוב בלי לדפוק חשבון.


הורוסקופ מזל דגים

ניג'וסים: הדבר האחרון שאתם זקוקים לו השבוע, הוא מישהו שמנג'ס לכם. אז נכון שלא חייבים לריב, אבל גם לא חייבים להגיב על כל שטות.

ניפוחים: שימו לב למישהו שלוקח כל מילה שאתם אומרים לו, ומנפח אותה לטובתו. תשאלו את עצמכם למה הוא עושה את זה.

זרימה: זה אחלה זמן בשבילכם לזרום עם קטע רומנטי מהסוג המקורי. העניין הוא שצריך התנהגות מאוד מיוחדת עם מישהו שההתנהגות שלו קצת מוטרפת.

תשובות: אל תיקחו ללב אם מישהו לא ישר מחזיר לכם תשובות לשאלות ששאלתם אותו. אם זה בקטע רומנטי, ייתכן שהוא מחפש את המילים הנכונות.


מאמרים קשורים

Back to top button